Comentarii (68)
1cesare
1cesare  •  08 August 2022, 15:18

... var nu a intrrvenit .... pentru ca ... psd .

adi_stelistul
adi_stelistul  •  08 August 2022, 15:12
Postat de dresko321 pe 08 August 2022, 15:00

unde ai văzut tu clar că nu e henț? știu că fcsbistii sunt obișnuiti ca clona lui Becali sa primească penaltiuri inventate dar totuși.

In tara asta, dupa unele teste internationale, exista cam 45% persoane care nu inteleg un text pe care-l citesc. Tu esti dintre aceia. N-ar avea sens sa iti explic ce/cum/cat, ca n-ai pricepe, dar pentru linistea ta sufleteasca nicaieri in comentariul meu nu spun ca ar fi fost sau nu hent la faza respectiva. Si n-o pentru ca (iti ”traduc” si asta) articolul e despre declaratia lui Balaj in legatura cu VAR-ul, nu despre cat de buna/gresita a fost decizia lui Kovacs. Noapte buna!

1.fcu
1.fcu  •  08 August 2022, 15:11

***

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

Iulius_45
Iulius_45  •  08 August 2022, 15:06
Postat de george.br pe 08 August 2022, 14:44

N-ai dreptate! Scopul VAR este tocmai ala de a stabili cu acuratete niste situatii care ii scapa arbitrului din varii motive (dinamica fazei, pozitionare nepotrivita, etc) Trebuie insa ca situatiile respective sa fie de importanta majora ( goluri , situatii de penalty, offside, cartonase rosii) si nu chestii banale gen aut, fault de joc, etc.

Pana si brutarul a recunoscut ca exista circumstante de penalty. Dar, tu nu! Esti batman în continuare.

Iulius_45
Iulius_45  •  08 August 2022, 15:03
Postat de george.br pe 08 August 2022, 14:44

N-ai dreptate! Scopul VAR este tocmai ala de a stabili cu acuratete niste situatii care ii scapa arbitrului din varii motive (dinamica fazei, pozitionare nepotrivita, etc) Trebuie insa ca situatiile respective sa fie de importanta majora ( goluri , situatii de penalty, offside, cartonase rosii) si nu chestii banale gen aut, fault de joc, etc.

Sanchi! In acceptiunea ta, daca exista VAR, n-ar mai trebui sa existe arbitri. Uite ca nu asa stau lucrurile, iar Balaj a explicat destul de clar.

terranovaaa
terranovaaa  •  08 August 2022, 15:02
Postat de george.br pe 08 August 2022, 14:44

N-ai dreptate! Scopul VAR este tocmai ala de a stabili cu acuratete niste situatii care ii scapa arbitrului din varii motive (dinamica fazei, pozitionare nepotrivita, etc) Trebuie insa ca situatiile respective sa fie de importanta majora ( goluri , situatii de penalty, offside, cartonase rosii) si nu chestii banale gen aut, fault de joc, etc.

Nu ghita, exact ce spune Balaj este scopul VARului. Intervine doar daca este o greseala flagranta, asta e comunicat de ani de zile in campionatele mari. Cea mai mare greseala e amaratorului aluia care sare cu mana sus in zid.

dresko321
dresko321  •  08 August 2022, 15:00
Postat de adi_stelistul pe 08 August 2022, 14:21

Nu ma conving explicatiile lui Balaj. Daca arbitrii din camera VAR intervin doar cand e ceva evident, cum zice el, atunci nici nu mai are sens vizionarea de catre arbitrul partidei a fazei. Decat asa, de amorul artei, sa se convinga si el de ... evidenta. Arbitrii VAR trebuie sa intervina atunci cand o faza importanta, cu efect asupra rezultatului final, poate fi interpretata altfel decat a facut-o principalul. Cand lor li se pare ca ar fi asa (la 2 din 3, ca de-aia sunt 3 acolo, deci nici intre ei nu trebuie sa fie ”evidenta” faza). Oricum e de analizat ce s-a intamplat si nu doar la faza asta, pentru ca VAR-ul in liga 1 n-a pornit prea fericit.

unde ai văzut tu clar că nu e henț? știu că fcsbistii sunt obișnuiti ca clona lui Becali sa primească penaltiuri inventate dar totuși.

terranovaaa
terranovaaa  •  08 August 2022, 14:58
Postat de cirus11 pe 08 August 2022, 14:01

Pai... cred ca a vazut toata lumea ca au jucat mai mult fotbal decat CSU... Dar hai sa zicem ca erau obositi dupa umilinta cu Zorya.

1-0 in deplasare e umilinta? :)) iar sa arunci mingea in careu ca o echipa engleza de liga a patra e fotbal? Sunteti aceasi copii ofticati de pe maidan nu o sa depasiti vreodata stadiul ala.

george.br
george.br  •  08 August 2022, 14:44
Postat de cirus11 pe 08 August 2022, 13:57

Eu m-am cam saturat de discutiile astea cu VAR-ul... Toata lumea trebuie sa inteleaga ca nu e treaba VAR sa invete pe arbitrii sa arbitreze sau sa se gandeasca aia din fata monitoarelor cum ar fi decis ei. Ei trebuie doar sa semnaleze chestiile care scapa si atat. Linii de offside, aut, faulturi neobservate... daca arbitrul a vazut faza si a decis intr-un fel, ADIO!!

N-ai dreptate! Scopul VAR este tocmai ala de a stabili cu acuratete niste situatii care ii scapa arbitrului din varii motive (dinamica fazei, pozitionare nepotrivita, etc) Trebuie insa ca situatiile respective sa fie de importanta majora ( goluri , situatii de penalty, offside, cartonase rosii) si nu chestii banale gen aut, fault de joc, etc.

adi_stelistul
adi_stelistul  •  08 August 2022, 14:25
Postat de iuliu pe 08 August 2022, 13:29

Explicatie cam fara cap si fara coada . Intr-adevar arbitrii VAR vor interveni numai cand vor considera ca arbitrul de centru a gresit evident , dar spre deosebire de el ei au posibilitatea sa revada faza de cateva ori . Daca la reluarile de la televiziune s-a vazut clar ca n-a fost hentz , este exact ceea ce arbitrii VAR au vazut si ei si era in obligatia lor sa-l anunte pe Kovacs ca dupa parerea lor a gresit acordand penalty . Decizia finala ii apartine arbitrului de centru , dar cel putin ar fi putut vedea reluarile si daca a gresit putea anula penalty-ul . Altfel ce rost are VAR ?

Perfect de acord.

  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Comentează