Comentarii (57)
Dobermannul
Dobermannul  •  27 Aprilie 2023, 19:43
Postat de catalincj pe 27 Aprilie 2023, 16:28

Bai fratilor va aprindeti degeaba, nu conteaza ca a fost cu Craiova. Conteaza faza in sine si greseala arbitrului. Aceeasi faza a fost interpretata altfel in meciul CFR-ului cu Farul. O sa va vad pe voi oltenilor cand o sa fiti furati ca in codru si o sa cereti explicatii. Sau o sa spuneti ca ati facut geometria cu profesoara de latina? Astia ne prezinta greseli mari in asa fel incat sa pare decizii corecte.

N-ai auzit de la grec ca totul a fost bine si doar Edjouma trebuia eliminat?

John_Doe
John_Doe  •  27 Aprilie 2023, 18:58
Postat de andrei.v.c pe 27 Aprilie 2023, 16:48

asa se intampla cand cumperi var facut la chinezi. voi vedeti ca aici sunt, cred, 4 camere si alea puse aiurea? vedeti diferenta intre ucl si ce e in liga 1? au pus var doar sa inchida gura multora, dar in marea majoritate a cazurilor camerele sunt aiurea puse si tehnologia e facuta in paint. nu are nicio treaba var-ul asta cu adevaratul var. doar sa mai taca lumea si sa zica ca avem si noi var. din zgarcenie.

Ideea e că poți avea cei mai corecți arbitrii, dacă tehnicienii, cameramanii nu le pun la dispoziție imaginile concludente, degeaba ai VAR. Când a luat rosu Edjuma cu Farul, "nu au gasit" nicio imagine cu faultul lui Alibec la Tamm. Aveau o camera poziționată perfect, dar prezentau imagini preluate după ce Alibec se depărtare. Cameramanii sunt de la Digi.Filoti are în echipă un cameraman talpanist...

catalincj
catalincj  •  27 Aprilie 2023, 17:59
Postat de takanonanu pe 27 Aprilie 2023, 17:06

Nu .... voi va aprindeti degeaba. Nu stiti sa ridicati o perpendiculara pe pamant ... in spatiu. La fel si Craitoiu. E posibil ca virful piciorului lui Ivan sa fie in acelasi plan perpendicular pe pamant. Tot nu e offside. V-a spus si Deaconu, mai intai de toate Ivan nu a jucat mingea, nu a influentat faza. V-a mai spus clar ca nu arbitrul var trage liniile ci softul... Va autovictimizati la fel ca Gigi, voi aveti in fiecare saptamana 3 penalty-uri nedate. E rusinos.

Nici tu nu crezi ce scrii. Aperi ca prostul niste minciuni. Ivan a vrut sa joace mingea si doar acest fapt conteaza. O sa primiti acelasi tratament la un moment dat. Sper sa fie in meciul direct dintre noi si voi sau voi si steaua. Sa va rupa arbitri. O sa vin sa spun acelasi lucru. Va meritati soarta. Toata povestea nu este despre craiova, cfr sau steaua e despre faptul ca argatii astia fac jocul nu jucatorii.

traian_v
traian_v  •  27 Aprilie 2023, 17:49
Postat de danielo pe 27 Aprilie 2023, 15:16

Arbitrajul din România este mult peste fotbalul din Superliga.Arbitrii români sunt ceruți la multe meciuri internaționale asta spune multe despre calitatea lor.Faptul ca o anumită echipă nu mai beneficiază de arbitraje preferențiale nu înseamnă că arbitrii nu au valoare ba din contră.Presa e disperată cum își permite federația să angajeze un grec care sa strice treburile la noi.

Remarca in general corecta, doar ca petardele de Fesnic si Chivulete, sau Antonie-prajitura, nu au ce cauta in arbitraj. Cu atat mai putin pe lista FIFA.

traian_v
traian_v  •  27 Aprilie 2023, 17:45
Postat de r9_bmf pe 27 Aprilie 2023, 17:04

Buna observatia. Cred ca unii nu au memorie iar restul sunt ipocriti. Dar asa e: offside de un metru, vizibil si pt arbitrul de la centru. Inca sunt articole cu aniversarea celei mai mari victorii romanesti din ultimii 15 ani

Adevarul ca acel 1-0 ramane, unicat si etalon. Asta ramane - scorul. Intamplarea face ca eu imi amintesc cadoul acelui arbitru. Bina ca nu am avut VAR sau un asistent atent la faza aceea. Dar acum ne platim "datoria" fata de fluierasul respectiv.

Catalynn.._.
Catalynn.._.  •  27 Aprilie 2023, 17:44

***

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

legio.sud
legio.sud  •  27 Aprilie 2023, 17:38
Postat de tictictic pe 27 Aprilie 2023, 16:19

Bai, eu am ramas siderat, pur si simplu mi s-a facut greata. Bravo, excelenta prestatie a grecului, angajat la FRF cu cateva zeci de mii de euro salariu, in fata amarastenilor de romani, oficiali din fotbal si reprezentanti ai presei sportive. Ca sa rezum, grecul afirma ca ABSOLUT TOATE deciziile arbitrilor din Liga I au fost CORECTE si conforme regulamentelor; singura greseala (exceptie) a fost cartonasul rosu care se impunea la Edjouma!!! Bun, e clara treaba si de-acum incolo ar trebui sa ne vedem lungul nasului... ca asta e o somitate... ce Rainea, ce Porumboiu, ce Craciunescu... astia sunt pigmei in arbitraj in fata grecilor :). Mai departe, n-avem decat sa ne supunem caracatitei si sa inghitim orice fara cracnire; ne meritam soarta cu varf si indesat. Concluzii: 1. Burleanu l-a adus pe asta astazi in Romania ca sa-l albeasca de pacate; 2. E clar contra cui se duce lupta asta; 3. Gigi Becali ar putea lejer sa joace returul de play-off cu juniorii, ca tot aia e; 4. Sa nu mai vad hateri si troli ca se vor plange de arbitraje gresite contra echipelor lor in urmatoarele meciuri; 5. Abia astept sa aflu la ce partida va fi delegat Fesnic etapa urmatoare, promit sa urmaresc meciul la tv (desi n-am mai vizionat fotbal de vreo 2-3 ani incoace); Altfel, va doresc spor si mult succes, ca evident suntem prostii grecilor, inclusiv la fotbal!

Respect așa pățim când tolerăm fanarioții aduși de *** șef Burleanu .

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

xclx.
xclx.  •  27 Aprilie 2023, 17:37
Postat de takanonanu pe 27 Aprilie 2023, 17:06

Nu .... voi va aprindeti degeaba. Nu stiti sa ridicati o perpendiculara pe pamant ... in spatiu. La fel si Craitoiu. E posibil ca virful piciorului lui Ivan sa fie in acelasi plan perpendicular pe pamant. Tot nu e offside. V-a spus si Deaconu, mai intai de toate Ivan nu a jucat mingea, nu a influentat faza. V-a mai spus clar ca nu arbitrul var trage liniile ci softul... Va autovictimizati la fel ca Gigi, voi aveti in fiecare saptamana 3 penalty-uri nedate. E rusinos.

Vezi ca exista inca o aprte in regulament care zice ca Ivan nu trebuia sa fie pe directia mingi... ghici unde se afla Ivan :))))

ovipot
ovipot  •  27 Aprilie 2023, 17:26
Postat de observator_federal pe 27 Aprilie 2023, 16:00

Am urmărit pe internet "discuțiile". Explicațiile lui Vassaras au fost clare, documentate și elocvente (cred că înregistrarea video este sau va fi în continuare accesibilă), de subliniat și eficiența translatorului Deaconu... Reprezentanții massmedia au încercat să pună pe tapet toate criticile adunate (și repetate pe toate canalele) în ultimele zile, unii jurnaliști chiar au răbufnit (cu repetiție!), ba grecul a fost întrebat și de demisie. A fost ca la o prezentare unde sesiunea de întrebări s-a vrut o mică revolutie (ratată - vezi și articolul apărut instantaneu în presă al lui Marius Avram, expertul VAR al LPF, despre "jucători accidentați grav, oase rupte, atacuri dure sau brutale") iar speakerul a cerut în final calm, respect pentru munca arbitrilor, și să se evite prezentarea trunchiată în scop de scandal a celor discutate.

Dacă tu chiar crezi ce ai scris aici, nu mai e nimic de făcut: fotbalul românesc își merită soarta și declinul din ultimii ani este sumbru! Apropo, ia-l tu acasă pe grecul ăsta......

takanonanu
takanonanu  •  27 Aprilie 2023, 17:06
Postat de catalincj pe 27 Aprilie 2023, 16:28

Bai fratilor va aprindeti degeaba, nu conteaza ca a fost cu Craiova. Conteaza faza in sine si greseala arbitrului. Aceeasi faza a fost interpretata altfel in meciul CFR-ului cu Farul. O sa va vad pe voi oltenilor cand o sa fiti furati ca in codru si o sa cereti explicatii. Sau o sa spuneti ca ati facut geometria cu profesoara de latina? Astia ne prezinta greseli mari in asa fel incat sa pare decizii corecte.

Nu .... voi va aprindeti degeaba. Nu stiti sa ridicati o perpendiculara pe pamant ... in spatiu. La fel si Craitoiu. E posibil ca virful piciorului lui Ivan sa fie in acelasi plan perpendicular pe pamant. Tot nu e offside. V-a spus si Deaconu, mai intai de toate Ivan nu a jucat mingea, nu a influentat faza. V-a mai spus clar ca nu arbitrul var trage liniile ci softul... Va autovictimizati la fel ca Gigi, voi aveti in fiecare saptamana 3 penalty-uri nedate. E rusinos.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 6
Comentează