Comentarii (328)
HappyLeaf
HappyLeaf  •  29 Aprilie 2024, 09:15
Postat de _Adrian_1 pe 09 Aprilie 2024, 11:32

Nu ar fi nici pe departe o rasturnare iesita din comun. (referinta la 6 din 49 e de o stupiditate incredibila, avand in vedere care sunt sansele acolo, calculate matematic nu pe impresii, pareri samd). Actualul clasament e rezultatul unui program avantajos pentru zecesebe in prima parte a turului din play-off. Eu zic ca E MAI PROBABIL scenariul propus de mine (4 puncte avans pentru zecesebe la finalul turului play-off-ului) decat scenariul pus in circulatie de toate vuvuzelele gigiste ("gata, s-a jucat titlul"). EVIDENT ca NU E IMPOSIBIL ca zecesebe sa ia punct sau puncte cu noi sau cu CFR, doar ca nu pare foarte probabil. Singura chestie care ii da un avantaj clar zecesebe-ului este subordonarea evidenta a FC Rotaru. Echipa aia poate incurca CFR-ul asa cum a facut-o si cu noi. Retine ce-ti spun, meciul zecesebe-ului cu CFR din etapa urmatoare e de totul sau nimic pentru cioban.

ahaahahah ce umilinta scrie pe tine. cum bah sa te faci in halul asta de ras acum ca e gata totul clona fc r e la -20 si hadrian facea planuri de titlu ahahahahah. Steaua din liga 1 e invincibila si voi sunteti frusttatii supremi. sa stau sa citesc comentariile astea acum e mega amuzant ahahahaa

talpaiadului
talpaiadului  •  14 Aprilie 2024, 17:35
Postat de _Adrian_1 pe 14 Aprilie 2024, 17:14

Asta e deja la nivel de "il chemi sau nu-l chemi, el vine sau nu vine" :))

Exact, meciurile directe dintre cele trei echipe sunt toate de 1x2, in opinia mea, asa ca din punct de vedere al probabilitatii, orice scenariu imaginat inainte de desfasurarea lor se bazeaza doar pe "wishful thinking", in realitate toate scenariile fiind posibile in egala masura.

_Adrian_1
_Adrian_1  •  14 Aprilie 2024, 17:14
Postat de talpaiadului pe 12 Aprilie 2024, 19:00

Aia a fost doar interpretarea ta, parerea mea fiind ca toate cele trei echipe sunt de valori apropiate in ceea ce priveste potentialul lor, atat de a pierde, cat si de a castiga meciurile directe dintre ele, FCSB avand si ea nevoie sa prinda o zi fasta, in timp ce Rapid si CFR sa prinda o zi mai slaba, pentru a castiga meciurile respective. Daca ambele echipe, indiferent care dintre ele, prind in acelasi timp o zi fasta sau mai slaba, rezultatul final depinde, in opinia mea, doar de noroc.

Asta e deja la nivel de "il chemi sau nu-l chemi, el vine sau nu vine" :))

Blacknoirbeard
Blacknoirbeard  •  14 Aprilie 2024, 15:25
Postat de _Adrian_1 pe 12 Aprilie 2024, 10:48

Singura problema e ca opinia ta exprimata aici: "CFR si Rapid, pentru a castiga impotriva FCSB, au nevoie nu numai ca ele prinda o zi fasta, ci si ca FCSB sa prinda, in acelasi timp, o zi mai slaba." inseamna de fapt ca tu afirmi ca zecesebe ar fi semnificativ mai buna decat CFR si Rapid. Ceea ce este evident fals prin prisma meciurilor serioase jucate de cele trei echipe. (nu omenii cu Botosani, victorii cu Rotaru fara Mitrita, cu Bancu rezerva etc etc etc). In rest, evident ca a avea in play-off echipe cu care iei puncte fara sa transpiri in vreme ce adversarii trebuie sa lupte cu tot ce au penru victorie e un mare avantaj.

hadriane,din nou te faci de rusine.pai franarii de la kfr nu au mai castigat cu Steaua din liga 1 de aproape 10 meciuri. avem 10 puncte peste ei. clona fc r nu conteaza,este o echipa de locul 5. este ca si cum ai spune ca voluntari este mai buna decat Steaua din liga 1 numai ca a batut-o de cateva ori.

talpaiadului
talpaiadului  •  12 Aprilie 2024, 19:00
Postat de _Adrian_1 pe 12 Aprilie 2024, 10:48

Singura problema e ca opinia ta exprimata aici: "CFR si Rapid, pentru a castiga impotriva FCSB, au nevoie nu numai ca ele prinda o zi fasta, ci si ca FCSB sa prinda, in acelasi timp, o zi mai slaba." inseamna de fapt ca tu afirmi ca zecesebe ar fi semnificativ mai buna decat CFR si Rapid. Ceea ce este evident fals prin prisma meciurilor serioase jucate de cele trei echipe. (nu omenii cu Botosani, victorii cu Rotaru fara Mitrita, cu Bancu rezerva etc etc etc). In rest, evident ca a avea in play-off echipe cu care iei puncte fara sa transpiri in vreme ce adversarii trebuie sa lupte cu tot ce au penru victorie e un mare avantaj.

Aia a fost doar interpretarea ta, parerea mea fiind ca toate cele trei echipe sunt de valori apropiate in ceea ce priveste potentialul lor, atat de a pierde, cat si de a castiga meciurile directe dintre ele, FCSB avand si ea nevoie sa prinda o zi fasta, in timp ce Rapid si CFR sa prinda o zi mai slaba, pentru a castiga meciurile respective. Daca ambele echipe, indiferent care dintre ele, prind in acelasi timp o zi fasta sau mai slaba, rezultatul final depinde, in opinia mea, doar de noroc.

_Adrian_1
_Adrian_1  •  12 Aprilie 2024, 10:48
Postat de talpaiadului pe 11 Aprilie 2024, 16:36

Corect, eu inteleg ce spui tu, vazand lucrurile in mod diferit fata de tine, nefiind nimic rau in asta, doua opinii diferite putand coexista in acelasi timp fara nici o problema. In cazul ideii din comentariul tau de mai sus, chiar nu avem ce sa mai argumentam, fiind vorba doar de felul in care analizeaza fiecare dintre noi jocul celor trei echipe in general, tu considerand ca CFR si Rapid pot castiga impotriva FCSB si practind un joc mai slab, iar eu ca CFR si Rapid, pentru a castiga impotriva FCSB, au nevoie nu numai ca ele prinda o zi fasta, ci si ca FCSB sa prinda, in acelasi timp, o zi mai slaba. Referitor la Dan Petrescu, el este un antrenor excelent, dar nu a avut timp pentru a readuce CFR-ului rigurozitatea si automatismele necesare practicarii stilului de joc agreat de el si s-ar putea ca venirea lui pe banca CFR sa faca mai mult rau decat bine la meciul de duminica impotriva FCSB.

Singura problema e ca opinia ta exprimata aici: "CFR si Rapid, pentru a castiga impotriva FCSB, au nevoie nu numai ca ele prinda o zi fasta, ci si ca FCSB sa prinda, in acelasi timp, o zi mai slaba." inseamna de fapt ca tu afirmi ca zecesebe ar fi semnificativ mai buna decat CFR si Rapid. Ceea ce este evident fals prin prisma meciurilor serioase jucate de cele trei echipe. (nu omenii cu Botosani, victorii cu Rotaru fara Mitrita, cu Bancu rezerva etc etc etc). In rest, evident ca a avea in play-off echipe cu care iei puncte fara sa transpiri in vreme ce adversarii trebuie sa lupte cu tot ce au penru victorie e un mare avantaj.

talpaiadului
talpaiadului  •  11 Aprilie 2024, 16:36
Postat de _Adrian_1 pe 11 Aprilie 2024, 15:47

Daca ar reusi sa joace CFR cu zecesebe cum au jucat cu noi ar fi garantata clasica manita cu care s-a obisnuit ciobanul prin Europa. Ce nu pari sa intelegi tu e ca noi si CFR-ul nu avem nevoie sa prindem zile de-astea de gratie ca sa BATEM zecesebe. Cu Dan Petrescu pe banca aia de la CFR sunt perfect capabili sa ii dea ciobanului un 1-0 scrasnit din faza fixa, chiar jucand relativ slab. Iar cu noi stim cum s-au terminat meciurile zecesebe din ultima vreme. O sa vedem ce iese, dar retine ce-ti zic, DACA vine CFR-ul la 4 puncte cu 5 etape ramase de jucat ei au prima sansa. CU toata vorbaria lui despre razboinicul luminii si Mihai Viteazu ciobanul e fragil cand da de greu si cand s-o vedea cu 4 puncte ramase din 10 si perspectiva unui meci decisiv pentru titlu cu noi...

Corect, eu inteleg ce spui tu, vazand lucrurile in mod diferit fata de tine, nefiind nimic rau in asta, doua opinii diferite putand coexista in acelasi timp fara nici o problema. In cazul ideii din comentariul tau de mai sus, chiar nu avem ce sa mai argumentam, fiind vorba doar de felul in care analizeaza fiecare dintre noi jocul celor trei echipe in general, tu considerand ca CFR si Rapid pot castiga impotriva FCSB si practind un joc mai slab, iar eu ca CFR si Rapid, pentru a castiga impotriva FCSB, au nevoie nu numai ca ele prinda o zi fasta, ci si ca FCSB sa prinda, in acelasi timp, o zi mai slaba. Referitor la Dan Petrescu, el este un antrenor excelent, dar nu a avut timp pentru a readuce CFR-ului rigurozitatea si automatismele necesare practicarii stilului de joc agreat de el si s-ar putea ca venirea lui pe banca CFR sa faca mai mult rau decat bine la meciul de duminica impotriva FCSB.

_Adrian_1
_Adrian_1  •  11 Aprilie 2024, 15:47
Postat de talpaiadului pe 10 Aprilie 2024, 13:54

Eu nu pariez, dar asta nu ma impiedica sa dau un pronostic: FCSB va obtine cel putin doua puncte din cele doua meciuri impotriva lui CFR si Rapid, bazandu-ma in primul rand pe jocul celor trei echipe din ultimul timp si nu pe niste calcule aritmetice de genul celor la care m-am referit atunci cand era vorba de castigarea campionatului. Spre deosebire de tine, eu nu sustin nici o echipa si ma uit la meciuri in mod detasat, observand jocul in sine, nefiind distras de partinire si teorii ale conspiratiei referitoare la omenii, non combaturi si hotii ale arbitrilor. FCSB este o echipa de batut, dar la fel sunt si CFR si Rapid, care au si ele la fel de multe slabiciuni ca FCSB si degeaba te imbeti tu cu apa rece (luand ca etalon jocul CFR-ului de la Rapid-CFR si al Rapidului de la Rapid-FCSB, unde CFR si Rapid au prins niste zile de gratie), ca, asa cum spune si proverbul, nu in fiecare zi e sarbatoare.

Daca ar reusi sa joace CFR cu zecesebe cum au jucat cu noi ar fi garantata clasica manita cu care s-a obisnuit ciobanul prin Europa. Ce nu pari sa intelegi tu e ca noi si CFR-ul nu avem nevoie sa prindem zile de-astea de gratie ca sa BATEM zecesebe. Cu Dan Petrescu pe banca aia de la CFR sunt perfect capabili sa ii dea ciobanului un 1-0 scrasnit din faza fixa, chiar jucand relativ slab. Iar cu noi stim cum s-au terminat meciurile zecesebe din ultima vreme. O sa vedem ce iese, dar retine ce-ti zic, DACA vine CFR-ul la 4 puncte cu 5 etape ramase de jucat ei au prima sansa. CU toata vorbaria lui despre razboinicul luminii si Mihai Viteazu ciobanul e fragil cand da de greu si cand s-o vedea cu 4 puncte ramase din 10 si perspectiva unui meci decisiv pentru titlu cu noi...

Randoomlegend
Randoomlegend  •  11 Aprilie 2024, 14:40
Postat de _Adrian_1 pe 10 Aprilie 2024, 23:48

Nefericitule, unde au jucat Liverpool, Man Utd, Arsenal samd intre 1939 si 1945? Si unde face FIFA diferenta intre razboi, cutremur, foamete sau faliment? EXACT SARMANE, ASA SUNT TOATE ELUCUBRATIILE TALE. Nimeni nu intelege cum naibii suporti sa se rada de tine in halul asta... De "calculele" tale nici n-are rost sa fac misto, a facut misto viata timp de 9 ani. O sa-ti iasa si tie vreodata, pe principiul "si un ceas defect arata ora exacta de doua ori pe zi". ASA CEVA... :))

clona fc r nu este rapid. unde a jucat rapid in sezonul 2016-2017? exact.

alexh
alexh  •  11 Aprilie 2024, 14:27
Postat de Catalynn.17 pe 10 Aprilie 2024, 00:17

Bă caracalene, când familia mea își lua Rubin, ai tai încă nu aveau curent electric tras pe strada! Până să vă mutați la bloc, closetul nu il aveați în casa … Despre ce vorbim!?

Băi neimbăiatule, nici bunicu', nici tata, nici eu, nu am stat la bloc. Nu am stat cu mâna întinsă la stat. Așa ca tine! Și când m-am născut(la Brașov)-surpriză- casa părinților mei avea baie, vas de W.C. și duș! Și ce să vezi, pe vremea aia era curent la Brașov! La voi nu era? Stăteați la lumânare? Sau la opaiț? Ești orășean! Cu numele! Tata avea un televizor Telefunken. De la neamurile din Germania. Tu tot la Rubin-ul lui bunică-tu privești? A, n-ai timp ești non-stop pe GSP! Inclusiv tura de noapte! Ca acum, mi-ai răspuns la 00,17! Bravo!

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 33
Comentează