Comentarii (57)
Yuri_macel
Yuri_macel  •  20 Decembrie 2022, 00:31
Postat de HadesStar pe 19 Decembrie 2022, 19:47

Marcel, ca sa ii faca pe plac lui Gigel, ii va da de lucru lui Rafila si lui Bode. Dr. Taberei va fi o zona extrem de interesant de traversat in ziua in care ZCSB va avea meci. Mai ales de "galeria" de sifoane. Iar stana de la Tribuna 2 va plati in mod sigur tributul de sange, cam ca de Paste. Ciucu o sa fie plin de bucurie la cat o sa aiba de curatat in Sector. Dar Infractorul va putea spune ca echipa din Berceni e Steaua si va cotiza si el la campania PSD/PNL/USL2.

Usor fiorosule. *** pana au imbatranit. O sa veniti la primul meci la fel cum veniti la ale voastre: online

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

atthur
atthur  •  19 Decembrie 2022, 23:25

Absolut corect!!! Nu-mi place nici ciolacu si nici psd,dar aici are dreptate.FCSB =STEAUA va trebui să facă o plangere penală împotriva celor de la csa cazarma,să vină procurorii să aplice frumos legea și, basta.....

carol_k
carol_k  •  19 Decembrie 2022, 23:13
Postat de istet10 pe 19 Decembrie 2022, 22:38

In ce sens este mai protejat? Primeste bani pt administrare? Tot patrimoniul MApN este dat in administrare de catre stat. Asta nu inseamna ca el nu poate fi modificat. Fiind UM, intradevar CSA poate obstructiona accesul. Prin lege se poate elimina aceasta atributie. Nu uitati ca in alte stabilimente ale armatei, organizea evenimente si externi. Restaurantele, spre ex.. Intretinerea stadionului costa. Armata nu-si va mai permite multa vreme luxul asta, de a refuza chiriasi. In armata sunt nemultumiri ca bugetul se duce pe sport, ansamblu artistic. Prostalaii nu-l vor pe Becali pt ca asta ar insemna sa-l legitimeze intr-un anumit mod.

Esti protejat de Lege pe timpul derularii contractului. Nu poate nimeni sa intervina peste tine sa schimbe termenii contractului. Nu te poate obliga nimeni sa produci maximum de profit, Armata are bugetul ei, din el plateste darile de stat, impozite, taxe. Cand nu le va plati atunci intervine Curtea de Conturi, daca n-a facut-o inseamna ca totul e in regula. Nu intereseaza pe nimeni din afara MApN ca stadionul sa produca profit, oricum el ramane in club. Nu se cunosc termenii contractuali, Armata poate invoca faptul ca a cedat terenurile gratuit pentru constructia noului stadion. N-a fost nationalizat sau cum se spune acum n-a fost trecut in patrimoniul statului cu acte in regula. Statul doar a construit pe el, in schimb este posibil ca pentru o perioada consemnata in contract CSA sa nu mai aiba obligatii fata de Stat. Armata are Statutul ei, nu poti sa-i iei ceva din patrimoniu cand ai tu chef. Fa-i asta lui Becali si spune-i ca e in interes national sa vedem ce zice. Deci nu e atat de simplu pentru Becali sa dea toate astea peste cap, nu ca ar avea neaparat nevoie de stadion, e o ambitie nesanatoasa a lui, orgoliul celui care crede ca daca ai bani poti sa dictezi oricui. Ca a incercat s-o ia pe scurtatura implicand politicul.... Apa de ploaie, va avea mult de tras.

istet10
istet10  •  19 Decembrie 2022, 22:38
Postat de vasileroaita pe 19 Decembrie 2022, 20:51

Se spune ca nu e bine să - i contrazici pe proști și de *** să fugi. Deci... Ai dreptate!! Am fugit!!!

E dificil sa te exprimi coerent, asa-i?

istet10
istet10  •  19 Decembrie 2022, 22:38
Postat de carol_k pe 19 Decembrie 2022, 21:10

Daca erai tu cel destept ai fi aflat pana acum ca ADMINISTRATORUL, pe toata perioada derularii contractului, este mult mai protejat de LEGE decat proprietarul care i-a dat-o in administrare. N-ai ce sa-i faci! Nici acum, cu amendamentul asta care e cu dedicatie si care se va bloca undeva, cel mai tarziu la CCR. Ciolacu l-a dat ca sa scape de urletele lui Becali si daca s-ar putea sa mai ciupeasca niste voturi de la naivi cu atat mai bine pentru el.

In ce sens este mai protejat? Primeste bani pt administrare? Tot patrimoniul MApN este dat in administrare de catre stat. Asta nu inseamna ca el nu poate fi modificat. Fiind UM, intradevar CSA poate obstructiona accesul. Prin lege se poate elimina aceasta atributie. Nu uitati ca in alte stabilimente ale armatei, organizea evenimente si externi. Restaurantele, spre ex.. Intretinerea stadionului costa. Armata nu-si va mai permite multa vreme luxul asta, de a refuza chiriasi. In armata sunt nemultumiri ca bugetul se duce pe sport, ansamblu artistic. Prostalaii nu-l vor pe Becali pt ca asta ar insemna sa-l legitimeze intr-un anumit mod.

carol_k
carol_k  •  19 Decembrie 2022, 21:10

Daca erai tu cel destept ai fi aflat pana acum ca ADMINISTRATORUL, pe toata perioada derularii contractului, este mult mai protejat de LEGE decat proprietarul care i-a dat-o in administrare. N-ai ce sa-i faci! Nici acum, cu amendamentul asta care e cu dedicatie si care se va bloca undeva, cel mai tarziu la CCR. Ciolacu l-a dat ca sa scape de urletele lui Becali si daca s-ar putea sa mai ciupeasca niste voturi de la naivi cu atat mai bine pentru el.

vasileroaita
vasileroaita  •  19 Decembrie 2022, 20:51
Postat de istet10 pe 19 Decembrie 2022, 20:39

Esti prost in toata regula. O lege poate obliga armata asa cum si acum sunt legi pe care Armata le respecta. Daca nu erai prost pesemne ca aflai ca nu este proprietate a Armatei. Este doar in administrarea acesteia. Printr-o simpla hotarare de guvern, trecuta si prin CSAT Armata poate ramane fara un teren sau o constructie. Nu crezi? Verifica prin MO cate astfele de lucruri s-au intamplat. Incepand de la cetatea din Alba Iulia pana la cimitire. Ce inseamna , juridic, neaveniti? Daca CSA nu-si va asigura intretinerea din vanzarea de bilete pt meciurile propriei echipe va fi nevoita sa inchirieze. Nu-i neaparat sa ajunga Steaua lui Becali sa joace, dar avand in vedere ca musterii cu bani nu prea sunt, se arata ca un potential client. Becali nu este rau platnic. Litigiile nu sunt motiv de respingere a ofertei. Tu "judeci" emotional. Treaba se face dupa lege nu dupa ce considera prostalaii care asista la meciurile csa.

Se spune ca nu e bine să - i contrazici pe proști și de *** să fugi. Deci... Ai dreptate!! Am fugit!!!

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

istet10
istet10  •  19 Decembrie 2022, 20:39
Postat de vasileroaita pe 19 Decembrie 2022, 18:40

Somn ușor și vise umede! Ce lege poate obliga Armata să primească musafiri neaveniți pe o proprietate a ei?!Mai ales când musafirul este cunoscut ca rău platnic și există litigii în justiție !!

Esti prost in toata regula. O lege poate obliga armata asa cum si acum sunt legi pe care Armata le respecta. Daca nu erai prost pesemne ca aflai ca nu este proprietate a Armatei. Este doar in administrarea acesteia. Printr-o simpla hotarare de guvern, trecuta si prin CSAT Armata poate ramane fara un teren sau o constructie. Nu crezi? Verifica prin MO cate astfele de lucruri s-au intamplat. Incepand de la cetatea din Alba Iulia pana la cimitire. Ce inseamna , juridic, neaveniti? Daca CSA nu-si va asigura intretinerea din vanzarea de bilete pt meciurile propriei echipe va fi nevoita sa inchirieze. Nu-i neaparat sa ajunga Steaua lui Becali sa joace, dar avand in vedere ca musterii cu bani nu prea sunt, se arata ca un potential client. Becali nu este rau platnic. Litigiile nu sunt motiv de respingere a ofertei. Tu "judeci" emotional. Treaba se face dupa lege nu dupa ce considera prostalaii care asista la meciurile csa.

vasileroaita
vasileroaita  •  19 Decembrie 2022, 20:38

Dacă oricine poate cere să joace acolo, contra cost, Steaua poate permite echipei Dinamo aceasta! Iar zcsb să joace... unde găsește loc liber!! Este vorba de posibilitatea de a CERE să joci acolo, nu de OBLIGAȚIA de a permite unei ANUMITE echipe să joace în casa Stelei!!!

vasileroaita
vasileroaita  •  19 Decembrie 2022, 20:35
Postat de marius1979 pe 19 Decembrie 2022, 19:06

Si CSA Steaua a primit stadionul de la mata ca legea sa no poata obliga sal foloseasca toti cetatenii contracost….la Putin cu tine si cu CSA

Gigelule, vechiul stadion din Ghencea aparținea MApN!! CNI a preluat stadionul de la proprietar pentru modernizare cerute de UEFA, cu obligația ca, la finalul lucrărilor, să restituie stadionul PROPRIETARULUI!!! E greu de înțeles pentru voi. Apropo, știi de ce nu s-a modernizat și stadionul Dinamo, deși era prevazut acest lucru?!? Pentru ca statul nu putea să se bage peste Badea!!!

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Comentează