Comentarii (24)
mafa
mafa  •  27 Februarie 2023, 16:52
Postat de therealreddog33 pe 27 Februarie 2023, 14:35

Mulți înainte! Nu uita ca Hagi nu a rupt gura târgului nici la Real nici la Barcelona. Și erau la momentul ala sub Milan ca și valoare. Ar fi mult de discutat, începe de la mentalitatea fotbalistului român, una păcătoasă. Totuși in acea vreme ar fi fost foarte greu chiar și pentru Haaland sa joace la Milan. Papin inscria pe banda rulanta, Simone și Massaro erau la naționala. Plus Laudrup. Nici un antrenor italian nu ar fi scos unul de-al lor din echipa sa îl bage pe Radu, poate doar dacă am fi vorbit de Van Basten. De asta zic : 18 jocuri în sezonul ala și în condițiile menționate sunt totuși o performanta. Iar legat de golurile pe sezon: cine știe campionatul Italiei din perioada aia, își amintește ce apărători jucau acolo. Sa dai peste 15 goluri pe sezon jucând împotriva unor Nesta, Canavarro, Maldini, Baresi șamd- era deja ceva extraordinar. Haland nu ar fi reușit mai mult de 10, îl mâncau aia cu fulgi cu tot.

Multumesc la fel, argumentele nu ma conving ,sa nu uitam ca Hagi nu a fost un atacant pur, un nr 10 de creatie, si nu l-au dat afara de la Madrid sau Barcelona, a plecat el !!...atacanti puri, mult mai de seama au fost Craioveanu,Ganea, numai ca ala e ***, nici Pirurca, care la lovit mingea in cap si a intrat in poarta, cu Craiova mi se pare !!...doar Florin a spus, singur, ca nu a fost un atacant constant din cauza ca antrenorii nu l-au inteles .

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

therealreddog33
therealreddog33  •  27 Februarie 2023, 14:35
Postat de mafa pe 26 Februarie 2023, 18:20

Chiar sunt mai batran ca Raducioiu cu vreo 8 ani ...ceea ce vreau sa spun atat Hagi, nu vorbesc de atacanti puri !!...ci de fenomene,Mesi , Halland, Dobrin nu-i interesa ce talente de fotbalisti au langa ei, jucau fotbal-ul pe care il adorau si incet, incet au urcat pe glorie si s-au facut respectati....altii doar au gustat si au scuipat, gloria....

Mulți înainte! Nu uita ca Hagi nu a rupt gura târgului nici la Real nici la Barcelona. Și erau la momentul ala sub Milan ca și valoare. Ar fi mult de discutat, începe de la mentalitatea fotbalistului român, una păcătoasă. Totuși in acea vreme ar fi fost foarte greu chiar și pentru Haaland sa joace la Milan. Papin inscria pe banda rulanta, Simone și Massaro erau la naționala. Plus Laudrup. Nici un antrenor italian nu ar fi scos unul de-al lor din echipa sa îl bage pe Radu, poate doar dacă am fi vorbit de Van Basten. De asta zic : 18 jocuri în sezonul ala și în condițiile menționate sunt totuși o performanta. Iar legat de golurile pe sezon: cine știe campionatul Italiei din perioada aia, își amintește ce apărători jucau acolo. Sa dai peste 15 goluri pe sezon jucând împotriva unor Nesta, Canavarro, Maldini, Baresi șamd- era deja ceva extraordinar. Haland nu ar fi reușit mai mult de 10, îl mâncau aia cu fulgi cu tot.

Timofte87
Timofte87  •  26 Februarie 2023, 22:34
Postat de corectorul pe 26 Februarie 2023, 21:35

Da, fix asa esti! Si cultiva-te cu informatia asta: Raducioiu este cel mai eficient atacant din istoria nationalei Romaniei, cu o medie de o, 53 goluri pe meci, avand si cele mai multe goluri inscrise la mondiale (acolo unde altii doar au visat si viseaza in continuare), respectiv multe altele in calificari la camp mondiale si europene. Muta-ti ura izvorata din frustrari si nerealizari personale catre alte personaje, eventual tot unele care au scris istorie pt Romania in domeniilor lor de activitate, atat cat au reusit ei (evident, nu pe masura “pretentiilor justificate” ale haterilor de serviciu).

Cavalere , esti habarnist . Aceea Nationala a fost o mare echipa , fara mari realizari din pacate . O echipa uriasa . Din pacate fara antrenori . echipa juca , domina de multe ori, era normal ca varful ei sa marcheze . Si antrenorul sa fie ridicat la un nivel nemeritat . Nici Jenei , nici Iordanescu n-au fost la nivelul echipei . Raducioiu a fost un jucator bun la Nationala , nu stiu cat l-ai vazut tu , eu il stiu de la 15 ab=ni , de cand venea tas-u cu halat de aprozarist lastadion . Raducioiu , un talent urias fara doar si poate . Dar un jucator ratat . Un rasfatat complexat , sarit rapid de la impresiile de pustan la declaratiile Ornellei Muti ca-i place Raducioiu .Avea 20 de ani era normal sa o ia cu capul .Poate da , poate nu . Dar apoi s-a taiat . Total . Sa te certi cu Lucescu , cu Capello , cu Redknapp , cu Deschamps etc , cu toti antrenorii sa dai 50 de goluri in 15 ani , varf de atac si tu sa spui ca a fost urias pentru ca a jucat bine in 10 meciuri la Nationala , Dumnezeu sa te inteleaga . Raducioiu este un jucator ratat , nascut talent si mort speranta . Stanici era de 10 ori mai fotbalist , nu a fost sprijinit . Raducioiu avea posibilitatea sa ajunga un nou Van Basten , a ajuns Grosu de la FC Bihor . Smecher la sat , u n fraier la oras . Minte mica , si el si tu . L-am iubit pe Radu dar cariera lui este un dezastru . Iar sa fie primul care sa-l tradeze pe Lucescu , sa se cupleze cu gagica lui Sarbu ..doar prostii cap -coada . Sa fii sanatos

corectorul
corectorul  •  26 Februarie 2023, 21:35
Postat de Timofte87 pe 26 Februarie 2023, 20:25

Ai dreptate , eu sunt hater , Raducioiu cu 2.8 goluri pe sezon a avut o cariera de exceptie iar Echipa Nationala a Romaniei este una dintre cele mai puternice de pe mapamond .Si sunt si ***

Da, fix asa esti! Si cultiva-te cu informatia asta: Raducioiu este cel mai eficient atacant din istoria nationalei Romaniei, cu o medie de o, 53 goluri pe meci, avand si cele mai multe goluri inscrise la mondiale (acolo unde altii doar au visat si viseaza in continuare), respectiv multe altele in calificari la camp mondiale si europene. Muta-ti ura izvorata din frustrari si nerealizari personale catre alte personaje, eventual tot unele care au scris istorie pt Romania in domeniilor lor de activitate, atat cat au reusit ei (evident, nu pe masura “pretentiilor justificate” ale haterilor de serviciu).

Timofte87
Timofte87  •  26 Februarie 2023, 20:25
Postat de corectorul pe 26 Februarie 2023, 20:13

Omule, nu te mai exprima in public, caci, pe langa carentele de exprimare/gramatica, dovedesti, simultam, atat incultura sportiva, cat si probleme de logica analitica. Pune-te pe citit si afla cate dintre tarile Europei au jucat sferturi de finala la un campionat mondial. In felul asta vei afla ca Romania, cu un campionat submediocru, a atins o performanta uriasa jucand un sfert de finala. Sigur, Romania lui Balaci si Dobrin nu a avut rezultate, caci acesti jucatori au fost valoric de nivelul diviziei nationale. Cu Balaci si Dobrin, da, Romania a avut zero rezultate. Dar Romania lui Hagi, Raducioiu si ceilalti din generatia lor au avut rezultate mari. In afara de Grecia, Bulgaria si Turcia, nicio tara dintre cele amintite de tine nu a atins performantele Romaniei dupa 90. Iar sa spui despre Raducioiu ca a avut cariera zero la nationala, avand in vedere datele lui statistice, demonstreaza eo ipso carentele tale de cultura sportiva si de logica. Nu meriti mai multa atentie, esti doar un hater!

Ai dreptate , eu sunt hater , Raducioiu cu 2.8 goluri pe sezon a avut o cariera de exceptie iar Echipa Nationala a Romaniei este una dintre cele mai puternice de pe mapamond .Si sunt si ***

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

corectorul
corectorul  •  26 Februarie 2023, 20:13
Postat de Timofte87 pe 26 Februarie 2023, 18:51

Iar te bagi aiurea-n seama . Echipa Nationala de fotbal a Romaniei are un palmares ZERO BARAT . Nici o semifibala europeana , nici mondiala sa nu mai vorbim de finale . Toate din jurul nostru au ...Bulgaria , Cehoslovacia , Iugoslavia , Polonia , Ungaria , Croatia , Grecia , Turcia ,URSS ...Comparativ cu Albania suntem foarte buni . Cred ca toata Europa are semifinale sau finale euro sau mondiale , probabil...si Danemarca , Suedia nu stiu norvegia < Finlanda ...deci Romania are Palmares zero . Raducioiu ...zero barat . E trcut cam pe la toate echipele pe unde e fost ca printre cele mai proaste transferuri din istoria cluburilor respective . Vorbesc dupa varsta de 24 de ani , dupa ce s-a despartit de Lucescu . Eu vorbesc de fotbalul mare , cel ce conteaza , aa ca pentru noi aici in sectorul2 e mare vedeta Raducioiu , o fii ... sa fie sanatos .Si retragerea auzi , cheama jucatori de la Milan .. ce figuri are in cap .

Omule, nu te mai exprima in public, caci, pe langa carentele de exprimare/gramatica, dovedesti, simultam, atat incultura sportiva, cat si probleme de logica analitica. Pune-te pe citit si afla cate dintre tarile Europei au jucat sferturi de finala la un campionat mondial. In felul asta vei afla ca Romania, cu un campionat submediocru, a atins o performanta uriasa jucand un sfert de finala. Sigur, Romania lui Balaci si Dobrin nu a avut rezultate, caci acesti jucatori au fost valoric de nivelul diviziei nationale. Cu Balaci si Dobrin, da, Romania a avut zero rezultate. Dar Romania lui Hagi, Raducioiu si ceilalti din generatia lor au avut rezultate mari. In afara de Grecia, Bulgaria si Turcia, nicio tara dintre cele amintite de tine nu a atins performantele Romaniei dupa 90. Iar sa spui despre Raducioiu ca a avut cariera zero la nationala, avand in vedere datele lui statistice, demonstreaza eo ipso carentele tale de cultura sportiva si de logica. Nu meriti mai multa atentie, esti doar un hater!

Timofte87
Timofte87  •  26 Februarie 2023, 19:36

Si ca sa termin ..dupa 93 , dupa Brescia , Raducioiu a mai jucat 12 ani ( divizii A si B ) a avut 160 de meciuri si 34 de goluri .Varf de atac . De la 23 de ani la 34 de ani , varf de atac , 34 de goluri , 3 goluri pe an . Neaccidentat grav . Mare fotbalist

Timofte87
Timofte87  •  26 Februarie 2023, 19:11
Postat de corectorul pe 26 Februarie 2023, 16:18

Vedem tot felul de comentarii ale unor necunoscatori, respectiv nepriceputi in ale interpretarii unui text citit. In primul rand, Raducioiu vorbeste despre un meci de retragere din echipa nationala, ci nu a Milanului (acolo unde a fost transferat si a jucat pentru ca era un atacant valoros, a jucat putin pentru ca avea o concurenta extrema la vremea aceea la Milan, incepand cu cel mai bun atacant din lume la vremea respectiva, Van Basten, si continuand cu Daniele Massaro, Jean-Pierre Papin, Brian Laudrup sau Marco Simone etc.). Apoi, Raducioiu a fost cel mai eficient atacant pe care la avut nationala Romaniei, avand in vedere datele sale statistice: Locul 7 in topul general al marcatorilor nationalei; locul doi la capitolul eficienta-medie goluri pe meci: 21 goluri/40 meciuri (medie 0,53 goluri/meci, locul doi dupa Bodola, medie 0, 65); primul loc la cele mai importante si dificile goluri marcate pentru nationala Romaniei (Raducioiu, prin comparatie cu toti ceilalti atacanti ai nationalei, a marcat constant cele mai multe goluri ale sale la nationala in calificarile pt camp mondiale si europene, respectiv a jucat si marcat la camp european 96 si campionatul mondial din 94, stabilind si un record mondial care a fost egalat de Messi si Mbape abia anul acesta in finala, anume 3 goluri intr-un meci de mondiale in minutele regulamentare, in prelungiri si la penalty-uri). Romania ar fi mandra sa mai aiba un atacant ca Raducioiu, care sa marcheze in camp. mondiale si continentale!

La Milan , Raducioiu a avut nesimtirea sa-i spuna lui Capello sa nu-l convoace pentru un meci , cica era lovit la glezna dupa ce venise de la Bucuresti . Capello vroia sa-l convoace si Marele Raducioiu a zis NU . Incredibil .Normal , de atunci nu a mai contat pentru Capello . Nu ca a avut concurenta . Stia unde se duce , era luat pentru termen lung ,Van Basten avea probleme , cu munca si modestie se putea . Cariera zero barat . ( desi putea fir-ar sa fie ) . Lucescu sa agitat sa-l transfere pe Cami in strinatate ( anii comunismului ) ca sa-i faca loc lui Raducioiu .Apoi Raducioiu a fost primul care l-a tradat . Prin Anglia aveau antrnament si Raducioiu era la Mall la cumparaturi . Un ratat

Timofte87
Timofte87  •  26 Februarie 2023, 18:51
Postat de corectorul pe 26 Februarie 2023, 18:26

Chiar asa, sa nu ai o minima proprietate a cuvintelor! Trebuie sa nu ai cultura sportiva deloc, ca sa spui ca nationala Romania are rezultate zero in istoria ei. Pai Romania are un fotbal intern submediocru per a comparatio. In conditiile astea, sa ajungi in sferturile de finala ale unui campionat mondial, cum a reusit Romania in 94, echivaleaza cu o performanta uriasa. Adica Romania a fost in primele 7 echipe ale lumii, dintre sute de nationale din intreaga lume, iar tu spui ca a avut rezultate zero?! E indubitabil ca nu cunosti sensul expresiilor utilizate. Cate nationale din Europa si, in extenso, din lume (nu doar dintre vecini), se pot lauda nu cu performante mai mari, ci cu astfel de performante la mondiale? Cumva toate, iar noi am obtinut doar ``un amarat de sfert de finala la mondiale``? Raducioiu cariera zero barat? Pai, daca singurul fotbalist roman care ajucat in cele mai puternice campionate ale lumii (atat cat a jucat), italian, spaniol, englez, francez si german (adica Raducioiu), daca cel mai eficient atacant din istoria nationalei Romaniei (Raducioiu, am explicat in comentariul anterior), daca cel mai bun marcator dintre toti fotbalistii romani la campionatele mondiale (Raducioiu) are cariera zero barat, inseamna ca dupa el nu mai exista niciun alt forbalist in istoria fotbalului romanesc. Masurati-va cuvintele (si invatati-le sensurile), ca pareti ca sunteti cei mai buni din lume in profesiile voastre de le reduceti carierele altora la zero.

Iar te bagi aiurea-n seama . Echipa Nationala de fotbal a Romaniei are un palmares ZERO BARAT . Nici o semifibala europeana , nici mondiala sa nu mai vorbim de finale . Toate din jurul nostru au ...Bulgaria , Cehoslovacia , Iugoslavia , Polonia , Ungaria , Croatia , Grecia , Turcia ,URSS ...Comparativ cu Albania suntem foarte buni . Cred ca toata Europa are semifinale sau finale euro sau mondiale , probabil...si Danemarca , Suedia nu stiu norvegia < Finlanda ...deci Romania are Palmares zero . Raducioiu ...zero barat . E trcut cam pe la toate echipele pe unde e fost ca printre cele mai proaste transferuri din istoria cluburilor respective . Vorbesc dupa varsta de 24 de ani , dupa ce s-a despartit de Lucescu . Eu vorbesc de fotbalul mare , cel ce conteaza , aa ca pentru noi aici in sectorul2 e mare vedeta Raducioiu , o fii ... sa fie sanatos .Si retragerea auzi , cheama jucatori de la Milan .. ce figuri are in cap .

corectorul
corectorul  •  26 Februarie 2023, 18:26

Chiar asa, sa nu ai o minima proprietate a cuvintelor! Trebuie sa nu ai cultura sportiva deloc, ca sa spui ca nationala Romania are rezultate zero in istoria ei. Pai Romania are un fotbal intern submediocru per a comparatio. In conditiile astea, sa ajungi in sferturile de finala ale unui campionat mondial, cum a reusit Romania in 94, echivaleaza cu o performanta uriasa. Adica Romania a fost in primele 7 echipe ale lumii, dintre sute de nationale din intreaga lume, iar tu spui ca a avut rezultate zero?! E indubitabil ca nu cunosti sensul expresiilor utilizate. Cate nationale din Europa si, in extenso, din lume (nu doar dintre vecini), se pot lauda nu cu performante mai mari, ci cu astfel de performante la mondiale? Cumva toate, iar noi am obtinut doar ``un amarat de sfert de finala la mondiale``? Raducioiu cariera zero barat? Pai, daca singurul fotbalist roman care ajucat in cele mai puternice campionate ale lumii (atat cat a jucat), italian, spaniol, englez, francez si german (adica Raducioiu), daca cel mai eficient atacant din istoria nationalei Romaniei (Raducioiu, am explicat in comentariul anterior), daca cel mai bun marcator dintre toti fotbalistii romani la campionatele mondiale (Raducioiu) are cariera zero barat, inseamna ca dupa el nu mai exista niciun alt forbalist in istoria fotbalului romanesc. Masurati-va cuvintele (si invatati-le sensurile), ca pareti ca sunteti cei mai buni din lume in profesiile voastre de le reduceti carierele altora la zero.

  • 1
  • 2
  • 3
Comentează