Comentarii (17)
superstar23
superstar23  •  03 Aprilie 2014, 11:06

Nu din cauza asta a disparut marketingul la Steaua. Ci din cauza faptului ca Mapn a dat Steaua in judecata pentru marca Steaua. Steaua a fost nevoita sa inchida departamentul de marketing. Dar lucrul asta sper sa se rezolve. A mai ramas un singur hop, Steaua a castigat pe linie pana acum, la toate tribunalele, a mai ramas ICCJ. E jenant ce se intampla, dar asa e cand niste generali nu au alta treaba decat sa faca prostii. Nu au ajutat cu nimic Steaua dar cauta sa ii dea in cap peste tot. Ba cu stadionul care a ajuns o ruina, nu investesc sa il repare dar cer o suma imensa pentru inchiriere. Ba cu procesele. E pacat.

imperator_____________________
imperator_____________________  •  03 Aprilie 2014, 09:58

Găsiți la kinezi în piață !

right_wing_resistance_romania
right_wing_resistance_romania  •  03 Aprilie 2014, 09:58
Postat de blue_sky pe 03 Aprilie 2014, 09:46

Numai un cioban prost poate sa desfiinteze departamentul de marketing, care la orice club profesionist produce bani nu ii pierde.Daca per total era pe pierdere, trebuia schimbat directorul de marketing care l-a condus, nu desfiintat departamentul!

Durbac a facut atunci o treaba excelenta, insa strategia lui era pe 5-10 ani, rezultatele nu aveau cum sa se vada dupa un an. Cu toate asta, in acel an, Steaua ajunsese la 6000 de abonati(cifra enorma pentru Romania) dintre care 2500 aveau platita si parcarea la Stadion. Era clar ca Steaua nu mai putea sa continue acea activitate din momentul in care a existat cearta cu Mapn-ul, si Becali a gandit cat de cat bine cand a dat dreptul de a se ocupa de asta, ligii suporterilor. Asta se intampla si afara, ligile de suporteri vand aceste produse si de aceea au ei stadioane pline de abonati. Deocamdata ALSS a reusit doar sa ne obtina rezervarea biletelor la pretul de casa.

right_wing_resistance_romania
right_wing_resistance_romania  •  03 Aprilie 2014, 09:53

Pentru cei care nu cunosc, de acum doi ani, Steaua a cedat acest departament Ligii suporterilor ALSS care au deschis un magazin oficial in Grand Arena Berceni si care au toate produsele oficiale ale clubului Steaua, incepand de la papuci pana la tricourile jucatorilor. Pe langa asta , exista si magazinul online al acestora + inca unul acreditat de Steaua sa vanda produse. Cat despre masina....da tragic, cara echipamentul, dar au uitat sa mentioneze cei de la GSP ca ambele firme partenere Stelei sunt prezentele la fiecare meci cu cate o masina similara si expun la vanzare produsele.

blue_sky
blue_sky  •  03 Aprilie 2014, 09:46

Numai un cioban prost poate sa desfiinteze departamentul de marketing, care la orice club profesionist produce bani nu ii pierde.Daca per total era pe pierdere, trebuia schimbat directorul de marketing care l-a condus, nu desfiintat departamentul!

botizan
botizan  •  03 Aprilie 2014, 09:35

Exista magazin online .... sau daca nu e plina piata de tricouri cu Dica si Radoi Sunt de proasta calitate , plastic bla bla stiu ... dar nu mergi cu el la lucru

alexbibirica1
alexbibirica1  •  03 Aprilie 2014, 09:10

economia de piata :) bravo celor de la Steaua ... eu daca doresc produse promotionale intru si le iau de la magazinul online ... cum de altfel am si facut'o in dese randuri ... in ceeace priveste ceilalti suporteri doritori de asemenea materiale,cu siguranta gasesc solutii sa'si procure la randu' lor ce'si doresc ! :) sa nu ne mai victimizam atat ,ca nu e cazul :) ... (suntem o tara slab dezvoltata)

Comentează