FOTBAL  »  Superliga  »  STEAUA

Marketingul nu dispare, marketingul se transformă » Ce face acum Steaua cu magazinul mobil :D

Articol de - Publicat joi, 03 aprilie 2014 00:00 / Actualizat joi, 03 aprilie 2014 04:15

În Ghencea, marketingul nu dispare, marketingul se transformă: magazinul mobil funcţionează acum ca vehicul de transportat echipamentul campioanei!

Steaua a desfiinţat marketingul şi a găsit o soluţie ca să folosească o parte din departamentul dizolvat: magazinul mobil transportă echipamentul la meciuri!

Maşina care vindea în deplasările din ţară tricouri, fulare şi alte materiale cu însemnele roş-albastre suporterilor din Provincie duce acum echipamentele pentru Tănase şi pentru Pintilii!

Cu patru ani în urmă, clubul îşi prezenta planul cu tam-tam pe site-ul oficial: "Magazinul mobil e prima iniţiativă de acest gen din fotbalul românesc. Va fi prezent în toate deplasările echipei mari, pentru a satisface cererea suporterilor din alte localităţi decît Bucureştiul".

Maşina chiar este prezentă în continuare oriunde merge echipa, dar cu alt scop decît cel pe care îl prevăzuseră cei care au achiziţionat-o.

"Lasă, că nu-mi trebuie cash!"
Magazinul-mobil e singura bucată din departamentul de marketing care a putut fi "reprofilată", în rest nu mai există nimic. Fostul magazin de la stadionul din Ghencea e închis şi nu mai funcţionează altceva în acel spaţiu.

Patronul a desfiinţat marketingul Stelei în urmă cu trei ani, supărat că activitatea nu era profitabilă. "Cînd a început criza, am tăiat toate cheltuielile posibile. L-am chemat pe Argăseală şi i-am zis că închidem departamentul de marketing, renunţăm la toţi oamenii de acolo. M-a luat că «Patroane, e sursă de bani cash». I-am zis "Băi, sînteţi nebuni? Păi, eu bag doi lei ca să scot un leu cash? Asta înseamnă afacere?»".

Au experienţă în reprofilări
Transformarea magazinului în transportator de echipament nu e unica soluţie inedită luată în Ghencea. Recent, un bodyguard a fost transformat în masor! Sorin Cristof lucra la firma de securitate de la stadionul Steaua şi păzea vestiarul în care se schimbau Tătăruşanu, Pintilii şi ceilalţi fotbalişti.

Roş-albaştrii l-au recunoscut pe Sorin, şi-au amintit că l-au văzut în staff-ul Unirii Urziceni acum cîţiva ani şi l-au "recalificat" în masor, munca pe care o făcea Cristof în Ialomiţa pe vremea cînd "lupii din Bărăgan" jucau în Liga 1 şi cîştigau campionatul.

30.000 de euro pe lună pierdea Steaua din activitatea de marketing, lunar, potrivit spuselor lui Becali

44 la sută dintre pasionaţii de fotbal din România sînt suporteri ai Stelei, potrivit unui sondaj realizat în 2009 de Institutul Român pentru Evaluare şi Strategie

Flash News: cele mai importante reacții și faze video din sport
Citește și:
Ruptură totală la Rapid înaintea derby-ului cu Dinamo » Marius Șumudică a sărit să bată un oficial al clubului
Superliga
Ruptură totală la Rapid înaintea derby-ului cu Dinamo » Marius Șumudică a sărit să bată un oficial al clubului
Chestionat de reporterii GSP, celebrul Patrick Vieira a rezumat la un singur cuvânt primul dialog avut cu Dan Șucu
Campionate
Chestionat de reporterii GSP, celebrul Patrick Vieira a rezumat la un singur cuvânt primul dialog avut cu Dan Șucu
Atmosferă de senzație la Genoa - Napoli » Mesaj din centrul fanilor pentru Dan Șucu
Campionate
Atmosferă de senzație la Genoa - Napoli » Mesaj din centrul fanilor pentru Dan Șucu

Dosarul lui Dan Șucu de la CNSAS: „La data de 16.08.1984 a semnat un Angajament, preluând numele conspirativ «Mircea Crișan»” + „Vreau să asigur organele de securitate de deplina mea sinceritate, loialitate”

7 curiozități din clasicul Dinamo - Rapid: cea mai mare diferență de scor, giuleștenii au produs un moment istoric + Palmaresul lui Marius Șumudică împotriva „câinilor”


Comentarii (17)
steauamagica86
steauamagica86  •  03 Aprilie 2014, 22:31
Postat de right_wing_resistance_romania pe 03 Aprilie 2014, 09:58

Durbac a facut atunci o treaba excelenta, insa strategia lui era pe 5-10 ani, rezultatele nu aveau cum sa se vada dupa un an. Cu toate asta, in acel an, Steaua ajunsese la 6000 de abonati(cifra enorma pentru Romania) dintre care 2500 aveau platita si parcarea la Stadion. Era clar ca Steaua nu mai putea sa continue acea activitate din momentul in care a existat cearta cu Mapn-ul, si Becali a gandit cat de cat bine cand a dat dreptul de a se ocupa de asta, ligii suporterilor. Asta se intampla si afara, ligile de suporteri vand aceste produse si de aceea au ei stadioane pline de abonati. Deocamdata ALSS a reusit doar sa ne obtina rezervarea biletelor la pretul de casa.

BOBBY DURBAC ca profesionist in marketing a avut o viziune excelenta,dar din pacate i-au fost puse bête in roate de la inceput.Echipa nu prea avea rezultate,conflictul ciobanului cu suporteri,interdictia de a intra pe stadion a aproximativ 2000 de suporteri,chiria magazinului din UNIREA era foarte mare(contract facut inainte sa vina Bobby Durbac)Angajati din departamentul de marketing erau putini da buni.Nu era usor sa vii in ziua de meci la ora8,30 dimineata si sa pleci pe la12,30 noaptea dupa ce plecau suporteri de la meci.E foarte greu sa lucrezi sub stres , ca cineva adica patronul nu intelege importanta marketingului ameninta cu disponibilizarea unor oameni care chiar isi faceau treaba

glorie
glorie  •  03 Aprilie 2014, 17:55

Nu din cauza asta a disparut marketingul la Steaua. Ci din cauza faptului ca Mapn a dat Steaua in judecata pentru marca Steaua. Steaua a fost nevoita sa inchida departamentul de marketing. Dar lucrul asta sper sa se rezolve. A mai ramas un singur hop, Steaua a castigat pe linie pana acum, la toate tribunalele, a mai ramas ICCJ. E jenant ce se intampla, dar asa e cand niste generali nu au alta treaba decat sa faca prostii. Nu au ajutat cu nimic Steaua dar cauta sa ii dea in cap peste tot. Ba cu stadionul care a ajuns o ruina, nu investesc sa il repare dar cer o suma imensa pentru inchiriere. Ba cu procesele. E pacat.

torque1981
torque1981  •  03 Aprilie 2014, 14:16

Si ne fac pe noi tarani :))))))))))))))

Vezi toate comentariile (17)
Comentează