Comentarii (140)
imperator_____________________
imperator_____________________  •  09 Februarie 2014, 14:57
Postat de vasglo pe 09 Februarie 2014, 14:52

E ultima data cand mai vorbesc cu un p(usti)ulica care se crede "scula". Pai, mai copilul durerii, pana cand adversarii n-au invatat sa faca "aparare agresiva", nu defila Steaua in campionat, sufocandu-le pe toate numai prin pregatire fizica?? Nu in conditiile in care un adversar e la fel de bine pregatit fizic se vad limitele tale tehnice (dribling, tinere de minge etc..)??? Tu chiar nu vezi ca e o diferenta semnificativa, din punct de vedere tehnic, intre multi jucatori de la Steaua si altii de la Petrolul si Astra si asta nu in favoarea Stelei???

Nu te enerva, azi e duminică !

mdeah
mdeah  •  09 Februarie 2014, 14:54
Postat de adrian.1984 pe 09 Februarie 2014, 14:49

Dupa acest sezon clar nu il va mai vinde pe bani multi. Pe benzi ar trebui jucati Chipciu si Stanciu iar in centru Iancu sau Sanmartean. Tanase este foarte indolent si lenes. Poate merita sa joace doar 20-30 de minute.

Din nefericire nu cred ca este indolent si lenes, cred ca atata poate. Si-a cam atins potentialul maxim, nu orice om este nascut pentru a fi un mare fotbalist. In perioada FC Arges a aratat cam tot ce putea sa ofere fotbalului, desi mi-am pus mari sperante in el se pare ca a fost o teapa transferul lui pe acei bani. Trebuie si Becali sa accepte acest lucru si sa-l vanda curand pana nu i se prabuseste de tot cota de piata.

adrian.1984
adrian.1984  •  09 Februarie 2014, 14:54
Postat de mdeah pe 09 Februarie 2014, 14:47

Da, perioada Bergodi este de referinta sincer. Daca i s-ar fi dat 2-3 ani precum i se ofera acum lui Reghe ar fi creat o Steaua competitiva si probabil ar fi construit si un centru de juniori care sa produca jucatori de valoare. Reghe este un antrenor de calitate si stie sa gestioneze situatia cu Becali, insa mi se pare cam lipsit de coloana vertebrala. Nu are puterea sa-i ceara lui Becali aducerea unor jucatori de calitate pe posturile cu probleme....

Nu are coloana sa-i ceara dar probabil nici belciug nu vrea sa dea bani pentru transferuri. Este aproape imposibil sa nu vezi ca Steaua are nevoie de jucatori in anumite compoartimente.

mdeah
mdeah  •  09 Februarie 2014, 14:52
Postat de saviola2_8 pe 09 Februarie 2014, 14:48

in spatele varfului il vad si eu, cred ca e pozitia lui ideala, oricum are calitati mai multe de central decat de mijlocas de banda, cred ca poate juca si central cu un pintilii in spate care sa=l acopere, in banda se cere viteza, si ekl nu are , ma rog viteza e buna oriunde:) dar in banda e un `must have`

Da, daca o gandesti asa ai perfecta dreptate. Nu poate sa joace intr-o pozitie de mijlocas central clasic sau pe benzi pentru ca este mult prea incet, ai nevoie de o anumita viteza si un tempo ridicat al jocului ca sa performezi acolo. Insa in spatele varfului isi poate pune in evidenta suturile si driblingurile, cele doua mari atuuri ale lui.

vasglo
vasglo  •  09 Februarie 2014, 14:52
Postat de djeurofighter pe 09 Februarie 2014, 14:39

Si ce legatura are asta cu "apararea agresiva" a celorlalte echipe din campionat? Neputinta noastra o numesti aparare agresiva a echipei adverse!?

E ultima data cand mai vorbesc cu un p(usti)ulica care se crede "scula". Pai, mai copilul durerii, pana cand adversarii n-au invatat sa faca "aparare agresiva", nu defila Steaua in campionat, sufocandu-le pe toate numai prin pregatire fizica?? Nu in conditiile in care un adversar e la fel de bine pregatit fizic se vad limitele tale tehnice (dribling, tinere de minge etc..)??? Tu chiar nu vezi ca e o diferenta semnificativa, din punct de vedere tehnic, intre multi jucatori de la Steaua si altii de la Petrolul si Astra si asta nu in favoarea Stelei???

adrian.1984
adrian.1984  •  09 Februarie 2014, 14:49
Postat de mdeah pe 09 Februarie 2014, 14:44

Da, Tanase central nu este neaparat rau, insa nu are explozia necesara pentru a fi playmaker. Eu l-as vedea cumva in spatele varfurilor, are suturi destul de iscusite. Din nefericire Tanase exceleaza doar la capitolul tehnica, insa mi se pare un jucator cam incet pentru un fotbalist de banda. Cred ca s-ar putea gasi solutii mai bune, insa Becali se incapataneaza sa-l vanda pe bani multi pe Tanase.

Dupa acest sezon clar nu il va mai vinde pe bani multi. Pe benzi ar trebui jucati Chipciu si Stanciu iar in centru Iancu sau Sanmartean. Tanase este foarte indolent si lenes. Poate merita sa joace doar 20-30 de minute.

saviola2_8
saviola2_8  •  09 Februarie 2014, 14:48
Postat de mdeah pe 09 Februarie 2014, 14:44

Da, Tanase central nu este neaparat rau, insa nu are explozia necesara pentru a fi playmaker. Eu l-as vedea cumva in spatele varfurilor, are suturi destul de iscusite. Din nefericire Tanase exceleaza doar la capitolul tehnica, insa mi se pare un jucator cam incet pentru un fotbalist de banda. Cred ca s-ar putea gasi solutii mai bune, insa Becali se incapataneaza sa-l vanda pe bani multi pe Tanase.

in spatele varfului il vad si eu, cred ca e pozitia lui ideala, oricum are calitati mai multe de central decat de mijlocas de banda, cred ca poate juca si central cu un pintilii in spate care sa=l acopere, in banda se cere viteza, si ekl nu are , ma rog viteza e buna oriunde:) dar in banda e un `must have`

mdeah
mdeah  •  09 Februarie 2014, 14:47
Postat de adrian.1984 pe 09 Februarie 2014, 14:44

Nu sunt de parere cu tine in privinta muntenegreanului. Nu mi s-a parut niciodata un jucator de Steaua. Cat despre plecarea lui Thereau, orgoliul si prostia lui belciug a facut sa se intample asta. Multi jucatori buni dar si antrenori au parasit Steaua deoarece berbecul ala se credea atotstiutor. Sa nu uitam de Bergodi care formase o echipa buna si rula multi tineri.

Da, perioada Bergodi este de referinta sincer. Daca i s-ar fi dat 2-3 ani precum i se ofera acum lui Reghe ar fi creat o Steaua competitiva si probabil ar fi construit si un centru de juniori care sa produca jucatori de valoare. Reghe este un antrenor de calitate si stie sa gestioneze situatia cu Becali, insa mi se pare cam lipsit de coloana vertebrala. Nu are puterea sa-i ceara lui Becali aducerea unor jucatori de calitate pe posturile cu probleme....

mdeah
mdeah  •  09 Februarie 2014, 14:44
Postat de saviola2_8 pe 09 Februarie 2014, 14:34

mie imi place tanase central! mult mai mult decat in banda, dar nu pe postul lui bourceanu si un fel de play maker, acum depinde de gusturi, nu e important ce ne place noua, individual, nici macar nu e important cine si unde joaca, important e ca steaua sa aiba rezultate, daca nu sunt atunci toti vor avea de suferit, incepand cu antrenorul.

Da, Tanase central nu este neaparat rau, insa nu are explozia necesara pentru a fi playmaker. Eu l-as vedea cumva in spatele varfurilor, are suturi destul de iscusite. Din nefericire Tanase exceleaza doar la capitolul tehnica, insa mi se pare un jucator cam incet pentru un fotbalist de banda. Cred ca s-ar putea gasi solutii mai bune, insa Becali se incapataneaza sa-l vanda pe bani multi pe Tanase.

imperator_____________________
imperator_____________________  •  09 Februarie 2014, 14:44
Postat de vasglo pe 09 Februarie 2014, 14:37

"nu avem constructie eficienta si nu avem oameni care sa centreze cum trebuie la cornere si lovituri libere indirecte, nu pentru ca erau adversarii agresivi!!" Pustiulica, tu gandesti inainte sa vorbesti/scrii??? Pai daca nu aveam nici oameni care sa centreze/sa bata faze fixe nu eram acolo unde suntem acum!! Constructia o face jucatorul de valoare/"doxar", care are dribling, pasa subtila, care destabilizeaza... Cine "destabilizeaza", la Steaua actuala?? Poate Tanase, Chipciu, Popa??? Asta da, se poate, dar din cand in cand, din intamplare..:))))

De C.L ce părere ai ?

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 14
Comentează