Comentarii (177)
dan677
dan677  •  13 Mai 2020, 18:43
Postat de gikiewicz93500 pe 13 Mai 2020, 18:30

gresit, uite despre ce comentai raspunzandu-i lui alenb si de aceea ce ti-am scris; citeste cu atentie ce ai scris ca te citez: ,, dan677 • 13 Mai 2020 - eu m-am referit doar sa joace TITULARI nu neaparat sa castige vreun trofeu european ai dreptate de D. Petrescu am uitat... dar ideea ramane cu nu prea am avut jucatori care sa confirme... uita-te si dupa 90 cand nu mai putem invoca scuza cu "socul cu vestul" ... cati au performat. Im perioada 82-90 s-au foemat 3 echipe care puteau jucau bine ca un grup dar jucatorrii cu catev exceptii nu straluceau individual eu asta am vrut sa subliniez. Uite Balaci de exemplu in 83 a vrut sa-l ia Milan , Balaci un jucator de top la noi, avea atunci vreo 26 de ani, dar Milan lumea uita sa spun era in serie B fiind penalizata pt jocuri aranjate, deci nu era o echipa de top " am incheiat citatul (din tine). deci, unde comentai tu aici despre steaua din perioada 85 - 90? eu nu vad, poate ma lamuresti tu; singura legatura cu steaua in comentariul asta al tau poate fi dan petrescu de care ai uitat, asa cum ai scris, in rest, nimic.

eu ma refeream in raspunsul meu la ce inseama sa fi un jucator de valoare. Am folosit exemplul cu Balaci pt ca in aceea perioada (1983) s-a facut mare tam tam despre transferul lui si multa lume confunda echipa din 83 a lui Milan care era retrogradat in B cu marele Milan incepand cu 1988. am incercat sa spun prin asta ca nu era dorit de o echipa de top de la vremea aceea... atata tot Balaci era un jucator f. talentat dar ca mai toate talentele fotbalistice de la noi, era foarte capricios (adica" mai usor" cu munca si disciplina) in plus a avut si ghinionul cu accidentarea la genunchi de timpuriu

dan677
dan677  •  13 Mai 2020, 18:36
Postat de alenb pe 13 Mai 2020, 18:26

Nu. Tu incerci sa arati ca doar jucatorii de la Steaua 1986-1999 nu prea au confirmat afara ori acest lucru nu este real. Unii au confirmat (Hagi, Petrescu, Belo, chiar si Balint) altii mai putin (Dumitrescu). La fel si in cazul dinamovistilor unii au confirmal, altii mai putin. Insa orice ai zice, sa spui de Lacatus ca n/a avut valoare, ori sa-l contesti pe Dumitrescu este rea vointa. Valoarea se demonstra nu doar in campionatele din vest, se demonstra si cu echipele romanesti in cupele europene si la nationala ori palmaresul international al acelor jucatori spune totul.

uita ca ai adus vorba de Dinamo... care ca GRUP era o echipa de valoare in 90 si era si o echipa tanara (deci nu se poate gasi scuza ca aveau 30 de ani etc..)... Cati din acei jucatori au confirmat ULTERIOR ? Inafara de Lupescu.... Ce performante am avut noi la nivel de nationala ? QF la CM din 94 ?. Bulgarii au facut SF. SUA cu un fotbal la nivel de pioneriat a facut QF in 2002 pierzand in fata Germaniei la limita. Eu cred ca avem definitii diferite ale cuvintelor "performanta" sau "confirma" sau "valoare"

iobag
iobag  •  13 Mai 2020, 18:32
Postat de dan677 pe 13 Mai 2020, 18:22

ce eu vorbeam de Dobrin... eu vorbeam valoarea Stelei din perioada 85-90... si faptul ca ulterior acei jucatori cu mici exceptii nu au confirmat afara...ce treaba are Dobrin cu asta...

Nu mai aveai mult nici pana sa ajungi la Dobrin. Echipa Stelei era deja dinainte de 90 imbatranita, nu mai faceau fata nici in campionat in fata lui Dinamo, cu atat mai putin in campionate din Vest. Problema ta e ca logica pe care mergi are sens doar in capul tau.

alenb
alenb  •  13 Mai 2020, 18:32
Postat de dan677 pe 13 Mai 2020, 18:22

ce eu vorbeam de Dobrin... eu vorbeam valoarea Stelei din perioada 85-90... si faptul ca ulterior acei jucatori cu mici exceptii nu au confirmat afara...ce treaba are Dobrin cu asta...

Inca o data: echipa Stelei din 1989-1990, cand s-a putut pleca afara era deja destul de batrana, cu ceva exceptii. Exceptandu-i pe cei in jur de 30 de ani si de la care nu mai puteai astepta mari rezultate afara, cei mai tineri in general au reusit. Au fost si exceptii Dumitrescu si partial Lacatus, cel din urma totusi titular in cele 2 sezoane de Oviedo.

gikiewicz93500
gikiewicz93500  •  13 Mai 2020, 18:30
Postat de dan677 pe 13 Mai 2020, 18:22

ce eu vorbeam de Dobrin... eu vorbeam valoarea Stelei din perioada 85-90... si faptul ca ulterior acei jucatori cu mici exceptii nu au confirmat afara...ce treaba are Dobrin cu asta...

gresit, uite despre ce comentai raspunzandu-i lui alenb si de aceea ce ti-am scris; citeste cu atentie ce ai scris ca te citez: ,, dan677 • 13 Mai 2020 - eu m-am referit doar sa joace TITULARI nu neaparat sa castige vreun trofeu european ai dreptate de D. Petrescu am uitat... dar ideea ramane cu nu prea am avut jucatori care sa confirme... uita-te si dupa 90 cand nu mai putem invoca scuza cu "socul cu vestul" ... cati au performat. Im perioada 82-90 s-au foemat 3 echipe care puteau jucau bine ca un grup dar jucatorrii cu catev exceptii nu straluceau individual eu asta am vrut sa subliniez. Uite Balaci de exemplu in 83 a vrut sa-l ia Milan , Balaci un jucator de top la noi, avea atunci vreo 26 de ani, dar Milan lumea uita sa spun era in serie B fiind penalizata pt jocuri aranjate, deci nu era o echipa de top " am incheiat citatul (din tine). deci, unde comentai tu aici despre steaua din perioada 85 - 90? eu nu vad, poate ma lamuresti tu; singura legatura cu steaua in comentariul asta al tau poate fi dan petrescu de care ai uitat, asa cum ai scris, in rest, nimic.

alenb
alenb  •  13 Mai 2020, 18:26
Postat de dan677 pe 13 Mai 2020, 18:04

eu m-am referit doar sa joace TITULARI nu neaparat sa castige vreun trofeu european ai dreptate de D. Petrescu am uitat... dar ideea ramane cu nu prea am avut jucatori care sa confirme... uita-te si dupa 90 cand nu mai putem invoca scuza cu "socul cu vestul" ... cati au performat. Im perioada 82-90 s-au foemat 3 echipe care puteau jucau bine ca un grup dar jucatorrii cu catev exceptii nu straluceau individual eu asta am vrut sa subliniez. Uite Balaci de exemplu in 83 a vrut sa-l ia Milan , Balaci un jucator de top la noi, avea atunci vreo 26 de ani, dar Milan lumea uita sa spun era in serie B fiind penalizata pt jocuri aranjate, deci nu era o echipa de top

Nu. Tu incerci sa arati ca doar jucatorii de la Steaua 1986-1999 nu prea au confirmat afara ori acest lucru nu este real. Unii au confirmat (Hagi, Petrescu, Belo, chiar si Balint) altii mai putin (Dumitrescu). La fel si in cazul dinamovistilor unii au confirmal, altii mai putin. Insa orice ai zice, sa spui de Lacatus ca n/a avut valoare, ori sa-l contesti pe Dumitrescu este rea vointa. Valoarea se demonstra nu doar in campionatele din vest, se demonstra si cu echipele romanesti in cupele europene si la nationala ori palmaresul international al acelor jucatori spune totul.

dan677
dan677  •  13 Mai 2020, 18:22
Postat de gikiewicz93500 pe 13 Mai 2020, 18:14

ba, mai opreste-te putin ca, retinand mici exceptii, in toate comentariile tale cam bati campii. cati jucatori de valoare pana in 30 de ani, si am avut destui, au plecat, nu in deceniul 80-90, ci in perioada 70-90? pana la balaci in 83 ai uitat de un dobrin? ii lasa ceausescu sa plece pe cei pana in 30, 30 si ceva de ani din tara si si atunci cu mici exceptii?

ce eu vorbeam de Dobrin... eu vorbeam valoarea Stelei din perioada 85-90... si faptul ca ulterior acei jucatori cu mici exceptii nu au confirmat afara...ce treaba are Dobrin cu asta...

dan677
dan677  •  13 Mai 2020, 18:19
Postat de gigelos pe 13 Mai 2020, 18:13

inseamna ca nu ai inteles nimic , erai copil mai aveai o sansa , asa nu .La revedere !

cea-r fi de inteles ca MARE majoritate erau niste jucatori boemi care le placea viata buna (spritul, barbutul ...Piturca stie LOL) nu le placea disciplina si profesionalismul asta cu "socul vestului" e pentru nepoti... tu faci o mare greseala in rationamemtul tau ... daca te doreste o echipa de valoare de afara sau daca te transferi la ea NU INSEAMNA AUTOMAT ca vei performa acolo. Dovada ... cati dintre ei , ii poti numara pe degetul de la o singura mana confirmat... (Haig, Popescu, Petrescu poate Lupescu)

gikiewicz93500
gikiewicz93500  •  13 Mai 2020, 18:17
Postat de gikiewicz93500 pe 13 Mai 2020, 18:14

ba, mai opreste-te putin ca, retinand mici exceptii, in toate comentariile tale cam bati campii. cati jucatori de valoare pana in 30 de ani, si am avut destui, au plecat, nu in deceniul 80-90, ci in perioada 70-90? pana la balaci in 83 ai uitat de un dobrin? ii lasa ceausescu sa plece pe cei pana in 30, 30 si ceva de ani din tara si si atunci cu mici exceptii?

* completare: micile exceptii la care ma refer erau cei peste 30 de ani gen iordanescu sau cum au fost boloni si piturca ca ultimi transferati in strainatate in asa zisa epoca ceausescu.

gikiewicz93500
gikiewicz93500  •  13 Mai 2020, 18:14
Postat de dan677 pe 13 Mai 2020, 18:04

eu m-am referit doar sa joace TITULARI nu neaparat sa castige vreun trofeu european ai dreptate de D. Petrescu am uitat... dar ideea ramane cu nu prea am avut jucatori care sa confirme... uita-te si dupa 90 cand nu mai putem invoca scuza cu "socul cu vestul" ... cati au performat. Im perioada 82-90 s-au foemat 3 echipe care puteau jucau bine ca un grup dar jucatorrii cu catev exceptii nu straluceau individual eu asta am vrut sa subliniez. Uite Balaci de exemplu in 83 a vrut sa-l ia Milan , Balaci un jucator de top la noi, avea atunci vreo 26 de ani, dar Milan lumea uita sa spun era in serie B fiind penalizata pt jocuri aranjate, deci nu era o echipa de top

ba, mai opreste-te putin ca, retinand mici exceptii, in toate comentariile tale cam bati campii. cati jucatori de valoare pana in 30 de ani, si am avut destui, au plecat, nu in deceniul 80-90, ci in perioada 70-90? pana la balaci in 83 ai uitat de un dobrin? ii lasa ceausescu sa plece pe cei pana in 30, 30 si ceva de ani din tara si si atunci cu mici exceptii?

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • •••
  • 18
Comentează