Comentarii (149)
anticlone
anticlone  •  10 Septembrie 2020, 11:44
Postat de roja_azul76 pe 10 Septembrie 2020, 11:34

Uite aici datoria AFC pe site-ul ANAF. Trebuie sa scrii in campul de cautare"Asociatia Fotbal Club Steaua Bucuresti" si...gata. https://www.anaf.ro/restante/index.xhtml Si un bonus!!!! Citeste cu atentie!! https://business24.ro/gigi-becali/stiri-gigi-becali/bodu-infrant-becali-a-vandut-72460 PS. In temeiul OG 26/2000, AFC Steaua putea infiinta societati pe actiuni! Si asta a facut!:)) Si tot prin aceeasi ordonanta, AFC a iesit de sub autoritatea MAPN!:)

AFC Steaua avea doar dreptul de a infiinta o societate comerciala care sa produca pentru ea, nu pentru un privat. Intelegi diferenta? Dupa mintea ta nici nu conteaza ca Fcsb-ul a aparut in returul campionatului, ca doar nu exista regulamente pentru voi.

saviola3_4
saviola3_4  •  10 Septembrie 2020, 11:42
Postat de mario_rdfe pe 10 Septembrie 2020, 11:17

Bai, nici mie nu imi place ce scrii si nu sunt de acord..dar nu te am facut habarnist..ptr ca ti am respectat parerea ! Hai fugi, ca prea destept te crezi. Pa !

Bai esti habarnist in acest aspect. Daca tu spui ca nu au fost proteste impotriva lui jiji esti habarnist. Daca spui ca protestele alea erau facute doar de actualii 2 3 sute de fani ai csa 2017 iar esti habarnist. Cand nu stii ceva nu te pronunti. E atat de simplu. Nu e o jignire ci doar o atentionare ca vb in necunostiinta de cauza emitand parereri ca si cum ar fi certitudini. Nu te am.jignit si nu am zis ca nu imi place ce scrii ci pur si simplu pe acest articol esti total pe langa subiect datoriita faptulu8 ca nu stii, nu te ai informat deci habarnist!

anticlone
anticlone  •  10 Septembrie 2020, 11:39
Postat de Silvio pe 10 Septembrie 2020, 11:20

Dar de ce i-a cerut Talpan 10% din venituri lui gigi, pentru a inceta cu procesele si a putea folosi marca in continuare? Daca ciobanul era de acord sa plateasca, atunci brandul nu mai era folosit fraudulos, locul din diviza A nu mai era preluat fraudulos? Cu o suma de bani, toate acele tranzactii ar fi fost legale? Naivule :)))))

Ce tranzactii visezi? :)))) Deci instanta zice ca brandul a fost folosit fraudulos si tu zici ca decizia instantei ar fi fost stearsa daca platea. :))) Naiv esti tu si cu altii ce cred ce spune Mustata si cu avocatul anchetat de DNA. Pentru voi legile, actele si semnaturile nu conteaza. Ce zicea Becali in urma cu ceva timp: "Momentan locul in Divizia A nu se poate vinde, deci ANAF-ul nu are ce sa faca, insa nu este exclus ca la sfarsitul campionatului sa cumparam un loc", a spus Becali. Practic a recunoscut ca nici locul in prima liga nu e a lui.

roja_azul76
roja_azul76  •  10 Septembrie 2020, 11:34
Postat de anticlone pe 10 Septembrie 2020, 11:13

Datoriile preluate nu erau de 14 milioane de dolari. Ca Teia Sponte a facut datorii la AFC Steaua nu zici nimic, ca nah e prietenul lui Becali din copilarie. Arata si mie legea aia care obliga sa faca o societate. Legea nu permitea ca AFC Steaua sa se transforme in societate comerciala, mai ales in returul unui campionat. E chiar asa de greu sa pricepeti ca AFC Steaua a fost retrasa din campionat si inlocuita cu un club nou care a folosit brandul fraudulos? Ce continuitate ori palmares visati daca nu a detinut brandul legal?

Uite aici datoria AFC pe site-ul ANAF. Trebuie sa scrii in campul de cautare"Asociatia Fotbal Club Steaua Bucuresti" si...gata. https://www.anaf.ro/restante/index.xhtml Si un bonus!!!! Citeste cu atentie!! https://business24.ro/gigi-becali/stiri-gigi-becali/bodu-infrant-becali-a-vandut-72460 PS. In temeiul OG 26/2000, AFC Steaua putea infiinta societati pe actiuni! Si asta a facut!:)) Si tot prin aceeasi ordonanta, AFC a iesit de sub autoritatea MAPN!:)

corectu
corectu  •  10 Septembrie 2020, 11:28

Bravo Novak!Așa e FCSB e Steaua.Dacă CSASteaua e Steaua,de ce în urma procesului Steaua a fost trecută în Liga a IV-a? De ce UEFA ia în considerare rezultatele Stelei când întocmește clasamentul cluburilor și le trece la FCSB? Deci FCSB=STEAUA.CSASteaua e o clonă .E creația MAN-ului pornită de la neînțelegeri financiare .Cele cu Becali. Măi copii FCSB=STEAUA.

Silvio
Silvio  •  10 Septembrie 2020, 11:20
Postat de anticlone pe 10 Septembrie 2020, 11:13

Datoriile preluate nu erau de 14 milioane de dolari. Ca Teia Sponte a facut datorii la AFC Steaua nu zici nimic, ca nah e prietenul lui Becali din copilarie. Arata si mie legea aia care obliga sa faca o societate. Legea nu permitea ca AFC Steaua sa se transforme in societate comerciala, mai ales in returul unui campionat. E chiar asa de greu sa pricepeti ca AFC Steaua a fost retrasa din campionat si inlocuita cu un club nou care a folosit brandul fraudulos? Ce continuitate ori palmares visati daca nu a detinut brandul legal?

Dar de ce i-a cerut Talpan 10% din venituri lui gigi, pentru a inceta cu procesele si a putea folosi marca in continuare? Daca ciobanul era de acord sa plateasca, atunci brandul nu mai era folosit fraudulos, locul din diviza A nu mai era preluat fraudulos? Cu o suma de bani, toate acele tranzactii ar fi fost legale? Naivule :)))))

mario_rdfe
mario_rdfe  •  10 Septembrie 2020, 11:17
Postat de saviola3_4 pe 10 Septembrie 2020, 11:07

Bun. Nu esti mic esti doar habarbist.Iar a aberezi la proteste mergeau si nord si sud si oameni obisnuiti. Iar sudul cel de acum 10 ani a migrat loate in procent de 20 maxim 30 % catre echipa nou infiintata fara istorie si palma4es. Restul fie nu mai vin la meciuri deloc fie au migrat catre nord. Eu merg in peluza de prin 97 cred ca stiu putib mai bine decat tine cum stau lucrurile. Oricun e aiurea aa vorbesca un fan dinamo de spectatori cand cu toate prpblemele noastre sportive sau juridice care deja au vreo 5 ani va surclasam la nr de fani pe stadion.

Bai, nici mie nu imi place ce scrii si nu sunt de acord..dar nu te am facut habarnist..ptr ca ti am respectat parerea ! Hai fugi, ca prea destept te crezi. Pa !

anticlone
anticlone  •  10 Septembrie 2020, 11:14
Postat de Robert Sergiu pe 10 Septembrie 2020, 10:57

Deci si prin urmare...folosindu-te de niste declaratii vrei sa ne spui ca FCSB nu e STEAUA,dar in acelasi timp vezi capalmaresul e la fcsb Nu mai intru in detalii sa ti spun dc ce si cum ca te incurc

Da, cupa sarbatorita in Berceni e la Fcsb. Ea inseamna mai mult decat restul trofeelor castigate de celelalte cluburi din lume la un loc.

anticlone
anticlone  •  10 Septembrie 2020, 11:13
Postat de saviola3_4 pe 10 Septembrie 2020, 11:02

Si datoriile preluate de la AFC de cine erau facute? Afc a fost obligat sa creeze un srl. De legea sportului. E adevarat? Ah ca ulterior jijel a radiat afc e o alta poveste dar tot nu schimba istoricul datoriilor adica cele facute de Mapn.

Datoriile preluate nu erau de 14 milioane de dolari. Ca Teia Sponte a facut datorii la AFC Steaua nu zici nimic, ca nah e prietenul lui Becali din copilarie. Arata si mie legea aia care obliga sa faca o societate. Legea nu permitea ca AFC Steaua sa se transforme in societate comerciala, mai ales in returul unui campionat. E chiar asa de greu sa pricepeti ca AFC Steaua a fost retrasa din campionat si inlocuita cu un club nou care a folosit brandul fraudulos? Ce continuitate ori palmares visati daca nu a detinut brandul legal?

saviola3_4
saviola3_4  •  10 Septembrie 2020, 11:10
Postat de mario_rdfe pe 10 Septembrie 2020, 11:06

Umilintele lui Dinamo au fost de ordin sportiv...nu compara ! La voi este ca la stana...! Si laso pe aia " esti mic" etc..o tot repeti pana rasufla ! O zi buna !

Am inteles deci pe anii lui dibamo nu ii intereseaza aspectul sportiv. Dar cel financiar ca ati ajuns la retrogradere ai in insolventa iar nu conteaza stiu...zmeilor....ati fi facut voi razboi civil ca sarbii dar nu ati avut motive...:)))

  • 1
  • •••
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • •••
  • 15
Comentează