Comentarii (21)
Alex90o
Alex90o  •  29 Mai 2024, 07:40
Postat de bogat pe 28 Mai 2024, 19:24

Investitorii aia de "au renuntat" puteau sa fi venit cu bani cand era vid de investitii iar clubul mergea doar pe banii suporterilor si ceva sponsori. Nu au facut-o nici atunci si nici cu R&W care "vroia sa conduca pe banii lor". Adica au mereu scuze pentru a nu investi. Adica nu vor veni niciodata, indiferent ca e R&W sau nu. Isi fac doar reclama si testeaza terenul. Banii din perioada Badea-Borcea erau si pentru ca nu se plateau toate obligatiile. Clubul traia pe datorie. Din cauza asta clubul adunase datorii de milioane si a cerut Negoita prima insolventa. Sa nu uitam ca Badea a mai cerut si 2 milioane de euro la plecare. As spune ca e bine ca R&W vrea sa tina controlul si ca sunt foarte prudenti, altfel o noua insolventa si falimentul vor fi o chestiune de vreo 2-3 ani. Nu cunosc vreun potential investitor roman care vrea sa bage bani la Dinamo in stilul lui Sucu la Rapid (dar sa mai vedem si cu Sucu cum evolueaza). Daca exista asa ceva, atunci nu mai ajungeam la R&W. Inclusiv Renovatio e posibil sa reduca din investitii pentru ca au fost cumparati in inauarie de catre OMV Petrom. Asa ca acum OMV decide si astia nu au prea multe referinte de cumparat un club de fotbal. https://www.***stiri-auto/omv-petrom-cumpara-in-totalitate-renovatio-cea-mai-mare-retea-de-incarcare-a-masinilor-electrice-din-romania-19241756

Inainte de începerea sezonului era clar că echipa trebuie întărită,aduși jucători care sa facă pregătirea etc,profesioniști din conducere nu au mișcat un deget,ori din profesionalism ori din lipsa de bani,ori dacă ești investitor serios nu ai voie sa nu ai bani,ce investitor ești tu daca echipa trăiește pe banii suporterilor,așa și eu și tu putem sa fim acționari ,de insolventa nu s- au ocupat ei nu mai zic că la cum este legea insolventei au scăpat ușor de datorii de milioane,prudența este una lipsa banilor alta,când au dat de banii de la Renovatio au adus jucători

therealreddog33
therealreddog33  •  28 Mai 2024, 19:25
Postat de Alex90o pe 28 Mai 2024, 16:38

Ai dreptate in anumite aspecte,dar daca este sa ne gândim că anumiți investitori au renunțat pt că RW au dorit să conducă pe banii lor ...una peste alta sezonul care vine nu vor mai avea scuze daca se va ajunge din nou în situația de anul asta,cat despre trecut haide sa nu comparam ,cu toate păcatele lor înainte erau bani ,eu nu știu câți bani au tras din transferurile alea mai ales că unele la cat de petarde erau jucători ,dovada că nu au reușit în vest,nu se realizau fara vopsitul cu kober al fraților Becali,dar erau salarii și de 700000 pe sezon gen Lobonț sau 400000 Mitea etc

Ai foarte mare dreptate. Nici eu nu sunt de acord cu "trasul" banilor din club, s-a întâmplat însă la Dinamo întotdeauna după Revoluție, începând cu Ianul, în 1990 până în ziua de azi. Nimeni nu a făcut muncă patriotică, sunt sigur că nici Nicolescu și tacsu nu fac. Dar în sport fără rezultate ești cam zero barat. Iar ăștia doi nu au avut absolut niciun rezultat, promovarea a fost a lui Burcă. O fi hobby ul lor fotbalul, nu zic. Și al meu e. Dar dacă nu te pricepi - și ei chiar nu se pricep - adu măcar pe unul care știe să conducă un club de fotbal. Există un Lupescu, un Dani Coman și alți câțiva care chiar știu cu se mănâncă meseria asta. Oare ce o fi asa greu să angajezi unul? Că nu ar costa mai mult decât Edgar Ie, de exemplu.

bogat
bogat  •  28 Mai 2024, 19:24
Postat de Alex90o pe 28 Mai 2024, 16:38

Ai dreptate in anumite aspecte,dar daca este sa ne gândim că anumiți investitori au renunțat pt că RW au dorit să conducă pe banii lor ...una peste alta sezonul care vine nu vor mai avea scuze daca se va ajunge din nou în situația de anul asta,cat despre trecut haide sa nu comparam ,cu toate păcatele lor înainte erau bani ,eu nu știu câți bani au tras din transferurile alea mai ales că unele la cat de petarde erau jucători ,dovada că nu au reușit în vest,nu se realizau fara vopsitul cu kober al fraților Becali,dar erau salarii și de 700000 pe sezon gen Lobonț sau 400000 Mitea etc

Investitorii aia de "au renuntat" puteau sa fi venit cu bani cand era vid de investitii iar clubul mergea doar pe banii suporterilor si ceva sponsori. Nu au facut-o nici atunci si nici cu R&W care "vroia sa conduca pe banii lor". Adica au mereu scuze pentru a nu investi. Adica nu vor veni niciodata, indiferent ca e R&W sau nu. Isi fac doar reclama si testeaza terenul. Banii din perioada Badea-Borcea erau si pentru ca nu se plateau toate obligatiile. Clubul traia pe datorie. Din cauza asta clubul adunase datorii de milioane si a cerut Negoita prima insolventa. Sa nu uitam ca Badea a mai cerut si 2 milioane de euro la plecare. As spune ca e bine ca R&W vrea sa tina controlul si ca sunt foarte prudenti, altfel o noua insolventa si falimentul vor fi o chestiune de vreo 2-3 ani. Nu cunosc vreun potential investitor roman care vrea sa bage bani la Dinamo in stilul lui Sucu la Rapid (dar sa mai vedem si cu Sucu cum evolueaza). Daca exista asa ceva, atunci nu mai ajungeam la R&W. Inclusiv Renovatio e posibil sa reduca din investitii pentru ca au fost cumparati in inauarie de catre OMV Petrom. Asa ca acum OMV decide si astia nu au prea multe referinte de cumparat un club de fotbal. https://www.***stiri-auto/omv-petrom-cumpara-in-totalitate-renovatio-cea-mai-mare-retea-de-incarcare-a-masinilor-electrice-din-romania-19241756

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

istet10
istet10  •  28 Mai 2024, 16:47
Postat de dinamo_forever_77 pe 28 Mai 2024, 15:13

Daca Voluntari batea, retrograda Botosaniul nu DINAMO!

Taica, nu-i vorba de ultima parte. Ma refeream la tot campionatul.

Alex90o
Alex90o  •  28 Mai 2024, 16:38
Postat de bogat pe 28 Mai 2024, 16:12

Sa nu uitam ca Renovatio a dat bani numai dupa ce a venit R&W care a asigurat un cadru stabil si de incredere. Puteau sa dea si pana atunci insa nu au facut-o. Altfel stim bine cum a fost pana atunci, noi suporterii am dat bani ca sa tinem echipa pe nivel de gafaiala. Cat despre limbaj, prefer limbajul alambicat si plin de neologisme decat abordarea neaosha si plina de preconceptii discutabile a lui Gigi B. De acord ca nu pare sa avem o conducere extraordinara, insa nu mi se pare mai rea decat ailalti dinainte, adica alde negoita sau aia din vremea Badea-Borcea care aparent au dat bani insa in fapt isi trageau drepturi pe neve din transferuri (de asta unii au si ajuns la puscarie) iar la plecare cereau inapoi banii adusi la venire. R&W cu toate pacatele lor macar spun ca vor sa rentabilizeze clubul si sa aduca cheltuielile aproape de venituri. In conditiile date, asta mi se pare conditia necesara pentru supravietuire. Ca ne-a trecut glontul pe la ureche. Iar alti investitori nu s-au inghesuit sa vina.

Ai dreptate in anumite aspecte,dar daca este sa ne gândim că anumiți investitori au renunțat pt că RW au dorit să conducă pe banii lor ...una peste alta sezonul care vine nu vor mai avea scuze daca se va ajunge din nou în situația de anul asta,cat despre trecut haide sa nu comparam ,cu toate păcatele lor înainte erau bani ,eu nu știu câți bani au tras din transferurile alea mai ales că unele la cat de petarde erau jucători ,dovada că nu au reușit în vest,nu se realizau fara vopsitul cu kober al fraților Becali,dar erau salarii și de 700000 pe sezon gen Lobonț sau 400000 Mitea etc

bogat
bogat  •  28 Mai 2024, 16:12
Postat de Alex90o pe 28 Mai 2024, 14:04

Problema este tocmai asta că băieții de la Red W nu au dat bani,banii sunt de la Renovatio,fara ei marii conducători pe banii altora erau la sapa de lemn,eu vad doar un limbaj alambicat și multe neologisme care ascund lipsa de rezultate ,profesionalism,resurse financiare.Cu o astfel de conducere habarnistă Dinamo nu poate ajunge un club cu rezultate decente,și în sezonul viitor vom avea aceleași bla bla cu know how ,break even,prison break și loc de retrogradare,este totuși rușinos că acest club a ajuns sa facă petrecere pt salvarea de la retrogradare

Sa nu uitam ca Renovatio a dat bani numai dupa ce a venit R&W care a asigurat un cadru stabil si de incredere. Puteau sa dea si pana atunci insa nu au facut-o. Altfel stim bine cum a fost pana atunci, noi suporterii am dat bani ca sa tinem echipa pe nivel de gafaiala. Cat despre limbaj, prefer limbajul alambicat si plin de neologisme decat abordarea neaosha si plina de preconceptii discutabile a lui Gigi B. De acord ca nu pare sa avem o conducere extraordinara, insa nu mi se pare mai rea decat ailalti dinainte, adica alde negoita sau aia din vremea Badea-Borcea care aparent au dat bani insa in fapt isi trageau drepturi pe neve din transferuri (de asta unii au si ajuns la puscarie) iar la plecare cereau inapoi banii adusi la venire. R&W cu toate pacatele lor macar spun ca vor sa rentabilizeze clubul si sa aduca cheltuielile aproape de venituri. In conditiile date, asta mi se pare conditia necesara pentru supravietuire. Ca ne-a trecut glontul pe la ureche. Iar alti investitori nu s-au inghesuit sa vina.

Final_Judge
Final_Judge  •  28 Mai 2024, 15:36
Postat de istet10 pe 28 Mai 2024, 14:13

Suporterii sa nu uite ca dinamo si-a inselat fosti jucatori si furnizori cu insolventa. Sa nu uite ca au putut face transferuri cearand in genunchi amanarea platii datoriilor catre fosti jucatori. Asta a fost metoda de lucru. Mai apoi a intervenit securismul. Daca pe Pandele il mai interesa fotbalul, dinamo nu prea prindea barajul. dinamo este o echipa care de trei ani se taraste prin baraje iar suporterii afirma fara jena ca e un nume mare, important pt fotbalul romanesc. Este tot atat de important pe cat este FC Botosani.

***

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

dinamo_forever_77
dinamo_forever_77  •  28 Mai 2024, 15:13
Postat de istet10 pe 28 Mai 2024, 14:13

Suporterii sa nu uite ca dinamo si-a inselat fosti jucatori si furnizori cu insolventa. Sa nu uite ca au putut face transferuri cearand in genunchi amanarea platii datoriilor catre fosti jucatori. Asta a fost metoda de lucru. Mai apoi a intervenit securismul. Daca pe Pandele il mai interesa fotbalul, dinamo nu prea prindea barajul. dinamo este o echipa care de trei ani se taraste prin baraje iar suporterii afirma fara jena ca e un nume mare, important pt fotbalul romanesc. Este tot atat de important pe cat este FC Botosani.

Daca Voluntari batea, retrograda Botosaniul nu DINAMO!

Stefan09
Stefan09  •  28 Mai 2024, 15:09
Postat de Falticeni1962 pe 28 Mai 2024, 11:17

FĂRĂ CORPORATIȘTI IN CONDUCERE LA DINAMO!!!!!DIRECTOR SPORTIV ȘI PREȘEDINTE LA DINAMO DIN DOMENIUL FOTBALULUI...

Clar, e nevoie de comunisti, de ceausisti batrani, asta e spiritul dinamoului.

istet10
istet10  •  28 Mai 2024, 14:13
Postat de bogat pe 28 Mai 2024, 13:21

Suporterii au dreptate intr-un singur punct: e nevoie de o abordare si o conducere executiva mai profesionista. Altfel &W au dat bani si nu stiu alti investitori care s-ar baga daca ei pleaca. Si trebuie sa realizeze ca actualii conducatori nu au avut prea mult timp la dispozitie, lotul a fost facut in graba vara trecuta iar antrenorul de atunci, Burca, a mentinut in mare lotul cu care promovase (din motive emotionale probabil) iar asta a distrus tot sezonul. Greseala conducerii a fost ca, tot din motive emotionale, l-au pastrat pe Burca si lotul ala slab pana in iarna. Daca schimbau dupa terminarea turului si aduceau intariri serioase precum in iarna, Dinamo era pe un loc mult mai bun si fara rgija retrogradarii. Deci e nevoie de timp, hai sa vedem cum merge vara asta cu aceiasi conducatori, sa vedem ce achizitii fac, cine va fi antrenor. Iar Dinamo trebuie sa fie si o afacere sau cel putin sa nu fie mereu cu pierderi uriase, asa e in fotbalul modern.

Suporterii sa nu uite ca dinamo si-a inselat fosti jucatori si furnizori cu insolventa. Sa nu uite ca au putut face transferuri cearand in genunchi amanarea platii datoriilor catre fosti jucatori. Asta a fost metoda de lucru. Mai apoi a intervenit securismul. Daca pe Pandele il mai interesa fotbalul, dinamo nu prea prindea barajul. dinamo este o echipa care de trei ani se taraste prin baraje iar suporterii afirma fara jena ca e un nume mare, important pt fotbalul romanesc. Este tot atat de important pe cat este FC Botosani.

  • 1
  • 2
  • 3
Comentează