Comentarii (10)
alenb
alenb  •  21 Ianuarie 2017, 19:54
Postat de crimson.veritas pe 21 Ianuarie 2017, 18:52

Haide-ti sa va traduc d-le Marcel Puscas ... etapa csa-ista a Stelei ... s-a terminat cu un BLAT! A urmat o presuine a fanilor, a mediei si a guvernului de atunci ... pentru a privatiza Steaua ... si a fi re-organizata activitatea dupa criterii profesioniste ... pentru a face fata cerintelor fotbalului modern ... si avalansei concurentiale interne care incepuse! De voie, de nevoie ... CSA-ul a trebuit sa faca acest pas! Consider perioada AFCS ... ca perioada de tranzitie, experiment, reaseszare ... Steaua incearca sa se re-descopere intr-o noua era fotbalistica si manageriala! Aceasta tranzitie se incheie in anul 2003 ... cu nasterea unui club de fotbal Profesionist 'Steaua' ... si de aici in colo incepe asaltul Europei! Steaua si-a castigat incepand cu aceasta data un NOU Statut, Recunoastere si Mediatizare europeana ... care nu are nici o legatura cu Steaua 86! In fotbalul modern, pragmatic ... conteaza cine esti ... nu cine ai fost ... si fandomul european te respecta si te identiufica cu ce esti! Asta este istoria Stelei, continuitatea Stelei ... 10 binoame daca inventati ... nu veti putea sa stirbiti nici macar un cm din aceasta continuitata ... FAPTICA, SPORTIVA si JURIDICA! Ati fost informati, si re-informati ... singurele razboaie pe care le purtati voi ... sunt cele cu voi insiva! Steaua ... lives on!...:))

Bla bla postac platit de oier. Nimic cum s-a privatizat pe ZERO lei? Nimic despre lipsa oricarei forme de evaluare? De ce ne-a fost scoasa la licitatie, sa ia si fraierul care a produs acest club din banii lui- Statul roman, noi toti- cate ceva? Oierul puscarias nu are marca nici 1000 de dragnea, trebuie sa schimbe numele de steaua si sunt curios cum o rezolva guvernul neo- bolsevic al prietenului dragnea si finei Firea. Suntem cu ochii pe voi.

crimson.veritas
crimson.veritas  •  21 Ianuarie 2017, 18:52

Haide-ti sa va traduc d-le Marcel Puscas ... etapa csa-ista a Stelei ... s-a terminat cu un BLAT! A urmat o presuine a fanilor, a mediei si a guvernului de atunci ... pentru a privatiza Steaua ... si a fi re-organizata activitatea dupa criterii profesioniste ... pentru a face fata cerintelor fotbalului modern ... si avalansei concurentiale interne care incepuse! De voie, de nevoie ... CSA-ul a trebuit sa faca acest pas! Consider perioada AFCS ... ca perioada de tranzitie, experiment, reaseszare ... Steaua incearca sa se re-descopere intr-o noua era fotbalistica si manageriala! Aceasta tranzitie se incheie in anul 2003 ... cu nasterea unui club de fotbal Profesionist 'Steaua' ... si de aici in colo incepe asaltul Europei! Steaua si-a castigat incepand cu aceasta data un NOU Statut, Recunoastere si Mediatizare europeana ... care nu are nici o legatura cu Steaua 86! In fotbalul modern, pragmatic ... conteaza cine esti ... nu cine ai fost ... si fandomul european te respecta si te identiufica cu ce esti! Asta este istoria Stelei, continuitatea Stelei ... 10 binoame daca inventati ... nu veti putea sa stirbiti nici macar un cm din aceasta continuitata ... FAPTICA, SPORTIVA si JURIDICA! Ati fost informati, si re-informati ... singurele razboaie pe care le purtati voi ... sunt cele cu voi insiva! Steaua ... lives on!...:))

crimson.veritas
crimson.veritas  •  21 Ianuarie 2017, 18:27

PSG - Steaua (1997) ... a fost momentul critic, momenul care a schimbat destinul acestui club, o adevrata schimbare de paradigma ... am stiut de pe atunci ca este finalul unei ere, a fost si cea mai mare diziluzie a mea vizavi de aceasta echipa si acest sport! Meciul tur in castigasem greu ... 3-2 ... cu golul victoriei inscris dupa un penalty obtinut dintr-o simulare caracterista a lui Lacatus ... dar care se alesese si cu o suspendare pentru meciul retur! Lacatus era de departe cel mai bun jucator ... al echipei respective ... MVP-ul! Ulterior am castigat la masa verde cu 3-0 FF ... pe o tehnicalitate ... PSG-ul folosind la Bucuresti un jucator fara drept de joc (logistica CSA ... era la ascutita la maxim ... ei doar cu fondu-ul, banii stateau prost ... cu procedurile erau ... foarte tari)! La Paris ... Cisc (cu penalty neprovocat in min 2 sau 3), Ritli ... Rai, Leonardo ... ne inscriau cate goluri vroiau! Nu am nici un dubiu ... ca acest meci ... a generat ... rezolutia de cedare a activitatii ... un an mai traziu catre AFCS! Steaua trece la semi-profesionism ... si ulterior la profesionist ... ca si momente critice in istoria acestui club .. .cu singuranta PSG - Steaua (1997) este unul din cele mai importante si definitorii! ...:))

conasu_boeru
conasu_boeru  •  21 Ianuarie 2017, 18:07

Avea bani CSA Steaua .....ca si acum....iar Dănciulescu bate acum și acasă și în deplasare ce a mai rămas din defuncta steaua/fcsb !

crimson.veritas
crimson.veritas  •  21 Ianuarie 2017, 17:58
Postat de godot pe 21 Ianuarie 2017, 17:32

Cred că te înșeli grav în raționamentul tău, parția ăpentru că nu știi faptele, parțial pentru că oricum ești idiot. După șase ani în care câștigase titlul și trei ani în care jucase grupe CHL (cu premii net inferioare valorilor de azi) Steaua putea concura cu orice club din România - dpdv a ceea ce producea fiecare -, chiar dacă banii pe care îi aducea secția de fotbal mergeau în proporție de 85% la CSA, care îi redistribuia apoi tuturor secțiilor. Chiar dacă fotbalul primea felia cea mai mare, asta tot însemna sub 50 % din ce producea. Dar Steaua nu putea concura cu banii aruncați în piață de diverși susținători ai echipelor respective. Dacă vine mâine Țiriac la Dinamo și aduce 50 de milioane de acasă de la el, Dinamo va domina, dar nu în competiție sportivă, ci grație unei forțe financiare. Copos a încercat să inunde piața, Taher a încercat să inunde piața, Nețoiu, Borcea, Badea, la fel. CE s-a întâmplat? Câte zeci de milioane și-a luat țeapă statul de pe urmă acestor nebunii și care au fost consecințele reale pentru cluburi însele? În competiția sportivă, cam toți au plecat de la același nivel în 1990; până acum cluburi tip Craiova, Național, Rapid, Dinamo au avut momente de dominare și mare avantaj sportiv față de Steaua, alonjă financiară de a se impune ca forță și, totuși, una singură a rămas standing, restul sunt sub nivelul mării sau al pământului. It is a fact.

Nu ma contrazici ... cu nimic! Dar te contrazic eu ... problemele pentru cluburile respective ... au aparut numai dupa ce au fost inlaturati investitorii ... cu bani ... si au fost puse in loc Clanzte ale Sistemului! Cateva datorii minore ... la Dinamo, Rapid, Craiova ... nici la 50% din valoarea bugetului pe un an, nici la 10-25% din valoarea proiectata de piata ... puteau fi recupereate dintr-o singura participare in Grupele EL ... unde market-poll-ul Romaniei este dee cca 10 mil ... si in CL de 20 ... vorbim deci de un market-share de 5 mil ... daca in grupele EL se califica Negoita Club cu Falimentul Giuleisti ... intr-un singur sezon! Sistemul acesta binomist ... a preferat in schimb sa scape de investitorii echipelor respective, si sa le inlocuiasca cu niste interpusi ... care au bagat echipele in insolventa si in faliment ...:)) Uite ca la FCSB ... nu s-a reusit ... si asta datorita unui singur ... om! ...:)) Nici nu mai vb. de ce i-au facut lui Mititelu si Iancu! ...:))

crimson.veritas
crimson.veritas  •  21 Ianuarie 2017, 17:44

Pot-ul competitonal pentru eliminarea lui PSG ... si egalarea Ajax-ului ... care era singura echipa cu 4 prezente consecutive in Gruple CL ... era de 10 milioane de euro ... au preferat sa tranteasca meciul de pe Parc des Princes ... Cisk Stie ... Ritli stie ... presedinte PSG de la acea data stie ... ca si-a publicat si memorile...:))

crimson.veritas
crimson.veritas  •  21 Ianuarie 2017, 17:40
Postat de crimson.veritas pe 21 Ianuarie 2017, 16:57

Si morala ... Copos ... la puscarie...:)) Bai comunistule, mapnistule, puscasule ... vinovat este capitalismul ... nu Copos? ...:)) In capitalism ... banul conduce ... nu convocarile, livretele militare si mandate de aducere ale unor jucatorii la anumite echipe ... favorite ale Regimului! Ce mi se pare penibil ... ca un Club ca CSA ... dupa un deceniu de 6 titluri consecutive ... 3 prezente consecutive in gruple CL ... echipe intregi vandute o data la 2 ani ... nu este capabil sa concureze cu ... Copos ... pe la inceputul mileniului 3 ...:)) Iar meciurile europene / domestice ale Stelei .... se disputa pe o aratura de stadion, orezarie ... cand ploua ... o nocturna defecta si o tabela de marcaj veche de 20-30 de ani ...:)) Daca nu stabile Copos ... trend-ul ... o facea altcineva ... in mileniul 3 ... daca vrei fotbal platesti ... globalizarea fortei de munca ... pp ca jucatorii ... isi pot exercita dreptul de munca oriunde doresc ... nivelul salarial nu mai este stabilit de Regimul Comunis ... ci de piata globala! Daca vrei sa faci performanta la un anumit nivel ... jucatori de un anumit nivel ... asa cum are pretentii Steaua ... platesti ... te incadrezi in acel nivel! ...:)) Voi sunteti cu FC CSA Pacanele 2017 ... ma apuca durerea de cap ... numai cand stiu ... ca existati ...:))

Pentru ca da ... de pe urma sectiei de fotbal ... trebuiau sa traiasca si celelalte sectii al clubului ... credeti ca am uitat? Orice incasare / venit ... intra in bugetulul clubului CSA ... si de aici se repartiza ... frateste intre 10-20 de sectii si 100-200 de cadre MAPN...:)) V-a transmis UEFA clar ca nu se poate asa ceva, inca de la finalul mileniului trecut ... ori e alba, ori e neagra ...:)) Acum se minuneaza presarii ... de ce s-a cedat Steaua (nu de ce nu s-a cedat imediat dupa 90 ... cum au vrut eroi morti) ... pai de aia ... puteau sa inchida si sa radieze activitatea (neputand sa tina pasul cu cluburile care au imbratisat valorile capitalist ... ex. Copos) ... sau sa cedeze activitate ... si sa mai ciupa si ei ceva! ...:))

godot
godot  •  21 Ianuarie 2017, 17:32
Postat de crimson.veritas pe 21 Ianuarie 2017, 16:57

Si morala ... Copos ... la puscarie...:)) Bai comunistule, mapnistule, puscasule ... vinovat este capitalismul ... nu Copos? ...:)) In capitalism ... banul conduce ... nu convocarile, livretele militare si mandate de aducere ale unor jucatorii la anumite echipe ... favorite ale Regimului! Ce mi se pare penibil ... ca un Club ca CSA ... dupa un deceniu de 6 titluri consecutive ... 3 prezente consecutive in gruple CL ... echipe intregi vandute o data la 2 ani ... nu este capabil sa concureze cu ... Copos ... pe la inceputul mileniului 3 ...:)) Iar meciurile europene / domestice ale Stelei .... se disputa pe o aratura de stadion, orezarie ... cand ploua ... o nocturna defecta si o tabela de marcaj veche de 20-30 de ani ...:)) Daca nu stabile Copos ... trend-ul ... o facea altcineva ... in mileniul 3 ... daca vrei fotbal platesti ... globalizarea fortei de munca ... pp ca jucatorii ... isi pot exercita dreptul de munca oriunde doresc ... nivelul salarial nu mai este stabilit de Regimul Comunis ... ci de piata globala! Daca vrei sa faci performanta la un anumit nivel ... jucatori de un anumit nivel ... asa cum are pretentii Steaua ... platesti ... te incadrezi in acel nivel! ...:)) Voi sunteti cu FC CSA Pacanele 2017 ... ma apuca durerea de cap ... numai cand stiu ... ca existati ...:))

Cred că te înșeli grav în raționamentul tău, parția ăpentru că nu știi faptele, parțial pentru că oricum ești idiot. După șase ani în care câștigase titlul și trei ani în care jucase grupe CHL (cu premii net inferioare valorilor de azi) Steaua putea concura cu orice club din România - dpdv a ceea ce producea fiecare -, chiar dacă banii pe care îi aducea secția de fotbal mergeau în proporție de 85% la CSA, care îi redistribuia apoi tuturor secțiilor. Chiar dacă fotbalul primea felia cea mai mare, asta tot însemna sub 50 % din ce producea. Dar Steaua nu putea concura cu banii aruncați în piață de diverși susținători ai echipelor respective. Dacă vine mâine Țiriac la Dinamo și aduce 50 de milioane de acasă de la el, Dinamo va domina, dar nu în competiție sportivă, ci grație unei forțe financiare. Copos a încercat să inunde piața, Taher a încercat să inunde piața, Nețoiu, Borcea, Badea, la fel. CE s-a întâmplat? Câte zeci de milioane și-a luat țeapă statul de pe urmă acestor nebunii și care au fost consecințele reale pentru cluburi însele? În competiția sportivă, cam toți au plecat de la același nivel în 1990; până acum cluburi tip Craiova, Național, Rapid, Dinamo au avut momente de dominare și mare avantaj sportiv față de Steaua, alonjă financiară de a se impune ca forță și, totuși, una singură a rămas standing, restul sunt sub nivelul mării sau al pământului. It is a fact.

crimson.veritas
crimson.veritas  •  21 Ianuarie 2017, 17:26

Ce este cu propaganda asta comunista ... reinventata? ...:)) Pai daca vroiam comunism ... nu ieseam in strada cu piepturile goale ... ca sa ne impuste Armata lui Ceausescu cu Kalasnikov-uri si tancuri sovietice din dotare ...:)) Daca vroiam Binom ... aveam Securitatea ... care era si serviciu de informatie si parchet si detinatoare de cluburi de fotbal! ...:)) Daca vroiam sa bagam la puscarie pe toti cei care au bani ... pai aveam nevoie de schimbare de regim? Acum dupa 27 de ani ... v-ati trezit sa va dati 'grei de cap' ... si sa va faceti ca nu intelegeti ce s-a dorit in 1989 dar si inainte! Si cu ce aveti voi in ... portofoliu? Niste realizari mincinoase, lipsite de fair-play dinainte de 89? Infrastructura construita prin ... sclavagism? ...:)) Nu inelegeti ca vremea voastra a trecut? Nu doar Romania ... ci Lumea ... a imbratisat o noua paradigma ... care va face ... irelevanti si off-topic! ...:))

crimson.veritas
crimson.veritas  •  21 Ianuarie 2017, 16:57

Si morala ... Copos ... la puscarie...:)) Bai comunistule, mapnistule, puscasule ... vinovat este capitalismul ... nu Copos? ...:)) In capitalism ... banul conduce ... nu convocarile, livretele militare si mandate de aducere ale unor jucatorii la anumite echipe ... favorite ale Regimului! Ce mi se pare penibil ... ca un Club ca CSA ... dupa un deceniu de 6 titluri consecutive ... 3 prezente consecutive in gruple CL ... echipe intregi vandute o data la 2 ani ... nu este capabil sa concureze cu ... Copos ... pe la inceputul mileniului 3 ...:)) Iar meciurile europene / domestice ale Stelei .... se disputa pe o aratura de stadion, orezarie ... cand ploua ... o nocturna defecta si o tabela de marcaj veche de 20-30 de ani ...:)) Daca nu stabile Copos ... trend-ul ... o facea altcineva ... in mileniul 3 ... daca vrei fotbal platesti ... globalizarea fortei de munca ... pp ca jucatorii ... isi pot exercita dreptul de munca oriunde doresc ... nivelul salarial nu mai este stabilit de Regimul Comunis ... ci de piata globala! Daca vrei sa faci performanta la un anumit nivel ... jucatori de un anumit nivel ... asa cum are pretentii Steaua ... platesti ... te incadrezi in acel nivel! ...:)) Voi sunteti cu FC CSA Pacanele 2017 ... ma apuca durerea de cap ... numai cand stiu ... ca existati ...:))

Comentează