Comentarii (23)
ave_biancorossi
ave_biancorossi  •  11 Ianuarie 2013, 23:06

pai cum sa-l salv eze? simplu : isi trage un glonte un cap.

dtdr
dtdr  •  11 Ianuarie 2013, 22:51

Ce vorbeste dl. cioban ? Dupa ce el , copos, badea, ala de la Urziceni, walter, etc, AJUTATI DIN GREU de CALAII ADEVARATI AI FOTBALULUI mitica si sandel, vine acum cu " gogosi " ? In Romanika nu numai fotbalul, ci SPORTUL ROMANESC, este pe cale de disparitie. Asta este rezultatul ca aceasta tara este condusa de oameni care au facut liceul la seral si si-au CUMPARAT LICENTE DUPA 28 DE ANI !!!!

stiintza4ever
stiintza4ever  •  11 Ianuarie 2013, 17:14
Postat de old_shatterhand pe 11 Ianuarie 2013, 16:57

Exact..La Steaua si nu numai se platesc jucatorii in functie de performante:de aici apare si fentarea impozitului pentru ca banii de pe performante nu prea sunt trecuti pe contracte(sau nu in totalitate) deci nu sunt impozitati...multi insa se feresc de cluburi de genul pentru ca stiu ca nu pot sa faca performanta.Asa ca aleg un club unde le da bani mai multi doar ca salariu chiar daca nu joaca deloc, chiar daca echipa retrogradeaza etc.

Daca jucatorii primesc prime de performanta "la negru" cum spui tu, asta e foarte grav. Evaziunea fiscala e ilegala, nu conteaza cat de nedreapta pare legea, ea trebuie respectata. Daca Becali poate sa o schimbe, foarte bine, dar pana atunci trebuie sa o respecte. Pe de alta parte, asta cu salarii mari prime mici vs salarii mici prime mari tine strict de strategia clubului, fiecare are dreptul sa si-l conduca asa cum vrea. E simplu, semnezi numai cu jucatori care adera la strategia ta, ceilalti reject. Indiferent de strategie insa managerul trebuie sa considere un buget de salarii care sa respecte noile reglementari de fair-play financiar, si nu "platim in functie de valoare

antreprenor
antreprenor  •  11 Ianuarie 2013, 17:04
Postat de right_wing_resistance_romania pe 11 Ianuarie 2013, 15:53

Dar problema este ca unii chiar cred ca Romania sta in impozitele provenite de la vedete sau sportivi ! LUME BUNA ! Treziti-va ! Sistemul inghite mai multi bani decat ne-am imaginat vreodata ! Hipermarketurile din Romania fac mai multa evaziune fiscala decat in tot fotbalul romanesc * 10 !

care sportivi taica? gigi becali? copos? ala de la urziceni care a bagat 15 mil de e in buzunar si a inchis pravalia a 2 zi? borcea badea si mai nou negoita ala de-si face reclama numa prin dinamo? hai sa fim seriosi daca pe mafiotii astia care fac bani din fotbal nu-i ard cu impozite atunci pe cine? pe mine care ma trezesc dimineata la 6 sa merg la servici? ai dreptate hai sa incurajam cooperativa lui mitica sa le dea statu si bonusuri,ca terenuri si proprietati au furat si singuri,daca tot nu-i baga la puscarie macar sa-i ajute din punct de vedere economic,ca doar suntem o putere fotbalistica si traim din asta

old_shatterhand
old_shatterhand  •  11 Ianuarie 2013, 16:57
Postat de right_wing_resistance_romania pe 11 Ianuarie 2013, 15:45

Tata....Steaua are plafon salarial de 120.000 de euro. Potrivit legii in vigoare, nu mai merg artificiile din perioada in care Becali trecea pe cartile de munca 480 ron. Jucatorii se feresc de Steaua pentru ca Steaua tinteste performanta, la Steaua nu mai merge cu viata de noapte, la Steaua este regim spartan si nimeni nu-ti asigura locul de titular. Salariile stelistilor sunt plafonate DAR se mareste considerabil in functie de performante . Nu este mai usor pentru un jucator sa semneze direct pe o suma de peste 120 mii de euro decat sa vina la Steaua si sa munceasca pentru acei bani? Spre dezamagirea ta....Steaua a devenit un club mult prea profesionist pentru jucatorii crescuti "vedet

Exact..La Steaua si nu numai se platesc jucatorii in functie de performante:de aici apare si fentarea impozitului pentru ca banii de pe performante nu prea sunt trecuti pe contracte(sau nu in totalitate) deci nu sunt impozitati...multi insa se feresc de cluburi de genul pentru ca stiu ca nu pot sa faca performanta.Asa ca aleg un club unde le da bani mai multi doar ca salariu chiar daca nu joaca deloc, chiar daca echipa retrogradeaza etc.

alfar
alfar  •  11 Ianuarie 2013, 16:47

pina la urma un club de fotbal are o activitate de societate comerciala. a-ti vazut un patron de club de fotbal doar cu activitatea asta? din care sa prospere ? fifa si mai ales uefa au vrut sa faca din industria fotbalului o supapa nemaipomenita de a se spala bani, multi si toti potentii lumii au reusit. au facut din fotbal un mecanism perfect de a ascunde bani negri. fotbalul nu e un sport ci o activitate comerciala ce isi doreste sa poata functiona pe legi proprii, benefice celor din sistem. problema ca a venit criza ce a pus pe jar opinia publica , oamenii obisnuiti parca nu le mai vine bine sa stringa de ani cureaua si fotbalul sa ramina ceea ce a fost, masina de spalat automata averi.

v_for_vendetta_2011
v_for_vendetta_2011  •  11 Ianuarie 2013, 16:40
Postat de right_wing_resistance_romania pe 11 Ianuarie 2013, 15:53

Dar problema este ca unii chiar cred ca Romania sta in impozitele provenite de la vedete sau sportivi ! LUME BUNA ! Treziti-va ! Sistemul inghite mai multi bani decat ne-am imaginat vreodata ! Hipermarketurile din Romania fac mai multa evaziune fiscala decat in tot fotbalul romanesc * 10 !

numai hipermarketurile? pai iti dau un exemplu care face evaziune si trafic de orice mai mult decat toate hipermarketurile la un loc.......complexul comercial dragonu rosu....ala imens unde am curaj sa pun pariu ca nici 5% din marfa nu intra legal in tara! acum un an si ceva am mers sa cumpar ceva de acolo,ca na,pt o inmormantare nu mergi sa cumperi de la mall....si abia ce am intrat intr-o hala dinaia si dintr-o data mega agitatie,toti strageau marfa ,inchideau...totul o o rapiditate de nedescris....nici traficantii de droguri nu strang asa repede marfa cand vine politia! in 3-4 min totul era strans si inchis......venise garda finaciara!

saviola2_8
saviola2_8  •  11 Ianuarie 2013, 16:40
Postat de silvercloud pe 11 Ianuarie 2013, 16:03

Sa luam cazul lui Maxim!! Cum sa vin la Steaua pe plafonul de 120.000/sezon, cand numai in campionatul nostru ar fi cel putin 3 echipe care-i dau mai mult ?! Becali a gandit sistemul la Steaua pentru jucatorii medii si buni din campionat... cand ai de-a face cu un jucator mai valoros sau cu un stranier care e bine cotat, acest sistem da chix!! Nu vine nimeni valoros la Steaua in conditiile impuse de Becali!!

eu nu-s de acord cu nici un plafon salarial, daca se vrea performanta sa nu fie nici un plafon, jucatorii sa fie platiti in functie de valorea lor si in functie de ceea ce fac pe teren, ojeru se lauda ca are bani, ca investeste dar el de fapt e pe profit, de aia si pus plafonul ca sa scoata mai mult profit , sa nu fie nevoit sa plateasca salarii uriase, i-ar scade profitul, cat despe maxim, nu cred ca merit mai mult de 150000 pe an, iar la steaua ar fi castigat 120.000 anual plus alte prime si bonsuri mai ales ca probabil ar fi devenit campion, cred ca ar fi trecut de 200.000 de mii anual, maxim s-a compratat ca un nimic, n-a zis nimic clar si concis, e drept si oieru e neprofsionist.

alfar
alfar  •  11 Ianuarie 2013, 16:07

d-l becali vrea sa isi ajute afacerile personale si de familie in romania. nu cred o secunda ca pe el il intereseaza viata si nivelul de trai a romanilor. de ce credeti ca fotbalul este o prioritate si nu o crestere economica, locuri de munca, onestitate si raspundere din partea celor ce au puterea in mina? dupa ce nivelul de trai si economia tarii ne inveseleste prin calitatea vietii se ajunge si la fotbal, sa vina toti fotbalistii lumii buni sa joace , noi sa-i apreciem si bogatasii fotbalului sa isi mareasca averile. pina atunci, nu cred ca d-l becali a fost ales de alegatori doar pentru a pune in prim plan impozitarea in fotbal. hai intii sa o rezolvam pe cea a omului de rind, 99%.

silvercloud
silvercloud  •  11 Ianuarie 2013, 16:04
Postat de right_wing_resistance_romania pe 11 Ianuarie 2013, 15:53

Dar problema este ca unii chiar cred ca Romania sta in impozitele provenite de la vedete sau sportivi ! LUME BUNA ! Treziti-va ! Sistemul inghite mai multi bani decat ne-am imaginat vreodata ! Hipermarketurile din Romania fac mai multa evaziune fiscala decat in tot fotbalul romanesc * 10 !

Ai dreptate ! Sa vedem realitatea in intreaga societate, nu sa PEDEPSIM sportul prin politica asta de impozite!!

  • 1
  • 2
  • 3
Comentează