Comentarii (68)
1206754226007193
Glumetu Dan  •  28 Aprilie 2021, 14:04

...Pazea, dupa ce a ingropat Viitorul, puscariasul mai are o idee!...

univ_craiova1
univ_craiova1  •  28 Aprilie 2021, 10:07

Eu as baga alta regula. Liga 2 3 și 4 sa nu aducă niciun străin! Și cel mult 4 tineri u21 în teren 90 de minute! Iar în liga 1 maxim 4 străini în lot plus 1 jucător u21 90 de minute. Doar asa putem da șanse celor mici sa crească. Pe vremuri nu aveam străini în fotbal și reușeam sa batem echipele mari. Acum străinii ne fac viata un chin și nimeni nu înțelege asta.

icostin66
icostin66  •  28 Aprilie 2021, 09:00

Situatia este una mai complexa decat pare la prima vedere. Am avut timp si v-am citit comentariile, unele mai aplicate, altele simple povestioare patetice. Daca vrem fotbal mare, trebuie sa aplicam regulile si experienta fotbalului mare. Si o sa va dau un simplu exemplu: Mason Mount. Produs 100% al Academiei lui Chelsea, unde a activat de la 6 (sase) ani, atunci cand a ajuns la varsta senioratului a fost imprumutat in Olanda. Dupa stagiul petrecut acolo, a fost promovat la echipa mare a lui Chelsea! Asta este problema la noi: incercam sa inventam roata, desi in mod normal ar trebui sa invatam sa o folosim, ea fiind inventata de milenii. Este imposibil sa faci performanta daca clubul este privat de dreptul de a-si prezenta cea mai buna formula de echipa. Nu invatam nimic de la sarbi sau croati, iar mai nou chiar si ungurii de dau clasa. Cancerul de la federatie si de la liga trebuie extirpat urgent, inca mai putem salva fotbalul romanesc! Daca nu vom face asta si vom continua sa ne complacem in parvenitismul impus de Mr.Nobody de la federatie, ne vom bucura cand vom scoate cate un egal cu Luxemburg sau Armenia... Toate cele bune!

ionica007
ionica007  •  28 Aprilie 2021, 05:59
Postat de polistul68 pe 27 Aprilie 2021, 22:38

Pai cine sustine echipa de juniori-tinerete-sperante-rezerve a unei echipa ? nu tot patronul ? Asa cum cei de ISU, te obliga sa ai niste dotari in firma ta, asa si FRF poate sa impuna niste reguli..iti convine, te bagi, nu-ti convine..sa fi sanatos. Si un patron destept, vede in cresterea juniorilor o sursa importanta de venit...Uita-te la Botosani, in fiecare sezon vand ceva...uita-te la Craiova, in fiecare sezon, la fel, vand ceva...deci, se poate...

Evident, fratele meu!... Asta spuneam si eu, dar unii nu pricep ce citesc sau citesc si nu pricep, una din doua...:)... Chiar am afirmat ca un club (patronul...) de Liga I sa fie OBLIGAT prin regulamentul de functionare sa detina grupe de juniori LA TOATE CATEGORIILE DE VARSTA iar Federatia si Liga sa asigure cadrul competitional pentru desfasurarea acestor activitati. Si, in mod evident, Federatia si Liga sa vina si cu un sprijin financiar, fiindca eu ca patron nu pot fi obligat sa fiu un Mecena al sportului... Pentru a supravietui si a ma dezvolta am nevoie de performanata. Iar ca sa fac performanta, regulamentele care mi se aplica mie trebuie sa fie aceleasi cu cele care se aplica ''afara''... Cand Burleanu o sa-mi demonstreze ca intr-un campionat la care privim peste gard sau la tv exista imbecilitatea asta cu regula U21 atunci scot palaria... Pana atunci insa... P.S. Te-ai referit la echipe care ''vand''. Niciunul dintre cei ''vanduti'' nu sunt crescuti in centrele lor de copii si juniori. Vand doar ''academiile'', iar aici iarasi sunt lucruri neclare si demne de a fi cercetate...

polistul68
polistul68  •  27 Aprilie 2021, 22:40

In Romania, majoritatea diplomelor se iau foarte usor...dar un patron serios, care are un director sportiv serios, paote sa aleaga 2-3 antrenori buni, pe care sa-i palteasca decent, sa isi creasca juniori..si iarasi revenim, totul pleaca de la patroni...cum ei sunt pusi pe castig imediat, aceasta regula i obliga sa gasesca solutii si pt juniori.

polistul68
polistul68  •  27 Aprilie 2021, 22:40
Postat de gabri80el pe 27 Aprilie 2021, 22:37

la juniori este mai important un antrenor cu profil psihologic. impactul la tineri este foarte importantsi cu cat vor avea mai multa incredere cu atat va fi in folosul lor.eu zic ca este mult mai important sa-ti placa aceasta meserie decat un fost jucator din liga 1.unii sunt atat de scarbiti de meserie incat cred ca daca au jucat in liga 1 au dreptul sa profeseze cu o licenta destul de penibila care se da in momentul de fata.ma intreb oare cati au pregatirea psihologica pentru asemenea post.eu tind sa cred ca este spre 0

In Romania, majoritatea diplomelor se iau foarte usor...dar un patron serios, care are un director sportiv serios, paote sa aleaga 2-3 antrenori buni, pe care sa-i palteasca decent, sa isi creasca juniori..si iarasi revenim, totul pleaca de la patroni...cum ei sunt pusi pe castig imediat, aceasta regula i obliga sa gasesca solutii si pt juniori.

polistul68
polistul68  •  27 Aprilie 2021, 22:38
Postat de ionica007 pe 27 Aprilie 2021, 20:02

Alt destept...:)... Adica tu, ca Federatie, ma obligi pe mine, CLUB PRIVAT, sa-ti cresc eu jucatori?! Eu investesc in fotbal pentru PERFORMANTA, nu pentru a-mi transforma clubul in Academie... Vrei juniori de viitor?! DE CE ai desfiintat echipele de ''tineret sperante'', alcatuite din rezerve si tineri de perspectiva, care aveau campionatul lor?! De ce nu ma obligi, ca si club care activeaza in Liga I sa am obligatoriu sectii de juniori pentru TOATE categoriile de varsta?! Ati incurajat doar ''academiile'', unde au loc doar cei care pot aduce lunar de acasa TAXA, fara sa incurajati SPORTUL DE MASA, adevarata pepiniera a fotbalului de performanta! Nu voi ati descoperit roata sau apa calda, fratele meu juca la 14 ani in Divizia B, fiindca asa era regulamentul federatiei. Lasa-ti in pace echipele de LIga I, orice tanar daca MERITA va ajunge sa joace!

Pai cine sustine echipa de juniori-tinerete-sperante-rezerve a unei echipa ? nu tot patronul ? Asa cum cei de ISU, te obliga sa ai niste dotari in firma ta, asa si FRF poate sa impuna niste reguli..iti convine, te bagi, nu-ti convine..sa fi sanatos. Si un patron destept, vede in cresterea juniorilor o sursa importanta de venit...Uita-te la Botosani, in fiecare sezon vand ceva...uita-te la Craiova, in fiecare sezon, la fel, vand ceva...deci, se poate...

gabri80el
gabri80el  •  27 Aprilie 2021, 22:37
Postat de polistul68 pe 27 Aprilie 2021, 22:32

De acord cu tine, dar, care sa joace cat de cat titulari, avem acum , cu Mihaila, man si marin...dar e un inceput...clar, o mare problema este calitatea antrenarilor...dar patronii, trebuie sa gasesca antrenori buni, ca sa scoata juniori buni...eu asa vad lucrurile...aceasta regula obliga patronii sa investeasca in juniori, ceea ce este vital pt fotbalul romanesc.

la juniori este mai important un antrenor cu profil psihologic. impactul la tineri este foarte importantsi cu cat vor avea mai multa incredere cu atat va fi in folosul lor.eu zic ca este mult mai important sa-ti placa aceasta meserie decat un fost jucator din liga 1.unii sunt atat de scarbiti de meserie incat cred ca daca au jucat in liga 1 au dreptul sa profeseze cu o licenta destul de penibila care se da in momentul de fata.ma intreb oare cati au pregatirea psihologica pentru asemenea post.eu tind sa cred ca este spre 0

polistul68
polistul68  •  27 Aprilie 2021, 22:32
Postat de gabri80el pe 27 Aprilie 2021, 21:24

pai daca ne uitam avem 6-7 jucatori in seria A. dar sa fim seriosi niciunul nu este de top dar totusi este un punct de plecare. problema cea mai mare este la antrenorii de juniori. selectia este atat de ridicola ca nici ei nu realizeaza dupa 20 de ani. Se face exact ca in vremea comunismului, nimic nu s-a schimbat. pai messi iti spun sigur ca nu avea nicio sansa la noi. la noi se cauta doar camile care habar au sa faca o preluare. asta este regula. si cum noi stam prost la inaltime va dati seama ce jucatori ajung in echipe.

De acord cu tine, dar, care sa joace cat de cat titulari, avem acum , cu Mihaila, man si marin...dar e un inceput...clar, o mare problema este calitatea antrenarilor...dar patronii, trebuie sa gasesca antrenori buni, ca sa scoata juniori buni...eu asa vad lucrurile...aceasta regula obliga patronii sa investeasca in juniori, ceea ce este vital pt fotbalul romanesc.

ionica007
ionica007  •  27 Aprilie 2021, 22:13
Postat de gabri80el pe 27 Aprilie 2021, 21:17

ce investesti tu? chiar sunt curios! jucatori liberi de contract ca apoi sa ai pretentii sa-i si vinzi. suntem invadati de amatori pe toate colturile si tu spui ca investesti. nimeni in fotbalul romanesc nu mai investeste nimic. clar. doar hagi poti sa spui ca a investit. chiar ti se pare ridicol ca sa ai jucatori de 20 si 21 de ani in echipa? pai lacatus cu balint avea undeva la 23 de ani cand a jucat finala de UCL in 86.sunt jucatori tineri acum la 18 ani care da lectii la cei de 30 de ani.tu practic ce cresti? steaua si dinamo trebuia sa fie plina de tineri . unde sunt aia. pai la noi daca vine o echipa de 18 ani talentata da de pamant cu orice echipa romaneasca. unde-i investitia ta? nimeni nu a incurajat academiile dar este singura sansa sa scoti copilul din fata tabletei sau a telefoanelor. trebuia sa sstrigi atunci cand toate locurile de joaca pentru copii an fost invadate de rechinii imobiliari pentru ca nu mai exista loc de joaca pentru un copil. " orice tanar daca MERITA va ajunge sa joace!" esti penibil sa spui asa ceva. am jucat fotbal cu tineri super talentati care aveau oricand loc in nationala dar nu au avut loc sa joace din cauza celor cu pile. traiesti in alta lume sau nu in Romania.daca nu impui echipelor totul se va duce de rapa daca deja nu s-a dus. patronii nu-i intereseaza nimic decat banii .

Alo, gradinita!...:)... Mai omule, daca eu investesc 1 LEU, este LEUL meu si nu imi spui TU ce sa fac cu BANII MEI! Din cauza ''ganditorilor'' ca tine a ajuns tara asta unde este acum! Din cauza unor ''ganditori'' ca tine avem un ''Burleanu'' la FRF! din cauza ''ganditorilor'' ca tine avem MINISTRU AL SANATATII un ''doctor'' care a avut in subordine intre 4 si 6 angajati, ''specialista'' in EPILARE TOTALA... Spui jumatati de adevaruri si nu vrei sa recunosti REALITATEA! Sau pur si simplu nu esti in stare sa o percepi... Ce ma priveste pe mine ca patron de club despre viitorul fotbalului romanesc?! Ce-l intereseaza pe patronul lui City despre viitorul fotbalului englez?! Ce-mi spui tu le consideri ARGUMENTE?! Fraiere, faci parte din generatia care stie sa citeasca dar nu este in stare sa inteleaga ceea ce citeste, generatia care stie sa citeasca dar nu este in stare sa reproduca ceea ce a citit... Ti-am prezentat SOLUTII, ACTIUNI pe care ar trebui sa le faca Federatia si Liga iar tu imi vii cu povesti cu pesti?! Sustii o federatie si o liga care se kaka pe ei pentru implementarea VAR-ului, care costa 500 000 euro, pur si simplu MARUNTIS?! Tu te auzi ce tampenii vorbesti?! Ma pogoniciule, sunt de 10 ori mai multe terenuri de sport astazi decat erau in urma cu 30 de ani, FIECARE scoala are teren de sport, au aparut inca o gramada de terenuri private care se inchiriaza pe bani de nimic. Si tu imi vii cu basme cu capcauni ''imobiliari''... Esti penibil.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 7
Comentează