Comentarii (23)
irefutabil
irefutabil  •  16 Mai 2021, 17:39
Postat de polistul68 pe 16 Mai 2021, 15:17

Sper sa intelegi ce vreau sa spun, incerc sa ma cobor la nivelul tau...nu-ti spune nimic faptul ca, Bucurestiul, cu Steaua si Dinamo, au castigat 99% din trofee, DOAR in perioada comunismului ? Cum se face CCA, infiintat de Armata de Armata Regala, nu a dominat campionatul ? Cum a aparut Steaua, a inceput dominatia...DInamo a absorbit o echipa cu traditie, au luat calea mai "directa"...Craiova a avut ceva zvacniri, in rest...Poli a mai terminat pe 3-4...dar sti ce e ciudat ? In '80, Timisoara elimina Celtic, castigatoarea CCE..iar in 82 retrograda, desi terminare turul pe 6...dupa celebra victorie cu Dinamo, a urmat un declin ciudat..culminand cu ultima etapa, cand Poli TREBUIA sa piarda...si nu au fost folositi vreo 7 titulari...Timisoara si Arad nu sustin ca sunt campioanele provinciei....dar istoria spune ca suntem leaganul fotbalului romanesc...si cum cine nu-si cunoste istoria, nu are viitor....

Nu trebuie sa te cobori prea mult, amandoi sunteti la fel de plangaciosi si habarnisti :))) . Au facut multe lucruri scarboase cei de la Dinamo, dar retrogradarea voastra nu e una din ele. Si batai de strada cu militia, desi nu inteleg ce motiv ai sa te lauzi cu ele, au fost si la Pitesti, Craiova, de Bucuresti nu mai vorbim. Nu ati inventat voi apa calda. E important in viata sa stii sa iti accepti infrangerile si sa nu dai vina pe altii. Daca ati fi facut-o, poate ca azi nu mai trebuia sa stati sa cautati scuze pentru palmaresul subtire.

polistul68
polistul68  •  16 Mai 2021, 15:17
Postat de observator_federal pe 16 Mai 2021, 11:52

Domne ce-și mai revendică unii titlul de "campioana provinciei"... Dar de ce nu vă comparați cu Steaua și Dinamo, vi se pare incorectă comparația cu echipele sistemului comunist, care au adunat trofee pe durata celor peste 40 de ani de dominație a cluburilor cu epoleți? Păi voi pe unde luptați pe vremea când Craiova mai ușor răzbătea în cupele europene decât să adune trofee? Cât mai valora atunci "provoncia" băi valoroșilor, ori poate voi ați sabotat istoria?

Sper sa intelegi ce vreau sa spun, incerc sa ma cobor la nivelul tau...nu-ti spune nimic faptul ca, Bucurestiul, cu Steaua si Dinamo, au castigat 99% din trofee, DOAR in perioada comunismului ? Cum se face CCA, infiintat de Armata de Armata Regala, nu a dominat campionatul ? Cum a aparut Steaua, a inceput dominatia...DInamo a absorbit o echipa cu traditie, au luat calea mai "directa"...Craiova a avut ceva zvacniri, in rest...Poli a mai terminat pe 3-4...dar sti ce e ciudat ? In '80, Timisoara elimina Celtic, castigatoarea CCE..iar in 82 retrograda, desi terminare turul pe 6...dupa celebra victorie cu Dinamo, a urmat un declin ciudat..culminand cu ultima etapa, cand Poli TREBUIA sa piarda...si nu au fost folositi vreo 7 titulari...Timisoara si Arad nu sustin ca sunt campioanele provinciei....dar istoria spune ca suntem leaganul fotbalului romanesc...si cum cine nu-si cunoste istoria, nu are viitor....

polistul68
polistul68  •  17 Mai 2021, 00:04
Postat de catalin.palcu pe 16 Mai 2021, 23:06

polistule, nu poti sa alegi tu ce perioade vrei.adica poti, dar nu e corect ! trebuie sa ne uitam la toata perioada din 46-47 pana in 89. Perioada in care UTA a luat 6 titluri, Petrolul 3, Argesul 2, Craiova 3, Rapid 1, Oradea 1. Cupe au mers in provincie si mai multe, inclusiv la voi, dar si la Resita, Cluj, Valcea, Turda, Petrosani samd. evident ca unele echipe au avut mai mult 'spate' decat altele si asa e si acum, si nu doar in Romania ! Nu e corect, nu e in spiritul fair-playului, dar din pacate asa functioneaza lumea asta.

Mai omule..asa gospodina isterica cum zici ca sunt...uita-te si tu pe statististici...de cand a icenput sa se implice serios partidul in fotbal..de cand au icenput Steaua si Dianmo sa aibe spate..Argesul si Craiova au mai reusit ceva..eu asta am spus de la icneput..suntem leaganul fotbalului, dar odata cu implicare comunistilor in sport, a devenit monopol pt Steaua si Dinamo..eu nu aleg perioade..spun doar ca, din mom implicarii, provicia a fost extrem de dezavantajata,,daca vrei sa intelegi....dam am citit si eu..si Petrolul, si oradea, si Tricolorul Arad...dar de cand s-a instaurat comunismul ala rau-rau, pe care , se apre, tu il apreciezi...provicincia nu prea a mai contat...spui ca nu e fair-play sa aleg o perioada ? Ba este f fair-play, ca si cei tienri sa stie cum au in palmares Steaua si Dinamo atatea titluri, atatea trofee..sa stie si ei cum castiga Steaua campioante, sa stie si ei cum s-a facut Dinamo echipa...fara nici o urma de respect, dar cu compasiune , iti doresc o seara buna.

catalin.palcu
catalin.palcu  •  16 Mai 2021, 23:06
Postat de polistul68 pe 16 Mai 2021, 22:47

Ce spun eu, ce comentezi tu....gospodina isterica..folosesti cuvinte aiurea , ca da bine in mahalaua ta.....hai sa oprim aici...eu , de la icneput, asta am spus...Timisoara si Arad sunt leaganul fotbalului romanesc...dupa anii 70, cand comunismul a intervenit masiv si in sport, fotbalul romanesc a fost monopolizat de Steaua si Dinamo ( cu exceptiile Arges in 70 si 74, si Craiova)...Timisoara nu a avut niciodata super echipa..vezi cati jucatori ne-au "confiscat" cluburile departamentale...dar in fine..tu ramai cu comunistii si bucurestenii tai, noi ramanem cu civilizatia noastra. Daca ceea ce spun eu insemna frustrare..gospodina isterica..lamentare...cred ca ai inca carnetul rosu inramat in sufragerie, sub mileul de macrameu...sicner, sper sa nu-mi raspunzi. O seara buna.

polistule, nu poti sa alegi tu ce perioade vrei.adica poti, dar nu e corect ! trebuie sa ne uitam la toata perioada din 46-47 pana in 89. Perioada in care UTA a luat 6 titluri, Petrolul 3, Argesul 2, Craiova 3, Rapid 1, Oradea 1. Cupe au mers in provincie si mai multe, inclusiv la voi, dar si la Resita, Cluj, Valcea, Turda, Petrosani samd. evident ca unele echipe au avut mai mult 'spate' decat altele si asa e si acum, si nu doar in Romania ! Nu e corect, nu e in spiritul fair-playului, dar din pacate asa functioneaza lumea asta.

irefutabil
irefutabil  •  16 Mai 2021, 22:52
Postat de polistul68 pe 16 Mai 2021, 22:07

2 Argesul si un campionat Craiova...Uta si Timisoara au luat doar in perioada interbelica...au scos si ei pe Feynoord, cum am scos si noi in '80 pe Celtic, castigatoarea Cupei Cupelor...si nu ma deranjeaza ca Poli nu a fost vreo campioana..ma deranjeaza ca dominarea Stelei si a lui Dinamo a fost una impusa....trebuia sa ai super echipa, gen Arges, sau echipa buna si ceva spate, gen Craiova...Poli nu le-a avut pe niciunele, asta e realitatea...problema ta e ca ti cu tot dinandinsul sa ai dreptate, sa ai ultimul cuvant...daca tu esti de acord cu ce s-a intamplat in perioada comunismului, si aici vb doar de fotbal, e problema ta. Si e o problema.

Leagues Liga I Winners (4): 1973–74, 1979–80, 1980–81, 1990–91 https://en.wikipedia.org/wiki/CS_Universitatea_Craiova#Honours Dupa cum vezi, craiova nu a castigat un singur titlu, ba chiar pe majoritatea avute in palmares. Si mai si spui ca UTA a castigat titluri doar in perioada interbelica, adica perioada in care inca nici nu era inca infiintata. Ai atat de multe aberatii pe metru patrat incat nici nu ma mai obosesc. Ai reusit si de unul singur sa arati cat de prost esti.

polistul68
polistul68  •  16 Mai 2021, 22:50
Postat de irefutabil pe 16 Mai 2021, 22:41

Cauta mai bine. Aberezi. Ori nu te-ai uitat, ori minti ca ultimul penibil.

Nu mai scrie aberatii gen "provincia a dominatul fotbalul in comunism"..mai sunt si tineri pe aici, si, din pacate, poate cineva te crede. Pe bune....

polistul68
polistul68  •  16 Mai 2021, 22:47
Postat de irefutabil pe 16 Mai 2021, 22:37

Poate as fi fost penibil daca as fi spus intr-adevar ca provincia a dominat fotbalul romanesc. Reciteste mai atent si daca tot nu intelegi roaga pe cineva mai mare sa iti explice ce am spus de fapt. Si daca tot te-am ajutat sa descoperi google, baga o cautare si vezi si cum e cu alea 99% trofee. Poate ti se aprinde neuronul si data viitoare vii la astfel de discutii cu gandire critica, nu cu lamentari de gospodina isterica cand ramai fara argumente si vezi ca realitatea nu e tot una cu ce visezi tu.

Ce spun eu, ce comentezi tu....gospodina isterica..folosesti cuvinte aiurea , ca da bine in mahalaua ta.....hai sa oprim aici...eu , de la icneput, asta am spus...Timisoara si Arad sunt leaganul fotbalului romanesc...dupa anii 70, cand comunismul a intervenit masiv si in sport, fotbalul romanesc a fost monopolizat de Steaua si Dinamo ( cu exceptiile Arges in 70 si 74, si Craiova)...Timisoara nu a avut niciodata super echipa..vezi cati jucatori ne-au "confiscat" cluburile departamentale...dar in fine..tu ramai cu comunistii si bucurestenii tai, noi ramanem cu civilizatia noastra. Daca ceea ce spun eu insemna frustrare..gospodina isterica..lamentare...cred ca ai inca carnetul rosu inramat in sufragerie, sub mileul de macrameu...sicner, sper sa nu-mi raspunzi. O seara buna.

irefutabil
irefutabil  •  16 Mai 2021, 22:41
Postat de polistul68 pe 16 Mai 2021, 22:07

2 Argesul si un campionat Craiova...Uta si Timisoara au luat doar in perioada interbelica...au scos si ei pe Feynoord, cum am scos si noi in '80 pe Celtic, castigatoarea Cupei Cupelor...si nu ma deranjeaza ca Poli nu a fost vreo campioana..ma deranjeaza ca dominarea Stelei si a lui Dinamo a fost una impusa....trebuia sa ai super echipa, gen Arges, sau echipa buna si ceva spate, gen Craiova...Poli nu le-a avut pe niciunele, asta e realitatea...problema ta e ca ti cu tot dinandinsul sa ai dreptate, sa ai ultimul cuvant...daca tu esti de acord cu ce s-a intamplat in perioada comunismului, si aici vb doar de fotbal, e problema ta. Si e o problema.

Cauta mai bine. Aberezi. Ori nu te-ai uitat, ori minti ca ultimul penibil.

irefutabil
irefutabil  •  16 Mai 2021, 22:37
Postat de polistul68 pe 16 Mai 2021, 22:10

Si asta cu perioada de glorie fix in comunism....spuneai mai jos ca exista google...e simplu, apare un dreptunghi si scri acolo "campioanele Romaniei " si iti afiseaza niste "chestii"...dai pe una si te convingi cum a dominat provincia fotbaalul romanesc..chiar esti penibil cand spui asa ceva.

Poate as fi fost penibil daca as fi spus intr-adevar ca provincia a dominat fotbalul romanesc. Reciteste mai atent si daca tot nu intelegi roaga pe cineva mai mare sa iti explice ce am spus de fapt. Si daca tot te-am ajutat sa descoperi google, baga o cautare si vezi si cum e cu alea 99% trofee. Poate ti se aprinde neuronul si data viitoare vii la astfel de discutii cu gandire critica, nu cu lamentari de gospodina isterica cand ramai fara argumente si vezi ca realitatea nu e tot una cu ce visezi tu.

polistul68
polistul68  •  16 Mai 2021, 22:10
Postat de irefutabil pe 16 Mai 2021, 21:01

Parca vorbeam de perioada comunista, de ce o dam acum doar de la anii 70 in sus, incerci sa le mai potrivesti? :)) Craiova si Arges au luat intre 70-90 cate 3 titluri fiecare si au avut cele mai bune rezultate si in Europa. Daca nu ma insel si UTA a luat 1-2 titluri, eliminand in Cupa Campionilor pe Feyenoord care era detinatoarea trofeului. Nu doar ca nu e cum spui tu, e fix opusul, provincia a avut perioada de glorie fix in comunism si n-a mai reatins acel nivel pana in prezent. Treaba care te deranjeaza de fapt e ca Timisoara nu a fost printre actorii principali, dar aici nu e vina comunistilor.

Si asta cu perioada de glorie fix in comunism....spuneai mai jos ca exista google...e simplu, apare un dreptunghi si scri acolo "campioanele Romaniei " si iti afiseaza niste "chestii"...dai pe una si te convingi cum a dominat provincia fotbaalul romanesc..chiar esti penibil cand spui asa ceva.

  • 1
  • 2
  • 3
Comentează