Comentarii (102)
guardiatei
guardiatei  •  30 Martie 2018, 00:40

Iata-ne acum la sfarsit de martie 2018, iar acest individ tocmai s-a asociat cu Nicolae Badea si Adrian Nastase, sub numele de Asociatia Dinamovisti pentru Dinamo. RUSINE!

970498756361268
Romina Tudorache  •  16 Iunie 2017, 14:03

Se intampla ca la Revolutie : UN GRUP DE ''SMECHERI'' AU HOTARAT CA STADIONUL FACUT DE CEAUSESCU SA TRECA IN ADMINISTRAREA LOR , FARA A TINE CONT DE FAPTUL CA EI SUNT ACOLO VREMELNIC !!!! Cand se pune problema ca acest bun national sa fie reorganizat si refacut la alte standarde se opun si , doresc ca dupa refacere , fara a investi 1 leu bunul(staionul) sa le revina in administrare si sa profite de el . OAMENII NU MAI AU NICI UN FEL DE BUN SIMT ! Cei ce au facut contractul l-au facut dupa bunul lor plac . Este un contract leonyan : unul are toate drepturile si celalalt toate obligatiile !!! Ma intreb DECE PANA ACUM NU S-A LICHIDAT SOCIETATEA ADMINISTRATA DE BADEA , CAND INSOLVENTA E CLARA CA LUMINA ZILEI ? TOT NISTE ''SMACHERI'' AU INTERVENIT SI AU PUS DOSARUL LA SERTAR !!!

aldo_m
aldo_m  •  29 Mai 2017, 20:08

TRAIM..IN..COREA..DE.NORD

aldo_m
aldo_m  •  29 Mai 2017, 20:07

DECI..BADEA,,A,FALIMENTAT,,CLUBUL,,DE,FOTBAL...SI...ACUM..TRAIESTE...DE.PE..URMA..STADIONULUI

romulus65
romulus65  •  27 Mai 2017, 20:56
Postat de ticbis pe 27 Mai 2017, 17:49

Domnule destept, legea insolventei protejeaza societatile care au datorii mari si pe care nu le pot plati, daca activitatea pe care o desfasoara le permite sa asigure mentinerea pe linie de plutire in circuitul economic; mai simplu spus, daca produc macar banii necesari pentru plata salariilor angajatilor. Societatea lui Badea produce banii astia din ceea ce castiga de pe urma administrarii stadionului Dinamo, pentru ca din fotbal nu mai are cum (si-a vandut activitatea asta catre societatea lui Negoita). Daca renunta la drepturile de concesiune asupra stadionului, ramane fara niciun fel de venit, deci administratorul judiciar va fi nevoit sa declare firma in faliment. Dupa lichidare, conform contractului de asociere cu MAI, toate drepturile aferente concesiunii se anuleaza si revin in administratia statului, inclusiv dreptul de folosiinta asupra marcii Dinamo. Dupa aia, statul n-are incotro si va fi obligat prin lege sa valorifice marca la pretul care-i este impus prin lege, niciun cent mai putin. Daca in mintea ta crezi ca Negoita va avea bani sa plateasca la MAI dreptul de a juca cu numele si sigla Dinamo pe tricourile jucatorilor, esti dus cu pluta! Cat timp brandul Dinamo la fotbal e detinut de Badea in virtutea contractului pe care-l are cu statul, e bine pentru dinamovisti. Cand va pierde dreptul asta, la Dinamo se va intampla exact ceea ce s-a intamplat si la Steaua!

Pai daca da stadionul pentru reconstructie ce va mai administra timp de trei ani , de unde va castiga bani astfel incat sa ramana in insolventa si sa nu intre in faliment? De asta te-am intrebat daca firma lui Badea rezista in insolventa pana in 2020. In plus creditorii, incluzand aici si pe CS Dinamo, pot cere oricand judecatorului sindic deschiderea procedurii de faliment daca nu se respecta planul de reorganizare.

ticbis
ticbis  •  27 Mai 2017, 17:49
Postat de romulus65 pe 27 Mai 2017, 16:18

Domnule destept ii permiteti unui om prost sa va puna cateva intrebari? 1. Sunteti sigur ca ACS FC Dinamo va ramane in insolventa sau va iesi din ea pana in anul 2020 cand ar putea sa reprimeasca in administrare noul stadion? Sunteti sigur ca Nicolae Badea ii va inchiria noul stadion pe o suma modica patronului (care va fi atunci) echipei Dinamo Bucuresti?

Domnule destept, legea insolventei protejeaza societatile care au datorii mari si pe care nu le pot plati, daca activitatea pe care o desfasoara le permite sa asigure mentinerea pe linie de plutire in circuitul economic; mai simplu spus, daca produc macar banii necesari pentru plata salariilor angajatilor. Societatea lui Badea produce banii astia din ceea ce castiga de pe urma administrarii stadionului Dinamo, pentru ca din fotbal nu mai are cum (si-a vandut activitatea asta catre societatea lui Negoita). Daca renunta la drepturile de concesiune asupra stadionului, ramane fara niciun fel de venit, deci administratorul judiciar va fi nevoit sa declare firma in faliment. Dupa lichidare, conform contractului de asociere cu MAI, toate drepturile aferente concesiunii se anuleaza si revin in administratia statului, inclusiv dreptul de folosiinta asupra marcii Dinamo. Dupa aia, statul n-are incotro si va fi obligat prin lege sa valorifice marca la pretul care-i este impus prin lege, niciun cent mai putin. Daca in mintea ta crezi ca Negoita va avea bani sa plateasca la MAI dreptul de a juca cu numele si sigla Dinamo pe tricourile jucatorilor, esti dus cu pluta! Cat timp brandul Dinamo la fotbal e detinut de Badea in virtutea contractului pe care-l are cu statul, e bine pentru dinamovisti. Cand va pierde dreptul asta, la Dinamo se va intampla exact ceea ce s-a intamplat si la Steaua!

romulus65
romulus65  •  27 Mai 2017, 16:18
Postat de ticbis pe 27 Mai 2017, 06:40

Bai desteptule, ACS FC Dinamo nu mai face fotbal, a cedat activitatea asta catre societatea lui Negoita, a ramas doar cu drepturile de administrare a stadionului si a bazei sportive care i-au fost concesionate pe viata de catre MAI. Daca renunta la aceasta concesiune, societatea ACS FC Dinamo ramane fara obiect de activitate (nici fotbal si nici stadion) si va fi nevoita sa se inchida si sa se lichideze. In acest moment devine nula si concesiunea pe care o detinea asupra folosintei marcii Dinamo la fotbal, care va reveni in administrarea statului, via CS Dinamo. Societatea lui Negoita, care nu detine nimic din aceste drepturi, va fi obligata sa intre la negocieri cu MAI, care nu va putea sa-i dea nimic gratis pentru ca nu-i da voie legea. Cati bani crezi tu ca o sa ceara MAI lui Negoita pentru utilizarea marcii Dinamo si pentru folosirea stadionului nou? Iti spun eu: exact cat scrie la lege, niciun cent mai putin, dupa acelasi model ca si la Steaua. Ce se va intampla, nu e greu de ghicit...! Dinu are dreptate, numai prostii nu vad lucrurile astea!

Domnule destept ii permiteti unui om prost sa va puna cateva intrebari? 1. Sunteti sigur ca ACS FC Dinamo va ramane in insolventa sau va iesi din ea pana in anul 2020 cand ar putea sa reprimeasca in administrare noul stadion? Sunteti sigur ca Nicolae Badea ii va inchiria noul stadion pe o suma modica patronului (care va fi atunci) echipei Dinamo Bucuresti?

ticbis
ticbis  •  27 Mai 2017, 12:43
Postat de vasglo pe 27 Mai 2017, 11:57

Corect!....

O sa dau un exemplu concret si la indemana: pe nicio organizatie profesionista de box din lume (si sunt vreo 5 in total) n-o intereseaza daca banii pentru organizarea unei gale de box pentru centura mondiala vin de la privat sau din bugetul public al unui minister politic al unei tari oarecare, atata timp cat cel care si-a asumat raspunderea galei este un partener privat. De unde a adunat banii si cum a platit ala cheltuielile evenimentului si bursele sportivilor nu-i intereseaza. Insa ministrul ala care s-a angajat la asa ceva risca puscaria, vezi Elena Udrea in "Gala Bute"! Deci UEFA nu discuta cu cluburile ce apartin de ministere si sunt patronate direct de ministru, in schimb n-are nimic impotriva unui club privat chiar daca toate fondurile acestuia provin din bani publici. In acest caz, raspunderea revine ministerului care a dispus plata acestor bani si guvernului, UEFA n-are nicio treaba si nu acuza pe nimeni. Ministrul ala risca puscaria, UEFA nu risca nimic, incaseaza banii si nu-i miroase sa vada daca au iz de privat sau de public!

107054686388652
Mircea Ordean  •  27 Mai 2017, 12:26

Mare figură, dl Dinu... (multe de aplaudat, multe nu - în mesajul său)

ticbis
ticbis  •  27 Mai 2017, 12:24
Postat de vasglo pe 27 Mai 2017, 11:57

Corect!....

Asa este si cred ca UEFA procedeaza corect. Daca un minstru este sef peste un club de fotbal, nu admite asa ceva pentru ca ar genera inegalitati si presiuni politice asupra unei competitii sportive private si cu statut profesionist. Daca insa un ministru da bani de la buget unui patron ca sa tina o echipa de fotbal profesionista si privata, e treaba lui si pe UEFA n-o intereseaza aspectul asta. De ce? Pentru ca UEFA stie bine ca acel ministru daca face asa ceva o face pe raspunderea lui si se supune legilor penale ale tarii respective, iar in mai toate tarile, chiar si in cele din Federatia Rusa legea nu permite cheltuirea banului public pe echipe de fotbal profesionist sub administrarea guvernului. Deci ministrul ala poate da bani cati vrea el catre o echipa privata daca nu-i e frica de puscarie, UEFA accepta asta; dar nu i se permite sa sa-si faca el si sa conduca o echipa profesionista ministeriala. Din cauza asta mai toate cluburile din Rusia, si nu numai, au optat pentru o organizare privata si cu sponsorizare de la stat. Sponsorizarea inseamna o suma de bani pe care companiile nationale ale statului o dau anual unor cluburi private pentru ca sigla, logo-ul si numele lor sa fie inscrise pe tricourile de joc si pe bannerele de pe stadioane in scop de reclama si publicitate, dar deciziile in managementul si conducerea cluburilor nu le apartin si nici nu au influente (cel putin teoretic)!

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 11
Comentează