Comentarii (86)
badeadorian
badeadorian  •  23 Martie 2020, 23:41
Postat de hhannibal pe 23 Martie 2020, 23:29

Totusi, cred ca Anderlecht era peste Everton in acel moment!:)

Sa-i punem sa joace un amical pe FIFA 20 !! :))) ...

hhannibal
hhannibal  •  23 Martie 2020, 23:38
Postat de maistorkokir pe 23 Martie 2020, 23:33

Probabil ai uitat de Steaua - IFK 5-1 in 88 sau 89, nu stiu de unde ai scos-o ca sigur ne bateau suedezii? Steaua in acea epoca batea orice echipa din Europa care nu venea din campionatele importante din vest(IFK, Rangers, Galatasaray, Dinamo Kiev, Spartak Moscova, Sparta Praga etc). Un mare regret e ca nu am jucat cu Steaua Rosie, poate i-am fi intalnit in 89 in finala, sarbii au fost f aproape sa-i scoata pe Milan in turul 2. Totusi acea echipa s-a facut cu sacrificii sociale, lumea statea la coada pt un kilogram de carne, dar jucam finale de cupa campionilor cu Milan sau Barcelona.

N-am uitat, dar IFK nu mai era de aceeasi valoare! Cred ca aveam o finala mai grea cu ei, nu zic ca neaparat perdeam!:) Milan a avut noroc chior cu Steaua Rosie, ii conduceau sarbii cu 1-o in retur cand mai erau vreo 20 min. de jucat, s-a intrerupt din cauza cetii, si s-a reluat a doua zi meciul din primul minut de la 0-0 (asa era regulamentul)! Si s-a terminat 1-1 si au mers mai departe...

badeadorian
badeadorian  •  23 Martie 2020, 23:38
Postat de iobag pe 23 Martie 2020, 23:25

Spre deosebire de tine eu nu ajung cu capul nici in fundul comunistilor, nici in fundul anticomunistilor. Si inteleg dar tu nu intelegi ca nu ma intereseaza ce tabara te-a spalat pe creier cat timp tot un prost spalat pe creier esti. Daca ai frustrari ca echipa ta, care o fi ea, a fost mediocra si vrei sa dai vina pe altii e perfect legal si treaba ta. Cand incepi pentru asta sa iei din merite unor sportivi exceptionali si oameni foarte competenti care au muncit enorm si au construit echipe mari, ai de infruntat si consecinte. Ori accepti ca vor mai aparea si unii ca mine care spun "Ete un prost" cand apari, ori taci si nu mai semnalizezi.

Si mai citeste inca odata tot ce am postat despre Steaua 1986 !! Ori ai ochelari de cal , ori esti ingust desi legi bine frazele , ori esti tu ala setat pe ideea ''cine nu este cu mine , este impotriva mea'' .

badeadorian
badeadorian  •  23 Martie 2020, 23:35
Postat de iobag pe 23 Martie 2020, 23:25

Spre deosebire de tine eu nu ajung cu capul nici in fundul comunistilor, nici in fundul anticomunistilor. Si inteleg dar tu nu intelegi ca nu ma intereseaza ce tabara te-a spalat pe creier cat timp tot un prost spalat pe creier esti. Daca ai frustrari ca echipa ta, care o fi ea, a fost mediocra si vrei sa dai vina pe altii e perfect legal si treaba ta. Cand incepi pentru asta sa iei din merite unor sportivi exceptionali si oameni foarte competenti care au muncit enorm si au construit echipe mari, ai de infruntat si consecinte. Ori accepti ca vor mai aparea si unii ca mine care spun "Ete un prost" cand apari, ori taci si nu mai semnalizezi.

Ai niste comentarii si niste idei care denota ca mananci prea mult de pe jos . Esti mandru nevoie mare de persoana ta . Ia-te de mana si du-te la somn . Vezi ca pe strada nu ai voie noaptea .

maistorkokir
maistorkokir  •  23 Martie 2020, 23:33
Postat de hhannibal pe 23 Martie 2020, 23:16

Sa-ti mai spun ceva, daca jucam finala cu Goteborg, cred ca pierdeam...nu stiu de ce am aceasta impresie...

Probabil ai uitat de Steaua - IFK 5-1 in 88 sau 89, nu stiu de unde ai scos-o ca sigur ne bateau suedezii? Steaua in acea epoca batea orice echipa din Europa care nu venea din campionatele importante din vest(IFK, Rangers, Galatasaray, Dinamo Kiev, Spartak Moscova, Sparta Praga etc). Un mare regret e ca nu am jucat cu Steaua Rosie, poate i-am fi intalnit in 89 in finala, sarbii au fost f aproape sa-i scoata pe Milan in turul 2. Totusi acea echipa s-a facut cu sacrificii sociale, lumea statea la coada pt un kilogram de carne, dar jucam finale de cupa campionilor cu Milan sau Barcelona.

steaua.inseamna.csa
steaua.inseamna.csa  •  23 Martie 2020, 23:33
Postat de maistorkokir pe 23 Martie 2020, 23:14

Asta n-are somn noaptea, Halagian a stat 4 luni, cum sa spui ca Jenei, care a antrenat 1 an si 6 luni nu e cel cu merite. La acea performanta au contat norocul, nici un adversar puternic din vest pana in semifinale, noaptea lui Dukadam, nu cred ca a fost doar noroc la acele 11 m, si meciul furibund din returul cu Anderlecht, probabil cel mai bun meci din istoria europeana a Stelei. In nici unul din cele 3 motive Halagian n-a contat, el doar a adus niste superjucatori, in locul carora ar fi fost adusi altii la fel de buni, din moment ce Steaua era echipa armatei.

Yep, ai perfecta dreptate, nimeni nu ii contesta și nici minimalizează meritele armeanului, însă au fost motive obiective pt care echipa a performat sub bagheta domnului Jenei. Deci nu e nicio dezbatere, așa cum nu e nici in privința brandului, FC fcsb NU e Steaua!

hhannibal
hhannibal  •  23 Martie 2020, 23:29
Postat de badeadorian pe 23 Martie 2020, 23:24

Corect metre ...dar sa stam stramb si sa ne gandim : una este sa joci contra lui Everton si alta sa joci contra lui Kuusysi , la acel moment !!!.

Totusi, cred ca Anderlecht era peste Everton in acel moment!:)

iobag
iobag  •  23 Martie 2020, 23:25

Spre deosebire de tine eu nu ajung cu capul nici in fundul comunistilor, nici in fundul anticomunistilor. Si inteleg dar tu nu intelegi ca nu ma intereseaza ce tabara te-a spalat pe creier cat timp tot un prost spalat pe creier esti. Daca ai frustrari ca echipa ta, care o fi ea, a fost mediocra si vrei sa dai vina pe altii e perfect legal si treaba ta. Cand incepi pentru asta sa iei din merite unor sportivi exceptionali si oameni foarte competenti care au muncit enorm si au construit echipe mari, ai de infruntat si consecinte. Ori accepti ca vor mai aparea si unii ca mine care spun "Ete un prost" cand apari, ori taci si nu mai semnalizezi.

reteleanu
reteleanu  •  23 Martie 2020, 23:25
Postat de dragos_chiva pe 23 Martie 2020, 23:16

Este adevărat că ochiul bine format al lui Florin Halagian a selecționat jucătorii cei mai potriviți pentru realizarea performanței supreme în acest sport pentru o echipă de club. Nu este însă mai puțin adevărat însă că domnia sa nu avea ceea ce era necesar pentru a imprima echipei un stil de joc competitiv la nivel european. Acest lucru l-a reușit abia tandemul Emerich Ienei-Anghel Iordănescu. De asemenea cred că fiecare dintre noi este de acord că retrospectiv nu este bine să judecăm cine a contribuit mai mult la o anumită performanță de înalt nivel, în cazul de față din sport. Poate că ar trebui să ne rezumăm să spunem că Steaua a beneficiat de un excelent selecționer care a fost apoi urmat de doi maeștrii ai tacticii iar această succesiune este de fapt cea care a contat decisiv în final.

subscriu total.

badeadorian
badeadorian  •  23 Martie 2020, 23:24
Postat de reteleanu pe 23 Martie 2020, 23:14

ei...asta e vorba lui stucan, bade ("daca era everton, stergea pe jos cu toti"). campioana angliei de atunci, everton, era o echipa buna, dar sub juventusul lui platini, a stelei si a barcelonei.

Corect metre ...dar sa stam stramb si sa ne gandim : una este sa joci contra lui Everton si alta sa joci contra lui Kuusysi , la acel moment !!!.

  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • •••
  • 9
Comentează