Comentarii (80)
iobag
iobag  •  15 August 2019, 15:30
Postat de observator_federal pe 15 August 2019, 14:34

Băi o înfrângere mai catastrofală într-o finală de CCE, nu a existat... Acel 0-4 cu Milan (nu a fost 0-5, pentru că Steaua nu e FCSB), "l-ai prins"? Existai?

Cauta Milan-Barcelona 4-0 sau Real Madrid- Frankfurt 7-3 si mai vorbim. Deja o dai in chestii in care nu mai e vorba de performante si vad doar un ofticos mic si negru care plange ca sunt alte echipe care au ajuns la un nivel la care echipa lui n-a ajuns niciodata. Relaxeaza-te si accepta ca echipa ta nu e buricul pamantului fara sa te mai uiti la capra vecinului ca ultimul frustrat.

557380194601952
Gino Gino  •  15 August 2019, 15:20

Intrebare pt.cei care au "scris"articolul si pt.toti comentatorii: ce prostie de criteriu este asta "ce aveau in vitrina atunci oponentele echipelor romanesti"? Conta istoricul oponentei sau ceea ce reprezenta la momentul respectiv adversara noastra? Daca tu (oricare dintre voi) o bati acum pe Serena, care are o caruta de trofee si eu o bat acum pe Pliskova sau pe Barty care are aproape nimic, care victorie e mai greu de obtinut si mai valoroasa?

silviu74
silviu74  •  15 August 2019, 14:45
Postat de observator_federal pe 15 August 2019, 14:34

Băi o înfrângere mai catastrofală într-o finală de CCE, nu a existat... Acel 0-4 cu Milan (nu a fost 0-5, pentru că Steaua nu e FCSB), "l-ai prins"? Existai?

Poate nu știai că Milan a învins pe Barcelona cu 4-0 in finala din 94. Lasă ura și mai studiază.

observator_federal
observator_federal  •  15 August 2019, 14:34
Postat de iobag pe 15 August 2019, 13:57

Corect, dar pe vremea aia nici nu se aduna ca acum crema fotbalistilor din Europa si America de sud in campionatele din Italia si Germania, ca sa fie nevoie de semifinale doar intre echipe din acel campionat. Cu mici exceptii fiecare tara isi tinea valorile. Asta e si ideea, mai citeste de 2 ori daca pricepi greu. Sau ai vrut sa lauzi si tu cupa UEFA pentru ca a jucat Craiova in ea si nu stii cum? Sunt performante mari, dar cand vine vorba de Cupa Campionilor stai in banca ta si taci.

Băi o înfrângere mai catastrofală într-o finală de CCE, nu a existat... Acel 0-4 cu Milan (nu a fost 0-5, pentru că Steaua nu e FCSB), "l-ai prins"? Existai?

iobag
iobag  •  15 August 2019, 14:03
Postat de reteleanu pe 15 August 2019, 13:31

corect. in plus, nu erau grupe, nu era loc de intors. totul era eliminatoriu, cu cutitele pe masa. ieseai din turul 2, mai stateai un an acasa.

Un clasament logic ar fi UTA cu Feyenoord si Dinamo cu Hamburg, apoi Steaua cu Anderlecht si cu Valencia. Toate cele 4 echipe erau in varful Europei in momentele alea, cu primele doua detinatoare ale celui mai mare trofeu european. Felicitari si CFR pentru Celtic, dar performanta lor nu intra nici in top 20.

iobag
iobag  •  15 August 2019, 13:57
Postat de observator_federal pe 15 August 2019, 13:37

Tu câți ani ai? Cupa Campionilor Europeni din vremea aia nu avea 4 echipe din RFG (într-un an, semifinalele s-au disputat între echipe germane!), și câte 3 din Italia, Anglia, Spania etc. Craiova a disputat, pentru a ajunge în semifinale, meciuri cu echipe din Italia, Franța, Germania, Portugalia, adică era nevoie de "miracole" la fiecare califucare în tur superior... Nu mai spun cât de miraculoase au fost prima eliminare de echipă engleză (Leeds!) cu victorie în deplasare(!), sau eliminarea în premieră a unor echipe din Italia sau Germania! Dănuț Udrea poate nici nu se născuse pe-atunci... Știați că Botoșaniul (să nu zic de Alashkert...) a bătut acum două săptămâni o ditamai "câștigătoare a Cupei Campionilor Europeni"?

Corect, dar pe vremea aia nici nu se aduna ca acum crema fotbalistilor din Europa si America de sud in campionatele din Italia si Germania, ca sa fie nevoie de semifinale doar intre echipe din acel campionat. Cu mici exceptii fiecare tara isi tinea valorile. Asta e si ideea, mai citeste de 2 ori daca pricepi greu. Sau ai vrut sa lauzi si tu cupa UEFA pentru ca a jucat Craiova in ea si nu stii cum? Sunt performante mari, dar cand vine vorba de Cupa Campionilor stai in banca ta si taci.

observator_federal
observator_federal  •  15 August 2019, 13:37
Postat de iobag pe 15 August 2019, 13:25

De ce trebuie sa aveti o parere despre orice subiect cu care sunteti paraleli? :)) pe vremea aia stranierii erau o raritate si jucatorii nationalei unei tari nu erau imprastiati la 30 de echipe ca acum, toti erau adunati la 1-2 echipe din campionatul intern. Si din alea 1-2 echipe una juca ghici unde, in Cupa Campionilor. Intr-un tur poate mai puteai intalni campioana Finlandei, dar pana in finala nu te rugai sa nu pici doar cu Spania/Italia/Germania. Si din Danemarca daca iti pica adversar, iti pica o echipa cu 7-8 semifinalisti europeni in ea, sau Anderlecht din Belgia care urma sa dea jumatate din echipa la nationala tarii ei care prindea semifinala de campionat mondial. Un format ca asta de azi era inutil la conditiile fotbalului de atunci cum si azi formatul de atunci nu ar mai avea logica, de aia s-a si schimbat pe masura ce fotbalul a evoluat. Stiu, Cupa Campionilor era mai usoara atunci mai ales pentru aia care n-au castigat-o si o vedeau mai mult la televizor, dar hai sa nu aberam

Tu câți ani ai? Cupa Campionilor Europeni din vremea aia nu avea 4 echipe din RFG (într-un an, semifinalele s-au disputat între echipe germane!), și câte 3 din Italia, Anglia, Spania etc. Craiova a disputat, pentru a ajunge în semifinale, meciuri cu echipe din Italia, Franța, Germania, Portugalia, adică era nevoie de "miracole" la fiecare califucare în tur superior... Nu mai spun cât de miraculoase au fost prima eliminare de echipă engleză (Leeds!) cu victorie în deplasare(!), sau eliminarea în premieră a unor echipe din Italia sau Germania! Dănuț Udrea poate nici nu se născuse pe-atunci... Știați că Botoșaniul (să nu zic de Alashkert...) a bătut acum două săptămâni o ditamai "câștigătoare a Cupei Campionilor Europeni"?

reteleanu
reteleanu  •  15 August 2019, 13:34
Postat de abogdan pe 15 August 2019, 12:55

Ce atat tamtam cu aceasta calificare....au eliminat, e drept, o echipa bunicica, dar nu cine stie ce. cu exceotia a 2, 3 jucatori, restul erau rudimentari si singura calitate era ca alergau pe teren. capitanul lor, penibil...a facut hentul ala ca la noi la judeteana. ce mare echipa e celtic? au 3,4 meciuri pe an mai tari in campionat si cam atat.

este ca nume, ca brand, ca popularitate planetara (milioane de fani, din brazilia pana-n japonia). si ca valoare a jucatorilor (odsonne edouard a fost dat de psg pentru ca pe postul lui joaca mbappe)

reteleanu
reteleanu  •  15 August 2019, 13:31
Postat de iobag pe 15 August 2019, 13:25

De ce trebuie sa aveti o parere despre orice subiect cu care sunteti paraleli? :)) pe vremea aia stranierii erau o raritate si jucatorii nationalei unei tari nu erau imprastiati la 30 de echipe ca acum, toti erau adunati la 1-2 echipe din campionatul intern. Si din alea 1-2 echipe una juca ghici unde, in Cupa Campionilor. Intr-un tur poate mai puteai intalni campioana Finlandei, dar pana in finala nu te rugai sa nu pici doar cu Spania/Italia/Germania. Si din Danemarca daca iti pica adversar, iti pica o echipa cu 7-8 semifinalisti europeni in ea, sau Anderlecht din Belgia care urma sa dea jumatate din echipa la nationala tarii ei care prindea semifinala de campionat mondial. Un format ca asta de azi era inutil la conditiile fotbalului de atunci cum si azi formatul de atunci nu ar mai avea logica, de aia s-a si schimbat pe masura ce fotbalul a evoluat. Stiu, Cupa Campionilor era mai usoara atunci mai ales pentru aia care n-au castigat-o si o vedeau mai mult la televizor, dar hai sa nu aberam

corect. in plus, nu erau grupe, nu era loc de intors. totul era eliminatoriu, cu cutitele pe masa. ieseai din turul 2, mai stateai un an acasa.

iobag
iobag  •  15 August 2019, 13:25
Postat de tandd pe 15 August 2019, 12:34

poate ai dreptate in ce spui c-o singura remarca,CCE nu e nici pe departe CL,nu au nici o legatura una cu alta,acolo mai puteai intalni campioana finlandei sau a maltei sau poate marea putere.....norvegia sa spunem,in CL nu ai nici o sansa,pe astea le poti intalni doar in tur preliminar si cred ca in acest format nici o echipa romaneasca n-ar fi avut(cum nici acum nu are) vreo sansa s-o cstige

De ce trebuie sa aveti o parere despre orice subiect cu care sunteti paraleli? :)) pe vremea aia stranierii erau o raritate si jucatorii nationalei unei tari nu erau imprastiati la 30 de echipe ca acum, toti erau adunati la 1-2 echipe din campionatul intern. Si din alea 1-2 echipe una juca ghici unde, in Cupa Campionilor. Intr-un tur poate mai puteai intalni campioana Finlandei, dar pana in finala nu te rugai sa nu pici doar cu Spania/Italia/Germania. Si din Danemarca daca iti pica adversar, iti pica o echipa cu 7-8 semifinalisti europeni in ea, sau Anderlecht din Belgia care urma sa dea jumatate din echipa la nationala tarii ei care prindea semifinala de campionat mondial. Un format ca asta de azi era inutil la conditiile fotbalului de atunci cum si azi formatul de atunci nu ar mai avea logica, de aia s-a si schimbat pe masura ce fotbalul a evoluat. Stiu, Cupa Campionilor era mai usoara atunci mai ales pentru aia care n-au castigat-o si o vedeau mai mult la televizor, dar hai sa nu aberam

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 8
Comentează