Comentarii (478)
Catalynn.16
Catalynn.16  •  08 Martie 2024, 13:47
Postat de tallpaiadului pe 08 Martie 2024, 12:13

Pai la ce calitate te referi tu acolo, ca din punct de vedere al calitatii umane nu cred ca li se poate reprosa ceva gigistilor, care isi sustin echipa si patronul in mod neconditionat, indiferent de cate greseli ar face acesta, cate esecuri ar suferi echipa sau cate insulte ar incasa ei din partea celorlalti. Iar daca te referi la coeficientul de inteligenta, inseamna nu numai ca ce iti doresti tu la noua echipa a CSA este o utopie, ci si ca le reprosezi unor oameni, pana la ura, faptul ca nu sunt la fel de inteligenti ca si tine, ceea ce e absurd. Inteligenta limitata nu e un defect pe care sa i-l poti reprosa cuiva, cum ar fi lenea, aroganta sau ipocrizia, nivelul de inteligenta fiind o calitate innascuta a fiecaruia dintre noi. Ca sa nu mai vorbim de faptul ca la ora actuala suporterii noii echipe a CSA se comporta exact ca niste gigisti, ei indurand niste insulte chiar mai mari din partea armatei la adresa echipei lor decat o fac gigistii. Si exact ca niste gigisti incearca sa gaseasca justificari pentru situatia dezastruasa de acolo. Unde e superioritatea aia de care vorbesti tu, ca eu nu vad nici un fel de superioritate, eu vad doar ca armata e mai rea decat Gigi si voi nu faceti nimic. Sa nu ma intelegi gresit, eu nu incerc sa caut galceava cu tine, ci doar sa-mi sustin punctul de vedere ca suntem cu totii frati stelisti, ca de gresit gresim cu totii si ca nu ar trebui sa ne fie rusine unii cu ceilalti.

Ohooo, am o listă luuuunga de reproșuri! Însă nu ar trece de cenzură, chiar dacă fiind un articol “mort” exigențele sunt mai relaxate. Însă au publicat zilele trecute cei de la SL pe pagina lor de FB motivele pt care a fii fcsbist este o mare rușine. Te invit să o parcurgi!

stefanf78
stefanf78  •  08 Martie 2024, 13:10
Postat de tallpaiadului pe 08 Martie 2024, 12:13

Pai la ce calitate te referi tu acolo, ca din punct de vedere al calitatii umane nu cred ca li se poate reprosa ceva gigistilor, care isi sustin echipa si patronul in mod neconditionat, indiferent de cate greseli ar face acesta, cate esecuri ar suferi echipa sau cate insulte ar incasa ei din partea celorlalti. Iar daca te referi la coeficientul de inteligenta, inseamna nu numai ca ce iti doresti tu la noua echipa a CSA este o utopie, ci si ca le reprosezi unor oameni, pana la ura, faptul ca nu sunt la fel de inteligenti ca si tine, ceea ce e absurd. Inteligenta limitata nu e un defect pe care sa i-l poti reprosa cuiva, cum ar fi lenea, aroganta sau ipocrizia, nivelul de inteligenta fiind o calitate innascuta a fiecaruia dintre noi. Ca sa nu mai vorbim de faptul ca la ora actuala suporterii noii echipe a CSA se comporta exact ca niste gigisti, ei indurand niste insulte chiar mai mari din partea armatei la adresa echipei lor decat o fac gigistii. Si exact ca niste gigisti incearca sa gaseasca justificari pentru situatia dezastruasa de acolo. Unde e superioritatea aia de care vorbesti tu, ca eu nu vad nici un fel de superioritate, eu vad doar ca armata e mai rea decat Gigi si voi nu faceti nimic. Sa nu ma intelegi gresit, eu nu incerc sa caut galceava cu tine, ci doar sa-mi sustin punctul de vedere ca suntem cu totii frati stelisti, ca de gresit gresim cu totii si ca nu ar trebui sa ne fie rusine unii cu ceilalti.

Nimic nou sub soare, steliștii sunt steliști. Și colo, și dincolo, un agigi vs mai mulți “gigi”, identici în comportament, moralitate și management…

stefanf78
stefanf78  •  08 Martie 2024, 13:08
Postat de Catalynn.16 pe 08 Martie 2024, 12:01

Deși nu pot afirma ca nu ai dreptate, noi continuam să visăm ca va mai exista un nou Sfinx, un bugetar la fel de dedicat ca domnia sa sau măcar ca Talpan! În plus, cred ca și ție îți e clar ca “patronii” din L1 nu vor depăși niciodată (sau nu curând în orice caz) nivelul unui Șucu sau Nelu Varga, ei fiind cam maximul pe care îl poate atinge fotbalul nostru. Ar mai fi Hagi, însă acolo este o situație cu totul aparte. Diferența e ca putem cere demisia bugetarului care ocupa vremelnic funcția de comandant dacă e incompetent , însă de patron nu prea ai cum scăpa … PS: “superiorii” se strâng în haite nu în turme, deși poate în esență e tot cam pe acolo, este totuși o diferență de nuanță. :-)))

Frate stelist, defectul tău cel mai mare e trufia. Și aici te compar cu nentu’ Gigi :) Orice ai zice, ești fix ca el din punctul ăsta de vedere :)) De aia îți tot recomand puțină modestie, te’ar transforma enorm. Spor!

tallpaiadului
tallpaiadului  •  08 Martie 2024, 12:13
Postat de Catalynn.16 pe 08 Martie 2024, 01:04

Nope, te asigur ca sunt “fericit și mă simt bine” FĂRĂ fcsbisti! Ei să rămână la echipa lor, chiar nu am nevoie de ei în vreun fel, dimpotrivă, sper să îmi facă rost B. de butonul ăla roșu pe care dacă apăs dispar toți, ca și cum nu au existat vreodată! Pt mine cantitatea nu a fost niciodată un criteriu important, calitatea da! Nu știu tu, dar eu așa am fost crescut: să nu fac parte din turmă, să fiu mereu … superior! :-)))

Pai la ce calitate te referi tu acolo, ca din punct de vedere al calitatii umane nu cred ca li se poate reprosa ceva gigistilor, care isi sustin echipa si patronul in mod neconditionat, indiferent de cate greseli ar face acesta, cate esecuri ar suferi echipa sau cate insulte ar incasa ei din partea celorlalti. Iar daca te referi la coeficientul de inteligenta, inseamna nu numai ca ce iti doresti tu la noua echipa a CSA este o utopie, ci si ca le reprosezi unor oameni, pana la ura, faptul ca nu sunt la fel de inteligenti ca si tine, ceea ce e absurd. Inteligenta limitata nu e un defect pe care sa i-l poti reprosa cuiva, cum ar fi lenea, aroganta sau ipocrizia, nivelul de inteligenta fiind o calitate innascuta a fiecaruia dintre noi. Ca sa nu mai vorbim de faptul ca la ora actuala suporterii noii echipe a CSA se comporta exact ca niste gigisti, ei indurand niste insulte chiar mai mari din partea armatei la adresa echipei lor decat o fac gigistii. Si exact ca niste gigisti incearca sa gaseasca justificari pentru situatia dezastruasa de acolo. Unde e superioritatea aia de care vorbesti tu, ca eu nu vad nici un fel de superioritate, eu vad doar ca armata e mai rea decat Gigi si voi nu faceti nimic. Sa nu ma intelegi gresit, eu nu incerc sa caut galceava cu tine, ci doar sa-mi sustin punctul de vedere ca suntem cu totii frati stelisti, ca de gresit gresim cu totii si ca nu ar trebui sa ne fie rusine unii cu ceilalti.

Catalynn.16
Catalynn.16  •  08 Martie 2024, 12:01
Postat de stefanf78 pe 08 Martie 2024, 11:21

Sper că înțelegi că sub tutela MApN Cs al Armatei nu va putea reface gloria Stelei. E nevoie de un management sănătos, coerent și sustenabil, ceea nu va exista vreodată într’un minister ca MApN… Acolo totul e condus retrograd că așa e Armata Română. Iar dacă MApN se va moderniza, mai mult ca sigur nu va investi în sportul profesionist. E o dilemă din care nu puteți ieși bine, frate stelist :(

Deși nu pot afirma ca nu ai dreptate, noi continuam să visăm ca va mai exista un nou Sfinx, un bugetar la fel de dedicat ca domnia sa sau măcar ca Talpan! În plus, cred ca și ție îți e clar ca “patronii” din L1 nu vor depăși niciodată (sau nu curând în orice caz) nivelul unui Șucu sau Nelu Varga, ei fiind cam maximul pe care îl poate atinge fotbalul nostru. Ar mai fi Hagi, însă acolo este o situație cu totul aparte. Diferența e ca putem cere demisia bugetarului care ocupa vremelnic funcția de comandant dacă e incompetent , însă de patron nu prea ai cum scăpa … PS: “superiorii” se strâng în haite nu în turme, deși poate în esență e tot cam pe acolo, este totuși o diferență de nuanță. :-)))

Catalynn.16
Catalynn.16  •  08 Martie 2024, 11:47
Postat de tallpaiadului pe 08 Martie 2024, 11:18

Exemplul tau este la fel de bun ca oricare altul, insa interpretarea pe care ai dat-o exemplului este exact inversul la ceea ce am spus eu. Indiferent cine ar fi in locul lui Becali, poate sa fie Musk, Petre Tutea, Porumboiu, Iftime, Sucu, Copos, Mititelu, Hagi etc, gigistii l-ar sprijini neconditionat la fel ca si pe Gigi. Gigistii nu-l sprijina pe Gigi din cauza ca ar gandi la fel ca el, ci din cauza ca ei accepta ideile lui Gigi in totalitatea lor, iar atunci cand li se reproseaza ca anumite idei sunt gresite, incearca sa le justifice prin explicatii naive, dovada ca ei le-au acceptat fara ca nici macar sa le inteleaga. Gigi nu s-a consultat niciodata cu suporterii inainte sa faca vreo greseala pentru a-i acuza pe gigisti ca ar fi fost partasi la greselile lui, gigistii fiind intotdeauna pusi in fata unui fapt implinit. Gigistii sunt niste oameni simpli si reprezinta suporterii ideali pentru orice patron, nu numai pentru Gigi, oferind stabilitate oricarei echipe sau patron. Ei au fost intotdeauna baza piramidei stelismului, fiind majoritari si la Steaua, chiar daca intr-o proportie mai mica decat sunt acum la FCSB. Diferenta dintre noi si gigisti e ca noi judecam ideile patronilor si decidem daca suntem sau nu de acord cu ele, in timp ce gigistii sustin toate ideile patronilor, incercand sa le justifice, nu sa le inteleaga. Problema este ca Gigi a avut idei gresite, daca el ar fi avut idei bune sau geniale gigistii le-ar fi sustinut si pe acelea tot la fel.

Nu știu ce să zic, ce spui tu este un cinism până la urmă, un calcul meschin făcut la fel ca și Ciolacu care încearcă să profite de niște amărâți. Eu, cum am spus, decât așa, prefer mai puțini dar dați naibii! :-)))

stefanf78
stefanf78  •  08 Martie 2024, 11:27
Postat de Catalynn.16 pe 08 Martie 2024, 01:04

Nope, te asigur ca sunt “fericit și mă simt bine” FĂRĂ fcsbisti! Ei să rămână la echipa lor, chiar nu am nevoie de ei în vreun fel, dimpotrivă, sper să îmi facă rost B. de butonul ăla roșu pe care dacă apăs dispar toți, ca și cum nu au existat vreodată! Pt mine cantitatea nu a fost niciodată un criteriu important, calitatea da! Nu știu tu, dar eu așa am fost crescut: să nu fac parte din turmă, să fiu mereu … superior! :-)))

Vezi că și “superiorii” se pot strânge în turme fără să’și dea seama… Repet: puțin decență, empatie și modestie nu strică nimănui.

stefanf78
stefanf78  •  08 Martie 2024, 11:21
Postat de Catalynn.16 pe 08 Martie 2024, 01:25

Asta vedem și noi și încercăm în măsura posibilităților să remediem. Civilizat, legal si “fără violență”. Stai liniștit, sunt destui care ar intra mâine peste Bichir în birou și l ar linșa efectiv. Însă le ce ar folosi!? Știam de la început ca va fi foarte greu, am muncit și răbdat stoic ca să ajungem aici, nu vom renunța când suntem atât de aproape! Chiar stau câteodată și mă gândesc dacă vom putea face tranziția de la “război” la “pace”, vom fi precum hobiții întorși din călătorie. :-)))

Sper că înțelegi că sub tutela MApN Cs al Armatei nu va putea reface gloria Stelei. E nevoie de un management sănătos, coerent și sustenabil, ceea nu va exista vreodată într’un minister ca MApN… Acolo totul e condus retrograd că așa e Armata Română. Iar dacă MApN se va moderniza, mai mult ca sigur nu va investi în sportul profesionist. E o dilemă din care nu puteți ieși bine, frate stelist :(

tallpaiadului
tallpaiadului  •  08 Martie 2024, 11:18
Postat de Catalynn.16 pe 08 Martie 2024, 01:51

Tu practic afirmi ca gigisti sunt o masa amorfă, ușor influențabilă, făcută după chipul și asemănarea pastorului lor. Bine ar fi să fie posibil ceea ce visezi tu, adică schimbând conducătorul cu, să spunem Elon Musk (am luat un exemplu complet aleator) ei nu vor mai fi gigisti ci … eloniști. :-))) va fi desigur o îmbunătățire dar și o drastică scădere cantitativa, cei mai mulți se vor pierde în tranziție, nefiind capabili să se ridice la noul nivel. Nu prea am ce analogie să fac, dar gândește-te ca iau un elev de la un liceu din ăsta obscur, de cartier, unde dacă iau 5 Bac’ul e sărbătoare, și îl mut la un colegiu național de prestigiu, unde cu 9 ești printre ultimii sau nici atât. Crezi ca ar face față!? Eu zic ca după câteva zile pleacă singur …

Exemplul tau este la fel de bun ca oricare altul, insa interpretarea pe care ai dat-o exemplului este exact inversul la ceea ce am spus eu. Indiferent cine ar fi in locul lui Becali, poate sa fie Musk, Petre Tutea, Porumboiu, Iftime, Sucu, Copos, Mititelu, Hagi etc, gigistii l-ar sprijini neconditionat la fel ca si pe Gigi. Gigistii nu-l sprijina pe Gigi din cauza ca ar gandi la fel ca el, ci din cauza ca ei accepta ideile lui Gigi in totalitatea lor, iar atunci cand li se reproseaza ca anumite idei sunt gresite, incearca sa le justifice prin explicatii naive, dovada ca ei le-au acceptat fara ca nici macar sa le inteleaga. Gigi nu s-a consultat niciodata cu suporterii inainte sa faca vreo greseala pentru a-i acuza pe gigisti ca ar fi fost partasi la greselile lui, gigistii fiind intotdeauna pusi in fata unui fapt implinit. Gigistii sunt niste oameni simpli si reprezinta suporterii ideali pentru orice patron, nu numai pentru Gigi, oferind stabilitate oricarei echipe sau patron. Ei au fost intotdeauna baza piramidei stelismului, fiind majoritari si la Steaua, chiar daca intr-o proportie mai mica decat sunt acum la FCSB. Diferenta dintre noi si gigisti e ca noi judecam ideile patronilor si decidem daca suntem sau nu de acord cu ele, in timp ce gigistii sustin toate ideile patronilor, incercand sa le justifice, nu sa le inteleaga. Problema este ca Gigi a avut idei gresite, daca el ar fi avut idei bune sau geniale gigistii le-ar fi sustinut si pe acelea tot la fel.

stefanf78
stefanf78  •  08 Martie 2024, 10:01
Postat de tallpaiadului pe 08 Martie 2024, 08:17

Nu am amestecat nimic, au fost doua raspunsuri diferite la doua idei diferite din comentariul tau, sondajul national referindu-se la dinamovistii neafiliati, iar exemplul cu numarul suporterilor de pe stadion la situatia din Ardeal. Iar la meciurile alea, eu nu am spus ca Dinamo n-ar fi avut suporteri, dimpotriva, am spus doar ca majoritatea suporterilor nu au putut sa intre pe stadion din cauza ca nu au apucat, nu ca nu ar fi vrut, iar cei pe care i-ai vazut tu pe stadion in filmuletele alea erau mai mult pilosi si barosani din toata tara, dintre care unii erau dinamovisti, iar altii nu. La fel s-a intamplat si la Galati, cand la meciul Otelul-Juventus s-au pus in vanzare doar 87 de bilete, desi se adunasera sute de oameni la coada cu doua zile inainte ca ea sa se deschida in mod oficial, fiind nevoie de interventia politiei pentru a-i dispersa, ulterior cele 87 de bilete fiind distribuite printr-o tombola, organizata de Combinatul Siderurgic si ajungand in posesia unor muncitori angajati la combinat.

Asta se întâmplă cu toți comentatorii anti: scriu să atace și distrugă, nu să construiască un dialog. Nu mai zic de decență și empatie…

  • 1
  • •••
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • •••
  • 48
Comentează