Comentarii (398)
andyandrei2015
andyandrei2015  •  13 August 2015, 19:28

o mafie de arbitraj

speedy73
speedy73  •  13 August 2015, 14:27
Postat de raducioiu80 pe 13 August 2015, 13:48

dupa toate meciurile esti aici si analizezi un singur lucru : arbitrajul. impotriva echipei tale, normal. nu te am vazut niciodata, dar nici macar o data sa faci o analiza simpla a jocului, a fazelor, a jucatorilor utili si a celor iesiti din forma, o analiza a ''antrenorului'' de carton, a *** ca vede in echipa asta ***... ***. insa si asa, e data retur de cele mai multe ori. de asta ar trebui sa ti pese, ca goluri anulate au fost, sunt si o sa mai fie. crezi ca se rezolva ceva daca stai aici si comentezi despre coltescu pana maine? te inseli amarnic!

Pe de alta parte, nici daca discutam despre Radoi, Papp, Tade sau Becali tot nimic nu se rezolva :). Pe principiul asta, ar trebui sa nu mai discutam deloc. Tocmai ti-am explicat ca - strict referitor la acest meci - nu ai ce discuta, in afara de arbitraj. Astra a avut o tactica ultra-defensiva (si cu toate astea, au primit 3 goluri plus un noian de alte ocazii, printre care si o bara). Indiferent cate goluri s-au anulat corect (acum fac abstractie de arbitraj), tactic astra nu aratat absolut nimic. Ca nici Steaua nu a aratat mare lucru, aici sunt de acord. Nu au fost multe idei, dar cele care au fost nu au fost chiar rele (altfel, repet, nu marcau de 3 ori si nu isi creau atatea ocazii). In mod evident steaua/fcsb (nu prea sunt hotarat cum sa ii zic) sufera la finalizare, dar una peste alta, aseara, ca joc, a fost acceptabila si peste astra. cu minusurile si deficientele de rigoare (ma refer la greseli individuale - de, Messi si Ronaldo nu cred ca vor ajunge curand in Romania).

871025692966223
Laurentiu Vrinceanu  •  13 August 2015, 14:23

toate golurile au fost valabile si cele 2 rosii trebuiau date.... eu sunt dinamovist de mic si imi doresc mereu sa ia bataie steaua, dar nu asa..... cei care vin si zic ca nu au fost valabile golurile sau alte tampenii doar abereaza sau sunt foarte subiectivi... in loc sa veniti aici si sa ziceti asemenea baliverne mai bine taceti, altfel lasati impresia ca nu aveti o treaba cu fotbalul...

ovic
ovic  •  13 August 2015, 14:07
Postat de raducioiu80 pe 13 August 2015, 13:48

dupa toate meciurile esti aici si analizezi un singur lucru : arbitrajul. impotriva echipei tale, normal. nu te am vazut niciodata, dar nici macar o data sa faci o analiza simpla a jocului, a fazelor, a jucatorilor utili si a celor iesiti din forma, o analiza a ''antrenorului'' de carton, a *** ca vede in echipa asta ***... ***. insa si asa, e data retur de cele mai multe ori. de asta ar trebui sa ti pese, ca goluri anulate au fost, sunt si o sa mai fie. crezi ca se rezolva ceva daca stai aici si comentezi despre coltescu pana maine? te inseli amarnic!

come si dice in italiano: lasa-neee, lasa-neee! tu si coltescu ori nu stiti regulile jocului ori nu vreti sa le recunoasteti. morais s-a pus capra (refuza jocul, nu ataca mingea) ... hamroun nu joaca mingea(deci nu e ofsaid niciodata conform actualelor reguli pentru pozitia "afara din joc") ... varela nu e in ofsaid la pasa lui chipciu si era mai aproape de linia portii fata de oricare jucator stelist cand a lovit mingea cu capul, respinsa apoi de lung jr. catre papp si tade, deci de unde ofsaid la papp sau tade?

stelistu.batran
stelistu.batran  •  13 August 2015, 14:07

Vrajeala asta cu arbitraje la comanda. Astra a scos pe West Ham, e clar mai buna ca FCSB in momentul de fata si Gi-gibonul are ce-a semanat! Oricum in lupta asta surda din Liga 1 valoarea e o notiune abstracta. Se va vedea DACA ajunge vreo echipa in grupele EL si daca odata ajunsa face ceva. Parerea mea e ca e furtuna intr-un pahar cu lamentari despre arbitraje si d-astea. E clar FCSB e in dezagregare continua dupa vanzari de jucatori si formule de echipa in schimbare permanenta. Ca sa nu mai zic, de antrenori, ca radoi e o catastrofa.

dan2010
dan2010  •  13 August 2015, 13:58

Poate am vazut alte faze de meci. Al doilea putea sa-l valideze, cu toate ca a fost interpretabil. Poate nu a vrut sa se creeze impresia ca nu este gol curat. Dar doar al doilea primul. Primul a fost faul clar in atac al lui Papp. Cred ca Porumboiu s-a ramolit si Craciunescu la fel. La al treilea asa zis gol nici macar mingea nu ajuns in poarta. Au fost doi sau trei stelisti in ofsaid la pasul lui Chipciu catre Varela. 11 lui Budescu a fost obstructie clara. Deci Porumboi daca era arbitru dupa principiul compensatiei valida sigur ultimul si poate si al doile ca doar asa se face? daca o baga de trei ori in poarta trebuie sa le dai ceva .... nu conteaza cum au bagat-o....!

raducioiu80
raducioiu80  •  13 August 2015, 13:48
Postat de chronic pe 13 August 2015, 13:39

concluzionand, va doresc si voua arbitrajele astea pe care le-am avut noi in ultimul an. probabil nu o sa aveti parte de ele prea curand ca nu incurcati pe nimeni. anul asta e clara treaba. daca doamen fereste vom primi la urmatorul meci un aut care nu e, iar veti sari pe noi ca vai la mures ce ati facut....cam asa sunt dinamovistii...ma rog mai sutn si exceptii

dupa toate meciurile esti aici si analizezi un singur lucru : arbitrajul. impotriva echipei tale, normal. nu te am vazut niciodata, dar nici macar o data sa faci o analiza simpla a jocului, a fazelor, a jucatorilor utili si a celor iesiti din forma, o analiza a ''antrenorului'' de carton, a *** ca vede in echipa asta ***... ***. insa si asa, e data retur de cele mai multe ori. de asta ar trebui sa ti pese, ca goluri anulate au fost, sunt si o sa mai fie. crezi ca se rezolva ceva daca stai aici si comentezi despre coltescu pana maine? te inseli amarnic!

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

gerulozaurus
gerulozaurus  •  13 August 2015, 13:45

Bah, gata, time-out, pauza de masa ca va sparg! :)

gerulozaurus
gerulozaurus  •  13 August 2015, 13:43

La finalul meciului, muncitorii aia de la fabricile lui Nicolae adusi cu arcanul la stadion, strigau cam asa: "Coltescu vino-ncoa' si salutati galeria " :))

chronic
chronic  •  13 August 2015, 13:39
Postat de raducioiu80 pe 13 August 2015, 13:30

orice echipa are dreptul sa adopte orice fel de tactica doreste. daca vroiau aseara, puteau sa joace si cu 10 fundasi, cine i oprea? de cand trebuie sa joci cu 14 atacanti in fata nustiu carei echipe? fiecare echipa incearca sa si exploateze la maxim armele de care dispune, punct. asa as putea sa spun si eu, de ce la 2 2 si cu un om in plus la meciul cu trencin, mirela il scoate pe tade si l baga pe tahar? de ce n a scos un mijlocas central si sa introduca un atacant? fiecare are dreptul sa si aleaga tactica pe care o doreste, nu pe cea care o vreti voi.

concluzionand, va doresc si voua arbitrajele astea pe care le-am avut noi in ultimul an. probabil nu o sa aveti parte de ele prea curand ca nu incurcati pe nimeni. anul asta e clara treaba. daca doamen fereste vom primi la urmatorul meci un aut care nu e, iar veti sari pe noi ca vai la mures ce ati facut....cam asa sunt dinamovistii...ma rog mai sutn si exceptii

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 40
Comentează