Articol de David Marinescu - Publicat miercuri, 26 iulie 2023 12:08 / Actualizat miercuri, 26 iulie 2023 13:45
Acționarii majoritari ai lui Dinamo, prin compania Red&White, sperau să poată numi oficial zilele acestea directorul de marketing ales, Romeo Bănică, iar acesta să înceapă munca în departamentul care are mare nevoie de organizare. Administratorul special Vlad Iacob a blocat însă mutarea. Decizia și responsabilitatea acesteia îi aparțin lui Iacob atât timp cât el deține funcția de administrator special.
Fostul director de marketing al lui Dinamo din sezonul trecut, Dan Giuraniuc, a plecat de la club după promovare și a fost numit marketing manager la compania de pariuri Win2 chiar la recomandarea lui Vlad Iacob. Prin recomandarea lui Iacob, Win2 a devenit între timp sponsorul principal al „câinilor”.
Pe 17 august e convocată o Adunare Generală la Dinamo prin care Red&White vrea să schimbe administratorul special și să-l înlocuiască pe Vlad Iacob cu Andrei Nicolescu.
Potrivit informațiilor GSP, Vlad Iacob este convins că toate deciziile sale au fost mereu în favoarea și în beneficiul lui Dinamo. „Eu am căutat, caut și voi alege cele mai bune soluții pentru Dinamo, cu bună credință”, le-a transmis administratorul special celor din club.
Vlad Iacob va fi schimbat din funcție în august
„Situația e clară. Administratorul special e reprezentantul acționariatului. El nu a respectat statutul, așa că, împreună cu reprezentanții suporterilor - APCH, am convocat Adunarea Generală, iar în august va fi schimbat.
Onorabil ar fi ca în aceste 35 de zile pe care le mai are din mandat să nu ia alte decizii contrare acționariatului.
Am încercat ca Vlad să facă parte din echipă încă din februarie, când el avea o relație rece și cu APCH, și cu domnul Zăvăleanu. Eu am crezut că poate nu Vlad creează distorsiuni, dar s-a dovedit că așa era.
Stau și mă gândesc cui face jocurile domnul Vlad Iacob”, a spus Nicolescu la Gold FM, la mijlocul lunii iulie.
Andrei Nicolescu va fi noul administrator special al lui Dinamo
„Pe 17 august avem Adunarea Generală care un singur punct pe ordinea de zi: revocarea administratorului special și numirea unui nou administrator special. Va fi o altă adunare mai târziu în care vom aproba și o majorare de capital social, dar termenul e undeva în octombrie-noiembrie.
E foarte probabil ca noul administrator special să fie Andrei Nicolescu. Legea permite acest lucru. Nu va mai fi creditor (n.r. Nicolescu a creditat Dinamo cu aproximativ 100.000 euro, în august 2022). Eu îl văd pe el numărul 1 în club.
E o problemă de a lucra în echipă, stilul poate nu i se potrivește lui Vlad Iacob și trebuie schimbat. Apreciem tot ce a făcut, muncește mult pentru club, dar trebuia să înțeleagă și să facă echipă”, a declarat Voicu la Prosport, pe 19 iulie.
Dinamo și-a ales noul director de marketing, Romeo Bănică
După mai multe săptămâni de interviuri și peste 50 de CV-uri primite, șefii „câinilor” au numit și un nou șef al departamentului de marketing, post rămas liber după plecarea lui Dan Giuraniuc, imediat după promovare:
„Romeo Bănică a fost prezentat echipei ca noul director de marketing, urmează să facem și formalitățile propriu-zise. Vine din fotbal, a lucrat la Gazeta Sporturilor, din 2014 lucrează pentru FRF, a fost brand manager pentru echipa națională, ultima lui poziție era cea de director executiv la Muzeul Fotbalului, a făcut parte din echipa care a lansat muzeul în România.
Acum și-a dorit o nouă provocare. Este, evident, dinamovist, noi credem că i se potrivește foarte bine această provocare și suntem foarte bucuroși că avem în sfârșit un director de marketing la club, care promite foarte mult din perspectivă profesională.
E important să fie dinamovist, trebuie să te identifici cu clubul, să știi istoria, să fii pasionat de munca ta. Din această perspectivă mi se pare complicat să migrezi de la un club la altul. Nu spun că nu e posibil, dar cel puțin în România, în momentul de față, e un mare atu să fii pasionat de echipa pentru care vrei să lucrezi.
Magazinul Dinamo e una dintre prioritățile pe care le va avea. Spre bucuria noastră, am constatat de la început că suntem foarte aliniați pe viziunea de marketing. Are o gândire modernă, a venit inclusiv cu niște studii de piață. Cred că se va integra foarte repede, iar într-o lună, o lună și jumătate, veți vedea un salt mare în activitatea noastră de marketing”, a declarat Eugen Voicu pentru sursa citată.