Comentarii (202)
ulita_magheru
ulita_magheru  •  26 Iulie 2014, 13:49
Postat de unico_biancorossi pe 26 Iulie 2014, 13:39

da. dezgustator. de parca rapid e fecioara maria. ei nu au jucat fotbal in comunism. ei nu au primit bani de la statul comunist, atat sectia de fotbal cat si celelalte sectii sportive, pe vremuri un club sportiv integrandu-le deopotriva. de parca cele 7 finale de UCL la volei masculin (2 jucate cu dinamo) sau cele 3 cupe ale campionilor la volei, ar fi fost castigate de AI Cuza sau de maresalul Antonescu, nu de un rapid cat se poate de comunist..)) rusine maxima... asemenea articol este opera cuiva care este disperat ca va fi concediat.

bianco lasa rapidul si Steaua si fugi de te suie sus pe statuia lui patzaichin si dai mu0o0ie lui neghinita ...ala va vinde si pe voi baaaaaaaaa ... Cosmin Matei pleaca la bursaspor .. pe tine cand te vinde?

khal_37
khal_37  •  26 Iulie 2014, 13:47
Postat de unico_biancorossi pe 26 Iulie 2014, 13:46

mi-e siktir de ei. nu este admisibil sa vii cu asmenea texte de infantil, dupa 25 de ani de la caderea comunismului ! ce vina are steaua ca rapid e cu 2 clase sub steaua de azi ? la urma urmei, pana si marele dinamo e cu o clasa sub steaua.. acum ce sa facem ? sa manjim istoria si traditia celui mai galonat club din romania, cu bunele si relele lui, pentru ca deocamdata este clubul numarul 1 din Romania ? numai la primitivii de romani este posibila asemenea malformatie stilistica.

tu esti baut bre...

ceauseusescu_tatal_nostru
ceauseusescu_tatal_nostru  •  26 Iulie 2014, 13:47

Regizau băieții campionate , luat jucatori cu japka , aveau suporteri soldați in termen aduși prin ordin pe stadion , terorizau restul echipelor , pe scurt o mizerie bolsevică de echipa ! Rapid a fost retrogradata tocmai din cauza rezistentei in fata ceauseilor , deveniseră o echipa boema cu tribunele pline care promova jocul frumos , din suflet nu neaparat dorința de a câștiga prin orice mijloace , din acest motiv era echipa artiștilor , a oamenilor cu har , a oamenilor mai liberi ca spirit ; insa astfel de mesaje si de asocieri erau periculoase pt sistem , așa ca Ceaska i-a retrogradat !

khal_37
khal_37  •  26 Iulie 2014, 13:47
Postat de bandoleros pe 26 Iulie 2014, 13:36

Cel mai penibil articol citit in ultima vreme. Daca azi un Steaua-Rapid nu mai starneste agitatia de altadata, voi incercati sa faceti tot posibilul sa'l agitati precum un Pepsi cu Mentos.

Mai mare rivalitate era intre Steaua si Poli. La ultimul meci Steaua a remizat 0-0 cu Poli pe Dan Paltinisan in fata a numai putin de 25000 de suporteri, la urmatorul meci acasa, Poli a jucat in fata a 50 de spectatori...sau suporterii au venit ca de obicei sa vada Steaua nu cum declara ham ham alexa ca suporterii au revenit alaturi de echipa... :)

unico_biancorossi
unico_biancorossi  •  26 Iulie 2014, 13:46
Postat de soseta.ucigasa pe 26 Iulie 2014, 13:43

acest articol pare scris tocmai pt ca fituica asta nu mai are trafic. o rusine de articol, total tendentios, cum nici marian rada n-ar fi putut scrie.

mi-e siktir de ei. nu este admisibil sa vii cu asmenea texte de infantil, dupa 25 de ani de la caderea comunismului ! ce vina are steaua ca rapid e cu 2 clase sub steaua de azi ? la urma urmei, pana si marele dinamo e cu o clasa sub steaua.. acum ce sa facem ? sa manjim istoria si traditia celui mai galonat club din romania, cu bunele si relele lui, pentru ca deocamdata este clubul numarul 1 din Romania ? numai la primitivii de romani este posibila asemenea malformatie stilistica.

adi_stelistul
adi_stelistul  •  26 Iulie 2014, 13:45
Postat de adi_stelistul pe 26 Iulie 2014, 13:42

Sa fim seriosi: filonul anticomunist in Giulesti e de data recenta (in ciuda acelor scandari din 1989 de care vorbiti, dar care au fost initiativa galeriei nu a responsabililor clubului). Dealtfel, spre deosebire de atatea alte echipe interbelice, ca si amintita Carmen sau Ciocanul sau chiar mai titratele Unirea Tricolor si mai ales Venus (echipa fanion a Bucurestiului interbelic), Rapidul nu a fost desfiintata de noul regim instaurat dupa 1945. Tocmai pentru ca si statutul de echipa muncitoreasca si atitudinea in fata noilor realitati politice (sigla aliantei electorale comuniste purtata pe tricouri) era in perfecta consonanta cu comandamentele epocii.

Adica pe romaneste: Rapidul n-a fost desfiintat de comunisti pentru ca era deja o echipa comunista, cum aveau sa fie Steaua si Dinamo. Venus sau Ripensia au fost desfiintate pentru ca, intr-adevar, ele nu erau deloc comuniste.

ortega
ortega  •  26 Iulie 2014, 13:45

Muyje clonei bolșevice 5zdiaua !

capitanul23
capitanul23  •  26 Iulie 2014, 13:45
Postat de soseta.ucigasa pe 26 Iulie 2014, 13:33

ar trebui sa existe un CNA al ziarelor. de ce e asa las autorul articolului in cat sa nu se semneze? ii e cumva si lui ruisne sa isi puna semnatura pe mizeria asta de articol?

Pentru ca este stelist si saracul a fost obligat sa scrie adevarul . Va este rusine cumva cu istoria voastra ??? Asta este adevarata istorie a stelei asa ca nu va mai lamentati . Daca va este rusine cu istoria voastra nu aveti decat sa schimbati echipa . Uite ca noua nu ne este rusine cu istoria noastra !!!

soseta.ucigasa
soseta.ucigasa  •  26 Iulie 2014, 13:43
Postat de unico_biancorossi pe 26 Iulie 2014, 13:39

da. dezgustator. de parca rapid e fecioara maria. ei nu au jucat fotbal in comunism. ei nu au primit bani de la statul comunist, atat sectia de fotbal cat si celelalte sectii sportive, pe vremuri un club sportiv integrandu-le deopotriva. de parca cele 7 finale de UCL la volei masculin (2 jucate cu dinamo) sau cele 3 cupe ale campionilor la volei, ar fi fost castigate de AI Cuza sau de maresalul Antonescu, nu de un rapid cat se poate de comunist..)) rusine maxima... asemenea articol este opera cuiva care este disperat ca va fi concediat.

acest articol pare scris tocmai pt ca fituica asta nu mai are trafic. o rusine de articol, total tendentios, cum nici marian rada n-ar fi putut scrie.

spectatorul
spectatorul  •  26 Iulie 2014, 13:42
Postat de zidane92 pe 26 Iulie 2014, 13:33

Ce conteaza ma ce a facut Dinamo,nu vorbeam despre asta,ai tupeul sa recunosti ca ce a zis omul asta aici nu e adevarat? Sau ai tupeul sa contesti ca marea steaua a retrogadat in primul sezon de la infiintare si in mod fraudulos s-au reprogramat meciuri ca sa pice altii? Ce dracu vorbim noi aici? Voi nu aveti ce contesta despre Dinamo in raport cu voi care luati o cupa iesind de pe teren,vi se reprogrameaza meciuri ca sa nu retrogadati sau veniti pe tancuri in locul lui Carmen Bucuresti

Ma, omule, si Dinamo a aparut direct in A prin desfiintarea a doua echipe. Ca sa nu mai vorbim ca, pana la mijlocul anilor '80, Dinamo a fost echipa mai sprijinita de sistem, daca ma pot exprima asa. Apoi e drept ca a fost Steaua, dar jucatori cu arcanul si echipe "satelit" in adevaratul sens avea si Dinamo, chiar mai multe. Si vezi ca dupa '90 Steaua a renuntat la cupa aia din '88.

  • 1
  • •••
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • •••
  • 21
Comentează