Comentarii (129)
istet10
istet10  •  04 August 2023, 23:37
Postat de paul801 pe 04 August 2023, 19:51

pai si justitia a intrat in competitia interna, sau ce? a spus doar ca fece ficisibi nu este Steaua! fii sigur ca n-au spus asta doar pentru ca Talpan a spus asta, ci pe baza unor documente...eu te intreb pe tine asa: daca maine iti vine un prieten de afara si te intreaba cu ce echipa tii, si tu ii spui FCE FICISBI, ala uitandu-se pe siteul UEFA, iti cere apoi sa mergeti sa vedeti fizic trofeul din 86...tu ce te faci, unde il duci?

Ii spun ca trofeul este detinut de o echipa care nu are legatura cu cea care a castigat trofeul. Caci echipa care a castigat trofeul este , potrivit UEFA, FCSB. Simplu. Caci relevanta este opinia celor de la UEFA. Nu a ta sau a mea. Justitia nu are competenta sa judece asta.

paul801
paul801  •  04 August 2023, 19:51
Postat de istet10 pe 04 August 2023, 12:17

Cum nu are treaba UEFA cu cine a castigat trofeul din 1986? Cum nu are treaba UEFA cu cine este continuatoarea Stelei in competiile sportive? Talpan este cel care se considera nedreptatit. Cine sa-l reprezinte? Totusi, ce treaba are justitia din tara cu competitia interna? Tu nu pricepi ca justitia nu are competenta de a judeca ce se intampla in competiile sportive interne ? Justitia a judecat aspecte comerciale, nu sportive. Asta nu vreti sa pricepeti.

pai si justitia a intrat in competitia interna, sau ce? a spus doar ca fece ficisibi nu este Steaua! fii sigur ca n-au spus asta doar pentru ca Talpan a spus asta, ci pe baza unor documente...eu te intreb pe tine asa: daca maine iti vine un prieten de afara si te intreaba cu ce echipa tii, si tu ii spui FCE FICISBI, ala uitandu-se pe siteul UEFA, iti cere apoi sa mergeti sa vedeti fizic trofeul din 86...tu ce te faci, unde il duci?

istet10
istet10  •  04 August 2023, 12:17
Postat de paul801 pe 03 August 2023, 19:24

pai ce ignora UEFA, in ce calitate poate trimite Talpan ceva? Tu chiar nu intelegi ca UEFA nu are nicio treaba?

Cum nu are treaba UEFA cu cine a castigat trofeul din 1986? Cum nu are treaba UEFA cu cine este continuatoarea Stelei in competiile sportive? Talpan este cel care se considera nedreptatit. Cine sa-l reprezinte? Totusi, ce treaba are justitia din tara cu competitia interna? Tu nu pricepi ca justitia nu are competenta de a judeca ce se intampla in competiile sportive interne ? Justitia a judecat aspecte comerciale, nu sportive. Asta nu vreti sa pricepeti.

paul801
paul801  •  03 August 2023, 19:24
Postat de istet10 pe 03 August 2023, 00:01

Da in judecata FRF. De ce nu o face talpan? FRF nu are obligatie de a face cunoscute catrea alte entitati hotarari judecatoresti din domeniul comercialului. Oricum a trimis talpan doua roabe cu hartoage catre UEFA cu hotararile acelea. De ce oare le ignora UEFA? Nu privesc activitatea sportiva , competitionala. Pt UEFA FCSB este noua denumire a Stelei.

pai ce ignora UEFA, in ce calitate poate trimite Talpan ceva? Tu chiar nu intelegi ca UEFA nu are nicio treaba?

CMDDP
CMDDP  •  03 August 2023, 07:13
Postat de mihai_capraru pe 02 August 2023, 13:53

Partial ai dreptate, dar asta cu "CSA nu are obligatia sa faca profit cu stadionul" mi se pare o aberatie. Suntem in capitalism, asa cum este el, orice entitate e obligata sa faca profit ca sa existe. Dupa cum vezi, zilele astea Ciolacu se da la toata lumea sa produca bani si sa taie din cheltuieli, gaura la buget e imensa, suntem in recesiune. Bun, e finantata de stat, daca termina pe pierdere nu intra in faliment. Dar, cand refuzi niste bani multi pentru niste orgolii marunte ale unor colonei cu aere de generali, e caz de DNA si ar trebui sa se lase cu niste arestari. Se invoca motivul ca sunt litigii din trecut, dar, in momentul cand cel ce vrea sa inchirieze iti pune in cont 1 milion de EUR din care te poti despagubi in caz de dauna nu mai ai niciun argument. CSA trebuie sa ramana echipa amatoare, la fel ca CS Dinamo sau alte echipe departamentale. Apartii de MAPN, deci esti unitate militara si aduci jucatori straini? Daca sunt spioni :) ? Totusi, suntem in Europa si in anul 2023. Asa cum suntem...

Pai asta spun si eu. Sa aduca bani prin stadion e una, sa faca Profit e alta. La Studiul de Fezabilitate, in mare, se fac doua coloane: cheltuieli (constructia, salarii, intretinere, utilitati, reparatii, etc) si Venituri (inchirieri, evenimente, chioscuri cu vata de zahar, etc). Diferenta dintre V si C este imensa si nu poate fi amortizata Cheltuiala. Deci investitia nu va aduce profit. Dar va ridica calitatea vietii locuitorilor, marirea gradului de performanta a sportivilor, etc. Ai dreptate, e obligat sa faca bani cu stadionul. Si, da, ai dreptate cand spui ca ar trebui sa se lase cu anchete serioase.

istet10
istet10  •  03 August 2023, 00:01
Postat de paul801 pe 02 August 2023, 23:08

ce treaba are UEFA cu competitia interna? Voi va uitati degeaba pe la fotbal.UEFA nu face altceva decat sa ia ceea ce-i serveste FRF-ul, NU SE POATE BAGA in bucataria interna. FRF e vinovata ca pentru ceea ce afiseaza UEFA. Ceea ce este irefutabil este decizia Justitiei din Romania care este definitiva : fece ficisibi nu este Steaua!...cei ce nu inteleg sunt cei cu varsta pana in 30 de ani, care n-au nicio vina ca asta li s-a servit din partea presei, iar cei trecuti de varsta asta sunt cei care au sustinut Steaua doar pentru cupe si flori( spectatorul stelistul, nu suporterul stelist)

Da in judecata FRF. De ce nu o face talpan? FRF nu are obligatie de a face cunoscute catrea alte entitati hotarari judecatoresti din domeniul comercialului. Oricum a trimis talpan doua roabe cu hartoage catre UEFA cu hotararile acelea. De ce oare le ignora UEFA? Nu privesc activitatea sportiva , competitionala. Pt UEFA FCSB este noua denumire a Stelei.

paul801
paul801  •  02 August 2023, 23:08
Postat de istet10 pe 02 August 2023, 12:16

UEFA e de acord cu tine?

ce treaba are UEFA cu competitia interna? Voi va uitati degeaba pe la fotbal.UEFA nu face altceva decat sa ia ceea ce-i serveste FRF-ul, NU SE POATE BAGA in bucataria interna. FRF e vinovata ca pentru ceea ce afiseaza UEFA. Ceea ce este irefutabil este decizia Justitiei din Romania care este definitiva : fece ficisibi nu este Steaua!...cei ce nu inteleg sunt cei cu varsta pana in 30 de ani, care n-au nicio vina ca asta li s-a servit din partea presei, iar cei trecuti de varsta asta sunt cei care au sustinut Steaua doar pentru cupe si flori( spectatorul stelistul, nu suporterul stelist)

Eu_Sa_Fiu_Sanatos
Eu_Sa_Fiu_Sanatos  •  02 August 2023, 18:10

numa' prostii debitati: "Sursele Gazetei continuă: „Toți cei care au decis asta nu înțeleg că Steaua, de fapt, va pierde bani. Câștigă 35.000 de euro pe un meci, dar pierde sute de mii de euro de la sponsori"

Karaganda_forever
Karaganda_forever  •  02 August 2023, 17:30
Postat de Cristialex pe 02 August 2023, 07:45

In ce univers paralel sponsorii csa nu știau că această echipă este înființată acum câțiva ani?(nu știu când și nici nu vreau sa știu)Așadar eu om de afaceri sponsorizez o echipă noua,câștigătoare a cupei campionilor în 86 și mă bulversează faptul că joacă FCSB in Ghencea.Ma doare neuronu'!

Normal ca il doare, de singuratate :)) JURIDIC VORBIND E SUPER-CLAR CA STEAUA E LA MAPN, nu e nimic de discutat aici. Firma fcsb a reusit prin furt de identitate sa obtina foloase de pe urma unei confuzii iar acum incearca sa perpetueze confuzia, cu toate ca Justitia s-a pronuntat asupra spetei.

Iulian........
Iulian........  •  02 August 2023, 15:50

Sunt unii oame ni care își fac ambiții personale pe banii țării noastre ei se cred stăpâni pe taxele noastre și se cred îndreptățiți să cheltuiască banii cum vor ei și cei care fac performanță nu primesc nimic. Să se verifice banii cheltuiți la csa steaua pe toate secțiile și secția neproductivă să se reorganizeze cu oameni competenți

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 13
Comentează