Comentarii (34)
balotelli
balotelli  •  15 Februarie 2023, 08:03
Postat de boierasul pe 14 Februarie 2023, 19:17

Te încalți cu fesul)) Dacă nu înțelegi cum funcționează o "afacere" poți cere detalii). Când devii "parerolog" exista riscul să crezi că ai dreptate). Ps - ai idee cât costă lunar să ții un club chiar și in liga 2 fără să produci nimic? 6 milioane (cum afirmi tu) în 3 ani 2 în liga 1 și unul în liga 2 este chiar foarte puțin și ca o idee pentru tine, Serdean este acționarul majoritar și trebuie să plătească conform procentului de acțiuni, cum la fel va încasa și profitul (când va exista) tot conform procentului deținut. Așa funcționează o societate pe acțiuni. Întâi se plătesc datoriile, apoi se împarte profitul (ca să înțelegi de ce banii Ddb sunt plătiți sub forma de împrumut). Nu poți salva o firmă doar tu, apoi în eventualitatea obținerii unui profit să se împartă la toți acționarii.

Ete c-am apărut și eu... să pun cireașa pe tort, sau... bomboana pe colivă (depinde din ce unghi privești... și cât de bine mă cunoști). Luasem o pauză forțată... și chiar am vrut să mă abțin... dar m-am trezit cu fesul la picioare. :-))). E imposibil să nu bufnești în râs când vezi cât de naivi sunt unii. Dinamo nu mai înseamnă nimic pentru aproape nimeni. Pentru că nu mai e nimic de muls. Dă-le dracu' de studii economice și de explicații logice! De când lumea... la Dinamo toți... dar absolut toți... au pozat în victime. Însă cel mai penibil, de departe... e Șerdean ăsta. Deși părea mai sincer într-o vreme, când zicea că el vrea numai să-și recupereze banii. Acum plânge că a fost ținut departe de club, ca un părinte care obținuse custodia, dar a fost împiedicat timp de 3 ani să-și întrețină odrasla. Deși își dă seama că nu-l crede nimeni. Ce apreciam până acum la el era că nu poza în mare dinamovist, recunoscând că îl interesează doar profitul. DDB, pe de altă parte, își șantaja emoțional suporterii... mințindu-i că vor salva clubul... plătind acele datorii cu banii din donații. Nu le-au plătit. Le-au mărit. APCH voia doar să înhațe pachetul majoritar, răsturnând masa credală peste 'parteneri' și convertind datoriile în acțiuni, bazându-se pe împrumutul dat la club din banii voștri și pe un plan fantezist. Aici nu mai vorbim de ce-i corect. Nu mai contează. Recunoașteți că DDB sunt la fel de țepari ca restul.

therealreddog33
therealreddog33  •  14 Februarie 2023, 22:05
Postat de boierasul pe 14 Februarie 2023, 19:17

Te încalți cu fesul)) Dacă nu înțelegi cum funcționează o "afacere" poți cere detalii). Când devii "parerolog" exista riscul să crezi că ai dreptate). Ps - ai idee cât costă lunar să ții un club chiar și in liga 2 fără să produci nimic? 6 milioane (cum afirmi tu) în 3 ani 2 în liga 1 și unul în liga 2 este chiar foarte puțin și ca o idee pentru tine, Serdean este acționarul majoritar și trebuie să plătească conform procentului de acțiuni, cum la fel va încasa și profitul (când va exista) tot conform procentului deținut. Așa funcționează o societate pe acțiuni. Întâi se plătesc datoriile, apoi se împarte profitul (ca să înțelegi de ce banii Ddb sunt plătiți sub forma de împrumut). Nu poți salva o firmă doar tu, apoi în eventualitatea obținerii unui profit să se împartă la toți acționarii.

Cred ca am ceva mai multe studii in economie decât ai tu, am asa un feeling;). De înțeles cum merg afacerile înțeleg, dar parca vorbeam de cotizații și de salvarea clubului, nu de făcut afaceri pe spinarea lui?! Sincer voi confundați mult prea multe noțiuni. Datoriile alea sunt făcute "on top" la alea 4 mil. Și cam asta e bugetul necesar unui club decent: 2-3 milioane pe an. Ce spui tu e ca 3 ani doar s-au acumulat datorii, fără sa se plătească nimic (excepție salariile, și alea partial). Ce s-a întâmplat cu: banii TV, banii pe Sorescu, sponsori, bilete, tricouri vândute șamd? O știi Bucurica sa ne spună, dacă tu nu știi?

istet10
istet10  •  14 Februarie 2023, 21:11
Postat de boierasul pe 14 Februarie 2023, 19:17

Te încalți cu fesul)) Dacă nu înțelegi cum funcționează o "afacere" poți cere detalii). Când devii "parerolog" exista riscul să crezi că ai dreptate). Ps - ai idee cât costă lunar să ții un club chiar și in liga 2 fără să produci nimic? 6 milioane (cum afirmi tu) în 3 ani 2 în liga 1 și unul în liga 2 este chiar foarte puțin și ca o idee pentru tine, Serdean este acționarul majoritar și trebuie să plătească conform procentului de acțiuni, cum la fel va încasa și profitul (când va exista) tot conform procentului deținut. Așa funcționează o societate pe acțiuni. Întâi se plătesc datoriile, apoi se împarte profitul (ca să înțelegi de ce banii Ddb sunt plătiți sub forma de împrumut). Nu poți salva o firmă doar tu, apoi în eventualitatea obținerii unui profit să se împartă la toți acționarii.

Ba, tu vrei sa nu existe vreun dubiu ca esti prost. Si fudul. Te mai intreb: De ce trebuie sa plateasca actionarii, proportional cu partea detinuta, datoriile facute? Mesteci chestia asta fara sa ratai temeiul legal. Repet temeiul lega(actul normativ si articolul din acesta). Nu aprecieri e genul: "Asa functioneaza o societate", "Daca dividentele se impart proportional, atunci asa se impart si datoriile". Ca astea nu sunt temei legal. Sunt impresiile unor dobI. Ba, mare parte din datorii sunt facute de actuala administratie. Ba, poate iti vine mintea la cap si intelegi ca, administratorul speciala avea obligatia sa respecte planul de reorganizare si sa plateasca datoriile aprobate de judecator (atentie, nu toate) dar si cheltuielile curente din veniturile realizate din sursele precizate in planul de reorganizare, nu din banii lui Serdean sau ai ddb-ului!

istet10
istet10  •  14 Februarie 2023, 20:33
Postat de catalin.palcu pe 14 Februarie 2023, 10:01

ce usor e sa zici ca s-au imprumutat 4 milioane. 4 milioane 'imprumutate' fara dobanda , fara garantii si fara termen de rambursare !! si pe care nu le-a cerut nimeni niciodata inapoi ! de ce nu a imprumutat si Serdean inca 4 milioane in aceleasi conditii si Badea inca 4 si tot asa si ia sa vezi ce bine ii era lui Dinamo. vezi ca si nentu Gigi baga banii la FCSB tot sub forma de imprumut si la toate celelalte cluburi la fel , mai mult ca sigur. adica tu ii acuzi pe Dinamo de ceea ce face toata lumea ! cand si daca o sa vina un investitor la Dinamo, datoria aia catre DDB se va sterge instant, stai linistit. nu ne mai purta tu atata noua de grija ca nu avem nevoie. tu si ceilalti care va bagati aiurea in seama mereu. parca era un nume pt aia care mor de grija altora, lasati-ne in necazul nostru.

Da este foarte usor. De ce ar trebui sa fie greu? Nu au imprumutata fiindca nu au dorit si nici nu erau obligati. Lui Dinamo trebuie sa-i fie bine din derularea planului de reorganizare, nu din eventuale imprumuturi ale lui Serdean sau Badea. Eu nu acuz ce spui. Acuz minciuna. Una este investiatia , alta este imprumutul. Ca face si Becali asa e drept. Diferenta este ca ala detine (sau rudele sale) societatea respectiva, nu doar 20%. Este o metoda stramba care a dus la "valoare" de azi a fotbalului romanesc. Ca se va stinge datoria cand va veni Fat Frumos, e o vrajeala pt prosti. Pai te vaieti ca ala nu vine din cauza datoriilor mari, tu care esti principalul creditor. Cum spuneam, e o poveste pt prostalaii din ddb. Nu mor de grija voastra. Savurez agonia lui Dinamo si suferinta prostilor fani dinamovisti. Spre sa crape in cele din urma.

boierasul
boierasul  •  14 Februarie 2023, 19:17
Postat de therealreddog33 pe 14 Februarie 2023, 14:18

Explica-le asta și băieților ăștia care tot încurcă termenii:acționar, patronat, finanțator, fond de investitii, donatie, șamd. Pentru ei toate sunt același lucru. Întrebarea cheie e: cum au reușit Bucurică și Zavaleanu sa crească datoriile unui club în insolvență cu 6!!! milioane euro în doi ani? Și Zăvăleanu mai primește și 15.000 euro pe luna pentru "administrarea" asta financiara?! Poate ne explica prietenul boieras...

Te încalți cu fesul)) Dacă nu înțelegi cum funcționează o "afacere" poți cere detalii). Când devii "parerolog" exista riscul să crezi că ai dreptate). Ps - ai idee cât costă lunar să ții un club chiar și in liga 2 fără să produci nimic? 6 milioane (cum afirmi tu) în 3 ani 2 în liga 1 și unul în liga 2 este chiar foarte puțin și ca o idee pentru tine, Serdean este acționarul majoritar și trebuie să plătească conform procentului de acțiuni, cum la fel va încasa și profitul (când va exista) tot conform procentului deținut. Așa funcționează o societate pe acțiuni. Întâi se plătesc datoriile, apoi se împarte profitul (ca să înțelegi de ce banii Ddb sunt plătiți sub forma de împrumut). Nu poți salva o firmă doar tu, apoi în eventualitatea obținerii unui profit să se împartă la toți acționarii.

boierasul
boierasul  •  14 Februarie 2023, 19:04
Postat de digitalmasacrer pe 14 Februarie 2023, 17:19

Nu deosebesti stanga de dreapta, daramite "proprietar / patron" de "actionar" sau "investitor". "Cand si daca o sa vina un investitor la Dinamo, datoria aia catre DDB se va sterge instant" - tu chiar crezi ce spui? Crezi ca Bucurica si compania se vor multumi cu "bine ca am salvat Dinamo, asta e tot ce am vrut in viata, nu sa ridic blocuri pe banii colegilor... scuze, n-am vrut sa zic asta... aaaa... am vrut sa zic ca banii mei.si ai altora au salvat echipa mea de suflet, la care nu am niciun interes material, pe cuvant... gata interviul, lasati-ma sa plang de fericire". Nu, baiatule - ar fi prosti sa NU ceara banii inapoi din imprumutul respectiv. Si atunci adio investitor.

Dă-mi o adresa la un bloc construit de Bucurica.)) Vreau să cumpăr un apartament). Pun pariu ca nu ai nici o adresa)) Doar dai "dume" auzite la coltul blocului))

catalin.palcu
catalin.palcu  •  14 Februarie 2023, 17:40
Postat de flick2020 pe 14 Februarie 2023, 11:47

Aha...vreti sa fiți lasati in pace...Dar cand voi stati ca niste capuse, non stop pe capul FCSB, nu se pune, nu? Ati facut o pasiune bolnava din asta.

Poate ma confunzi. Eu de ani de zile nu comentez la alte echipe, cu exceptia poate a meciurilor directe. Uite ca sa fiu sincer am comentat de Edjouma recent, dar nu de fcsb, pt ca mi-am adus aminte cum i-a rupt piciorul lui Tomozei si a scapat si atunci de eliminare. Altfel, stai linistit ca sunt cu mult mai multi fecesebisti, rapidisti, olteni, chiar si un utist si un pandurist, care comentati nonstop pe articolele despre Dinamo sau DDB decat intram noi cainii pe articolele despre echipele voastre.

digitalmasacrer
digitalmasacrer  •  14 Februarie 2023, 17:19
Postat de catalin.palcu pe 14 Februarie 2023, 10:01

ce usor e sa zici ca s-au imprumutat 4 milioane. 4 milioane 'imprumutate' fara dobanda , fara garantii si fara termen de rambursare !! si pe care nu le-a cerut nimeni niciodata inapoi ! de ce nu a imprumutat si Serdean inca 4 milioane in aceleasi conditii si Badea inca 4 si tot asa si ia sa vezi ce bine ii era lui Dinamo. vezi ca si nentu Gigi baga banii la FCSB tot sub forma de imprumut si la toate celelalte cluburi la fel , mai mult ca sigur. adica tu ii acuzi pe Dinamo de ceea ce face toata lumea ! cand si daca o sa vina un investitor la Dinamo, datoria aia catre DDB se va sterge instant, stai linistit. nu ne mai purta tu atata noua de grija ca nu avem nevoie. tu si ceilalti care va bagati aiurea in seama mereu. parca era un nume pt aia care mor de grija altora, lasati-ne in necazul nostru.

Nu deosebesti stanga de dreapta, daramite "proprietar / patron" de "actionar" sau "investitor". "Cand si daca o sa vina un investitor la Dinamo, datoria aia catre DDB se va sterge instant" - tu chiar crezi ce spui? Crezi ca Bucurica si compania se vor multumi cu "bine ca am salvat Dinamo, asta e tot ce am vrut in viata, nu sa ridic blocuri pe banii colegilor... scuze, n-am vrut sa zic asta... aaaa... am vrut sa zic ca banii mei.si ai altora au salvat echipa mea de suflet, la care nu am niciun interes material, pe cuvant... gata interviul, lasati-ma sa plang de fericire". Nu, baiatule - ar fi prosti sa NU ceara banii inapoi din imprumutul respectiv. Si atunci adio investitor.

therealreddog33
therealreddog33  •  14 Februarie 2023, 14:18
Postat de digitalmasacrer pe 13 Februarie 2023, 23:14

Mni, si-au data arama pe fata DDBistii, acum se lauda ca sunt "Patroni". In alta ordine de idei, oare "actionar" este acelasi lucru cu "investitor"? Actionarii nu sunt oamenii care detin procente din club si primesc dividente din profit, societatea producand pentru ei?

Explica-le asta și băieților ăștia care tot încurcă termenii:acționar, patronat, finanțator, fond de investitii, donatie, șamd. Pentru ei toate sunt același lucru. Întrebarea cheie e: cum au reușit Bucurică și Zavaleanu sa crească datoriile unui club în insolvență cu 6!!! milioane euro în doi ani? Și Zăvăleanu mai primește și 15.000 euro pe luna pentru "administrarea" asta financiara?! Poate ne explica prietenul boieras...

flick2020
flick2020  •  14 Februarie 2023, 11:47
Postat de catalin.palcu pe 14 Februarie 2023, 10:01

ce usor e sa zici ca s-au imprumutat 4 milioane. 4 milioane 'imprumutate' fara dobanda , fara garantii si fara termen de rambursare !! si pe care nu le-a cerut nimeni niciodata inapoi ! de ce nu a imprumutat si Serdean inca 4 milioane in aceleasi conditii si Badea inca 4 si tot asa si ia sa vezi ce bine ii era lui Dinamo. vezi ca si nentu Gigi baga banii la FCSB tot sub forma de imprumut si la toate celelalte cluburi la fel , mai mult ca sigur. adica tu ii acuzi pe Dinamo de ceea ce face toata lumea ! cand si daca o sa vina un investitor la Dinamo, datoria aia catre DDB se va sterge instant, stai linistit. nu ne mai purta tu atata noua de grija ca nu avem nevoie. tu si ceilalti care va bagati aiurea in seama mereu. parca era un nume pt aia care mor de grija altora, lasati-ne in necazul nostru.

Aha...vreti sa fiți lasati in pace...Dar cand voi stati ca niste capuse, non stop pe capul FCSB, nu se pune, nu? Ati facut o pasiune bolnava din asta.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Comentează