Comentarii (34)
boierasul
boierasul  •  15 Februarie 2023, 20:36
Postat de balotelli pe 15 Februarie 2023, 15:21

Am zis că nu mă grăbesc să-ți răspund, că oricum nu verifici până pe la ora 17:00. Și nu voiam să mai interpreteze cătălin.palcu ceva din ce-ți mai scriu. Da. Ai dreptate. Ăia de-au muls sunt cei care pozau în victime. Acționarii, cum am zis mai jos. Toți acționarii. Inclusiv APCH, care au muls la rândul lor... de la cotizanți. Dar nimeni nu s-a victimizat cum o face acum DDB, cum au făcut-o de doi ani alde Iacob sau Zăvă. Tot cu chete, cu milogeli, cu pensii și alocații, cu redirecționări de 3,5% din impozit, cu hair-cut-uri, cu chiloți roz și cu mult circ. Degeaba faci pe avocatul oamenilor noi și al lui Bucurică. Ar fi fost interesant și poate s-ar fi făcut cât de cât dreptate dacă APCH-ul punea mâna pe pachetul majoritar. Dar n-ar fi fost corect, ci tot o țeapă - d-aia gen Robin Hood. Ați fost naivi să credeți în planul ăla, Dinamo e acum în groapă până-n gât și DDB-ul e la fel de vinovat precum Șerdean. În plus, nu vă încălzește cu nimic că toți lăptarii o să înfunde pușcăria când voi veți fi istorie.

Nu fac pe avocatul nimănui, nici nu cunosc personal pe Bucurica. Sunt doar un suporter dinamovist care încerc să ajut cum pot echipa. Că au mai fost și greșeli făcute de către Ddb nu contest, dar este normal să greșești când faci ceva. Nu pot greși cei care sparg semințe toată ziua la coltul blocului și sunt "mari experți" în toate)). Pentru mine cei care încearcă să facă ceva indiferent dacă reușesc sau nu, sunt mai de apreciat decât "samantarii" experți în toate domeniile dar care nu fac nimic.

balotelli
balotelli  •  15 Februarie 2023, 15:21
Postat de boierasul pe 15 Februarie 2023, 10:25

Cred că o exprimare mai corectă era că doar "finanțatorii" au pozat în victime după ce au muls cât au putut de mult acest club). Suporterii au făcut-o necondiționat, iar banii au fost ÎMPRUMUTAȚI clubului pentru că nu este normal ca niște oameni simpli să plătească pentru cel care are 70% din acțiunile clubului. Serdean este un pierde vară care nu are bani nici să treacă strada, este doar un paravan pentru cei care vor falimentul lui Dinamo. Când va începe o ancheta DNA va fi greu de unii). Începând cu Negoiță (modul în care a obținut jumătate din baza Saftica), până la vânzarea cu bună știință către spanioli. Să nu avem surpriza de a constata că acei spanioli sunt tot oamenii lui Negoiță&Badea cu scopul de a falimenta clubul în speranța ascunderii unor urme). 2023 e an pre electoral și va fi mult de lucru pentru DNA))

Am zis că nu mă grăbesc să-ți răspund, că oricum nu verifici până pe la ora 17:00. Și nu voiam să mai interpreteze cătălin.palcu ceva din ce-ți mai scriu. Da. Ai dreptate. Ăia de-au muls sunt cei care pozau în victime. Acționarii, cum am zis mai jos. Toți acționarii. Inclusiv APCH, care au muls la rândul lor... de la cotizanți. Dar nimeni nu s-a victimizat cum o face acum DDB, cum au făcut-o de doi ani alde Iacob sau Zăvă. Tot cu chete, cu milogeli, cu pensii și alocații, cu redirecționări de 3,5% din impozit, cu hair-cut-uri, cu chiloți roz și cu mult circ. Degeaba faci pe avocatul oamenilor noi și al lui Bucurică. Ar fi fost interesant și poate s-ar fi făcut cât de cât dreptate dacă APCH-ul punea mâna pe pachetul majoritar. Dar n-ar fi fost corect, ci tot o țeapă - d-aia gen Robin Hood. Ați fost naivi să credeți în planul ăla, Dinamo e acum în groapă până-n gât și DDB-ul e la fel de vinovat precum Șerdean. În plus, nu vă încălzește cu nimic că toți lăptarii o să înfunde pușcăria când voi veți fi istorie.

balotelli
balotelli  •  15 Februarie 2023, 11:55
Postat de catalin.palcu pe 15 Februarie 2023, 09:09

'de cand e lumea toata lumea la Dinamo e victima '. vrei sa elaborezi putin aceasta declaratie halucinanta ? cine si de ce s-a plans la Dinamo ' de cand lumea' ? aia ca nu-i pasa nimanui de Dinamo e parerea ta. le pasa mult mai multor oameni de Dinamo decat de U Cluj. voi va terminati la marginea orasului sau cel mult a judetului. Dinamo are suporteri in absolut toate judetele tarii si o gramada in diaspora.

:-)))) cică "voi vă terminați la marginea orașului"?! WTF? Tu auzi cum sună asta? E cumva o aluzie la Calea Turzii? Ne terminăm la 'exponatele de acolo'? Poate vă terminați voi, când treceți prin Cluj, în drum spre Ungaria! Vezi că articolu' cu ăla de-a rămas virgin pân la 34 de ani... și nu se mai termină... e mai jos. Poate voiai să scrii acolo. LOL. N-am comparat pe Dinamo cu U, ci pe Dinamo de azi cu cea de ieri. Aveți fani, da. Însă mustește Cluju de fcsb-iști și asta nu ne place. Pe voi vă mai susțin doar ultrașii din Mads, câțiva derbedei din Mărăști și niște zebre rătăcite din Manaștur. Înfrățirea e doar pe hârtie și în câteva scandări. Atât. Cât despre cine s-a victimizat mereu, ți-a răspuns boierașul: toți acționarii care s-au perindat pe la Dinamo. Singurele victime adevărate sunteți voi: suporterii naivi și inimoși.

istet10
istet10  •  15 Februarie 2023, 11:00
Postat de boierasul pe 15 Februarie 2023, 10:11

Amice după cum te exprimi (cu baza legală) cred că lucrezi în cadrul MAI)) Toți sunteți "setați" de sistem pe baza legală))). Dacă ești așa informat te rog frumos să-mi explici și mie ce rol joacă Serdean în cadrul clubului Dinamo? Și la ce-i folosesc cei 70% din acțiunile clubului?. În momentul când Dinamo va fi pe profit, va avea dreptul (conform bazei legale) să încaseze o parte din profit conform acțiunilor deținute?).

Asta in conditiile in care riscul de retrogradare directa era de 99%. Barajul a fost sansa oferita de eliminarea Gazului si a Clinceniului. Eu cred ca cu buna stiinta planul arata asa. Cum cred ca ca buna stiinta s-a propus o modificare fara sanse. Sa deposedezi un actionar de actiuni, pt achitarea datoriilor unui anumit creditor care este si actionar. Daca Serdean vinde maine altuia care la fel nu vrea sa bage bani, ce mai ziceti?

istet10
istet10  •  15 Februarie 2023, 10:56
Postat de boierasul pe 15 Februarie 2023, 10:11

Amice după cum te exprimi (cu baza legală) cred că lucrezi în cadrul MAI)) Toți sunteți "setați" de sistem pe baza legală))). Dacă ești așa informat te rog frumos să-mi explici și mie ce rol joacă Serdean în cadrul clubului Dinamo? Și la ce-i folosesc cei 70% din acțiunile clubului?. În momentul când Dinamo va fi pe profit, va avea dreptul (conform bazei legale) să încaseze o parte din profit conform acțiunilor deținute?).

Pai baza legala este justificarea a ce se poate face. Nu ce consideri tu sau altii. Nu joaca nici un rol. Este actionar intr-o societatea aflata in insolventa, administrata nu de actionari. In mod particular, Serdean trebuie sa capete o functie executiva potrivit unei hotarari judecatoresti. Asta pt ca Serdean a fost inlaturat ilegal dintr-o asemenea functie pe vremea cand clubul nu era in insolventa si nici Serdean nu era actionar majoritar. I folosesc fix la ce le foloseste si ddb-stilor procentele acelea ( vreo 20%). Dupa iesirea din insolventa Serdean va dispune de dividente fix cum va dispune si Dinu si Badea si ceilalti. Putin probabil ca in eventualitatea unui profit, acesta va fi impartit ca dividente, pt ca iesirea din insolventa nu inseamna stingerea tututor datoriilor. Oricum obtinerea de beneficiu din dividente nu creaza obligatia anterioara de a face o infuzie de capital. Ba , voi nu pricepeti ca Dinamo ar trebui sa iasa din insolventa urmand planul de reorganizare facut de Zavaleanu? Plan care stabileste care sunt sursele de finantare. Ca nu reuseste este clar. Dinamo, nu numai ca nu a redus nivelul de indatorare, dupa cum ar spune planul, ci dimpotriva l-a sporit in mod ingrozitor. De ce? Pai fie planul lui Zavaleanu este aiuristic, fie administratorii sunt incompetenti (Muresean, Iacob). Planul este clar , cel putin nepotrivit, pt ca Zavaleanu, fie din prostie , fie din ticalosie, a facut un plan aplicabil numai pt prima liga.

boierasul
boierasul  •  15 Februarie 2023, 10:25
Postat de balotelli pe 15 Februarie 2023, 08:03

Ete c-am apărut și eu... să pun cireașa pe tort, sau... bomboana pe colivă (depinde din ce unghi privești... și cât de bine mă cunoști). Luasem o pauză forțată... și chiar am vrut să mă abțin... dar m-am trezit cu fesul la picioare. :-))). E imposibil să nu bufnești în râs când vezi cât de naivi sunt unii. Dinamo nu mai înseamnă nimic pentru aproape nimeni. Pentru că nu mai e nimic de muls. Dă-le dracu' de studii economice și de explicații logice! De când lumea... la Dinamo toți... dar absolut toți... au pozat în victime. Însă cel mai penibil, de departe... e Șerdean ăsta. Deși părea mai sincer într-o vreme, când zicea că el vrea numai să-și recupereze banii. Acum plânge că a fost ținut departe de club, ca un părinte care obținuse custodia, dar a fost împiedicat timp de 3 ani să-și întrețină odrasla. Deși își dă seama că nu-l crede nimeni. Ce apreciam până acum la el era că nu poza în mare dinamovist, recunoscând că îl interesează doar profitul. DDB, pe de altă parte, își șantaja emoțional suporterii... mințindu-i că vor salva clubul... plătind acele datorii cu banii din donații. Nu le-au plătit. Le-au mărit. APCH voia doar să înhațe pachetul majoritar, răsturnând masa credală peste 'parteneri' și convertind datoriile în acțiuni, bazându-se pe împrumutul dat la club din banii voștri și pe un plan fantezist. Aici nu mai vorbim de ce-i corect. Nu mai contează. Recunoașteți că DDB sunt la fel de țepari ca restul.

Cred că o exprimare mai corectă era că doar "finanțatorii" au pozat în victime după ce au muls cât au putut de mult acest club). Suporterii au făcut-o necondiționat, iar banii au fost ÎMPRUMUTAȚI clubului pentru că nu este normal ca niște oameni simpli să plătească pentru cel care are 70% din acțiunile clubului. Serdean este un pierde vară care nu are bani nici să treacă strada, este doar un paravan pentru cei care vor falimentul lui Dinamo. Când va începe o ancheta DNA va fi greu de unii). Începând cu Negoiță (modul în care a obținut jumătate din baza Saftica), până la vânzarea cu bună știință către spanioli. Să nu avem surpriza de a constata că acei spanioli sunt tot oamenii lui Negoiță&Badea cu scopul de a falimenta clubul în speranța ascunderii unor urme). 2023 e an pre electoral și va fi mult de lucru pentru DNA))

boierasul
boierasul  •  15 Februarie 2023, 10:14
Postat de catalin.palcu pe 15 Februarie 2023, 09:05

nu te mai baga in seama , habar n-ai cum e organizat DDB si ce intentii au suporterii dinamovisti. eu sunt dinamovist de peste 35 de ani, membru DDB de 3 ani de zile, sunt pe grupuri cu zeci sau sute de dinamovisti si imi dai tu mie lectii de cum e DDBul???. Bucurica e plecat de mult din conducerea DDB. Iar toate deciziile majore au fost luate pe baza de vot de catre membrii cotizanti. Daca era cel mai mic indiciu de frauda la DDB, stai linistit ca presa care ne 'adora' il depista si il facea public imediat. noi suntem disperati de perspectiva falimentului si crezi ca ne arde sa ne luam cotizatiile inapoi? ai scris comentariul ala exact degeaba, zero adevar si valoare in el.

Am cerut adresa unui bloc deținut de Bucurica, de la acest "raspandac" și.... nu am primit nici un răspuns)))

boierasul
boierasul  •  15 Februarie 2023, 10:11
Postat de istet10 pe 14 Februarie 2023, 21:11

Ba, tu vrei sa nu existe vreun dubiu ca esti prost. Si fudul. Te mai intreb: De ce trebuie sa plateasca actionarii, proportional cu partea detinuta, datoriile facute? Mesteci chestia asta fara sa ratai temeiul legal. Repet temeiul lega(actul normativ si articolul din acesta). Nu aprecieri e genul: "Asa functioneaza o societate", "Daca dividentele se impart proportional, atunci asa se impart si datoriile". Ca astea nu sunt temei legal. Sunt impresiile unor dobI. Ba, mare parte din datorii sunt facute de actuala administratie. Ba, poate iti vine mintea la cap si intelegi ca, administratorul speciala avea obligatia sa respecte planul de reorganizare si sa plateasca datoriile aprobate de judecator (atentie, nu toate) dar si cheltuielile curente din veniturile realizate din sursele precizate in planul de reorganizare, nu din banii lui Serdean sau ai ddb-ului!

Amice după cum te exprimi (cu baza legală) cred că lucrezi în cadrul MAI)) Toți sunteți "setați" de sistem pe baza legală))). Dacă ești așa informat te rog frumos să-mi explici și mie ce rol joacă Serdean în cadrul clubului Dinamo? Și la ce-i folosesc cei 70% din acțiunile clubului?. În momentul când Dinamo va fi pe profit, va avea dreptul (conform bazei legale) să încaseze o parte din profit conform acțiunilor deținute?).

catalin.palcu
catalin.palcu  •  15 Februarie 2023, 09:09
Postat de balotelli pe 15 Februarie 2023, 08:03

Ete c-am apărut și eu... să pun cireașa pe tort, sau... bomboana pe colivă (depinde din ce unghi privești... și cât de bine mă cunoști). Luasem o pauză forțată... și chiar am vrut să mă abțin... dar m-am trezit cu fesul la picioare. :-))). E imposibil să nu bufnești în râs când vezi cât de naivi sunt unii. Dinamo nu mai înseamnă nimic pentru aproape nimeni. Pentru că nu mai e nimic de muls. Dă-le dracu' de studii economice și de explicații logice! De când lumea... la Dinamo toți... dar absolut toți... au pozat în victime. Însă cel mai penibil, de departe... e Șerdean ăsta. Deși părea mai sincer într-o vreme, când zicea că el vrea numai să-și recupereze banii. Acum plânge că a fost ținut departe de club, ca un părinte care obținuse custodia, dar a fost împiedicat timp de 3 ani să-și întrețină odrasla. Deși își dă seama că nu-l crede nimeni. Ce apreciam până acum la el era că nu poza în mare dinamovist, recunoscând că îl interesează doar profitul. DDB, pe de altă parte, își șantaja emoțional suporterii... mințindu-i că vor salva clubul... plătind acele datorii cu banii din donații. Nu le-au plătit. Le-au mărit. APCH voia doar să înhațe pachetul majoritar, răsturnând masa credală peste 'parteneri' și convertind datoriile în acțiuni, bazându-se pe împrumutul dat la club din banii voștri și pe un plan fantezist. Aici nu mai vorbim de ce-i corect. Nu mai contează. Recunoașteți că DDB sunt la fel de țepari ca restul.

'de cand e lumea toata lumea la Dinamo e victima '. vrei sa elaborezi putin aceasta declaratie halucinanta ? cine si de ce s-a plans la Dinamo ' de cand lumea' ? aia ca nu-i pasa nimanui de Dinamo e parerea ta. le pasa mult mai multor oameni de Dinamo decat de U Cluj. voi va terminati la marginea orasului sau cel mult a judetului. Dinamo are suporteri in absolut toate judetele tarii si o gramada in diaspora.

catalin.palcu
catalin.palcu  •  15 Februarie 2023, 09:05
Postat de digitalmasacrer pe 14 Februarie 2023, 17:19

Nu deosebesti stanga de dreapta, daramite "proprietar / patron" de "actionar" sau "investitor". "Cand si daca o sa vina un investitor la Dinamo, datoria aia catre DDB se va sterge instant" - tu chiar crezi ce spui? Crezi ca Bucurica si compania se vor multumi cu "bine ca am salvat Dinamo, asta e tot ce am vrut in viata, nu sa ridic blocuri pe banii colegilor... scuze, n-am vrut sa zic asta... aaaa... am vrut sa zic ca banii mei.si ai altora au salvat echipa mea de suflet, la care nu am niciun interes material, pe cuvant... gata interviul, lasati-ma sa plang de fericire". Nu, baiatule - ar fi prosti sa NU ceara banii inapoi din imprumutul respectiv. Si atunci adio investitor.

nu te mai baga in seama , habar n-ai cum e organizat DDB si ce intentii au suporterii dinamovisti. eu sunt dinamovist de peste 35 de ani, membru DDB de 3 ani de zile, sunt pe grupuri cu zeci sau sute de dinamovisti si imi dai tu mie lectii de cum e DDBul???. Bucurica e plecat de mult din conducerea DDB. Iar toate deciziile majore au fost luate pe baza de vot de catre membrii cotizanti. Daca era cel mai mic indiciu de frauda la DDB, stai linistit ca presa care ne 'adora' il depista si il facea public imediat. noi suntem disperati de perspectiva falimentului si crezi ca ne arde sa ne luam cotizatiile inapoi? ai scris comentariul ala exact degeaba, zero adevar si valoare in el.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Comentează