Comentarii (76)
1948ucv
1948ucv  •  04 August 2024, 16:57

Unica Craiova , când joacă Unica Craiova ??!

ticbis
ticbis  •  04 August 2024, 15:25
Postat de Catalynn_22 pe 04 August 2024, 00:53

În primul rând ca tu nu întelegi cum functionează in realitate statul român si bagi lozinci de care rǎde lumea. Asta e, nu o sã stau eu acum sã te lamuresc, oricum tu ti-ai format opinia deci ar fi in zadar. Dar să iti dau totusi un exemplu si concluzile le tragi singur. Acum vreo 2 ierni iesenii, incalziti la paușal, mureau de frig in locuinte asa ca Statul a alocat vreo 46 milioane lei drept ajutor de incalzire. Eu nu spun sã ii fi lăsat in frig sau sã isi mai pună 2 pături, dar Chirica dădea vreo 15 milioane la fotbal. Dacă nu îi dădea atunci îi ajutam doar cu 30 de milioane lei, corect!? Nu cred ca ai văzut vreun ministru actionând ca un finantator, dar primari care se credeau patroni la cluburi sigur ai vazut! Legea 69, dacă o vei studia în amănunt vei vedea ca legiuitorul a bagat acolo un pasaj in care spune ca regulamentele federatiilor naționale trebuie sa fie in concordanta cu cele ale forurilor internationale, in cazul de fata ar fi UEFA si FIFA. Evident, nu sunt! Chiar Burleanu spunea in ultima conferința de presa ca "legea nu e echitabila" dar nici nu face absolut nimic pt a o rectifica. Zici tu ca FIFA sau UEFA nu au ce face!? Ba au! Spun FRF ca sunt dezafiliați până România își armonizează legislația. Cine are nevoie de cine aici!? România de FIFA/UEFA sau invers!? Nu o să îți vină să crezi cât de rapid da Ciolacu un OUG și apoi îl validează și în Parlament. :-))) Pana și consiliul concurenței din România recomanda modificarea pt ca legea e discrimi

Bah nea janta, deja ai luat-o pe aratura rau de tot... Toate statele din lume platesc bani de la buget, in limita putintei si putirintei lor, ca cetatenii lor sa nu inghete de frig iarna in case. Insa, NICIUN STAT DIN LUME nu plateste bani de la buget pentru o echipa de fotbal detinuta de un minister al guvernului, cu atat mai putin pentru una a Ministerului Armatei! Asa ceva nu gasesti astazi nici macar in Rusia Sovietica a lui Putin sau prin China lui Xi... poate doar prin Coreea de Nord a lui Kim...

Catalynn_22
Catalynn_22  •  04 August 2024, 00:53
Postat de thiamarcos pe 03 August 2024, 23:33

Mai lasa-ma, bai frate, cu explicatiile astea puerile si ramai la subiect, care era legat de cluburile de fotbal. Banii trimisi de la bugetul de stat catre un buget local se aloca strict pe anumite proiecte aprobate prin hotarari de guvern sau pentru a suplimenta fondurile din care se platesc intretinerea si salariile bugetarilor din localitatea respectiva. Niciodata, repet, niciodata n-o sa vezi bani de la bugetul de stat trimisi special la un buget local cu destinatia clubul de fotbal al primariei, asa ca primarii cheltuie pe echipele de fotbal doar din ce aduna de la locuitorii localitatii. Nu-mi convine nici sustinerea financiara via stat, cum e la CSA si nici via primar, cum e prin diverse orase, sunt bani risipiti. Iar cel care face gargara cu regulamentul Fifa esti tu, de parca regulamentul vreunei asociatii poate prevala asupra legilor dintr-o tara... Poate sa stea si in cap Fifa sau UEFA, degeaba declara ca nu conteaza organizarea juridica (sigur ca da, banii publici adica furati de la cetateni au acelasi miros cu cel al privatilor, asta e gandirea lor), conteaza legea din Romania care, fie si in forma asta mai putin restrictiva impiedica intr-o anumita masura jaful. Ce-ar fi, ma, fanule Fifa si UEFA, daca CSA ar ajunge in Superliga si cu banii de la stat ar incepe sa faca transferuri de zeci de milioane ca sa fie in ton cu aia din Champions League? Mai lasati-ma cu textele voastre de la Fifa si UEFA, ca nu sunteti nici rezonabili si nici corecti...

În primul rând ca tu nu întelegi cum functionează in realitate statul român si bagi lozinci de care rǎde lumea. Asta e, nu o sã stau eu acum sã te lamuresc, oricum tu ti-ai format opinia deci ar fi in zadar. Dar să iti dau totusi un exemplu si concluzile le tragi singur. Acum vreo 2 ierni iesenii, incalziti la paușal, mureau de frig in locuinte asa ca Statul a alocat vreo 46 milioane lei drept ajutor de incalzire. Eu nu spun sã ii fi lăsat in frig sau sã isi mai pună 2 pături, dar Chirica dădea vreo 15 milioane la fotbal. Dacă nu îi dădea atunci îi ajutam doar cu 30 de milioane lei, corect!? Nu cred ca ai văzut vreun ministru actionând ca un finantator, dar primari care se credeau patroni la cluburi sigur ai vazut! Legea 69, dacă o vei studia în amănunt vei vedea ca legiuitorul a bagat acolo un pasaj in care spune ca regulamentele federatiilor naționale trebuie sa fie in concordanta cu cele ale forurilor internationale, in cazul de fata ar fi UEFA si FIFA. Evident, nu sunt! Chiar Burleanu spunea in ultima conferința de presa ca "legea nu e echitabila" dar nici nu face absolut nimic pt a o rectifica. Zici tu ca FIFA sau UEFA nu au ce face!? Ba au! Spun FRF ca sunt dezafiliați până România își armonizează legislația. Cine are nevoie de cine aici!? România de FIFA/UEFA sau invers!? Nu o să îți vină să crezi cât de rapid da Ciolacu un OUG și apoi îl validează și în Parlament. :-))) Pana și consiliul concurenței din România recomanda modificarea pt ca legea e discrimi

thiamarcos
thiamarcos  •  03 August 2024, 23:33
Postat de Catalynn_22 pe 03 August 2024, 22:37

S-a exprimat greșit mă! Ce a spus e ca banii din bugetele locale vin în proporție foarte mare de la bugetul central, doar cu banii colectați local numai o infimă parte din unitățile administrativ teritoriale ar supraviețui. Mai exact, tu din Lehliu Gară susții și primăria din Văscăuți … și viceversa! România a fost și rămâne un stat centralizat, ceea ce este fix dorința globalistă pt a putea controla mai ușor de la distanță. Deci dacă nu s-a descentralizat de 30+ de ani, îți dau în scris ca nu se va întâmpla în niciun caz într-un viitor previzibil!

Mai lasa-ma, bai frate, cu explicatiile astea puerile si ramai la subiect, care era legat de cluburile de fotbal. Banii trimisi de la bugetul de stat catre un buget local se aloca strict pe anumite proiecte aprobate prin hotarari de guvern sau pentru a suplimenta fondurile din care se platesc intretinerea si salariile bugetarilor din localitatea respectiva. Niciodata, repet, niciodata n-o sa vezi bani de la bugetul de stat trimisi special la un buget local cu destinatia clubul de fotbal al primariei, asa ca primarii cheltuie pe echipele de fotbal doar din ce aduna de la locuitorii localitatii. Nu-mi convine nici sustinerea financiara via stat, cum e la CSA si nici via primar, cum e prin diverse orase, sunt bani risipiti. Iar cel care face gargara cu regulamentul Fifa esti tu, de parca regulamentul vreunei asociatii poate prevala asupra legilor dintr-o tara... Poate sa stea si in cap Fifa sau UEFA, degeaba declara ca nu conteaza organizarea juridica (sigur ca da, banii publici adica furati de la cetateni au acelasi miros cu cel al privatilor, asta e gandirea lor), conteaza legea din Romania care, fie si in forma asta mai putin restrictiva impiedica intr-o anumita masura jaful. Ce-ar fi, ma, fanule Fifa si UEFA, daca CSA ar ajunge in Superliga si cu banii de la stat ar incepe sa faca transferuri de zeci de milioane ca sa fie in ton cu aia din Champions League? Mai lasati-ma cu textele voastre de la Fifa si UEFA, ca nu sunteti nici rezonabili si nici corecti...

Catalynn_22
Catalynn_22  •  03 August 2024, 22:37
Postat de thiamarcos pe 03 August 2024, 19:11

Ba, tu esti greu de cap... Da, ba, Einstein, aia am zis si eu, cand se finanteaza de la minister se finanteaza din bugetul de stat la care contribuie toti romanii.

S-a exprimat greșit mă! Ce a spus e ca banii din bugetele locale vin în proporție foarte mare de la bugetul central, doar cu banii colectați local numai o infimă parte din unitățile administrativ teritoriale ar supraviețui. Mai exact, tu din Lehliu Gară susții și primăria din Văscăuți … și viceversa! România a fost și rămâne un stat centralizat, ceea ce este fix dorința globalistă pt a putea controla mai ușor de la distanță. Deci dacă nu s-a descentralizat de 30+ de ani, îți dau în scris ca nu se va întâmpla în niciun caz într-un viitor previzibil!

popescu3dzn
popescu3dzn  •  03 August 2024, 19:17

Unde e *** ala care zicea ca are informații sigure ca promovează CSA? Vezi ma ca te încăleca Ungheni

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

thiamarcos
thiamarcos  •  03 August 2024, 19:11
Postat de dansy pe 03 August 2024, 16:05

Tu nu știi ca din bugetele locale se dau o parte din bani la bugetul de stat?Deci toți suntem furați!Mai bine tăceai!

Ba, tu esti greu de cap... Da, ba, Einstein, aia am zis si eu, cand se finanteaza de la minister se finanteaza din bugetul de stat la care contribuie toti romanii.

Catalynn_22
Catalynn_22  •  03 August 2024, 17:13
Postat de donqhote pe 03 August 2024, 16:52

ai dreptate, fcsbisti erau. Dar noi, oamenii, le spunem stelisti.

E drept ca in epoca post adevărat pe care o trăim nu mai contează realitatea ci eticheta. Dacă un bărbat se identifică ca fiind femeie, mai contează cromozomii!? Cam așa și cu fcsbistii … :-)))

donqhote
donqhote  •  03 August 2024, 16:52
Postat de Catalynn_22 pe 03 August 2024, 15:11

Ești sigur ca erau steliști și nu fcsbiști care pretindeau ca ar fi steliști!? Din ce spui tu acolo, cam așa se înțelege …

ai dreptate, fcsbisti erau. Dar noi, oamenii, le spunem stelisti.

Catalynn_22
Catalynn_22  •  03 August 2024, 16:29
Postat de thiamarcos pe 03 August 2024, 14:59

Las-o jos, ca macane... Nu conteaza organizarea juridica? Pai asta ar inseamna ca de fiecare data cand vine vreun nou ministru la orice minister, ala poate sa isi faca echipa in satul natal pe banii ministerului, adica pe banii platiti din taxe si impozite de toti romanii. De ce naiba sustii jaful din bani publici? Macar primarii care intretin o echipa de la bugetul localitatii nu-i fura pe toti romanii, ci doar pe cei din localitatea respectiva si isi risca si functia la viitoarele alegeri. Un ministru nu risca nimic.

Conform regulamentului FIFA (la punctele 4.3.1.2 și 4.3.1.3 pt a fi extrem de riguros), NU contează! Cat despre banii publici cred ca te-a lămurit dansy deja, însă poate îmi explici tu de ce trebuie sa suport eu 15 milioane lei pierderi anuale la Arena Națională ca să joace FC Fcsb ieftin acolo!? Pierderile cauzate de stadionul Steaua sunt de 5 milioane, deci de 3 ori mai mici. A da, Steaua e abia pe locul 4, locurile 2-3 la pierderi anuale sunt pt stadioanele din Craiova și Giulesti cu 7-8 milioane. Am citat din memorie, însă dacă vrei cifrele exacte le găsești la domnul deputat USR de Baia Mare/MM, Brian Cristian, care a făcut un studiu cu privire la aceste stadioane construite din banii tuturor.

  • 1
  • •••
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
Comentează