Comentarii (79)
sometimess..
sometimess..  •  18 Mai 2014, 13:43
Postat de cosminracila pe 18 Mai 2014, 13:40

bine satene, dar schimba poza pentru ca sa sustii ca Timisoara e infratita cu rapid e ca si cum ai afirma ca Munchenul e infratit cu baicoi.Apropo v-a asfaltat primarul strazile sau tot drum de tara aveti?

Scot poza doar daca iti iei tratamentul

de_pe_tarnave
de_pe_tarnave  •  18 Mai 2014, 13:43

Singura garantie credibila era yemenitul ala plimbat cu elicopterul pe banii clubului !!

djeurofighter
djeurofighter  •  18 Mai 2014, 13:41
Postat de adi_stelistul pe 18 Mai 2014, 13:27

Da, doar ca nu te crede nimeni. Si nu poti obtine nici credite, nici garantii, nici licente, nici bani de la FMI sau Banca Mondiala (cazul guvernelor), nici votul actionarilor (cazul societatilor pe actiuni), in cazul unor astfel de bugete. Si vei fi dat si concediat de cel ce te-a angajat sa-l intocmesti. Niciun buget nu e o chestie exacta. De aceea auzi de atatea ori expresia "rectificare bugetara". Inseamna o corectie facuta estimarii initiale. Dar in procente rezonabile, 5-10%, nu 100%. Disponibilul banesc la sfarsitul unui an nu reprezinta, in mod normal, nici macar 5% din nivelul cheltuielilor anuale ale unei firme. Cum sa-ti construiesti bugetul doar cu el?

Nu stiu Adi si nu lucrez in contabilitate, poate o faci tu si ai dreptate in ceea ce spui. Eu spun cred eu. In primul rand este clar ca trebuie sa ai niste lichiditati si eventual garantii. Nu te poti baza pe ce "ai putea" incasa in sezonul care urmeaza. Steaua nu are de unde sa stie daca se califica la toamna in grupele CL sau EL ca sa-si estimeze incasarile. Nu ar putea nici sa estimeze pana in ce faza competitionala ajunge, ca sa castige suma X sau Y. De asemenea, la cheltuieli. Pai una este sa joci cu o echipa din Bulgaria sau Ungaria, alta cu una din Islanda, unde nu exista zboruri directe! Astfel iti trebuie o cursa charter, ceea ce inseamna cheltuieli mult mai ma

cosminracila
cosminracila  •  18 Mai 2014, 13:40
Postat de sometimess.. pe 18 Mai 2014, 13:34

Ti-am zis si aseara si iti mai zic inca o data,mergi la Obregia si incepe un tratament,ai probleme psihice grave

bine satene, dar schimba poza pentru ca sa sustii ca Timisoara e infratita cu rapid e ca si cum ai afirma ca Munchenul e infratit cu baicoi.Apropo v-a asfaltat primarul strazile sau tot drum de tara aveti?

gaby1912
gaby1912  •  18 Mai 2014, 13:37
Postat de adi_stelistul pe 18 Mai 2014, 13:27

Da, doar ca nu te crede nimeni. Si nu poti obtine nici credite, nici garantii, nici licente, nici bani de la FMI sau Banca Mondiala (cazul guvernelor), nici votul actionarilor (cazul societatilor pe actiuni), in cazul unor astfel de bugete. Si vei fi dat si concediat de cel ce te-a angajat sa-l intocmesti. Niciun buget nu e o chestie exacta. De aceea auzi de atatea ori expresia "rectificare bugetara". Inseamna o corectie facuta estimarii initiale. Dar in procente rezonabile, 5-10%, nu 100%. Disponibilul banesc la sfarsitul unui an nu reprezinta, in mod normal, nici macar 5% din nivelul cheltuielilor anuale ale unei firme. Cum sa-ti construiesti bugetul doar cu el?

bai flacau, tu ai citit ce-ai postat? mai intreaba si tu pe cei de meserie, ce si cum. numai posta aiurea in tramvai ca spui numai prostii si tampenii!

adi_stelistul
adi_stelistul  •  18 Mai 2014, 13:35
Postat de adi_stelistul pe 18 Mai 2014, 13:27

Da, doar ca nu te crede nimeni. Si nu poti obtine nici credite, nici garantii, nici licente, nici bani de la FMI sau Banca Mondiala (cazul guvernelor), nici votul actionarilor (cazul societatilor pe actiuni), in cazul unor astfel de bugete. Si vei fi dat si concediat de cel ce te-a angajat sa-l intocmesti. Niciun buget nu e o chestie exacta. De aceea auzi de atatea ori expresia "rectificare bugetara". Inseamna o corectie facuta estimarii initiale. Dar in procente rezonabile, 5-10%, nu 100%. Disponibilul banesc la sfarsitul unui an nu reprezinta, in mod normal, nici macar 5% din nivelul cheltuielilor anuale ale unei firme. Cum sa-ti construiesti bugetul doar cu el?

Cauta pe site-ul finantelor, mfinante.ro, situatia uneia dintre cele mai profitabile si solvabile firme romanesti, Petrom. Codul fiscal e 1590082. Vei vedea in datele lor din bilant (ultimul publicat e cel din 2012, dar e bun) ca au avut disponibil banesc de 83,5 milioane lei (aproximativ) si cheltuielile anuale de 16,4 miliarde!!! Deci disponibilul banesc reprezinta doar 0.5% din nivelul cheltuielilor. Cum crezi ca si-ar putea bugeta activitatea daca ar putea folosi doar bani ce reprezinta de 200 de ori mai putin decat nivelul cheltuielilor?

sometimess..
sometimess..  •  18 Mai 2014, 13:34

Ti-am zis si aseara si iti mai zic inca o data,mergi la Obregia si incepe un tratament,ai probleme psihice grave

adi_stelistul
adi_stelistul  •  18 Mai 2014, 13:27
Postat de djeurofighter pe 18 Mai 2014, 13:18

Adica un buget de club se face pe baza unor previziuni si estimari de incasari si cheltuieli? Pai dupa logica asta pot spune ca estimez incasari de 500 de milioane de Euro, iar cheltuieli de 5.

Da, doar ca nu te crede nimeni. Si nu poti obtine nici credite, nici garantii, nici licente, nici bani de la FMI sau Banca Mondiala (cazul guvernelor), nici votul actionarilor (cazul societatilor pe actiuni), in cazul unor astfel de bugete. Si vei fi dat si concediat de cel ce te-a angajat sa-l intocmesti. Niciun buget nu e o chestie exacta. De aceea auzi de atatea ori expresia "rectificare bugetara". Inseamna o corectie facuta estimarii initiale. Dar in procente rezonabile, 5-10%, nu 100%. Disponibilul banesc la sfarsitul unui an nu reprezinta, in mod normal, nici macar 5% din nivelul cheltuielilor anuale ale unei firme. Cum sa-ti construiesti bugetul doar cu el?

cosminracila
cosminracila  •  18 Mai 2014, 13:21

Comuna Urbanã Marele Voievod Mihai, iar între 1945-1952 - 16 Februarie. Dupã anul 1950 şi-a pierdut independenţa, fiind inclusã în teritoriul capitalei.

djeurofighter
djeurofighter  •  18 Mai 2014, 13:18
Postat de adi_stelistul pe 18 Mai 2014, 13:15

Fii serios, ti-am mai spus. Probabil n-ai vazut in viata ta un buget. Orice companie isi construieste bugetele folosind o proiectie a veniturilor si cheltuielilor. In cazul cluburilor de fotbal, proiectia veniturilor poate cuprinde venituri din vanzarea biletelor, a jucatorilor, din sponsorizari, din marketing, etc. Tu ai senzatia ca un extras de cont cu 10 milioane de euro in cont inseamna "garantii"? Astazi banii aceia pot fi in cont, primesti licenta si a doua zi sunt transferati in alta parte. Disponibilul nu reprezinta nici macar din punct de vedere logic vreo "garantie". Dar in sfarsit, insist prea mult si chiar nu stii despre ce vorbesti. Si nici care-ti dau drepta

Adica un buget de club se face pe baza unor previziuni si estimari de incasari si cheltuieli? Pai dupa logica asta pot spune ca estimez incasari de 500 de milioane de Euro, iar cheltuieli de 5.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 8
Comentează