Comentarii (46)
Elis
Elis  •  26 Martie 2023, 00:10

Te-ai lămurit că există alt plan? Bineînțeles că nu, că doar nu te-ai deșteptat peste noapte! Mai multă grijă la documentare n-ar strica...

creeperno807
creeperno807  •  27 Februarie 2023, 22:50

,,Red&White a preluat acțiunile lui Cortacero și a mai luat 8 la sută de la PCH, astfel a ajuns la 80 la sută." Poate pe Internet Explorer erau actiunile inca la domnul Cortacero

tictictic
tictictic  •  27 Februarie 2023, 21:44
Postat de nicu72 pe 27 Februarie 2023, 16:52

Si atunci, daca totul e asa clar cu falimentul, de ce niste oameni de afaceri respectabili arunce niste sute de mii de euro in aventura asta, si mai mult, isi risca reputatia? Cortacero era nimeni si si-a permis sa bage 500k probabil pacalind pe unii ca vor lua de zece ori mai mult, dar cu Nicolescu si Voicu lucrurile stau diferit. Ce vor cei doi sa obtina din acest faliment pe care voi il vedeti ca inevitabil? De ce risca sute de mii de euro si reputatia, care e targetul lor?

In primul rand, mai usor cu "oameni de afaceri respectabili", ca nu e cazul :) In al doilea rand, faliment da echipa, da' raman juma din Saftica, alea, alea... nu dezvolt. Ca exercitiu, te-ai intrebat cum a devenit si a ramas Negoita proprietar pe jumatate din baza de la Saftica, in conditiile in care si-a adus clubul aproape de faliment si l-a cedat gratis lui Cortacero?!? Ei, vezi???

digitalmasacrer
digitalmasacrer  •  27 Februarie 2023, 17:55
Postat de nicu72 pe 27 Februarie 2023, 16:52

Si atunci, daca totul e asa clar cu falimentul, de ce niste oameni de afaceri respectabili arunce niste sute de mii de euro in aventura asta, si mai mult, isi risca reputatia? Cortacero era nimeni si si-a permis sa bage 500k probabil pacalind pe unii ca vor lua de zece ori mai mult, dar cu Nicolescu si Voicu lucrurile stau diferit. Ce vor cei doi sa obtina din acest faliment pe care voi il vedeti ca inevitabil? De ce risca sute de mii de euro si reputatia, care e targetul lor?

Nu a aruncat nimeni cu sute de mii de euro, ar trebui sa faceti petitie ca domnul Serdeam sa prezinte un act oficial cum ca a primit banii respectivi. Altfel, miroase fie a "nu exista tranzactia", fie a "daca nu ne dai actiunile, dispari". Sa nu uitam ca in jurul fotbalului romanesc roiesc mafiotii ca mustele la scaun.

istet10
istet10  •  27 Februarie 2023, 17:55
Postat de nicu72 pe 27 Februarie 2023, 16:52

Si atunci, daca totul e asa clar cu falimentul, de ce niste oameni de afaceri respectabili arunce niste sute de mii de euro in aventura asta, si mai mult, isi risca reputatia? Cortacero era nimeni si si-a permis sa bage 500k probabil pacalind pe unii ca vor lua de zece ori mai mult, dar cu Nicolescu si Voicu lucrurile stau diferit. Ce vor cei doi sa obtina din acest faliment pe care voi il vedeti ca inevitabil? De ce risca sute de mii de euro si reputatia, care e targetul lor?

Daca erai atent, se spune ca sunt de acord cu plata banilor catre Serdean functie de anumite performante. Ce o insemna asta , nu stim, dar e clar ca aceasta achizitie e conditionata. Sa fie stergerea datoriilor?

istet10
istet10  •  27 Februarie 2023, 17:53
Postat de leojackdean pe 27 Februarie 2023, 16:17

exact. mai mult curtea de apel nu a fixat nicio data pentru recursul facut de zavaleanu,dar tinand cont ce s-a dat in prima instanta,nu are cum sa fie aprobat. imposibil. asa ca astia daca nu dau banii in urmatoarea luna,intra in faliment. asa de pe o zi pe alta.

Au termen pe 26 aprilie. Si pana pe 30 trebuie sa plateasca tot si sa fie in regula cu toate actele pt licentiere. Astia stau la panda: daca se aproba tepuirea jucatorilor se baga, daca nu, spun , ne pare rau dar nu putem.

istet10
istet10  •  27 Februarie 2023, 17:47
Postat de dinamo100 pe 27 Februarie 2023, 12:32

E normal sa nu pompeze bani imediat, ci doar dupa ce scapa de o mare parte din datorii. La acel moment cred ca vor putea atrage si alti investitori. Pana acum toti investitorii interesati au renuntat cand era vorba sa-si asume datoriile istorice ale clubului.

Da, dara daca nu fac rost imediat de bani, pa licenta !

istet10
istet10  •  27 Februarie 2023, 17:44
Postat de adi_stelistul pe 27 Februarie 2023, 10:18

Nu cred ca oamenii acestia vin in club ca sa isi faca probleme degeaba. Nici nu cred ca sunt niste active ascunse pe care spera sa le valorifice fiindca ascunderea activelor de creditori in insolventa e caz penal (bancruta frauduloasa). Probabil oamenii vor veni cu bani, dar daca semnalul pe care il transmit inainte de aprobarea planului de iesire din insolventa e acesta va fi foarte greu sa convingi creditorii sa renunte la creante sau la cea mai mare parte a lor. Asa ca pana la aprobarea planului vor fi foarte rezervati si vor transmite astfel de semnale. Cred, nu stiu. De ce nu au asteptat aprobarea planului pentru tranzactie? Nu stiu. Poate s-au gandit ca Serdean va plusa dupa aprobare. Habar n-am! Pare insa ilogic sa dai bani (nu putini) pentru o firma cu sanse mici de iesire din insolventa si fara active pe care sa le valorifici doar pentru a incerca sa o vinzi. Sa vinzi ce? Mai degraba scoaterea din insolventa va face din Dinamo un brand dezirabil si probabil ca cei ce cumpara clubul asta vor sa faca: sa-l scoata din insolventa si sa-l vanda dupa aceea, cand reusesc cumva sa il aduca la un nivel cat de cat OK. Vedem oricum.

Care aprobare a planului? Ca transformarea datoriilor a disparut. Singura piedica este sa accepte toti reprezentatntii creditorilor. Ori nici data trecuta nu au avut acceptul creditorilor cei mai devavorizati. De ce ar fi acum deacord sa nu mai primeasca vreun ban?

nicu72
nicu72  •  27 Februarie 2023, 16:52
Postat de leojackdean pe 27 Februarie 2023, 16:17

exact. mai mult curtea de apel nu a fixat nicio data pentru recursul facut de zavaleanu,dar tinand cont ce s-a dat in prima instanta,nu are cum sa fie aprobat. imposibil. asa ca astia daca nu dau banii in urmatoarea luna,intra in faliment. asa de pe o zi pe alta.

Si atunci, daca totul e asa clar cu falimentul, de ce niste oameni de afaceri respectabili arunce niste sute de mii de euro in aventura asta, si mai mult, isi risca reputatia? Cortacero era nimeni si si-a permis sa bage 500k probabil pacalind pe unii ca vor lua de zece ori mai mult, dar cu Nicolescu si Voicu lucrurile stau diferit. Ce vor cei doi sa obtina din acest faliment pe care voi il vedeti ca inevitabil? De ce risca sute de mii de euro si reputatia, care e targetul lor?

leojackdean
leojackdean  •  27 Februarie 2023, 16:17
Postat de tictictic pe 27 Februarie 2023, 15:02

Bai nene, matale o dai in dodii aiurea; despre ce "plan de reorganizare" vorbesti? Pe scurt, noul plan de reorganizare al lui Zavaleanu, aflat astazi pe masa judecatorului sindic (respins initial si in faza de apel) avea ca punct de referinta convertirea imprumuturilor facute de DDB prin APCH, catre Dinamo, in actiuni; consecinta fiind dobandirea calitatii de actionar majoritar al DDB-ului (APCH). In momentul de fata, acest plan NU mai corespunde realitatii juridice a societatii Dinamo, macar pentru faptul ca DDB-ul (APCH) si-a cedat intre timp parte din actiuni catre o alta entitate juridica - actiuni pe care le dobandise exact in contul imprumuturilor facute si in urma carora solicita dobandirea calitatii de actionar majoritar, prin conversia acestora, conform planului actual al lui Zavaleanu. Personal, nu vad ce judecator sindic ar aproba asa ceva la apel; daca o va face totusi, ar insemna ca aia 3 care au preluat actiunile de la Serdean vor ramane fara ele (!), iar DDB-ul (APCH) s-ar trezi maine cu toate actiunile, desi ieri isi cedase jumatate din ce avea!?! Daca planul va fi respins (asa cum pare a fi logic), Zavaleanu trebuie sa faca altul; asta dureaza alte 2 luni, plus inca alte 4 luni pentru aprobarile instantei... Intre timp, functioneaza planul initial aflat in rol, conform caruia Dinamo trebuie sa achite cca 1,5 mil euro pana la sfarsitul lui martie si alte cca 3 mil de euro pana la sfarsitul lui aprilie...:)

exact. mai mult curtea de apel nu a fixat nicio data pentru recursul facut de zavaleanu,dar tinand cont ce s-a dat in prima instanta,nu are cum sa fie aprobat. imposibil. asa ca astia daca nu dau banii in urmatoarea luna,intra in faliment. asa de pe o zi pe alta.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • •••
  • 5
Comentează