Comentarii (141)
muieprosport
muieprosport  •  06 Aprilie 2014, 16:54

Rapid trebuie salvata. Este singura echipa a indieniilor din Romania. Pai daca vse inchide cuibu'ghiulesti unde mai vin aia sa isi arunce puradeii peste gard? Rapid nu este brand regal, ci brand puroi de Romania si trebuie tinut in viata ca exemplu ca Darwin a gresit si nu evoluam ci invers.

zweepslag
zweepslag  •  04 Aprilie 2014, 16:47
Postat de zweepslag pe 04 Aprilie 2014, 16:45

derezistenta anti-comunista din Yugoslavia si Ucraina. Erau sprijiniti de populatie si se mai aprovizionau si din jefuirea convoaielor de masini sau trenuri de transport de bani si armament spre Rusia. Din moment ce guvernul comunist nu a publicat niciodata date statistice exacte, este foarte greu de stiut numarul lor, dar este evident ca aceste grupe de rezistenta erau mai numeroase In Banat si'n Ardeal. In 1950 grupele de partizani erau suficient de puternice In Banat pentru a rezista atacurilor unor unitati blindate care vroiau sa le nimiceasca. "In acest grupe de partizani baza era formata fosti ofiteri ai armatei romane si membrii ai Garzii de Fier. Acesti nationalisti", scrie

. Acesti nationalisti", scrie Henri Prost (pp 248-250), "nu puteau suporta sa vada patria lor cazuta prada strainilor si unor vasali In slujba unui stat strain si dusman." In una din discutiile lor la Yalta la o cafea, Stalin a spus In gluma ca biologii americani de mult timp se ocupa cu taiatul cozilor unor soareci generatii de-arandul pentru a obtine un soi de soareci fara coada, si au esuat In Incercarile lor, In timp ce lui i-a trebuit doar o generatie ca sa obtina niste oameni ascultatori si usor de guvernat. Gluma lui Stalin ilustreaza conceptia de baza a sistemului comunist: persecutii, Intimidari, arest preventiv Insotit de maltratari, care duc la cumintire.

zweepslag
zweepslag  •  04 Aprilie 2014, 16:45
Postat de zweepslag pe 04 Aprilie 2014, 16:44

. Membrii acestor grupuri au fost fie fosti ofiteri ai armatei romane, studenti, membri ai Partidului National Taranesc si In mod covarsitor cei care apartineau Legiunii Arhanghelului Mihail. In 1949, la un proces politic In Suceava, 400 de profesori, studenti si ofiteri au fost acuzati ca ar fi apartinut unei astfel de organizatii. In ciuda iepurarilor cari au subtiat randurile ofiterilor In armata, multi dintre ei s'au atasat acestor grupe de rezistenta. Seful organizatiei "Valurile Dunarii" a fost comandantul unei mari unitati militare din Transilvania. Unitati armate de partizani au luptat In muntii Carpati si In Muntii Apuseni. Ei aveau legaturi si cu grupurile derezistenta an

derezistenta anti-comunista din Yugoslavia si Ucraina. Erau sprijiniti de populatie si se mai aprovizionau si din jefuirea convoaielor de masini sau trenuri de transport de bani si armament spre Rusia. Din moment ce guvernul comunist nu a publicat niciodata date statistice exacte, este foarte greu de stiut numarul lor, dar este evident ca aceste grupe de rezistenta erau mai numeroase In Banat si'n Ardeal. In 1950 grupele de partizani erau suficient de puternice In Banat pentru a rezista atacurilor unor unitati blindate care vroiau sa le nimiceasca. "In acest grupe de partizani baza era formata fosti ofiteri ai armatei romane si membrii ai Garzii de Fier. Acesti nationalisti", scrie

zweepslag
zweepslag  •  04 Aprilie 2014, 16:44
Postat de zweepslag pe 04 Aprilie 2014, 16:41

apropor de 1946:"In 1946 au avut loc o multime de acte de sabotaj, de deraieri de trenuri, devastari si incendieri de depozite de marfuri destinate Uniunii Sovietice, de mori si fabrici de cherestrea care lucrau pentru armata de ocupatie. Acei dispusi mai degraba sa moara decat sa duca o viata de mizerie, s'au organizat In grupuri secrete de rezistenta, al caror nume si numar a devenit cunoscut mai ales din actiunile guvernului Impotriva lor. Astfel de grupuri au fost "Sumanele negre" , "Valurile Dunarii", "Adevarata democratie", "Partizanii albi", etc. Membrii acestor grupuri au fost fie fosti ofiteri ai armatei romane, studenti, membri ai Partid

. Membrii acestor grupuri au fost fie fosti ofiteri ai armatei romane, studenti, membri ai Partidului National Taranesc si In mod covarsitor cei care apartineau Legiunii Arhanghelului Mihail. In 1949, la un proces politic In Suceava, 400 de profesori, studenti si ofiteri au fost acuzati ca ar fi apartinut unei astfel de organizatii. In ciuda iepurarilor cari au subtiat randurile ofiterilor In armata, multi dintre ei s'au atasat acestor grupe de rezistenta. Seful organizatiei "Valurile Dunarii" a fost comandantul unei mari unitati militare din Transilvania. Unitati armate de partizani au luptat In muntii Carpati si In Muntii Apuseni. Ei aveau legaturi si cu grupurile derezistenta an

zweepslag
zweepslag  •  04 Aprilie 2014, 16:41
Postat de adriann_ pe 04 Aprilie 2014, 03:44

Mai, nu zice nimeni ca noi n-am avut o rezistenta anticomunista destul de numeroasa (din pacate si dezorganizata/fragmentata). Dar n-am fost nici pe departe singurii si nici macar tara in care acest fenomen sa fi avut cea mai mare amploare, in sensul ca operatiunile sa fi fost semnificative dpdv militar, sa fi dus la ocuparea si controlarea pe termen mediu a unor localitati insemnate etc.

apropor de 1946:"In 1946 au avut loc o multime de acte de sabotaj, de deraieri de trenuri, devastari si incendieri de depozite de marfuri destinate Uniunii Sovietice, de mori si fabrici de cherestrea care lucrau pentru armata de ocupatie. Acei dispusi mai degraba sa moara decat sa duca o viata de mizerie, s'au organizat In grupuri secrete de rezistenta, al caror nume si numar a devenit cunoscut mai ales din actiunile guvernului Impotriva lor. Astfel de grupuri au fost "Sumanele negre" , "Valurile Dunarii", "Adevarata democratie", "Partizanii albi", etc. Membrii acestor grupuri au fost fie fosti ofiteri ai armatei romane, studenti, membri ai Partid

zweepslag
zweepslag  •  04 Aprilie 2014, 16:30
Postat de adriann_ pe 04 Aprilie 2014, 03:44

Mai, nu zice nimeni ca noi n-am avut o rezistenta anticomunista destul de numeroasa (din pacate si dezorganizata/fragmentata). Dar n-am fost nici pe departe singurii si nici macar tara in care acest fenomen sa fi avut cea mai mare amploare, in sensul ca operatiunile sa fi fost semnificative dpdv militar, sa fi dus la ocuparea si controlarea pe termen mediu a unor localitati insemnate etc.

apropo de ANANIA, cel ce a spus"Noi am avut curajul de a nu fi martiri"si a supravetuit colaborand cu Securitatea:_" despre Memoriile sale nu ar trebui să scrie cei care nu au citit în prealabil masivele volume ale lui Ion Cârja, Nestor Chioreanu, Grigore Caraza (dar şi Aurel Sergiu Marinescu), camarazi de tinereţe apropiaţi lui Anania, cu ani de închisoare mai mulţi şi suferinţe pe măsură, dar care nu au făcut compromisuri cu regimul comunist şi îi aduc acum acuzaţii teribile, pe care eforturile celor 700 de pagini ale actualului mitropolit nu reuşesc să le elucideze, ci – din păcate – mai mult să le confirme.{

zweepslag
zweepslag  •  04 Aprilie 2014, 16:17
Postat de adriann_ pe 04 Aprilie 2014, 03:44

Mai, nu zice nimeni ca noi n-am avut o rezistenta anticomunista destul de numeroasa (din pacate si dezorganizata/fragmentata). Dar n-am fost nici pe departe singurii si nici macar tara in care acest fenomen sa fi avut cea mai mare amploare, in sensul ca operatiunile sa fi fost semnificative dpdv militar, sa fi dus la ocuparea si controlarea pe termen mediu a unor localitati insemnate etc.

citetse macar MORMINTE VII, a lui Nestor Chioreanu,ca ce scrie ANANIA care are nevoie de 700 de pagini pentru a-şi justifica în faţa propriei conştiinţe şi a posterităţii „curajul” de-a nu fi fost martir,e imoral.. Neliniştitor este doar faptul că timpurile pe care le trăim predispun volumul publicat de Valeriu Anania la o mare audienţă de public şi succes de presă, în timp ce memoriile adevăraţilor martiri ai închisorilor comuniste, contemporani cu suferinţele şi cedările succesive ale actualului mitropolit, par să-şi păstreze doar pentru sine şi absolutul martirajului lor o lumină vie, cu bătaie lungă în timp, de care spiritualitatea coruptă a vremurilor de azi nu are imediată nevoie.

zweepslag
zweepslag  •  04 Aprilie 2014, 16:01
Postat de dihorul pe 04 Aprilie 2014, 14:15

Ai dreptate cu englezii tai. Cand a jucat 5teaua acolo ultima oara aveau un banner interesant: "5teaua = Ceausecu". Sunteti iubiti rau acolo....

eraTA_ ....Ceausescule pitic Iti astept!!!mutarea'n plic Clubul tau club bolsevic Ce'a clonat prostimea tarii Puhoi cat nisipul mari Iobagii_muncii,... pe nimic! loviti de morbul uitarii Desi'ai fost, un biet limbric Te socot, Mare Voinic Cizmarule_ucenic Altii te vad Mucenic, STELISTII, ca de ei ZIC!

zweepslag
zweepslag  •  04 Aprilie 2014, 15:56
Postat de dihorul pe 04 Aprilie 2014, 14:15

Ai dreptate cu englezii tai. Cand a jucat 5teaua acolo ultima oara aveau un banner interesant: "5teaua = Ceausecu". Sunteti iubiti rau acolo....

Ceausescule'n'tre-timp Chiar si-acu cand nu existi Pe clonati ca sa i tampim Decretii jurnalsti Au pus'o de'un algoritm Pe romani si'asa'i mintim Si, sa uite ziua grea, 4-0 ce'n'casa Steaua de l'A.C.MILAN, Cu'algoritmu'asta, viclean Steaua ta cea comunista E peste MILAN in lista Decreteii racnesc, "zbier" Band cu polonicul zer Ca's si peste Manchester Iar tu esti cat Lucifer Ceausescule pitic Iti astept!!!mutarea'n plic Clubul tau club bolsevic Ce'a clonat prostimea tarii Puhoi cat nisipul mari Iobagii_muncii pe nimic loviti de morbul uitarii Desi'ai fost, un biet limbric Te socot, Mare Voinic Cizmarule_ucenic Altii te vad Mucenic, stelistii, ca de ei z

zweepslag
zweepslag  •  04 Aprilie 2014, 15:47
Postat de adriann_ pe 04 Aprilie 2014, 03:44

Mai, nu zice nimeni ca noi n-am avut o rezistenta anticomunista destul de numeroasa (din pacate si dezorganizata/fragmentata). Dar n-am fost nici pe departe singurii si nici macar tara in care acest fenomen sa fi avut cea mai mare amploare, in sensul ca operatiunile sa fi fost semnificative dpdv militar, sa fi dus la ocuparea si controlarea pe termen mediu a unor localitati insemnate etc.

e dela sine inteles ca tu si altii ca mai toata tara aSTA, NU STITI ,caci si cei ce erau eliberati, sau supravetuitorii, de scoteau o vorba...ERAU LICHIDATI, jar mancau...Tu vrei orase ocupate de poartizani!!!!!;doar faptul ca indrazneai sa te opui salbatecei ARMATE ROSII de ocupatie era deja clar ca ai imbracat camasa mortii, caci trebuiea sa ai sange de erou sa devii partizan, iar prin asta ne deosebim de toate celelalte natii, asa cum bine arata de data asta Coja in memoriile sale ca student la Cluj si aducea in discutie comuna Rasinari a lui L BLAGA si el un erou antibolsevic in felul sau.Dece am fost asa? Datorita lui MANIU_CODREANU, care au creat ROMANI REGALI_CARACTERE UNICE!

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 15
Comentează