Comentarii (71)
DoarDiviziaB
DoarDiviziaB  •  05 Iulie 2022, 13:52
Postat de boierasul pe 04 Iulie 2022, 20:25

Statul sa intervină cu bani la FRF. Aceștia sa dea acești bani echipelor , pentru construirea de centre de copii și juniori sau academii. Echipele care doresc sa "acceseze" aceste fonduri trebuie sa facă dovada îndeplinirii unor condiții ( ex numărul de copii minim... 100, terenuri pentru antrenament... etc) Trebuie investit in infrastructura fotbalului romanesc, nu în salarii. Când vorbeam de "implicarea" statului la aceste lucruri ma refeream. Ce am scris aici este doar o idee personala despre cum poate fi ajutat fotbalul de către stat. Ps- sper ca echipele românești care participa în cupele europene, sa nu întâlnească echipe din campionatul Ungariei))

De acord 101%

boierasul
boierasul  •  04 Iulie 2022, 20:25
Postat de DoarDiviziaB pe 04 Iulie 2022, 10:36

investeste in sport dar nu in echipa. ofera baza sportiva insa nu plateste salariile fotbalistilor. deci despre ce vorbim aici? nu am nici o problema ca statul sa construiasca stadioane si chiar sa sponzorizeze echipe insa doar echipe cu jucatori produsi de club si cu salarii de stat. sa iti explic cum vad eu treaba. statul prin primarii sau chiar ministere sa inceapa sa cu cluburi de juniori. pe masura ce junorii devin seniori sa isi faca echipa si de seniori. sa mearga cu echipa de la ultima liga pana la prima dar sa nu cumpere jucatori pe bani de la buget si nici sa nu angajeze jucatori din afara clubului iar jucatorii sa aiba salarii dupa o grila similara oricarui bugetar nu sa isi negocieze salariul in sus pentru ca asta nu este normal. nu este normal ca un club platit din bani publici sa aiba salarii anormale si tot din banii publici sa fie achizitionati jucatori, eventual tot din afara. cu ce ajuta asta sportul romanesc? cat despre exemplul tau este gresit. Ungaria nu este un campionat puternic. eu te rugasem sa imi spui un campionat puternic.

Statul sa intervină cu bani la FRF. Aceștia sa dea acești bani echipelor , pentru construirea de centre de copii și juniori sau academii. Echipele care doresc sa "acceseze" aceste fonduri trebuie sa facă dovada îndeplinirii unor condiții ( ex numărul de copii minim... 100, terenuri pentru antrenament... etc) Trebuie investit in infrastructura fotbalului romanesc, nu în salarii. Când vorbeam de "implicarea" statului la aceste lucruri ma refeream. Ce am scris aici este doar o idee personala despre cum poate fi ajutat fotbalul de către stat. Ps- sper ca echipele românești care participa în cupele europene, sa nu întâlnească echipe din campionatul Ungariei))

DoarDiviziaB
DoarDiviziaB  •  04 Iulie 2022, 10:36
Postat de boierasul pe 02 Iulie 2022, 20:14

Tocmai am menționat modelul Ungariei. Acolo și STATUL investeste în sport.

investeste in sport dar nu in echipa. ofera baza sportiva insa nu plateste salariile fotbalistilor. deci despre ce vorbim aici? nu am nici o problema ca statul sa construiasca stadioane si chiar sa sponzorizeze echipe insa doar echipe cu jucatori produsi de club si cu salarii de stat. sa iti explic cum vad eu treaba. statul prin primarii sau chiar ministere sa inceapa sa cu cluburi de juniori. pe masura ce junorii devin seniori sa isi faca echipa si de seniori. sa mearga cu echipa de la ultima liga pana la prima dar sa nu cumpere jucatori pe bani de la buget si nici sa nu angajeze jucatori din afara clubului iar jucatorii sa aiba salarii dupa o grila similara oricarui bugetar nu sa isi negocieze salariul in sus pentru ca asta nu este normal. nu este normal ca un club platit din bani publici sa aiba salarii anormale si tot din banii publici sa fie achizitionati jucatori, eventual tot din afara. cu ce ajuta asta sportul romanesc? cat despre exemplul tau este gresit. Ungaria nu este un campionat puternic. eu te rugasem sa imi spui un campionat puternic.

boierasul
boierasul  •  02 Iulie 2022, 20:14
Postat de DoarDiviziaB pe 02 Iulie 2022, 13:36

Daca eu greșesc te rog să îmi arăți un campionat puternic unde se întâmplă așa ceva. De ce tot vrem națională puternică și echipe de club valoroase daca ne comportam că bananierii.

Tocmai am menționat modelul Ungariei. Acolo și STATUL investeste în sport.

DoarDiviziaB
DoarDiviziaB  •  02 Iulie 2022, 13:36
Postat de boierasul pe 29 Iunie 2022, 20:26

Cred ca această lege este singura șansă pentru Fcsb sa mai câștige un campionat)) Sa vezi liga 1 formata doar din Fcsb, FC Omenia Constanța și FC Botoșani))) restul echipelor trebuie desființate după "logica" ta))) Ps-toată lumea, lauda investițiile făcute de Ungaria în sport. Ai idee cine da acești bani?? Rezultatele se vad) au spulberat Anglia la fotbal chiar în ultimul meci.

Daca eu greșesc te rog să îmi arăți un campionat puternic unde se întâmplă așa ceva. De ce tot vrem națională puternică și echipe de club valoroase daca ne comportam că bananierii.

Sqr.Q
Sqr.Q  •  01 Iulie 2022, 08:50

Toti intervievatii vad aiurea problema sau ASTA e opinia GSP si publicatia o pune -***- in gura intervievatilor ! Cum adica Stadionul s-a facut din bani publici ? Acolo era loc viran cumva si nu stim noi ? Nu dragilor !!! ACOLO era un Stadion Fost cu aniu in urma cel mai FRUMOS din tara si avand -la un moment dat- cel mai bun gazon !!! ACEL Stadion apartinea -cum de altfel e firesc sa se intamle si ACUM- C lubului S portiv al A rmatei STEAUA Bucuresti daca nu stiati si facea -cum de altfel face si acum - parte din INCINTA Complexului Sportiv al ARMATEI S T E A U A Bucuresti... Statul a cazut de acord sa DEMO(LEZE acel Stadion si sa CONSTRUIASCA -in locul aceluia- pe ACESTA !!! Asa cum si eu daca va daram -DEMO(LEZ- Casa (locuinta) am obligatia, repet OBLIGATIA , sa v-o reconstruiesc sau sa va despagubesc !!! Consider ca am adus suficiente argumente celor care fac afirmatii de genul fc fcsb TREBUIE sa joace-n Ghencea ! In plus a nu se uita ca gb are o datorie Materiala mare fata de CSA STEAUA Bucuresti, conform Instantei ...

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

boierasul
boierasul  •  30 Iunie 2022, 22:57
Postat de so0os1ck pe 30 Iunie 2022, 21:24

Vorbeam din punctul de vedere al celor 90% de oameni care nu sunt microbisti si care nu sunt de acord sa fie pus fotbalul pe primul loc, cand sunt probleme mai grave de rezolvat. Ideea era ca fotbalul nu trebuie finantat din bani publici.

De unde ai scos cifra de 90%??)) este ceva oficial sau doar o părere personala.? Iar eu vorbeam de modelul Ungariei în a investi în sport. Ce este la noi.... e diferit.

so0os1ck
so0os1ck  •  30 Iunie 2022, 21:24
Postat de boierasul pe 30 Iunie 2022, 02:05

Pai dacă nu ești fan fotbal, ce cauți pe articole sportive despre fotbal??)) mergi pe articolele dedicate războiului din Ucraina sau pandemiei)) Acolo ai șansa să comentezi cu steagul Ucrainei sau cu #))

Vorbeam din punctul de vedere al celor 90% de oameni care nu sunt microbisti si care nu sunt de acord sa fie pus fotbalul pe primul loc, cand sunt probleme mai grave de rezolvat. Ideea era ca fotbalul nu trebuie finantat din bani publici.

Amiralul2022
Amiralul2022  •  30 Iunie 2022, 20:19

Cum să intervii, Burlane, ți se face milă de ei, având mustrări de conștiință că nu i-ați ajutat la baraj, și faceți cine știe ce scamatorie ploconindu-ne iar cu ăștia-n Liga 1 ?

bogat
bogat  •  30 Iunie 2022, 18:27

" FRF, gata să intervină dacă situația lui Dinamo se agravează". Cum sa intervina mai precis? Platesc ei datoriile, preiau palmaresul de la Badea, aduc jucatori de valoare pe banii FRF? Asta e o declaratie ca sa apara important don Burleanu, altfel singura interventie pe care o pot avea e sa constate fie falimentul, fie ca Dinamo poate juca in Liga a2a. Sau poate se implica indirect in arbitraje sa le dea si ultimul impuls spre disparitie. Prin comparatie, Mircea Sandu a fost un manager de geniu al fotbalului romanesc iar Burleanu e groparul. Primul era capul mafiei din fotbal, al doilea e bratul politic care a supus fotbalul romanesc liniei de dezvoltare a tarii in general. Adica in jos.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 8
Comentează