Comentarii (577)
saviola3_4
saviola3_4  •  11 Noiembrie 2020, 13:47
Postat de catalynn pe 11 Noiembrie 2020, 13:38

Da, contractul se face pe o perioada determinata de timp și exista clauze de reziliere. Singura diferența notabila dintre situația de la Steaua și cea de la Dinamo e ca Nastase a făcut un contract “beton” împotriva interesului Statului Roman (cum a făcut și cu Bechtel unde am pierdut miliarde) astfel ca perioada pe care Badea deține secția de fotbal a CS Dinamo este mult mai lunga (49 de ani parca) și nu sunt prevăzute clauze de reziliere. In plus, “privatizarea” respectiva nu e făcută prin Protocol ci Ordonanța Guvernamentală ratificata apoi de Parlament, așa ca practic singura cale rămasă pt ca CS Dinamo sa își ia secția de fotbal înapoi este falimentul și desființarea AFC Badea. In cazul nostru s-a ales praful de AFC de mult, așa ca chiar nu mai exista neclarități. Încă odată, doar pt ca tu ești convins ca deții adevarul nu însemna ca judecătorii văd lucrurile ca tine. In final, atât tu ca “om al legii” cât și io ca simplu cetățean respectam si aplicam deciziile Justiției chiar dacă le consideram eronate sau pur și simplu nu ne convin, nu este doar o dovada de civism ci o obligație! :-)))

da cata stiu, CSA nu mai are echipa de fotbal din 98, si-au infiintat a doua sectie de fotbal in 2017, stim cum s-a facut trecerea la AFC in 98, prin ordonanta guvernamentala chiar nu conteaza, incepand cu 98 CSA nu mai avea sectie de fotbal infiintata in 1947 si nici datoriile ei, la Anaf cu catoriilea alea apare AFC-ul nu CSA-ul! ma refer intre 98 si 2003, tocmai de asta sunt surprins de fumigena aia din civil cu constatare vis a vis de palmaresului csa-ului, ca ar fi avut palmares pana in 2003, cum e posibil? eu zic ca e imposibil:) dar ma rog.

1663755793951448
Costi Costinel  •  11 Noiembrie 2020, 13:45
Postat de catalynn pe 11 Noiembrie 2020, 13:38

Da, contractul se face pe o perioada determinata de timp și exista clauze de reziliere. Singura diferența notabila dintre situația de la Steaua și cea de la Dinamo e ca Nastase a făcut un contract “beton” împotriva interesului Statului Roman (cum a făcut și cu Bechtel unde am pierdut miliarde) astfel ca perioada pe care Badea deține secția de fotbal a CS Dinamo este mult mai lunga (49 de ani parca) și nu sunt prevăzute clauze de reziliere. In plus, “privatizarea” respectiva nu e făcută prin Protocol ci Ordonanța Guvernamentală ratificata apoi de Parlament, așa ca practic singura cale rămasă pt ca CS Dinamo sa își ia secția de fotbal înapoi este falimentul și desființarea AFC Badea. In cazul nostru s-a ales praful de AFC de mult, așa ca chiar nu mai exista neclarități. Încă odată, doar pt ca tu ești convins ca deții adevarul nu însemna ca judecătorii văd lucrurile ca tine. In final, atât tu ca “om al legii” cât și io ca simplu cetățean respectam si aplicam deciziile Justiției chiar dacă le consideram eronate sau pur și simplu nu ne convin, nu este doar o dovada de civism ci o obligație! :-)))

stiu ca laa voi ..la talpanisti e greu cu cititul .. da incearca si tu ...cedarea activitatii fotbalistice de catre mapn catre afc s-a facut in baza H.G. 66/1999 şi Protocolul M.21/1999 !! deci exista o hotarare de guvern .. doar ca hotararea respectiva certifica ca csa-ul a ''imprumutat'' DOAR STADIONUL .. pe 20 de ani!!!

saviola3_4
saviola3_4  •  11 Noiembrie 2020, 13:43
Postat de saviola3_4 pe 11 Noiembrie 2020, 13:27

Costi, eu nu vorbesc de 2000, cand prin acea ordonanta de guven e clar ca afc-ul nu mai avea treba acu CSA, eu sunt ferm convins ca inca din 1998 nu mai avea treaba cu CSA, nu poti fi o asociatie neguvernamentala dar sa aprtii de MAPN, deci e clar din 98 echipa de flotbal e la AFC, deci nu mai are treaba cu statul, ca pe urma vine si ordonanta din 2000, e altceva, dar inca din 98 ei au cedat echipa!

Referitor la procesul de CONSTATARE. Am unele dubii care mi se par de doeniul S,F, ului, chiar si anti-stelistii isi pot da cu parerea daca dubiile mele sunt reale, sau nu, spre ex cum explicati ca desi exista act semnat de comandatul clubului CSA steaua, in 98 cand s-a cedat echipa catre AFC asociatie PRIVATA si acest act este parafat si in INSTANTA CIVILA, exista si o ordonanta de guvern in 2000 care spune ca afc steaua nu mai are nici o treaba cu statul, deci cu CSA, exista totusi in 2020, o judecatoare care spune e drept intr-un proces fara relevanta, nefiind executoriu ci doar informativ, deci EA spune ca CSA a avut palmares la fotbal pana in 2003! Whaaat? Atentie, nu se srie sigur daca e asa, poate CSA a cerut palmaresul intregului club pana in 2003, nu al sectiei de fotbal, sunt niste lucruri care se vor elucida la procesul urmator! cel mai probabil instata civila va spune ca nu e de comepetenta lor palmaresul sportiv chiar daca e o amaratat de constatare, dar chiar si asa , e posibil ca un judecator sa sustina o asemenea aberatie?:)

catalynn
catalynn  •  11 Noiembrie 2020, 13:41
Postat de Perpessicius pe 11 Noiembrie 2020, 13:39

Ce o să strigi când va juca Steaua cu FCSB?

Se va da cu capul de pereți strigând: gooooool! :-))))

Perpessicius
Perpessicius  •  11 Noiembrie 2020, 13:39
Postat de Traian Pavelescu pe 11 Noiembrie 2020, 13:37

Îmi cer scuze dar ma voi repeta: aici nu este vorba de o dezbatere juridică normala, cu argumente pro și contra și cu probe, ci despre un adevăr simplu dar esențial: in democrație nu mai este loc pentru ramasite cosmetizate ale sportului de tip sovietic, făcut in unități militare! Ca dovada irefutabila, definitiva, nicio țara UE și NATO nu mai permite amestecul armatei și poliției in sportul de performanta! Unica, ultima, excepție evident România!

Ce o să strigi când va juca Steaua cu FCSB?

catalynn
catalynn  •  11 Noiembrie 2020, 13:38
Postat de saviola3_4 pe 11 Noiembrie 2020, 13:17

pai si atunci daca au cedat sectia de fotbal, AFC-ulul, au externalizat-o cum zici tu, poftim unui asociatii de drept PRIVAT, nu inseamna ca au cedat sectia de fotbal! ce vrei sa spui ca au imprumutat echipa de fotbal si ca o pot lua inapoi cand vor ei?:))) e simplu, entitatea juridica din spatele echipei de fotbal in 98 s-a schimbat, AFC a preluat toate drepturile sportive, traditia glorioasa, au preluat si datoriile echipei de fotbal care aparinuse de CSA , logic, nu a preluat stadionul, nu avea cum dar l-au folosit gratis! au obtinut acordul sa isi inscrie propria marca cu `steaua` si au PRELUAT echipa de fotbal! Cum adica nu erau proprietari? pai daca in acte scrie ca AFC conduce echipa de fotbal, asoctiate de drept privat, cum nu era proprietarul echipei, pai atunci cine era proprietarul real si de ce la liga, la federatie peste tot proprietar apare AFC??

Da, contractul se face pe o perioada determinata de timp și exista clauze de reziliere. Singura diferența notabila dintre situația de la Steaua și cea de la Dinamo e ca Nastase a făcut un contract “beton” împotriva interesului Statului Roman (cum a făcut și cu Bechtel unde am pierdut miliarde) astfel ca perioada pe care Badea deține secția de fotbal a CS Dinamo este mult mai lunga (49 de ani parca) și nu sunt prevăzute clauze de reziliere. In plus, “privatizarea” respectiva nu e făcută prin Protocol ci Ordonanța Guvernamentală ratificata apoi de Parlament, așa ca practic singura cale rămasă pt ca CS Dinamo sa își ia secția de fotbal înapoi este falimentul și desființarea AFC Badea. In cazul nostru s-a ales praful de AFC de mult, așa ca chiar nu mai exista neclarități. Încă odată, doar pt ca tu ești convins ca deții adevarul nu însemna ca judecătorii văd lucrurile ca tine. In final, atât tu ca “om al legii” cât și io ca simplu cetățean respectam si aplicam deciziile Justiției chiar dacă le consideram eronate sau pur și simplu nu ne convin, nu este doar o dovada de civism ci o obligație! :-)))

180761176859242
Traian Pavelescu  •  11 Noiembrie 2020, 13:37

Îmi cer scuze dar ma voi repeta: aici nu este vorba de o dezbatere juridică normala, cu argumente pro și contra și cu probe, ci despre un adevăr simplu dar esențial: in democrație nu mai este loc pentru ramasite cosmetizate ale sportului de tip sovietic, făcut in unități militare! Ca dovada irefutabila, definitiva, nicio țara UE și NATO nu mai permite amestecul armatei și poliției in sportul de performanta! Unica, ultima, excepție evident România!

saviola3_4
saviola3_4  •  11 Noiembrie 2020, 13:35
Postat de darkdark pe 11 Noiembrie 2020, 13:26

Dupa ce o privatizeaza ii da Talpan in judecata pe cumparatori pentru marca armatei si reface CSA 3 in liga a patra

din 10 in 10 ani vor fi batai pe `palmares`, in 2017 ia fiinta csa regal, in 2027 va lua fiinta csa 2027, apoi csa 2037, si de fiecare data cei 2 3 sute de fani ai csa-uli vor lua partea noi echipei, pentru ca un club curat mai presus de toate, nu?:))))

saviola3_4
saviola3_4  •  11 Noiembrie 2020, 13:32

Multe lume nu intekege hotiile statului roman, ma refer la CSA, proces de constatare nu priveste palmaresul echipei de fotbal create in 2017, priveste palmaresul echipei de fotbal infiintate in 1947, care a fost externalizata in 98 si preluata de AFC, iar in 2003 de FC STEAUA BUCURESTI S.A nu exista nici un dubiu ca vorbim de una si aceeasi echipa, FCSB! la acest proces de constatare nu poayte dovedi ca srl-ul creat in 2003 nu a continuat palmaresul sportiv al AFC STEAUA! nu asta e scopul lui! e doar o fumigena marca CSA, ca sa mai castige cativa adepti sa zica lumea wow, noi avem palmaresul pana in 2003, si daca ar fi asa, sa zicem ca csa a avut palmares pana in 2003 acel palm aresc a fost continuat de srl-ul lui jijel, actuala FCSB, a existat continuitate sportiva! deci nu va aprindeti fani ai cazarmei, nu e procesul care va demonsra la cine e palmaresul!:) ala se poate doar la TAS iar la TAS nu poate merge talpan, stii de ce dragi sustinatori ai CSA ului? eu zic ca nu stiti:)

180761176859242
Traian Pavelescu  •  11 Noiembrie 2020, 13:31

Socant, halucinant, da vezi ca intr-o țara UE și NATO, la 31 de ani de la revoluție, încă se mai discuta despre implicarea abuziva a armatei și poliției in sportul de performanta, prin cazărmile sportive înființate la ordinul ocupantului sovietic! Aceste forme primitive de a face sport aparțin stalinismului timpuriu și nu mai au ce cauta in democrație! De altfel România este unica excepție din UE și NATO care încă mai permite aceasta anomalie șocanta pentru orice țara democratica! Pana când abuzul și batjocura ?

  • 1
  • •••
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • •••
  • 58
Comentează