Comentarii (88)
ticbis
ticbis  •  01 Noiembrie 2017, 19:22
Postat de catalynn pe 01 Noiembrie 2017, 19:05

Domnule ai dreptate, si nu ai. Pt a fi cum spui matale trebuie sa plecam de la idee ca Bugetul National prevede ca la CSA sa se cumpere 10 suluri de hartie igienica de exemplu, iar daca trebuie 11 va trebui rectificare bugetara. Evident nu e asa, si mai ales in Armata se ... completeaza :-))) Deci da, Bugetul trebuie sa dea 2% din PIB catre MApN atlfel Iohannis e halit de Trump :-))) Cum sunt insa cheltuiti acei bani revine celor din MApN care aloca bugete diverselor unitati iar tot o astfel de unitate e si CSA. Are si indicativ :-))) In cadrul CSA iar se cheltuiesc banii asa cum deci comandantii. Insa pt a nu mai exista acet gen de discutii, cum ca in loc sa cumpere camioane cumpara autocar echipei de fotbal sau ii platest mii de euro lunar lui Lacatus, Steaua a atras sponsori. Avem o casa de pariuri, o firma de apa minerala si evident AS47. Cum cheltuielile sunt mici, bugetul e pe masura, si deocamdata acopera tot. Cred ca se poate face profit si din drepturile TV, insa ne lovim de AMFB care se dovedesc nu doar lacomi dar mai ales foarte opaci, nu ai cu cine discuta se pare. Si asta nu bazat pe acest articol, au fost contactati chiar de AS47 pt explicatii dar tot fara succes. Cei de la CSA nu isi pierd timpul cu asa ceva, deci nu il vei vedea pe Petrea insistand prea mult.

Dumnezeuleee!!! Atatea aberatii pe rand scris n-am mai pomenit! Te asigur eu ca daca in buget scrie ca x bani sunt necesari pentru camioane si y bani pentru avioane, NIMENI nu-i va putea cheltui pe altceva, chiar daca intre timp ajung la concluzia ca nu le mai trebuie nici camioane si nici avioane! Asa functioneaza bugetul de stat si executia bugetara, e lege; cine o incalca merge la puscarie!!! Te rog frumos, totul are o limita... nu te mai baga in chestiuni care te depasesc; vorbesti despre niste lucruri de care habar n-ai! Asa ceva... :)))))))

ticbis
ticbis  •  01 Noiembrie 2017, 19:09
Postat de ucluj2011 pe 01 Noiembrie 2017, 18:37

Frate.... Steaua este cea care are numele Steaua .... și sigla și culorile și palmaresul. Pînă la urmă , DUPĂ ce CSA va ajunge în Liga I și echipa lui Becali chiar nu va mai avea nimic de a face cu Steaua (înafară de palmaresul din perioada lui) iar steliștii inclusiv majoritatea celor ce se duc acum la meciurile FCSB-ului se vor duce după CSA care DEJA va avea un sponsor sau mai mulți (poate că și Becali printre ei) , FCSB va dispărea. Ascultă ce-ți spun eu și ține minte... dar cred că și voi vă gîndiți din ce în ce mai mult la această posibilitate și pur și simplu vă este frică să o "conștientizați". Singuriul lucru la care ai dreptate ar fi continuitatea aceea de care vorbești , dar tu îți dai seama că NIMENI nu se va împiedica de așa ceva..... nu în România... hai că văd că te duce capul , ce naiba!!! Tu vorbești de parcă TOTUL în țara asta se face după carte și după lege și vezi Doamne.... CUM să dispară echipa lui becali???? CUM??? Păi la Craiova a fost dispariția ȘI MAI aiurea și cînd sa vrut... SA VRUT.

GRESIT! De cand s-a infiintat echipa asta, din 1947 si pana in prezent, stii cate denumiri a avut? Stii cate embleme pe tricouri au purtat generatiile de fotbalisti? Iti spun eu: vreo SASE!!! Au fost alte echipe? NU, nici vorba, echipa e aceeasi!!! Stii cate denumiri si-a schimbat Rapidul tau pana acum? Stii cum se numea la infiintare U Craiova, FC Arges, FCM Brasov, Red Bull Salzburg??? Sunt altele acum??? Exista vreo sentinta judecatoreasca sau sportiva care sa-i fi anulat acualei Steaua (FCSB) istoria si palmaresul? A facut Talpan vreo contestatie pe tema asta? Daca nu, nu te duce mintea nici sa intrebi macar DE CE??? Scuza-ma, ai idei putine si fixe; iti trece viata si habar n-ai sa judeci si sa traiesti dupa mintea ta... nu te invidiez, absolut deloc!!! Ba chiar mi-e mila de cei abrutizati si slabi de inger ca tine... si sunt o gramada pe site-ul asta! In fine, asta e; te asigur ca la ineptiile tale n-o sa-ti mai raspund. E evident ca nu suntem de acelasi nivel intelectual; eu am incercat cu bunacredinta sa-ti destup creierul; nu e vina mea ca n-am reusit...:)) O seara buna!

ucluj2011
ucluj2011  •  01 Noiembrie 2017, 19:08
Postat de ucluj2011 pe 01 Noiembrie 2017, 19:04

Iar ți-am spus că pînă se vinde PROIECTUL A ÎNCEPUT cu suporterii , cu idoliii.... cu fotbalițtii cu TOATĂ LUMEA DIN UNIVERS , și ca totul să fie LEGIT se ÎMCHIRIAZĂ TOTUL pînă se va cumpăra. Eu am impresia , NU că ai mintea odihnită dar că îți place să o ții pe a ta chiar dacă este o prostie și o aberație ce susții , pentru că... AȘA AI APUCAT și acum vrei să fie ca tine , dar nu este.

TicBis , Academia Rapid este mai adevăratul Rapid de 1.000 de ori decît este FCSB Steaua.... dacă vrei pot repeta DE CE. Deci voi cu Steaua nu mai aveți nimic de a face (înafară de acea perioadă Becali pe care noi o numim frumos "continuitate" dar care..... va dispărea.... sau se va duce la CSA peste cîțiva ani , poate MAI devreme) , pe cînd Academia Rapid este..... RAPIDUL București.

catalynn
catalynn  •  01 Noiembrie 2017, 19:05
Postat de ticbis pe 01 Noiembrie 2017, 18:47

Revin cu o precizare: exista diferente uriase intre bugetul local si bugetul de stat. Bugetul unei primarii este un fel de sac din care se cheltuie banii la discretia aprobarii Consiliului Local, respectand insa legea. Deci daca legea ii permite unei primarii sa cheltuiasca 5% din buget pentru sport, ei pot sa toace banii astia chiar si pentru a plati televiziunile pentru a le transmite meciurile, sau pentru a cumpara un palmares sportiv la licitatie publica, trebuie doar sa nu depaseasca cei 5%. Bugetul de stat este alta mancare de peste, apar notiuni de planificare, de bugetare si de executie bugetara. Bugetul unei institutii de stat este aprobat cu un an inainte si defalcat pana la ultimul leu pe cheltuieli si plati. In cazul nostru, daca la CSA nu s-au prevazut cheltuielile cu televizarea nimeni nu mai poate face nimic, nici macar n-au dreptul sa taie din alta parte si sa dea pentru asta. Daca au prevazut sa cumpere 10 pixuri n-au voie sa-l cumpere pe al 11-lea chiar daca banii le permit; daca au prevazut sa cumpere 10 pixuri si pana la sfarsitul anului financiar n-au cumparat niciunul toti banii aia se intorc imediat in bugetul de stat, ii pierd! Din cauza asta sustin ca un club departamental apartinand de un minister nu are ce cauta in fotbalul profesionist, pentru ca e anacronic si blocat, nu poate fi flexibil la salarii, prime, la cumparat sau vandut de jucatori, etc. Nu le da voie legea, deci nu pot activa normal!

Domnule ai dreptate, si nu ai. Pt a fi cum spui matale trebuie sa plecam de la idee ca Bugetul National prevede ca la CSA sa se cumpere 10 suluri de hartie igienica de exemplu, iar daca trebuie 11 va trebui rectificare bugetara. Evident nu e asa, si mai ales in Armata se ... completeaza :-))) Deci da, Bugetul trebuie sa dea 2% din PIB catre MApN atlfel Iohannis e halit de Trump :-))) Cum sunt insa cheltuiti acei bani revine celor din MApN care aloca bugete diverselor unitati iar tot o astfel de unitate e si CSA. Are si indicativ :-))) In cadrul CSA iar se cheltuiesc banii asa cum deci comandantii. Insa pt a nu mai exista acet gen de discutii, cum ca in loc sa cumpere camioane cumpara autocar echipei de fotbal sau ii platest mii de euro lunar lui Lacatus, Steaua a atras sponsori. Avem o casa de pariuri, o firma de apa minerala si evident AS47. Cum cheltuielile sunt mici, bugetul e pe masura, si deocamdata acopera tot. Cred ca se poate face profit si din drepturile TV, insa ne lovim de AMFB care se dovedesc nu doar lacomi dar mai ales foarte opaci, nu ai cu cine discuta se pare. Si asta nu bazat pe acest articol, au fost contactati chiar de AS47 pt explicatii dar tot fara succes. Cei de la CSA nu isi pierd timpul cu asa ceva, deci nu il vei vedea pe Petrea insistand prea mult.

ucluj2011
ucluj2011  •  01 Noiembrie 2017, 19:04
Postat de ticbis pe 01 Noiembrie 2017, 18:52

Hai ca esti.... (ma abtin). Da bre, pana nu se va vinde Rapidul, peste 2-3-4-5-6-10-100 de licitatii, NU EXISTA! In concluzie, echipa aia pe care o sustii tu e doar o clona, nu e Rapidul! Nu-mi mai bat capul cu tine, ca ai mintea prea odihnita... :))

Iar ți-am spus că pînă se vinde PROIECTUL A ÎNCEPUT cu suporterii , cu idoliii.... cu fotbalițtii cu TOATĂ LUMEA DIN UNIVERS , și ca totul să fie LEGIT se ÎMCHIRIAZĂ TOTUL pînă se va cumpăra. Eu am impresia , NU că ai mintea odihnită dar că îți place să o ții pe a ta chiar dacă este o prostie și o aberație ce susții , pentru că... AȘA AI APUCAT și acum vrei să fie ca tine , dar nu este.

catalynn
catalynn  •  01 Noiembrie 2017, 18:51
Postat de Viorel Stelistul pe 01 Noiembrie 2017, 17:50

Discutie total inutila, doar sa ocupe timpul postacilor de meserie. Nu ai ce sa televizezi de pe maidanele Ligii a IV-a! Ce sa vezi ? transeele sapate de racanii kaki, sau instructia de front cu trupetii de la FC Kaki CSA2017, sau coada la cantina inainte si dupa meci? S-ai vezi pe jalnicii antrenori ratati lakatos, bumbescu si iovan cum asteapta solda si isi fac dosarul pentru pensiile speciale-nesimtite. Ar mai fi si capitolul turmei de exaltati de la peluza sud, care dupa ce a petrecut doi ani la meciuri de badminton, polo, sumo (petrea campion), carling, acum incearca sa se dea in spectacol cu fumigene si petarde pe terenurile arabile pe care joaca ametitii de la FC Kaki CSA. O mare farsa, cu actori jalnici, care genereaza mila, sila, revolta! Asa ca nu este nevoie sa vedem astfel de spectacole degradante pe ecranele tv. Ramaneti in namolul in care va scaldati cu placere si nu ne murdariti ecranele televizoarelor!

Vad ca Viorel Fcsbistul desi zice ca nu il intereseaza subiectul si Steaua, dumnealui fiind becalist de mic, deci fcsbist si NU stelist, se reproduce la articolele despre Steaua :-)))) Cum asa bre?! :-))) Si pt domnul ticbis, da' daca e asa cum spui, si Telekom nu au platit 100 de miare Academiei, atunci ai dreptate. Doar ca 1500 euro este o suma modica, este imposibil ca o televiziune sa nu faca macar atat profit incat sa acopere o suma atat de mica. Digi au cumparat drepturi TV la LIga a 2-a si alea chiar ca nu intereseaza pe nimeni, deci daca alea fac audienta imi e greu sa cred ca macar meciurile din Ghencea nu ar fi interesante pt o televiziune.

ticbis
ticbis  •  01 Noiembrie 2017, 18:52
Postat de ucluj2011 pe 01 Noiembrie 2017, 18:45

Mai lasă-mă cu profesioniștii și cu Liga I. Sunt 2-3 echipe din Liga a-4-a care au audiență și live pe stadion și la TV cît 90% din Liga ta sătească de doi lei pe care o numești profesionistă. Rapidul și CSA sunt acolo pentru că DE ACOLO SE ÎNCEPE. Sa întîmplat DE NENUMĂRATE ORI în Europa (cu echipe care au dat faliment) , inclusiv cu niște nume mari ale fotbalului. Rapidul va fi în curînd ȘI în Liga I stai liniștit. Și Rapidul și Steaua. Pînă atunci.... asta este. Tu iei ce-ți place.... o învîrți... o sucești... o răsucești.... și o interpretezi după cum vrei tu. Da , Rapidul se va vinde , dar nu se va vinde încă.... se va vinde peste alte 2-3-4 licitații , iar ACADEMIA Rapid va cumpăra totul la licitație. Pînă atunci TOTUL este închiriat. CAAAARE-I problema!!!

Hai ca esti.... (ma abtin). Da bre, pana nu se va vinde Rapidul, peste 2-3-4-5-6-10-100 de licitatii, NU EXISTA! In concluzie, echipa aia pe care o sustii tu e doar o clona, nu e Rapidul! Nu-mi mai bat capul cu tine, ca ai mintea prea odihnita... :))

ticbis
ticbis  •  01 Noiembrie 2017, 18:47
Postat de catalynn pe 01 Noiembrie 2017, 17:33

Am citit ce s-a mai scris si am gasit cateva idei bune prin postari, una chiar de la domnul ValahulForever. Daca e adevarat ce se spune, cum ca Rapid ar plati AMFB nu are cum sa fie legal din mai multe puncte de vedere. Odata ca, la fel ca si Steaua, ei nu isi pot negocia individual contractul de televizare, deci traseul corect al banilor ar fi de la Telekom catre AMFB care isi opresc comisionul si apoi varsa restul Academiei Rapid. Domnul din Cluj are ca de obicei pareri pertinente iar domnul ticbis, asa cum stim, minte prin omisiune. Deci da domnule ticbis, e perfect asa cum spui, cine pune muzica plateste, deci daca un eveniment nu prezinta importanta si vrei sa il transmit evident trebuie sa dai banul, doar ca pleci de la o premiza falsa, cum ca Steaua nu ar face audiente. Insa sa presupunem prin absurd ca e ca tine, exista o solutie simpla: PPV! Si pt a reduce costul transmisia sa se faca doar online. Pe vremuri, de asta mi-am si deschis acest cont pe idunic, A1 transmitea meciurile si cereau $3. Suma e modica, si in mod cert se vor gasi destui doritori pt a acoperi o suma de 1,500 de euro.

Revin cu o precizare: exista diferente uriase intre bugetul local si bugetul de stat. Bugetul unei primarii este un fel de sac din care se cheltuie banii la discretia aprobarii Consiliului Local, respectand insa legea. Deci daca legea ii permite unei primarii sa cheltuiasca 5% din buget pentru sport, ei pot sa toace banii astia chiar si pentru a plati televiziunile pentru a le transmite meciurile, sau pentru a cumpara un palmares sportiv la licitatie publica, trebuie doar sa nu depaseasca cei 5%. Bugetul de stat este alta mancare de peste, apar notiuni de planificare, de bugetare si de executie bugetara. Bugetul unei institutii de stat este aprobat cu un an inainte si defalcat pana la ultimul leu pe cheltuieli si plati. In cazul nostru, daca la CSA nu s-au prevazut cheltuielile cu televizarea nimeni nu mai poate face nimic, nici macar n-au dreptul sa taie din alta parte si sa dea pentru asta. Daca au prevazut sa cumpere 10 pixuri n-au voie sa-l cumpere pe al 11-lea chiar daca banii le permit; daca au prevazut sa cumpere 10 pixuri si pana la sfarsitul anului financiar n-au cumparat niciunul toti banii aia se intorc imediat in bugetul de stat, ii pierd! Din cauza asta sustin ca un club departamental apartinand de un minister nu are ce cauta in fotbalul profesionist, pentru ca e anacronic si blocat, nu poate fi flexibil la salarii, prime, la cumparat sau vandut de jucatori, etc. Nu le da voie legea, deci nu pot activa normal!

ucluj2011
ucluj2011  •  01 Noiembrie 2017, 18:45
Postat de ticbis pe 01 Noiembrie 2017, 17:38

Ti-am mai spus ca n-ai control la ceea ce scoti pe gura! Intelege odata, nu mai compara Liga I-a cu Liga a IV-a, te faci de ras! Tu vrei ca televiziunile sa plateasca milioane pentru clonele de amatori din Liga a Iv-a??? Esti dus cu pluta! Eu te inteleg, dar pricepe odata ca Rapidul tau nu mai exista; daca nu ma crezi, vezi ca peste 10 zile se va vinde adevaratul Rapid, la licitatie publica! Cat priveste sperantele tale, ma amuza: sunt aceleasi cu ale fratilor tai de suferinta de la CSA (si aia tot asa gandesc, desi adevarata Steaua e bine-mersi in Liga I-a si maine joaca in Cupele Europene). Eu ti-am spus cum sta treaba din punct de vedere legal si sportiv, daca o tii pe-a ta esti demn de mila. Intelege ca una e sa evoluezi la amatori si alta e competitia la profesionisti. Mai mult, vezi ca nu eu iti sunt opozant aici, ci aia de la armata care v-au luat fata si care desi nu sunt televizati si nici ei n-au vreun palmares sau vreo istorie or sa va mai tina inca un sezon prin liga a IV-a, cu toata licitatia si primaria voastra cu tot! Daca nici de chestia nu te-ai prins, discutam degeaba!

Mai lasă-mă cu profesioniștii și cu Liga I. Sunt 2-3 echipe din Liga a-4-a care au audiență și live pe stadion și la TV cît 90% din Liga ta sătească de doi lei pe care o numești profesionistă. Rapidul și CSA sunt acolo pentru că DE ACOLO SE ÎNCEPE. Sa întîmplat DE NENUMĂRATE ORI în Europa (cu echipe care au dat faliment) , inclusiv cu niște nume mari ale fotbalului. Rapidul va fi în curînd ȘI în Liga I stai liniștit. Și Rapidul și Steaua. Pînă atunci.... asta este. Tu iei ce-ți place.... o învîrți... o sucești... o răsucești.... și o interpretezi după cum vrei tu. Da , Rapidul se va vinde , dar nu se va vinde încă.... se va vinde peste alte 2-3-4 licitații , iar ACADEMIA Rapid va cumpăra totul la licitație. Pînă atunci TOTUL este închiriat. CAAAARE-I problema!!!

ucluj2011
ucluj2011  •  01 Noiembrie 2017, 18:37
Postat de ticbis pe 01 Noiembrie 2017, 17:45

Gresit! FC Steaua Bucuresti a fost obligata de catre justitie sa-si schimbe numele si emblema, acum se numeste FCSB. Dar are continuitatea si palmaresul intacte, din 1947 si pana in prezent; nimeni nu i-a contestat pana acum asta nici pe plan sportiv si nici in justitie. Logic, este nimeni alta decat Steaua!

Frate.... Steaua este cea care are numele Steaua .... și sigla și culorile și palmaresul. Pînă la urmă , DUPĂ ce CSA va ajunge în Liga I și echipa lui Becali chiar nu va mai avea nimic de a face cu Steaua (înafară de palmaresul din perioada lui) iar steliștii inclusiv majoritatea celor ce se duc acum la meciurile FCSB-ului se vor duce după CSA care DEJA va avea un sponsor sau mai mulți (poate că și Becali printre ei) , FCSB va dispărea. Ascultă ce-ți spun eu și ține minte... dar cred că și voi vă gîndiți din ce în ce mai mult la această posibilitate și pur și simplu vă este frică să o "conștientizați". Singuriul lucru la care ai dreptate ar fi continuitatea aceea de care vorbești , dar tu îți dai seama că NIMENI nu se va împiedica de așa ceva..... nu în România... hai că văd că te duce capul , ce naiba!!! Tu vorbești de parcă TOTUL în țara asta se face după carte și după lege și vezi Doamne.... CUM să dispară echipa lui becali???? CUM??? Păi la Craiova a fost dispariția ȘI MAI aiurea și cînd sa vrut... SA VRUT.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 9
Comentează