Comentarii (136)
958984520821048
Sorin Dreyer  •  14 Octombrie 2015, 14:28

Ma uit,citesc si ma minunez.Cit de catiri si de rau intentionati pot fi unii oameni!nu zic ca generatia de aur nu ar fi putut cistiga singura un meci.am avut intr-adevar niste jucatori de exceptie,si o echipa cum nu vom mai vedea asa curind.dar cite exemple de echipe formate numai din staruri nu au fost si vor mai fi,care au ***-o!cel mai recent ar fi super echipa Olandei.Un Robben,van Persie,Huntelaar,Depay,Schneider si,si,si....unde sunt?nu-mi spuneti ca sunt jucatori de rahat.Guardiola cu Bayern,in Europa s-au *** pe ei.Real Madrid,cu Ancelotti,sau Mourinho,si nu au reusit nimic.deci sunt antrenori,care au 11 staruri,si totusi nu cistiga.cine e vinovat?EU zic ca antrenorul.sa motivezi o echipa de fitosi,si sa-i duci in virf,e o munca extraordinara.asa ca lasati-l pe nea Puiu in pace.a facut mult pentru fotbalul romanesc si ar merita putin respect.cine nu il ofera,nu are bun simt!!!!

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

4patraulea
4patraulea  •  14 Octombrie 2015, 14:10

"presa" *** ", la ce i-o fi trebuit si lu' asta grade si politica...dracu' stie

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

gigelos
gigelos  •  14 Octombrie 2015, 14:05

Atentie , nu sunt stelist .Singura Echipa , sa zicem de aur desi nu imi place cum suna ,este Steaua 86 . Generatie de aur,Generatie de aur , ma mira ca ei nu cer sa nu mai fie categorisiti asa . Poate erau daca aveau un antrnor mai rasarit . Toti cu kurul in poarta si mingea la Hagi .Bulgaria a jucat semifinala atunci , despre ce vorbim ? O echipa frumoasa , i-am iubit , dar nu au castigat nimic,nimic .In 96 nu mai erau Generatie de Aur ?Coclise ? In 92 ? O natie care sarbatoreste o infrangere glorioasa , vezi Cupa Davis , ce glorifica o echipa de aur cu rezultate de fier ruginit . Nasol . Provinciali , prima generatie la oras , asa si fotbalistii nostri , afara sunt ultimii fraieri si vin apoi acasa,la Nationala , sa se laude ca ce smecheri sunt ei . Sunteti niste fraieri , peste 10-20 de ani n-o sa va cunoasca nimeni dintre suporterii echipelor unde jucati acum .

1480706622232547
Jurnal Misogin  •  14 Octombrie 2015, 14:00

De obicei nu ma amestec in polemici, dar, fiind un caz deosebit o sa incerc sa fiu si eu purtatorul de cuvant al tinerilor care inca mai cred in echipa de fotbal. Domnule Iordanescu Junior, tin sa mentionez ca si o maimuta putea face performante cu generatia de aur si am cateva argumente solide: - Hagi - Popescu - Petrescu - Raducioiu - Stelea - Dorinel Munteanu erau jucatori draga domnule, cum insusi tatal dumneavoastra spunea, erau jucatori la echipe mari, nu rezerve la echipe mici. Daca domnul Iordanescu a.k.a Tata Puiu, ar realiza ca este depasit ar lasa locuri altora. Sa va aduc aminte ca este in pragul senilitatii? A uitat de conferinta de presa, si l-au luat secunzii din autocar ca statea singur si astepta? Si fara sa ii luam meritele in nici un fel dar Anghel Iordanescu nu mai este de mult antrenor. Bafta tuturor si HAI romania.

zizu
zizu  •  14 Octombrie 2015, 13:52

DA,DA,DA! era.....exista! mare parte din generatia de aur a fost creata crescuta de lucescu nu de steaua! uitativa la lotul de jucatori de la mondialul din italia si sua..../

tiberiu33
tiberiu33  •  14 Octombrie 2015, 13:51

Daca mai statea tac-tu la Rapid ii baga in divizia B din tur ....juca cu 8 fundasi la Rapid :)))))) .... daca nu rata ala de la tara galilor 11 metrii ...nu mai era tac-tu mare antrenor !!!!! ...oricum nu este :)))))

sange_alb.rosu
sange_alb.rosu  •  14 Octombrie 2015, 13:50

Daca "tata" a produs generatia de aur si existenta ei i se datoreaza in exclusivitate, atunci cum se face ca "fiul" n-a reusit sa joace nici macar la nivelul lui Mutu? Concluzia logica e ca "tata" a antrenat talente autentice, jucatori care isi luau in serios meseria, pe vremea cand fotbalul inca se juca pe buna la noi in tara.

saviola2_8
saviola2_8  •  14 Octombrie 2015, 13:42
Postat de cpt.ahab pe 14 Octombrie 2015, 13:38

Ai dreptate. Semintele de scandal is la mare cautare. Polemici absurde din orice. Rezultatele acelea au fost obtinute in echipa, toata lumea si-a adus contributia. Inclusiv un Bukossy, de pilda, care l-a descoperit si crescut pe Hagi. Cat despre antipatiile lui Iordanescu, imi amintesc si de alti jucatori buni pe care ii cam ignora: Timofte II, Jean Barbu, Craioveanu. In schimb, ii placea mult Vladoiu. Chestie de gust!:))))

si soava era in gratiile lui:) asta e, fiecare cu care lui.

cpt.ahab
cpt.ahab  •  14 Octombrie 2015, 13:38
Postat de whiteredarad pe 14 Octombrie 2015, 13:26

Echipa- antrenori si jucatori, este un tot unitar, E cam fortat, e chiar ireal, sa afirmi ca,daca nu era Iordanescu, "Generatia de aur " nu ar fi razbatut in fotbal, pentru ca si fara Iordanescu s-au obtinut rezultate.. Pina la urma,in teren, joaca fotbalistii, desigur e important si antrenorul, dar nu e cel mai important. Iordanescu de astazi, nu mai este cel de atunci, acum pare o piedica, pare incatusat in frica de a nu pierde, echipa lui nu a jucat fotbal, doar s-a aparat si a speculat, cind s-a putut. Jucatorii cu tehnica, acum, la Iordanescu au fost discriminati. Ca o dovada, ca aducerea lui Budescu a fost salutara, l-a salvat, nu bateam la nici un baraj. Edi, normal, isi iubeste tatal, dar in fotbal, ca si in orice meserie, familia nu trebuie implicata. Edi sa reuseasca intai o performanta, ca antrenor ( ca jucator a fost...jalnic), apoi sa vorbeasca,apoi sa se bage in seama.

Ai dreptate. Semintele de scandal is la mare cautare. Polemici absurde din orice. Rezultatele acelea au fost obtinute in echipa, toata lumea si-a adus contributia. Inclusiv un Bukossy, de pilda, care l-a descoperit si crescut pe Hagi. Cat despre antipatiile lui Iordanescu, imi amintesc si de alti jucatori buni pe care ii cam ignora: Timofte II, Jean Barbu, Craioveanu. In schimb, ii placea mult Vladoiu. Chestie de gust!:))))

saviola2_8
saviola2_8  •  14 Octombrie 2015, 13:37

tata puiu e un om de fotbal deosebit, cu siguranta stie cu ce se mananca antrenoratul. Ideea ca orice echipa poate juca si fara antrenor eu zic ca e falsa, sunt atatea exemple contra acestei idei. Iordanescu a venit si a FACUT, ce ar fi facut unul sau altul in locul lui, nu stim! doar supozitii ieftine! ce stim cert e ca Iordanescu are cea mai mare performanta din istoria nationalei, DECI ARE, nu ar fi avut, ar fi facut, cred ca sesizati diferenta. In plus Puiu Iordanescu a avut performante si cu steaua, a format jucatori, a creat nucleul practic al stelei 88 90 si a romaniei implicit de dupa 90. Are multe merite, foarte multe! ca nu e cel mai bun din glob? ca nu e cel mai bun din tara? e foarte posibil insa e un antrenor mare, a fost si ramane un tehnician foarte bun

  • 1
  • •••
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • •••
  • 14
Comentează