Comentarii (33)
176901212832165
Dan Petnaise  •  02 Ianuarie 2022, 16:14

Cum le crește FRF cota expiraților!

petschovschi
petschovschi  •  02 Ianuarie 2022, 12:02
Postat de petschovschi pe 02 Ianuarie 2022, 11:32

În primul rînd cred că nu cunoști semnificația lui ”cvasi”. Am scris ”cvasicalificați”, nu ”calificați”. Repet, aveam 5 puncte peste Ungaria înaintea meciului direct de la Budapesta, cînd fiecare echipă mai avea două meciuri de jucat. Ungaria s-ar fi calificat doar dacă făcea 6 puncte (acasă cu România, în deplasare cu Italia), iar noi nu mai făceam niciunul (în Ungaria și acasă cu Georgia). Adică un lucru extrem de improbabil. De-aia am spus că eram ”cvasicalificați”, adică aproape calificați. Repet, meciul de la Budapesta nu a fost decisiv, ungurii nu mai aveau speranțe, în tribune fiind doar cîteva mii de spectatori (pe Nepstadion). În rest, față de echipa de la EURO, Boloni nu l-a mai avut pe Hagi în echipă (dar și pe alții). Cu Boloni a început schimbarea de generație. Iar în acel sfert de la EURO cine ne-a scos, nu cumva Italia ? Care Italie urma să devină vicecampioană europeană. Apropo, la meciul cu Italia de la București, primul gol al lui Inzaghi a venit după ce tînărul Rădoi a aluncat în momentul în care a vrut să degajeze o minge. Plouase, terenul era ud, că am fost și la meciul ăla. Ca sfat, în general e bine să nu-l contrazici pe unul care a fost pe stadion la acele meciuri. Știi, pe stadion se simt și se înțeleg mai bine lucrurile decît cu telecomanda în mînă.

O erată: aveam 4 puncte mai mult decît Ungaria înainte meciului direct (nu 5). Ungaria tot de 6 puncte avea nevoie, victorii cu România (acasă) și Italia (deplasare). Dacă noi am fi pierdut în Ungaria, ar fi trebuit să batem Georgia acasă în ultimul meci pentru a fi 100% siguri de calificare, indiferent de rezultatul Ungariei în Italia (cu alte cuvinte, eram la mîna noastră)

petschovschi
petschovschi  •  02 Ianuarie 2022, 11:32
Postat de coco1987 pe 02 Ianuarie 2022, 08:37

Am trait si eu in vremurile alea. Va sugerez sa va reimprospatati memoria.Mai ales acum,cu internetul,e chiar usor. Daca nu stiti,incercati sa urmariti episoadele emisiunii Replay legate de acest subiect, sunt recent realizate si confirma ce imi aminteam eu.O sa vedeti ca inainte de meciul de la Budapesta NU ERAM CALIFICATI LA BARAJ, aveam nevoie de un punct. La Ljubliana nu e vina lui Hagi că Kim Milton Nielsen ne execută ca arbitru tot meciul (culminand cu neacordarea unui 11 m clar la Mutu). De asemenea nu e vina lui Hagi ca supraevaluatul Stelea ia un gol de cascadorii rasului in repriza a doua. Cat dwspre meciul retur de la Bucuresti, sibgura vina a lui Hagi e ca nu s-a pus pe foaia de joc sa intre in teren, ca in rest, la cate actiuni a avut echipa in meciul ala, cate ocazii, cate suturi, chiar si o bara, ce ati fi vrut sa faca mai mult antrenorul? Imi doresc sa viba Boloni acum la nationala, insa cand vad astfel de comentarii care denatureaza total starea de fapt de atunci, nu am cum sa nu reactionez domnule si sa va intreb :pe cine a batut Boloni in acea campanie? Pe Lituania chinuit (1-0 la bucuresti in minutul 89), si 2-1 in deplasare ? In conditiile in care Romania fusese cap de serie in grupa aia si in vara respectiva jucase sfertul de finala de la euro ? Mai stiti cum era 2-0 deja pentru Italia in minutul 16?O sa imi spuneti ca a batut pe Ungaria. Acela a fost singurul meci bun al nationalei lui Boloni.

În primul rînd cred că nu cunoști semnificația lui ”cvasi”. Am scris ”cvasicalificați”, nu ”calificați”. Repet, aveam 5 puncte peste Ungaria înaintea meciului direct de la Budapesta, cînd fiecare echipă mai avea două meciuri de jucat. Ungaria s-ar fi calificat doar dacă făcea 6 puncte (acasă cu România, în deplasare cu Italia), iar noi nu mai făceam niciunul (în Ungaria și acasă cu Georgia). Adică un lucru extrem de improbabil. De-aia am spus că eram ”cvasicalificați”, adică aproape calificați. Repet, meciul de la Budapesta nu a fost decisiv, ungurii nu mai aveau speranțe, în tribune fiind doar cîteva mii de spectatori (pe Nepstadion). În rest, față de echipa de la EURO, Boloni nu l-a mai avut pe Hagi în echipă (dar și pe alții). Cu Boloni a început schimbarea de generație. Iar în acel sfert de la EURO cine ne-a scos, nu cumva Italia ? Care Italie urma să devină vicecampioană europeană. Apropo, la meciul cu Italia de la București, primul gol al lui Inzaghi a venit după ce tînărul Rădoi a aluncat în momentul în care a vrut să degajeze o minge. Plouase, terenul era ud, că am fost și la meciul ăla. Ca sfat, în general e bine să nu-l contrazici pe unul care a fost pe stadion la acele meciuri. Știi, pe stadion se simt și se înțeleg mai bine lucrurile decît cu telecomanda în mînă.

138672209828437
Gelu Oanca  •  02 Ianuarie 2022, 11:02

Ce vedeti la Boloni, in ultima perioada pe unde a fost, toti lau dat afara, Ce sa caute la nationala , a mai fost si a fugit ca un las.

ipsilante
ipsilante  •  02 Ianuarie 2022, 09:41

Boloni să fie numit antrenor doar dacă acceptă clauze beton. 100 milioane de euro să plătească dacă părăsește echipamente de expirarea contractului. Clauze beton de performanță! Și, vă garantez că fuge ca dracul de tamaie. Altfel, va ieși din contract la prima ofertă mai răsărita. Nu îl vreau pe Boloni la națională. Cine a trădat o dată are asta în genă. Nu Boloni. Dan Petrescu ar fi garanția performanței! Dar, FRF nu are suficienți bani pentru el. Biată națională! Vai de tine!

coco1987
coco1987  •  02 Ianuarie 2022, 08:37
Postat de petschovschi pe 02 Ianuarie 2022, 00:13

Nu ai dreptate și îți răspund ca om care a fost în tribună la meciul de la Budapesta, cît și la Ljubljana. România era cvasicalificată la baraj cînd a plecat Boloni. Ungaria ar fi trebuit să facă 9 puncte în ultimele 3 meciuri ca să ne depășească (victorii acasă cu România și în deplasare cu Georgia și Italia). Dar au pierdut în Georgia, iar la meciul cu noi deja nu mai aveau șanse (eram la 5 puncte deasupra lor). Așa că meciul contra Ungariei a fost o formalitate, n-a fost niciun meci decisiv. Ca atare, au fost relativ puțini unguri în tribunele fostului Nepstadion (era și vremea nasoală, ploua mărunt). Am bătut lejer cu 2-0. După aceea, fiind calificat deja la baraj înainte ultimului meci, Hagi a făcut doar 1-1 acasă cu Georgia. Apoi, meciul de la Ljubljana a fost pierdut de Hagi, un antrenor începător, care a greșit și echipa de start (Iencsi fundaș dreapta), dar și modul cum a gestionat meciul după ce am condus. România era net superioară adversarului, nu ave voie să piardă acel meci. La retur știm cu toții cum a fost. Nu, echipa nu a jucat bine sub Hagi, dimpotrivă. El ne-a mîncat o calificare împotriva celui mai accesibil adversar posibil la acel baraj.

Am trait si eu in vremurile alea. Va sugerez sa va reimprospatati memoria.Mai ales acum,cu internetul,e chiar usor. Daca nu stiti,incercati sa urmariti episoadele emisiunii Replay legate de acest subiect, sunt recent realizate si confirma ce imi aminteam eu.O sa vedeti ca inainte de meciul de la Budapesta NU ERAM CALIFICATI LA BARAJ, aveam nevoie de un punct. La Ljubliana nu e vina lui Hagi că Kim Milton Nielsen ne execută ca arbitru tot meciul (culminand cu neacordarea unui 11 m clar la Mutu). De asemenea nu e vina lui Hagi ca supraevaluatul Stelea ia un gol de cascadorii rasului in repriza a doua. Cat dwspre meciul retur de la Bucuresti, sibgura vina a lui Hagi e ca nu s-a pus pe foaia de joc sa intre in teren, ca in rest, la cate actiuni a avut echipa in meciul ala, cate ocazii, cate suturi, chiar si o bara, ce ati fi vrut sa faca mai mult antrenorul? Imi doresc sa viba Boloni acum la nationala, insa cand vad astfel de comentarii care denatureaza total starea de fapt de atunci, nu am cum sa nu reactionez domnule si sa va intreb :pe cine a batut Boloni in acea campanie? Pe Lituania chinuit (1-0 la bucuresti in minutul 89), si 2-1 in deplasare ? In conditiile in care Romania fusese cap de serie in grupa aia si in vara respectiva jucase sfertul de finala de la euro ? Mai stiti cum era 2-0 deja pentru Italia in minutul 16?O sa imi spuneti ca a batut pe Ungaria. Acela a fost singurul meci bun al nationalei lui Boloni.

gojgaru
gojgaru  •  02 Ianuarie 2022, 03:25
Postat de Ciprian-Marius Hutupasu pe 01 Ianuarie 2022, 14:04

Presa nu mai insistati atata cu Boloni pt ca la fel ca toti ceilalti dinaintea lui (Dan Petrescu, Gica Hagi, Mircea Lucescu, Razvan Lucescu) va refuza si acesta din motive care mai de care mai puerile, mai ales ca nici Monaco nu cred ca il vor contracta la ei la echipa, si atunci acesti mari antrenori ar trebui ca dupa ce actuala conducere a Federatiei Romane de Fotbal si inamicul public numarul 1 al lor Razvan Burleanu, un esec total de cand detin fraiele Federatiei, si-au calcat pe bataturi si i-au contactat rugandu-i chiar sa vina sa puna umarul la redresarea echipei nationale de fotbal, au refuzat rand pe rand cu motive care mai de care mai puerile, in conditiile in care ii auzeam intotdeauna si o sa ii mai tot auzim ca nationala nu se refuza niciodata, si cu toate astea ei au facut-o pe banda rulanta, acestia ar trebui sa nu mai comenteze vreodata despre vreun viitor selectioner sau chiar despre actuala conducere a federatiei si chiar si despre Razvan Burleanu, si chiar ar trebui sa iasa fiecare pe rand si sa declare ca principalul motiv pt care au tot refuzat este frica de insucces, aici Radoi un selectioner cu rezultate dezastruoase poate oricand sa le dea peste nas, pt ca el macar si-a asumat si a raspuns cu brio incercand sa ajute atunci cand a fost contactat si pus selectioner.

Scrii mult , prost si fara subiect ,Pa !

petschovschi
petschovschi  •  02 Ianuarie 2022, 00:13
Postat de coco1987 pe 01 Ianuarie 2022, 18:24

Interesante argumentele. Nu stiu daca v-a raspuns sau nu cel caruia va adresati, citind insa comentariul dvs am simtit nevoia sa dau eu niste raspunsuri, desigur, asa cum le vad eu. 1. Diferenta intre momentul in care a plecat piturca in Arabia, dupa cateva meciuri din campania pentru Euro 2016, si momentul cand a plecat Boloni in campania pentru wc 2002 este ca pe noi, suporterii echipei nationale, nu ne-a afectat plecarea lui piturca, atata timp cat, odata cu venirea lui Iordanescu lucrurile au functionat f bine si echipa si-a atins obiectivul : calificarea la euro! Mai mult decat atat, sa recunoastem ca, din motive ce acum ne depasesc, toti cam vroiam sa plece Piturca atunci, ceea ce in cazul lui Boloni a fost total diferit, plecarea sa dandu ne senzatia corecta ca am fost lasati balta pentru bani mai multi. Romania abandonata de Boloni pentru cativa arginti in plus nu a ajuns la mondiale (cu toate ca a jucat f bine cu Hagi antrenor) si de-asta lumea tine minte in continuare acel episod. Este exact ca in cazul in care toti tinem minte mai degraba eroarea lui Prunea din meciul cu Suedia decat eroarea infinit mai mare, dar mai putin importanta ca moment, din meciul cu Franta. 2 Boloni nu ne a lasat la baraj, nu eram inca calificati! Nu stiu de ce toata lumea uita ca Hagi a avut meciul decisiv pentru locul de baraj, chiar in deplasare, cu Ungaria, meci castigat de Romania! Asa am ajuns la baraj!

Nu ai dreptate și îți răspund ca om care a fost în tribună la meciul de la Budapesta, cît și la Ljubljana. România era cvasicalificată la baraj cînd a plecat Boloni. Ungaria ar fi trebuit să facă 9 puncte în ultimele 3 meciuri ca să ne depășească (victorii acasă cu România și în deplasare cu Georgia și Italia). Dar au pierdut în Georgia, iar la meciul cu noi deja nu mai aveau șanse (eram la 5 puncte deasupra lor). Așa că meciul contra Ungariei a fost o formalitate, n-a fost niciun meci decisiv. Ca atare, au fost relativ puțini unguri în tribunele fostului Nepstadion (era și vremea nasoală, ploua mărunt). Am bătut lejer cu 2-0. După aceea, fiind calificat deja la baraj înainte ultimului meci, Hagi a făcut doar 1-1 acasă cu Georgia. Apoi, meciul de la Ljubljana a fost pierdut de Hagi, un antrenor începător, care a greșit și echipa de start (Iencsi fundaș dreapta), dar și modul cum a gestionat meciul după ce am condus. România era net superioară adversarului, nu ave voie să piardă acel meci. La retur știm cu toții cum a fost. Nu, echipa nu a jucat bine sub Hagi, dimpotrivă. El ne-a mîncat o calificare împotriva celui mai accesibil adversar posibil la acel baraj.

coco1987
coco1987  •  02 Ianuarie 2022, 00:03
Postat de polistul68 pe 01 Ianuarie 2022, 21:11

Trebuie sa vezi si contextul in care a plecat Boloni....erau alte "meciuri" in federatie....pt ca nu facea jocul impresarilor, Sandu l-a impins efectiv sa pelce ( vezi amicalele cerute de Boloni, care nu au maia vut loc)..Boloni nu e un tip comod, din cate imi dau seama nu e deloc diplomat, sufera la capitolul pedagogie....dar era clar o incompatibilitate intre princiipile lui si cele ale lui M Sandu. El , cred eu, ar fi calificat echipa la turneul final..si orice antrenor isi doreste sa aibe in CV o calificare....nu cred ca a plecat pt cateva mii de euro in plus, sunt sigur ca are destui bani...clar altele au fost motivele.

Acum si eu sunt sigur ca are multi bani...atunci era un antrenor la inceput de cariera (antrenase un singur club, la Nancy !) si cred ca a considerat ca are nevoie de mai multi bani si totodata a considerat că cu echipa nationala exista riscul sa rateze calificarea. Ca sa nu fiu inteles gresit, am sa specific urmatorul lucru : in clipa de fata cred ca Boloni este cea mai buna varianta pe care o poate avea nationala Romaniei si asta fiindca eu cred ca Boloni e cu totul altcineva fata de cel care a fost atunci cand a cam facut-o lata. Are infinit mai multa experienta decat atunci, si nu ma refer doar la ceade antrenor ci si la cea de viata. Daca ceea ce spun este adevarat, atunci este cel mai potrivit sa incerce sa salveze corabia. Daca ma insel si Boloni are aceleasi carente de caracter si chiar de antrenorat ca atunci(sa ne amintim, Romania nu juca nimic sub conducerea lui in contextul in care aveam super echipa si super jucatori) atunci nu este deloc potrivit si ne luam mare teapa.

polistul68
polistul68  •  01 Ianuarie 2022, 21:11
Postat de coco1987 pe 01 Ianuarie 2022, 18:24

Interesante argumentele. Nu stiu daca v-a raspuns sau nu cel caruia va adresati, citind insa comentariul dvs am simtit nevoia sa dau eu niste raspunsuri, desigur, asa cum le vad eu. 1. Diferenta intre momentul in care a plecat piturca in Arabia, dupa cateva meciuri din campania pentru Euro 2016, si momentul cand a plecat Boloni in campania pentru wc 2002 este ca pe noi, suporterii echipei nationale, nu ne-a afectat plecarea lui piturca, atata timp cat, odata cu venirea lui Iordanescu lucrurile au functionat f bine si echipa si-a atins obiectivul : calificarea la euro! Mai mult decat atat, sa recunoastem ca, din motive ce acum ne depasesc, toti cam vroiam sa plece Piturca atunci, ceea ce in cazul lui Boloni a fost total diferit, plecarea sa dandu ne senzatia corecta ca am fost lasati balta pentru bani mai multi. Romania abandonata de Boloni pentru cativa arginti in plus nu a ajuns la mondiale (cu toate ca a jucat f bine cu Hagi antrenor) si de-asta lumea tine minte in continuare acel episod. Este exact ca in cazul in care toti tinem minte mai degraba eroarea lui Prunea din meciul cu Suedia decat eroarea infinit mai mare, dar mai putin importanta ca moment, din meciul cu Franta. 2 Boloni nu ne a lasat la baraj, nu eram inca calificati! Nu stiu de ce toata lumea uita ca Hagi a avut meciul decisiv pentru locul de baraj, chiar in deplasare, cu Ungaria, meci castigat de Romania! Asa am ajuns la baraj!

Trebuie sa vezi si contextul in care a plecat Boloni....erau alte "meciuri" in federatie....pt ca nu facea jocul impresarilor, Sandu l-a impins efectiv sa pelce ( vezi amicalele cerute de Boloni, care nu au maia vut loc)..Boloni nu e un tip comod, din cate imi dau seama nu e deloc diplomat, sufera la capitolul pedagogie....dar era clar o incompatibilitate intre princiipile lui si cele ale lui M Sandu. El , cred eu, ar fi calificat echipa la turneul final..si orice antrenor isi doreste sa aibe in CV o calificare....nu cred ca a plecat pt cateva mii de euro in plus, sunt sigur ca are destui bani...clar altele au fost motivele.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Comentează