Comentarii (16)
gigimarga2
gigimarga2  •  19 Iunie 2022, 18:56

Si credeti ca ,daca prin absurd , lucrurile nu ar sta cum zice articolul asta, echipa ar juca alt fobal. Nu va mai lasati dusi cu presul de articole de scandal. Stiința jocului, pe care n-o poseda ai nostri, respectiv lipsa de valoare nu are prea mare legatura cu subiectul din articol. Deci focus pe treburile serioase mai baieti

sibelius
sibelius  •  19 Iunie 2022, 12:23
Postat de polistul68 pe 19 Iunie 2022, 08:49

Tu ai dreptste in ceea ce spui, dar nu ai gasit exemplul potrivit...Stoica e cea mai proasta alegere...e cel mai mare imbarligator si sifonar..spui ca senocupa de cei tineri ...la tv asa pare, dar...ti se pare normal sa sfstuiasca un junior sa nu dea bac.ul pt a merge intr.un cantonament ? Ti se pare normal sa nu stie ca, Coman nu are permis ? Spune.mi un singur jicator crescut de fcsb, care joaca titular...ti se pare normal ca Tanase sa aine ..fir direct cu patronul ? Ce exemplu de verticalitate da el tinerilor, cand...transmite pe banca schimbarile dictate de patron...ce inteleg copii aia ? Adu.ti minte ce simulari jenante a avut Tanase in primi ani la fcsb...a reusit marele.presedinte sa.i deschida ochii, sa.l faca sa inteleaga ca se face de rusine, si ca i va afecta negativ csriera ? Nu, nu a reusit..nici nu stiu daca a incercat, ca lui i convenea, din 3 simulari, tot primea un PENALTY..da, la tv el vorbeste frumos, dar faptele lui arata cu totul altceva...

La partea cu bacul am îndoieli că are vreo relevanță. Unii "fotbaliști" au terminat liceul fara sa treacă pe la școală. Unii, și mai agramați, au terminat facultatea. Cunoaștem amândoi exemple. In ce-i privește pe Coman și Tanase- corect. Acolo se vede influenta "academiei". Nu poți să vorbești despre școală când tu, mare glorie, patron și antrenor nu ai făcut-o dar ai diplomă. Despre Lupu se afla acum că nu are carnet :)

observator_federal
observator_federal  •  19 Iunie 2022, 09:55

Cât pe-aci să mă convingă articolul că presa noastră sportivă ar putea să aibă o imagine obiectivă și competentă asupra fenomenului fotbal, că ar putea să ofere echilibrul și imparțialitatea în judecarea lipsurilor și conflictelor de tot felul de care e plin fotbalul românesc... Dar de unde atâta "imparțialitate" și "competență" la presa *** (așa îi spune lumea), cea care face mult rău deopotrivă tinerilor fotbaliști pe care "îi ridică în slăvi" nemeritat, cât și celor cărora le ascunde voit realizările, presă care a instaurat un sistem de valori "suprarealist", rupt cu totul de ceea ce inseamnă fotbal european!?

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

balotelli
balotelli  •  19 Iunie 2022, 09:37
Postat de polistul68 pe 19 Iunie 2022, 08:49

Tu ai dreptste in ceea ce spui, dar nu ai gasit exemplul potrivit...Stoica e cea mai proasta alegere...e cel mai mare imbarligator si sifonar..spui ca senocupa de cei tineri ...la tv asa pare, dar...ti se pare normal sa sfstuiasca un junior sa nu dea bac.ul pt a merge intr.un cantonament ? Ti se pare normal sa nu stie ca, Coman nu are permis ? Spune.mi un singur jicator crescut de fcsb, care joaca titular...ti se pare normal ca Tanase sa aine ..fir direct cu patronul ? Ce exemplu de verticalitate da el tinerilor, cand...transmite pe banca schimbarile dictate de patron...ce inteleg copii aia ? Adu.ti minte ce simulari jenante a avut Tanase in primi ani la fcsb...a reusit marele.presedinte sa.i deschida ochii, sa.l faca sa inteleaga ca se face de rusine, si ca i va afecta negativ csriera ? Nu, nu a reusit..nici nu stiu daca a incercat, ca lui i convenea, din 3 simulari, tot primea un PENALTY..da, la tv el vorbeste frumos, dar faptele lui arata cu totul altceva...

E clar că știi mai bine ce se întâmplă la FCSB, cunoști probabil ce se petrece în culise. Eu știu doar ce văd la TV și pe Gsp. Nu eram la curent cu aspectele pe care le-ai menționat. Dar am ales exemplul ăsta pentru că m-am plictisit să fiu un hater, să-l înjur pe MM cum făceam până acum. Mi-a atras atenția un coleg user, drept pentru care am zis să încerc să găsesc și calitățile unor oameni din fotbal. Să nu văd doar defecte. Știam că MM joacă squash cu Tănase și mi s-a părut un lucru bun că se apropie de jucători, că e prietenul lor. L-am auzit vorbind frumos despre antrenor și elevii săi la TV. Poate n-a fost cel mai potrivit exemplu, însă e primul care mi-a venit în minte.

gigimarga2
gigimarga2  •  19 Iunie 2022, 09:26

Unul din defectele sitemului fotbalistic romanesc este faptul ca nu reuseste sa filtreze OAMENII de GOLANI , conferidu le acestora din urma ,aure de boemi transformandu le viciile si defectele in calitati asta fiind exemplul de urmat pentru generatiile tinere. Daca ar fi ,,amendati" de , media, cluburi, FRF , Liga , politie ,etc probabil si efectu asupra generatiilor tinere ar fi alta . Toti sunt vinovati in masuri diferite dar ,scoala de antrenori, comisia centrala a arbitrilor , comisia de etica sunt direct responsabile de aceste lucruri.

polistul68
polistul68  •  19 Iunie 2022, 08:49
Postat de balotelli pe 19 Iunie 2022, 08:08

Așa e. Ai dreptate. Se încearcă învinovățirea noii generații pentru lipsa de rezultate. Se caută un țap ispășitor. Iar acei tineri sunt scoși în față și li se pune în cârcă întreaga responsabilitate. Un antrenor adevărat știe să găsească metode eficiente pentru a uni un grup. Acolo unde nu există un lider printre cei experimentați, coeziunea grupului e un aspect de care trebuie să se ocupe selecționerul. Nu e o sarcină ușoară, iar Edi pare depășit. Ca un exemplu: la Fcsb, MM Stoica pare să fie preocupat de această problemă. Am observat că îi încurajează mereu pe cei tineri, iar când patronul îi mai critică pe la TV, încearcă să-i susțină, să le fie alături. Lucrează în echipă, motivând jucătorii cu ajutorul antrenorului și îi ajută să depășească momentele dificile, să treacă mai ușor peste eșecuri. La națională... deocamdată nu văd pe cineva care să fie dispus să-și asume acest rol.

Tu ai dreptste in ceea ce spui, dar nu ai gasit exemplul potrivit...Stoica e cea mai proasta alegere...e cel mai mare imbarligator si sifonar..spui ca senocupa de cei tineri ...la tv asa pare, dar...ti se pare normal sa sfstuiasca un junior sa nu dea bac.ul pt a merge intr.un cantonament ? Ti se pare normal sa nu stie ca, Coman nu are permis ? Spune.mi un singur jicator crescut de fcsb, care joaca titular...ti se pare normal ca Tanase sa aine ..fir direct cu patronul ? Ce exemplu de verticalitate da el tinerilor, cand...transmite pe banca schimbarile dictate de patron...ce inteleg copii aia ? Adu.ti minte ce simulari jenante a avut Tanase in primi ani la fcsb...a reusit marele.presedinte sa.i deschida ochii, sa.l faca sa inteleaga ca se face de rusine, si ca i va afecta negativ csriera ? Nu, nu a reusit..nici nu stiu daca a incercat, ca lui i convenea, din 3 simulari, tot primea un PENALTY..da, la tv el vorbeste frumos, dar faptele lui arata cu totul altceva...

polistul68
polistul68  •  19 Iunie 2022, 08:41
Postat de penultimul pe 18 Iunie 2022, 19:06

Hai sa fim prieteni. Cara tu de te cocoșează că ești mai tânăr zice unul mai bătrân fara performanta spre unul mai tunate fara performanta. Că așa ajungi mare fotbalist. Făcând pe valetul.

Fotbalul, ca si multe alte activitati colective, au niste reguli nescrise...unele bune, altele mai putin bune...clar, argumentul varstei nu trebuie sa te faca valet, sluga....dar la 20 de ani, ca orice tanar, mai ai derapaje...prezenta unui vulpoi batran, poate fi benefica....daca sti ca in vestiar sunt 2 sau 3 "veterani", care impun respect si stabilesc niste reguli, parca nu "derapezi" asa usor...clar, nu trebuie nimeni sa se simta sluga...clar, calitatea morala a acelor "veterani" trebuie sa fie mai mare...lucrurile sunt nuantate. Dar daca ai un nucleu de oameni experimentsti, de calitate, ai un avantaj in plus in relatia cu cei tineri.

balotelli
balotelli  •  19 Iunie 2022, 08:08
Postat de mikeshine pe 18 Iunie 2022, 22:15

cine naibi de la u21 are mai multi bani decat veteranii? acum serios. doar ionut radu este posibil sa aiba acum,dar ala nu o sa fie convocat niciodata ,neffind titular. si dupa ce efectiv le-a scos din buzunar un titlu alora de la inter,sunt putine sanse sa mai jaoce ala undeva decat la nunti.

Așa e. Ai dreptate. Se încearcă învinovățirea noii generații pentru lipsa de rezultate. Se caută un țap ispășitor. Iar acei tineri sunt scoși în față și li se pune în cârcă întreaga responsabilitate. Un antrenor adevărat știe să găsească metode eficiente pentru a uni un grup. Acolo unde nu există un lider printre cei experimentați, coeziunea grupului e un aspect de care trebuie să se ocupe selecționerul. Nu e o sarcină ușoară, iar Edi pare depășit. Ca un exemplu: la Fcsb, MM Stoica pare să fie preocupat de această problemă. Am observat că îi încurajează mereu pe cei tineri, iar când patronul îi mai critică pe la TV, încearcă să-i susțină, să le fie alături. Lucrează în echipă, motivând jucătorii cu ajutorul antrenorului și îi ajută să depășească momentele dificile, să treacă mai ușor peste eșecuri. La națională... deocamdată nu văd pe cineva care să fie dispus să-și asume acest rol.

bl0catu
bl0catu  •  19 Iunie 2022, 07:03
Postat de alenb pe 18 Iunie 2022, 22:06

Un mare figurant imi vine in cap, ionut radu.

Sunt probabil radu si puscas!

ZippoFive
ZippoFive  •  19 Iunie 2022, 07:02

Ideea e urmatoarea…si e ceva care se intinde peste tot nu numai la fotbal…cu cat tricoul, haina, costumul, etc e mai slim fit, mai cabrat, etc cu atat e creier si rezultat mai putin. Uitati va la steaua 86 sau nationala 94 aveau hainele lalai pe ei dar aveau rezultate imense….mbappe are tricoul mulat si freza perfecta si e considerat cel mai bun din lumea…dar sincer cred ca e la sfert dintr un jucator mediu al generatilor trecute. Prea mult se merge dupa imagine si nu dupa valoarea si calitate…pacat ne distrugem ca rasa cu totul… traim in idiocracy….era o parodie de film prin anii 2000 si un pic

  • 1
  • 2
Comentează