Comentarii (89)
mikadoo73
mikadoo73  •  17 Noiembrie 2013, 15:34
Postat de muensteraner67 pe 17 Noiembrie 2013, 15:22

Si doar asa, ca sa nu mai faci comentarii aiurea: Bayern a cistigat cupa campionilor in 73/74, 74/75 si 75/76. Daca nu ai habar mai bine taci :)

Calmeaza-te fratioare,in afara de-o scapare statistica,aiurea e comentariul tau!Una e ca Dinamo era o echipa f.buna,si alta enormitatea cu ,,ameninta hegemonia Milanului''!de-aici a pornit totul,si daca nu-ntelegi c-o asemenea exagerare frizeaza prostia,ai o problema!Sa nu intram in polemici legate de cum se faceau acele echipe foarte bune intr-adevar d.p.d.v fotbalistic!Iar daca ne referim la calitatea fotbalului nemtilor de raportat la acea perioada,imi mentin 100% parerea,Bayern-ul e la ani lumina in urma Milan-ului lui Sacchi sau a Barcelonei lui Pep!Ba chiar a Bayern-ului lui Heynckes de anul trecut!si Grecia a castigat Eurpean in 2004,dar numai un cretin o poate vedea o mare echipa!

ddd_bv
ddd_bv  •  17 Noiembrie 2013, 15:33
Postat de joze_maurinio pe 17 Noiembrie 2013, 10:47

Multi dintre comentacii de aici nici macar nu l-au vazut pe Vaiscovici jucand si isi dau cu parerea. Ca termen de comparatie, era cam cu 100 clase peste Tanase. Prunea ii cara bagajele cand era la Dinamo. Iar despre Prunea nu are rost sa vorbim, ne-a mancat nenorocitul o semifinala cu Brazilia pentru ca nu stia sa apere, era un blatangiu cronic si toata lumea stie cate meciuri trantea, iar apoi punea arbitri la meciuri acest nenorocit, care acum e mare conducator, de aia a ajuns in Liga a 2-a Iasiul si nu are sanse de promovare, mai ales cu Lacatus, un antrenor care antreneaza cam cum vorbeste Claudiu Raducanu. Singurul adevar, Chican e un kretinoid care nu stie sport.

Adevarul gol golut....insa juca pe semnatura si nu ducea un meci intreg,insa cu o tehnica exceptionala vreo 2 ani am fost nervos ca nu il lua Dinamo...Prunea de asta e nervos pentru ca i-a facut ghetele cativa ani...

mikadoo73
mikadoo73  •  17 Noiembrie 2013, 15:25
Postat de muensteraner67 pe 17 Noiembrie 2013, 15:19

Ai uitat de Bayern München care a dominat Europa si a cistigat de 3 ori consecutiv cupa campionilor in anii 70.

Ai dreptate, ma crezi sau nu,chiar am vrut sa zic!dar nu stiudaca a fost chiar consecutiv si chiar de 3 si nu de 2 ori!Oricum am citit ca,macar una dintre finale au castigat-o nemeritat total in primul joc(stiu ca s-a rejucat parca o finala),nu mai stiu exact cu cine cu St.Etienne sau Atletico!eu am luat in calcul si jocul,altfel ca rezultate ai perfecta dreptate.Doar ca jocul nemtilor,inclusiv la echipele de club,pan-acum 4-5 ani ,il gasesc detestabil!

muensteraner67
muensteraner67  •  17 Noiembrie 2013, 15:22
Postat de mikadoo73 pe 17 Noiembrie 2013, 15:07

Probabil ai dreptate,ziceam doar sa n-o luam pe aratura cu,vezi Doamne,,,Ameninta Dinamo hegemonia Milanului'' sau ,,Steaua domina Europa''!Una e sa spui ca erau echipe foarte bune la nivel european si cu totul altceva ce spun frazele-astea doua sforaitoare!Europa a fost dominata eventual de Real in anii '50-'60,Ajax la-nceputul anilor '70,de echipele englezesti,mai ales Liverpool,la sfarsitul anilor'70 si-nceputul anilor '80,de Milanul lui Sachi(poate si-al lui Ancelotii,desi ar fi mult spus dominare) sau de barca lui Pep!In rest,nici macar cluburi uriase gen ManU,Juventus sau Bayern nu-si pot revendica dominarea fotbalului european pe perioade mai mari!

Si doar asa, ca sa nu mai faci comentarii aiurea: Bayern a cistigat cupa campionilor in 73/74, 74/75 si 75/76. Daca nu ai habar mai bine taci :)

muensteraner67
muensteraner67  •  17 Noiembrie 2013, 15:19
Postat de mikadoo73 pe 17 Noiembrie 2013, 15:07

Probabil ai dreptate,ziceam doar sa n-o luam pe aratura cu,vezi Doamne,,,Ameninta Dinamo hegemonia Milanului'' sau ,,Steaua domina Europa''!Una e sa spui ca erau echipe foarte bune la nivel european si cu totul altceva ce spun frazele-astea doua sforaitoare!Europa a fost dominata eventual de Real in anii '50-'60,Ajax la-nceputul anilor '70,de echipele englezesti,mai ales Liverpool,la sfarsitul anilor'70 si-nceputul anilor '80,de Milanul lui Sachi(poate si-al lui Ancelotii,desi ar fi mult spus dominare) sau de barca lui Pep!In rest,nici macar cluburi uriase gen ManU,Juventus sau Bayern nu-si pot revendica dominarea fotbalului european pe perioade mai mari!

Ai uitat de Bayern München care a dominat Europa si a cistigat de 3 ori consecutiv cupa campionilor in anii 70.

ddd_bv
ddd_bv  •  17 Noiembrie 2013, 15:14
Postat de bvd_magheru pe 17 Noiembrie 2013, 14:52

Am fost pe stadion la meciul Benficai cu Steaua . Nu mi-a placut deloc Benfica chiar daca a ajuns in finala in acel an .

Cu un atacant ca Vaiscovici dadeam 3 Greciei...Prunea de cand sa retras vorbeste numai prostii, a ramas marcat de golul Suediei

mikadoo73
mikadoo73  •  17 Noiembrie 2013, 15:07
Postat de bvd_magheru pe 17 Noiembrie 2013, 14:52

Am fost pe stadion la meciul Benficai cu Steaua . Nu mi-a placut deloc Benfica chiar daca a ajuns in finala in acel an .

Probabil ai dreptate,ziceam doar sa n-o luam pe aratura cu,vezi Doamne,,,Ameninta Dinamo hegemonia Milanului'' sau ,,Steaua domina Europa''!Una e sa spui ca erau echipe foarte bune la nivel european si cu totul altceva ce spun frazele-astea doua sforaitoare!Europa a fost dominata eventual de Real in anii '50-'60,Ajax la-nceputul anilor '70,de echipele englezesti,mai ales Liverpool,la sfarsitul anilor'70 si-nceputul anilor '80,de Milanul lui Sachi(poate si-al lui Ancelotii,desi ar fi mult spus dominare) sau de barca lui Pep!In rest,nici macar cluburi uriase gen ManU,Juventus sau Bayern nu-si pot revendica dominarea fotbalului european pe perioade mai mari!

lenan
lenan  •  17 Noiembrie 2013, 15:00
Postat de mvradulescu pe 17 Noiembrie 2013, 12:45

Nu-l judec pe dl. Prunea pentru valoarea care a avut-o ca fotbalist (cam ca toţi ceilalţi, a avut şi evoluţii bune şi unele mai puţin satisfăcătoare), însă de la un preşedinte de club, aş fi avut pretenţia la nişte expresii folosite cu mai mult tact, cam de genul celor folosite de dl. Vaişcovici, care probabil nu a ajuns "mare conducător" exact din cauză că nu şi-a "îmbogăţit vocabularul" ca alţii ...

Vocabular bogat au toti, doar ca unii si-l etaleaza mai usor... :))) O fi vreo proba la recrutarea de presedinti de club si noi nu stim

mikadoo73
mikadoo73  •  17 Noiembrie 2013, 14:56
Postat de bvd_magheru pe 17 Noiembrie 2013, 14:24

Mie mi se par de valori apropiate amindoi dar iti respect opinia . Nu mai imi adu aminte de " TZETZE" ca nu l-am mai suportat dupa meciul cu Yugoslavia . In schimb Iordache si Silviu mi s-au parut cei mai buni portari de cind urmaresc eu fotbalul romanesc .

100% de-acord!Lung si iordache cei mai bunidin ultimii 30-40 de ani!Sa nu-l uitam ,totusi, nici pe Duckadam,mi se pare foarte-aproape de cei doi,iar realizarea lui de la Sevilla ramane fabuloasa!Din pacate,chiar cand era in plina afirmare,a avut un ghinion ingrozitor!Si,spre deosebire de Prunea,e-un gentleman!

1745flo
1745flo  •  17 Noiembrie 2013, 14:55

Vaiscovici a fost scula de fotbalist, pacat ca doar ultimii ani ai carierei i-a jucat la Dinamo! Prunea nu era portar de nationala, dar a avut mare bulan, ca in '94 Lung sau Tete se retrasesera...

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 9
Comentează