Comentarii (14)
764468963651742
Ilie Golombioschi  •  09 Mai 2017, 23:03

@florar. Ideea de a fi alocata o suma din drepturile TV ale nationalei diviziilor B,C,D pare constructiva insa nu cred ca e fiabila deoarece aceste sume sunt relativ reduse 8 meciuri/an a 100 000euro deci vreo 1 mil nu se compara cu cele actuale de vreo 30 mil de la liga1 .In plus acesti bani trebuie sa sustina echipele nationale in competitii in vreme ce numai un club de liga 1 conform contractului actual primeste minim in jur de 1,5 mil. Simbolic se poate discuta faptic nu am prea vazut jucatori de la esaloanele inferioare in nationala de seniori.FRF-ul asa cum am mentionat mai jos din bugetul ce include si drepturile TV ale nationalei poate ajuta prin reducerea sau chiar anularea a diverse taxe, cotizatii, obligatii financiare ale cluburilor din aceste esaloane catre bugetul FRF..

florar
florar  •  09 Mai 2017, 11:01
Postat de Ilie Golombioschi pe 07 Mai 2017, 19:08

Sunt de acord ca LPF trebuie desfiintata, drepturile de proprietate asupra denumirii Divizia A pe care cineva in mod abuziv (spunea Dragomir) le-ar fi avut prin inregistrare la OSIM nu mai exista deoarece s-a spus ca dupa 5 ani de nefolosire aceste drepturi decad, deci FRF ar trebui sa preia aceste drepturi si sa organizeze structura competitionala in 4 divizii, A,B,C si D care sa fie sub controlul si coordonarea FRF in totalitate. Cele 4 divizii trebuie organizate pe sistem competitional clasic cu 16 echipe si 4 la retrogradare directa pentru toate nivelurile ,A , B cu 4 serii, C cu 16 serii si D cu 64 de serii , acestea urmand sa incorporeze toate echipele ce au capacitatea si dorinta sa participe la un sistem competitional organizat, desfiintandu-se AJF-urile. In acest sistem diviziile B,C si D vor putea sa faca fata cheltuielilor intr-un mod decent, vor putea sa beneficieze de desfiintarea a multor taxe gresite si impovaratoare actuale care chiar daca regulamentare sunt eronat de mari sau excesiv birocratice si inutile, spoliatoare pentru cluburile diviziilor B,C,D. Si in contextul articolului prezent eu sustin ca din drepturile Tv, cate sunt ele FRF trebuie sa redirectioneze catre diviziile B,C,D, chiar daca si acestea obtin drepturi TV un procent mai mare respectiv, 10%.

Daca e OK ca esaloanele secunde sa fie ajutate cu bani dumneata crezi ca semnalul ar trebuii dat cu prima divizie unde si aici colcaie de insolventa?Dar de ce nu se poate stimabile la inceput FRF sa-si arate marinimia dand ligilor inferioare 20% din drepturile de televizare ale echipelor nationale?De ce nu poate FRF sa aduca un antrenor roman si sa faca economie?Eu cred ca FRF trebuie ea sa se lupte pentru ca ligile de fotbal sa poata avea mai multi bani.Cum ?Prin competitii si mai curate,prin sprijinirea fotbalului de catre politic,prin atragerea a cit mai multor oameni cu bani...Dumneata ai investii bani intr-un fotbal la care poate maine cineva decide sa-ti traga din banii pe care contai sau care schimba regulile dupa cum crede el ca este mai bine?...

tegean
tegean  •  08 Mai 2017, 20:45

5%=1,7 milioane EU. Să zicem Liga II = 2/3 = 1,15 mil. și Liga III = 1/3 = 0,55 mil. În LII, la 20 echipe, ar reveni în medie 57 500 EU= 260 000 lei/An pt. 1 echipă (=15x salariul minim brut). În LIII, la 75 echipe, ar reveni în medie 7350 EU = 33300 lei/An pt. 1 echipă (= 2 x salariul minim brut). Oricum s-ar distribui, Aceasta este MIZA, mizeria din Liga II și III (și Liga I) din România care se confirmă, indirect, prin lupta pt. cei ...5%.

764468963651742
Ilie Golombioschi  •  08 Mai 2017, 19:00

@robotzel,Toti partizanii raspunsului "Nu dam nimic" din care faci parte alaturi de Prunea(care e interesat de alegerile la FRF) zic, ca divizionarele B,C,D nu fac nimic pentru a primi acesti bani. Fals ei fac parte dintr-un sistem competitional al fotbalului romanesc, care prevede existenta tuturor acestor esaloane din care se promoveaza si retrogradeaza conform regulamentelor FRF-ului. Banii care se produc in cadrul acestui sistem se distribuie conform hotarari membrilor participanti in acest sistem. La diviziile B,C,D se desfasoara o competitie in care se pregatesc echipele ce urmeaza sa joace in liga1, divizia A, jucatorii (tineri ) ce vor juca in liga1 si poate in nationala. Pregatirea costa, banii trebuie sa vina de la patronii ce urmeaza sa ii angajeze pe ucenici. Ca acesti patroni nu vor sa plateasca nimic asta se stie, ca FRF ia masuri asta urmeaza sa se intample FRF-ul dispune de sume limitate pentru a rezolva aceasta problema si nici nu e beneficiarul principal in privinta acestor jucatori.Banii siguri si usor de accesat pot veni clar din drepturile TV o alta modalitate de taxare fiind dificila si relativ inoperanta. Sumele, chiar si in cazul unui 10% care vor reveni la nivelul unui club nu pot fi prea mari mai ales in cazul unei caderi a acestor drepturi TV la vanzarea urmatoare. Sugestia mea ar fi ca toate cluburile sa primeasca o suma egala indiferent de esalonul in care activeaza, adica suma generala sa se imparta la numarul total de cluburi benefic

gabiprossi
gabiprossi  •  08 Mai 2017, 16:21

Si tu ce mama lui Hector faci acolo burlene? Consumi doar, ca atat ai invatat pe unde ai studiat politica, "da"?

robotzel
robotzel  •  08 Mai 2017, 11:38
Postat de Ilie Golombioschi pe 07 Mai 2017, 19:08

Sunt de acord ca LPF trebuie desfiintata, drepturile de proprietate asupra denumirii Divizia A pe care cineva in mod abuziv (spunea Dragomir) le-ar fi avut prin inregistrare la OSIM nu mai exista deoarece s-a spus ca dupa 5 ani de nefolosire aceste drepturi decad, deci FRF ar trebui sa preia aceste drepturi si sa organizeze structura competitionala in 4 divizii, A,B,C si D care sa fie sub controlul si coordonarea FRF in totalitate. Cele 4 divizii trebuie organizate pe sistem competitional clasic cu 16 echipe si 4 la retrogradare directa pentru toate nivelurile ,A , B cu 4 serii, C cu 16 serii si D cu 64 de serii , acestea urmand sa incorporeze toate echipele ce au capacitatea si dorinta sa participe la un sistem competitional organizat, desfiintandu-se AJF-urile. In acest sistem diviziile B,C si D vor putea sa faca fata cheltuielilor intr-un mod decent, vor putea sa beneficieze de desfiintarea a multor taxe gresite si impovaratoare actuale care chiar daca regulamentare sunt eronat de mari sau excesiv birocratice si inutile, spoliatoare pentru cluburile diviziilor B,C,D. Si in contextul articolului prezent eu sustin ca din drepturile Tv, cate sunt ele FRF trebuie sa redirectioneze catre diviziile B,C,D, chiar daca si acestea obtin drepturi TV un procent mai mare respectiv, 10%.

De ce? de ce sa se dea bani la ligile inferioare din drepturile tv pentru prima liga? cand spui o tampenie gandeste inainte sa o publici. esti cmva un asistat social care crede ca atunci cand unul munceste trebuie sa iti dea si tie ceva ca sa nu mori de foame? liga a doua si restul de ligi sa puna mana sa se profesionalizeze si sa aiba meciuri de calitate si astfel sa le vanda. daca ei sunt niste amatori in cel mai bun caz cum sa primeasca bani de la prima liga?

764468963651742
Ilie Golombioschi  •  07 Mai 2017, 19:08

Sunt de acord ca LPF trebuie desfiintata, drepturile de proprietate asupra denumirii Divizia A pe care cineva in mod abuziv (spunea Dragomir) le-ar fi avut prin inregistrare la OSIM nu mai exista deoarece s-a spus ca dupa 5 ani de nefolosire aceste drepturi decad, deci FRF ar trebui sa preia aceste drepturi si sa organizeze structura competitionala in 4 divizii, A,B,C si D care sa fie sub controlul si coordonarea FRF in totalitate. Cele 4 divizii trebuie organizate pe sistem competitional clasic cu 16 echipe si 4 la retrogradare directa pentru toate nivelurile ,A , B cu 4 serii, C cu 16 serii si D cu 64 de serii , acestea urmand sa incorporeze toate echipele ce au capacitatea si dorinta sa participe la un sistem competitional organizat, desfiintandu-se AJF-urile. In acest sistem diviziile B,C si D vor putea sa faca fata cheltuielilor intr-un mod decent, vor putea sa beneficieze de desfiintarea a multor taxe gresite si impovaratoare actuale care chiar daca regulamentare sunt eronat de mari sau excesiv birocratice si inutile, spoliatoare pentru cluburile diviziilor B,C,D. Si in contextul articolului prezent eu sustin ca din drepturile Tv, cate sunt ele FRF trebuie sa redirectioneze catre diviziile B,C,D, chiar daca si acestea obtin drepturi TV un procent mai mare respectiv, 10%.

1320590467969555
Alex Slaniceanu  •  07 Mai 2017, 13:27

Mi-e asa de teama ca nu vor trimite cluburile din tara jucatori pentru meciul cu Polonia de n-am aer! Cred ca e petrecere mare in Polonia la ora asta! Mi-a zis mie cineva ca Lewandowski tremura de grija noastra...

170643806721100
Tudor C. Metea  •  07 Mai 2017, 00:46

Ce *** si Burleanu asta, cica: "...daca nu voi reusi sa-i conving pe cei care trebuie sa dea, cei care trebuie sa primeasca sunt deja convinsi...". Pai normal, unde ai vazut om pe care daca il intrebi "vrei sa primesti bani?", sa zica nu?

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

marius.bxl
marius.bxl  •  06 Mai 2017, 22:35

Lui Dragomir ai dădeau cu placere 3 milioane cluburile din liga 1.și la amărâții dilema 2 și la nu vor sa le dea

  • 1
  • 2
Comentează