Comentarii (12)
ozzie
ozzie  •  03 Mai 2024, 21:57

Ce urat miroase amestecul politicului in fiecare colt al existentei noastre! Inainte lipitorii de afise erau chemati doar ca aplaudaci pe la vreo petrecere campeneasca, acum i-au pus in fata unei tastaturi si emit adevaruri universale fara argumentare. Cei care nu sunt de acord cu ***or sunt insultati si stigmatizati, desi in acest proces isi expun toata neputinta in scris. Cata ironie! Dar nu-i nimic, insista sa aiba ultimul cuvant, cumva convinsi de persistenta lor. Daca esti manierat esti bolsevic, daca nu au argumente te someaza sa taci, sa te "reprofilezi" .. cumva ei au impresia ca nu mai sunt alti oameni oameni onesti care citesc, ci au ramas doar gastile de troli rivali care isi arunca invective si chinuie limba romana. Mai rasfirati mai baieti! Mai rasfirati..

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

popescu.dzn
popescu.dzn  •  03 Mai 2024, 14:45
Postat de Luceafaru_Huilei pe 03 Mai 2024, 09:52

Greșit, dacă nu sunt televizate, asta nu înseamnă că nu au dreptul să existe. Sportul este perceput la fel cum și consumatorul este educat, de media, de propria sa cultură. Dacă nu au audiență sporturile enumerate, asta nu înseamnă că trebuie să dispară. CSA-ul este stabil, nu face risipă de bani, au bugete clare, exacte, au tot trimis ăștia corpul de control al Guvernului și nu au sesizat nicio neregulă. Steaua este Steaua și o să vină vremea când o să renască!

Tu pricepi ce am spus? Eu am zis ca sporturile care nu sunt la tv trebuie susținute de stat. Ce bani sa dai la fotbal când se poate susține singur?

Luceafaru_Huilei
Luceafaru_Huilei  •  03 Mai 2024, 09:52
Postat de popescu.dzn pe 02 Mai 2024, 18:31

Înotul, scrima sunt sporturi care nu aduc spectatori, drepturi tv, sponsori. Cine opreste CSA sa își asigure finanțarea la fotbal? Ei zic ca sunt Steaua, sa joace cu 15-20.000 de oameni la meciuri, sa aducă sponsori care sa dea 2 milioane euro. Ce logica este sa iei banii de la înot, scrima și sa ii dai unui îmbuibat de KFC ca Adi Popa, în fata a 350 de spectatori, netelevizat pentru ca nu aduci audienta?

Greșit, dacă nu sunt televizate, asta nu înseamnă că nu au dreptul să existe. Sportul este perceput la fel cum și consumatorul este educat, de media, de propria sa cultură. Dacă nu au audiență sporturile enumerate, asta nu înseamnă că trebuie să dispară. CSA-ul este stabil, nu face risipă de bani, au bugete clare, exacte, au tot trimis ăștia corpul de control al Guvernului și nu au sesizat nicio neregulă. Steaua este Steaua și o să vină vremea când o să renască!

demolarii
demolarii  •  03 Mai 2024, 09:00

Problema nu e ca autoritățile locale trebuie sa suporte costuri. O cerință a Ligii a 2-a e ca activitatea cluburilor sa fie profesionista. Fapt ce înseamnă costuri constante. Înseamnă bani fiscalității care circula. Problema e a organizatorului. Ce oferă? Oferă o competiție ce poate fi vândută la TV? Oferă o competiție cu premii mari ? Oferă o competiție cu imagine care atrage sponsorizari? Cum se rentabilizeaza banul cheltuit pentru susținerea unui club? De aici provin problemele și la Liga a 2-a și la Liga 1. Intr-o tara cu economie de piață Guvernul e obligat sa asigure o piață concurențiale cu aceleași reguli pentru toți. Nu interventi ale Premierulu, ale Primarului, sau alte astfel de autorități.....

Luceafaru_Huilei
Luceafaru_Huilei  •  03 Mai 2024, 00:20
Postat de ozzie pe 02 Mai 2024, 23:36

Stimate domn, tocmai din tonul folosit imi dau seama ca ai papat si tu o paine din pomana partidului si te doare adevarul.. sportul nu este o profesie.. multi chemati, putini alesi. Principalul castig al sportului este educatia, sanatatea si incluziunea sociala. De aceea el are efectul dorit la copii si juniori. Cand vorbim de profesionisti, discutia se muta in zona performantei, iar daca esti bun iti gasesti si oportunitatea, daca nu ramai cu educatia si abilitatile dobandite. Eu vorbeam de cazul particular numit fotbal, care inghite in proportie covarsitoare fondurile publice alocate sportului. Adica aflam ca Mediasul in liga a treia topeste peste jumatate de milion de euro pe sezon din bani publici ca sa se zbata inca un an, fara perspective, fara suporteri.. doar ca vor alesii(cei mai cinstiti oameni). Nu te mai grabi cu insultele ca asta spune multe despre educatia ta aleasa si despre cat de destept esti matale. P.S Nu mai folosi cuvinte complicate daca nu cunosti semnificatia lor.. nici macar din DEX. Asta tradeaza analfabetismul functional.

Divaghezi, m-ai luat cu stimate domn, discurs bolșevic. Habar nu ai cu ce se mănâncă sportul, susții utopii, mai bine te-ai reprofila, nu ești o pierdere.

ozzie
ozzie  •  02 Mai 2024, 23:36
Postat de Luceafaru_Huilei pe 02 Mai 2024, 14:33

Habar nu ai ce vorbești, dacă statul nu ar investi bani în sport, prin CSS-uri, Cluburi Municipale, Cluburi Departamentale, s-ar alege praf de sport, iar aici nu e vorba despre fotbal, ci despre handbal, volei, baschet, hochei, scrimă, canotaj, tenis de masă, etc. Fără cluburile departamentale, municipale, școlare, fără banii de la stat, nimeni nu ar investi în sport. Nu vei găsi niciodată investitori care să investească în scrimă, tenis de masă, canotaj, volei, handbal, etc. Voi nu aveți pic de cogniscibilitate când vorbiți de organigrama și alcătuirea unui club de sport, vorbiți doar becalisme din auzite, de asta sunteți niște oi bete și masă de manevră!

Stimate domn, tocmai din tonul folosit imi dau seama ca ai papat si tu o paine din pomana partidului si te doare adevarul.. sportul nu este o profesie.. multi chemati, putini alesi. Principalul castig al sportului este educatia, sanatatea si incluziunea sociala. De aceea el are efectul dorit la copii si juniori. Cand vorbim de profesionisti, discutia se muta in zona performantei, iar daca esti bun iti gasesti si oportunitatea, daca nu ramai cu educatia si abilitatile dobandite. Eu vorbeam de cazul particular numit fotbal, care inghite in proportie covarsitoare fondurile publice alocate sportului. Adica aflam ca Mediasul in liga a treia topeste peste jumatate de milion de euro pe sezon din bani publici ca sa se zbata inca un an, fara perspective, fara suporteri.. doar ca vor alesii(cei mai cinstiti oameni). Nu te mai grabi cu insultele ca asta spune multe despre educatia ta aleasa si despre cat de destept esti matale. P.S Nu mai folosi cuvinte complicate daca nu cunosti semnificatia lor.. nici macar din DEX. Asta tradeaza analfabetismul functional.

popescu.dzn
popescu.dzn  •  02 Mai 2024, 18:31
Postat de Luceafaru_Huilei pe 02 Mai 2024, 14:33

Habar nu ai ce vorbești, dacă statul nu ar investi bani în sport, prin CSS-uri, Cluburi Municipale, Cluburi Departamentale, s-ar alege praf de sport, iar aici nu e vorba despre fotbal, ci despre handbal, volei, baschet, hochei, scrimă, canotaj, tenis de masă, etc. Fără cluburile departamentale, municipale, școlare, fără banii de la stat, nimeni nu ar investi în sport. Nu vei găsi niciodată investitori care să investească în scrimă, tenis de masă, canotaj, volei, handbal, etc. Voi nu aveți pic de cogniscibilitate când vorbiți de organigrama și alcătuirea unui club de sport, vorbiți doar becalisme din auzite, de asta sunteți niște oi bete și masă de manevră!

Înotul, scrima sunt sporturi care nu aduc spectatori, drepturi tv, sponsori. Cine opreste CSA sa își asigure finanțarea la fotbal? Ei zic ca sunt Steaua, sa joace cu 15-20.000 de oameni la meciuri, sa aducă sponsori care sa dea 2 milioane euro. Ce logica este sa iei banii de la înot, scrima și sa ii dai unui îmbuibat de KFC ca Adi Popa, în fata a 350 de spectatori, netelevizat pentru ca nu aduci audienta?

Alex90o
Alex90o  •  02 Mai 2024, 16:16
Postat de stefanf78 pe 02 Mai 2024, 15:27

Aveți dreptate ambii (nu sunt de acord cu jignirile tale, dar arât poți): ar trebui interzisă finanțarea publică la sporturile profesioniste. Mă refer la salariile profesioniștilor de la sporturile de echipă: fotbal masculin și handbal. Se pot descurca singure cluburile private, iar dacă nu pot, asta e, să închidă activitatea. Banii publici să meargă în infrastructură sportivă și sportul juvenil.

***

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

Luceafaru_Huilei
Luceafaru_Huilei  •  02 Mai 2024, 15:39
Postat de stefanf78 pe 02 Mai 2024, 15:27

Aveți dreptate ambii (nu sunt de acord cu jignirile tale, dar arât poți): ar trebui interzisă finanțarea publică la sporturile profesioniste. Mă refer la salariile profesioniștilor de la sporturile de echipă: fotbal masculin și handbal. Se pot descurca singure cluburile private, iar dacă nu pot, asta e, să închidă activitatea. Banii publici să meargă în infrastructură sportivă și sportul juvenil.

Un exemplu concludent, pentru cine are ochi să vadă și urechi să audă: Natatie 142 de medalii la Naționalele de înot în bazin de 50 m Sportivii Stelei au dominat copios întrecerile Campionatelor Naționale de înot în bazin de 50 m pentru seniori, tineret și juniori I-II, competiție găzduită de Complexul Sportiv de Natație Otopeni, în perioada 17-21 aprilie. În cele cinci zile de concurs, întotătorii roș-albaștri au cucerit 142 de medalii (64 de aur, 42 de argint și 36 de bronz) și au pus clubul Steaua pe primul loc în clasamentul general.

stefanf78
stefanf78  •  02 Mai 2024, 15:27
Postat de Luceafaru_Huilei pe 02 Mai 2024, 14:33

Habar nu ai ce vorbești, dacă statul nu ar investi bani în sport, prin CSS-uri, Cluburi Municipale, Cluburi Departamentale, s-ar alege praf de sport, iar aici nu e vorba despre fotbal, ci despre handbal, volei, baschet, hochei, scrimă, canotaj, tenis de masă, etc. Fără cluburile departamentale, municipale, școlare, fără banii de la stat, nimeni nu ar investi în sport. Nu vei găsi niciodată investitori care să investească în scrimă, tenis de masă, canotaj, volei, handbal, etc. Voi nu aveți pic de cogniscibilitate când vorbiți de organigrama și alcătuirea unui club de sport, vorbiți doar becalisme din auzite, de asta sunteți niște oi bete și masă de manevră!

Aveți dreptate ambii (nu sunt de acord cu jignirile tale, dar arât poți): ar trebui interzisă finanțarea publică la sporturile profesioniste. Mă refer la salariile profesioniștilor de la sporturile de echipă: fotbal masculin și handbal. Se pot descurca singure cluburile private, iar dacă nu pot, asta e, să închidă activitatea. Banii publici să meargă în infrastructură sportivă și sportul juvenil.

  • 1
  • 2
Comentează