Comentarii (33)
Sthelian
Sthelian  •  24 Septembrie 2024, 17:43
Postat de grigs1981 pe 24 Septembrie 2024, 15:40

Gresesti,amice,nu se plateste trecutul!Se rasplateste performanta!Stii ce inseamna performanta?In primul rand enorm de multa munca...apoi ,pe rand,lipsa unei copilarii,adolescente si tinereti normale,firesti,fara griji...Apoi,la multi dintre performeri,boli"profesionale",datorita efortului imens...si nu in ultimul rand serviciul pentru tara!Ei sunt patrioti cu fapte concrete,care s-au"razboit" cu adversari puternici,din alte tari si au castigat!Au adus faima,glorie,lor dar mai ales tarii!Lucrurile astea ti le spune unul care nu a facut sport de performanta,doar de "masa",cum se spunea odinioara,dar care iubeste sportul si stie cat de greu este,dar cat de important.Cei care au rente viagere sunt adevarati eroi,mai ales intr-o tara cu politicieni care habar-n-au ce insemna sport,educatie,sanatate,o triada care ,dezvoltata ar face mult bine poporului roman...

Din vremea comunista sportul e privit ca un razboi cu capitalistii, nu ca o intrecere sportiva intre oameni. Si da, platim trecutul si nu viitorul, fiindca acei sportivi nu mai fac acum performanta. Da, stiu ca acum se vrea un fel de cerere de iertare pentru tot ce au indurat atunci (batai, foame, munca enorma). Totusi sunt multi care primesc renta asta si mai au si alte venituri tot din bugetul statului. In statele vestice eu nu stiu ca acesti sportivi sa primeasca rente viagere. Poate or fi, dar nu stiu eu. Ma refer la state gen Germania, SUA, Franta, adica spre care Romania se uita. Apoi, sa nu uitam, ca acei sportivi la acea vreme au primit ceva plata. Sigur, nu cit ar fi meritat, dar aici putem avea o alta discutie. N-am pus la indoiala patriotismul lor si nu le neg meritele. Dar in timp ce altii se ocupa de sportivi ca dupa sport sa aiba o viata profesionala si o viata decenta, Romania nu a facut-o si vrea sa repare ceva cu rentele viagere. N-am nimic ca sa primeasca o renta cineva care nu are din ce sa traiasca, dar de ce o primesc cei ce mai primesc si alti bani de la buget sau altii si altii care au din ce trai? Mai mult, dupa 1990 medaliatii de la JO si CM si CE au fost foarte bine rasplatiti in momentul performantei. Sau macar s-a scris in presa. Apoi putem muta discutia spre absurd, ca si cei ce au participat la CM, CE, JO sa primeasca ceva fiindca au fost, au luptat acolo, dar altii au fost mai buni decit ei. Azi calificarea la JO e o performanta in sine.

remarque
remarque  •  24 Septembrie 2024, 17:01

in care tari civilizate se acorda rente viagere sportivilor si in ce cuantum? Cat este pensia maxima de stat in tarile civilizate? Exista pensii speciale in tarile civilizate? De ce Romania are grijsa detoii fii ei, mai putin de cei care trudesc cu adevart si care tac? De ce ne pleaca tinerii si famiile tinere din tara? De ce nu se pune problema cu cat a fost indexat salariul unui truditor din mediul privat? Munca unui astfel de truditor face cat o medalie olimpica, pentru ca el este cel care plateste cu adevarat totul. Si pensiile si salariile bugetarilor si rentele viagere si pensiile speciale si indemnizatiile si ratele si dobanzile la creditele contractate de stat, el romanul anonim, harnic si tacut pe care il batjocoresc toti. Parerea lui nu conteaza, treaba lui e sa produca banii necesari indexarii veniturilor celor care chipurile ne fac sa ne simtim mandri ca suntem romani. Eu unul ma lipsesc de mandria asta, e goala pe dinauntru. Sportul trebuie practicat pentru sanatate, asta e esenta lui.

MariusN
MariusN  •  24 Septembrie 2024, 16:41

DM are perfecta dreptate cand se agita si ptr ceilalți sportivi. Ce sa zica cei care s-au clasat pe urmatoarele locuri 4-10 sa zicem si nu primesc nimic. Cu toate ca au muncit la fel de mult, in conditii mult mai grele si fără prea mari ajutoare financiare din partea autoritătilor? In schimb canotajul, un sport practicat in putine țări, cca 30,cum zicea si DM, beneficiaza de zeci de ani de conditiile de pregatire centralizata, socialist-comunistă, cu cheltuieli imense, fara intrerupere de la un ciclu olimpic la altul, mereu in cantonament, pe cazare, masa si indemnizatii sportive. Singura tara din lume, singurul sport, probabil in afară de China, Coreea de Nord si Rusia, in care se mai practica acest sistem comunistoid. Si ptr asta, se poate spune, ca au fost DOAR 2 medalii de aur la Paris ptr Canotaj. Cam putin. Si chestia ca sportivii trag doar pana la o varsta si apoi trebuie sa traiasca din banii stransi pana atunci, e total gresita. Ca si la fotbalisti. Cine te opreste sa inveti pana la 35 de ani o meserie sau sa studiezi ceva, ca dupaceea sa fi salarizat dupa munca pe care o depui si pensia dupaceea, după cat ai contribuit. Tanti Lipă e Ministra Canotajului si nu a intregului sport. Face jocurile pesedisto- ciolakiste, ptr a ramane in fruntea sportului, cu studii si cunostiinte mediocre, dar lucreaza pentru cine trebuie si doar pentru unii.

grigs1981
grigs1981  •  24 Septembrie 2024, 15:40
Postat de Sthelian pe 24 Septembrie 2024, 13:53

Prin rentele viagere se plateste trecutul, nu viitorul. SUnt sportivi inca in activitate, sefi de cluburi si federatii, de comitete olimpice, secretari de stat, etc, etc ce incaseaza si renta viagera. Sunt altii care au din ce trai si incaseaza renta viagera. Sunt altii insa care traiesc numai din asta. De ce sunt unii care incaseaza drepturi multiple care au ca sursa bugetul de stat? De ce sportivi mari care au din ce trai nu infiinteaza niste burse lunare pentru tineri soprtivi care au nevoie de asa ceva, iar restul de bani primiti sa fie adunati intr-un fond pentru a se da burse sportive si dupa ce nu vor mai fi? Bursa Nadia Comaneci pentru gimnaste, sau bursele gimnasticii create din fonduri de la fostele gimnaste? Cu gale de stringere de fonduri anuale? Bursele cabotajului pentru cei ce fac canotaj, cu banii din rente donati de canotori si gale anuale de stringere de fonduri? De ce sa se traiasca din trecut fara viitor? Aceste burse private ar fi o legatura intre trecut si viitor. X, sportiv medaliat/a la JO sau CM sau CE, care pe perioada studiilor sau a vietii sortive a beneficiat de bursa oferita de Clubul gimnastelor medaliate sau de Clubul canotorilor medaliati. In plus, ar fi un eveniment social fantastic sa reunesti o data pe an cit mai multe din generatiile de gimnaste medaliate, scrimerii medaliati, etc.

Gresesti,amice,nu se plateste trecutul!Se rasplateste performanta!Stii ce inseamna performanta?In primul rand enorm de multa munca...apoi ,pe rand,lipsa unei copilarii,adolescente si tinereti normale,firesti,fara griji...Apoi,la multi dintre performeri,boli"profesionale",datorita efortului imens...si nu in ultimul rand serviciul pentru tara!Ei sunt patrioti cu fapte concrete,care s-au"razboit" cu adversari puternici,din alte tari si au castigat!Au adus faima,glorie,lor dar mai ales tarii!Lucrurile astea ti le spune unul care nu a facut sport de performanta,doar de "masa",cum se spunea odinioara,dar care iubeste sportul si stie cat de greu este,dar cat de important.Cei care au rente viagere sunt adevarati eroi,mai ales intr-o tara cu politicieni care habar-n-au ce insemna sport,educatie,sanatate,o triada care ,dezvoltata ar face mult bine poporului roman...

Stan52
Stan52  •  24 Septembrie 2024, 15:17

Doina Melinte a fost politician în parlament, are și pensie specială, tot nu este mulțumită???

CharlieHarperIII
CharlieHarperIII  •  24 Septembrie 2024, 15:09

Nu stiu cum se cheama asta, cand oamenii vad. dar nu inteleg ce vad. Pai, d-na Doina (chapeau bas) si bre, populatiune: Romania de azi s-a infaptuit prin marea unire dintre cele doua principate: Securistan si Procuristan. Primii au buget peste UN MILIARD DE EURO/AN, care nu se poate justifica in niciun fel. Sunt cei mai numerosi din Europa, si nu raportat la populatie! Si numai ala cu coarne stie (daca scriu dreaq, la mine cenzureaza, daca zici de Putin nu cenzureaza, e pe baza de mare deontologie), deci numai ala stie ce fac, ca singurul care a vrut sa-i bage in legalitate si sa-i controleze Parlamentul a ajuns la bulau ca a trimis doua secretare la partid, ele fiind platite de la DGASPCGCDP. Asa o mare coruptie, chiar n-am mai auzit ! Concluzie: pensii "speciale" (adica bani necuveniti, cadou de la noi, civilii) pentru 30.000 de securisti si enshpe mii de procurori platim. Dc? De frica alora. Deci, d-na Doina, se pare ca asa merge in democratia asta, made in Romania, cu frica. Vedeti cum ii speriati!

Sthelian
Sthelian  •  24 Septembrie 2024, 13:53

Prin rentele viagere se plateste trecutul, nu viitorul. SUnt sportivi inca in activitate, sefi de cluburi si federatii, de comitete olimpice, secretari de stat, etc, etc ce incaseaza si renta viagera. Sunt altii care au din ce trai si incaseaza renta viagera. Sunt altii insa care traiesc numai din asta. De ce sunt unii care incaseaza drepturi multiple care au ca sursa bugetul de stat? De ce sportivi mari care au din ce trai nu infiinteaza niste burse lunare pentru tineri soprtivi care au nevoie de asa ceva, iar restul de bani primiti sa fie adunati intr-un fond pentru a se da burse sportive si dupa ce nu vor mai fi? Bursa Nadia Comaneci pentru gimnaste, sau bursele gimnasticii create din fonduri de la fostele gimnaste? Cu gale de stringere de fonduri anuale? Bursele cabotajului pentru cei ce fac canotaj, cu banii din rente donati de canotori si gale anuale de stringere de fonduri? De ce sa se traiasca din trecut fara viitor? Aceste burse private ar fi o legatura intre trecut si viitor. X, sportiv medaliat/a la JO sau CM sau CE, care pe perioada studiilor sau a vietii sortive a beneficiat de bursa oferita de Clubul gimnastelor medaliate sau de Clubul canotorilor medaliati. In plus, ar fi un eveniment social fantastic sa reunesti o data pe an cit mai multe din generatiile de gimnaste medaliate, scrimerii medaliati, etc.

tomitan
tomitan  •  24 Septembrie 2024, 13:35

Sportul românesc,adica sportivii nu au niciun motiv sa fiarbă.Doina Melinte este cumva Lia Savonea ca sa aiba putere sa matraseasca in instanta dosarele penalilor si sa-i scape?Sportivii care au adus prestigiu Romaniei lucreaza cumva la CCR ca sa-i ajute pe penalii României ? Lucreaza la ANAF ca sa acopere datoriile imense ale lui Negoită? NU.Atunci de ce se vaita?.Aceasta este tara lui Iohannis Vodă in care traiesc.Vroiau sa faca ceva , trebuiau sa faca greva sa refuze sa mearga la olimpiada si să insire si motivele: lipsa infrstructurii sportive,bataia de joc si sifonarea banului public de catre sinecuristii numiti politic etc. Doamna Lipa ca sa-i fie bine s-a inscris in PSD pe motiv ca mereu a fost ajutata de Marcelino.Nu zau ,doamna? A donat Ciolacu vreun ban din buzunarul propriu? Ne intoarcem ca pe vremea lui Nea Nicu? Ne inscriem in partid sa ne punem bine cu secretarul de partid? Ordinul muncii clasa 1 mai lipseste. Oare asa este si-n Germania sau in SUA? Ca să primesti un drept ptr care ai muncit trebuie sa rânjesti langa Biden sau sa-l pupi pe Scholtz? Dacă sportivii vor sa faca ceva sa semneze public o petitie prin care refuza sa mai reprezinte Romania pana nu se depolitizeaza tot. In afara de ministru care este numit politic restul toti sa fie numiti prin concurs .Sefii DJTS din tara sa dea concurs la Bucuresti nu sa fie numiti pe criterii politice. PS.Speciali in tara asta sunt numai magistratii & politicienii corupti.O rusine de specimene.

Papagigli
Papagigli  •  24 Septembrie 2024, 13:30

Doinito nimic n-ai inteles. Bani sunt, dar pentru refugiatii ucraineni. UE ne obliga sa-i premiem pe cei care ne-au furat, nu pe cei care ne-au facut cinste.

catalinionut
catalinionut  •  24 Septembrie 2024, 13:23

Romania este cea mai bogata tara din lume!? Au innebunit toti! Americanii dau rente viagere? Ar trebui sa taie toti banii astia irositi degeaba! Daca a luat medalie ,nu a luat si bani pentru ea? Parlamentarii se schimba intre ei si iau pensii speciale,Mutulica se plimba pe unde vrea muschiul lui,astia iau renta ca au luat o medalie sau mai multe,sunt multi care ies la pensii la 45-50 de ani si NOI MUNCIM CA PROSTII PENTRU TAXE SI IMPOZITE! Cum altii muncesc dupa 25 de ani si inainte ,asa si ei pot sa munceasca! Asta este tara minciunilor !

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Comentează