Comentarii (95)
iri_
iri_  •  09 Decembrie 2024, 18:51
Postat de kyil pe 07 Decembrie 2024, 13:22

Terminati cu prostiile, nu a sustinut niciodata NATO legionarii, v-a dat nea calin apa stricata. Cum sa sustina NATO legionarii vreodata? Hai ca deja am deviat prea mult, asta e site de sport nu de propaganda politica, vedeti-va de treaba si de viata in continuare si lasati diletantii sa faca puscarie meritat.

Pai tu ne-ai dat link-ul... marog, n-are sens discutia, ai dreptate...

Randoomxx
Randoomxx  •  08 Decembrie 2024, 22:41
Postat de Catalynn_28 pe 05 Decembrie 2024, 13:44

Si placa aia nu e bună, nu e corectă măcar dpdv al discursului?! Era bine dacă spunea Rusia de 41 de ori într-un interviu?! Oricum, mai sunt 3 zile, nu văd rostul la a ne mai bălăcări între noi aiurea, preferințele de vot sunt deja clare, nu mai poți schimba acum pe cineva, diferă doar motivarea pe care o vom avea duminică de a ne deplasa la urne. Iar cu cât e CG mai atacat si denigrat de toți trepădușii sistemului, cu atâta motivarea simpatizanților CG va crește, mai ales pt cei de afară care nu au mereu secția de votare la mai puțin de 10 minute de mers pe jos ca noi, și care vor vota masiv CG.

***

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

kyil
kyil  •  07 Decembrie 2024, 13:22
Postat de iri_ pe 06 Decembrie 2024, 21:07

Pai vad ca ne dai un link in engleza de pe wikipedia, dar se pare ca tu n-ai citit pana la capat. Zice ca incepand cu 1947 legionarii fac un "pact" cu comunistii sa se intoarca din exil si sa agreseze pe anti-comunisti. Si dupa zice ca in 1949 conducerea legionarilor primeste fonduri de la NATO sa dea jos guvernul comunist...

Terminati cu prostiile, nu a sustinut niciodata NATO legionarii, v-a dat nea calin apa stricata. Cum sa sustina NATO legionarii vreodata? Hai ca deja am deviat prea mult, asta e site de sport nu de propaganda politica, vedeti-va de treaba si de viata in continuare si lasati diletantii sa faca puscarie meritat.

iri_
iri_  •  06 Decembrie 2024, 21:07
Postat de kyil pe 06 Decembrie 2024, 18:40

De acord cu tine pana la un punct, ca nu au fost fascisti. Dar nici nu am zis asta. Legionarii au mers dupa cum bate vantul, au inceput ca anticomunisti, au mers cu nazisti,pana au intors armele iar apoi au fost aliati cu comunisti, in primii ani de comunism, nu ma lua de sus. De fapt, din baza legionara s-a facut recrutarea pentru securitate, ei au fost cei care au comis cele mai mult crime si au permis comunistilor sa puna definitiv mana pe putere. https://en.wikipedia.org/wiki/Iron_Guard

Pai vad ca ne dai un link in engleza de pe wikipedia, dar se pare ca tu n-ai citit pana la capat. Zice ca incepand cu 1947 legionarii fac un "pact" cu comunistii sa se intoarca din exil si sa agreseze pe anti-comunisti. Si dupa zice ca in 1949 conducerea legionarilor primeste fonduri de la NATO sa dea jos guvernul comunist...

kyil
kyil  •  06 Decembrie 2024, 18:40
Postat de fantoma_lui_BabaNovac pe 05 Decembrie 2024, 19:41

Cand au fost aliati legionarii vreodata cu rusii ? Ce imensitati vorbesti omule ?? Tu cumva confunzi fascistii cu nazistii, legionarii cu fascistii etc. vai de capul vostru si de istoria pe care ati facut-o si n-ati facut-o la scoala. Fascismul, legionarismul, nazismul etc. sunt numite toate MISCARI REACTIONARE. Ele au o sumedenie de elemente in comun dar si destule elemente distincte : de pilda fascismul este mai secular, are o relatie de compromis cu religia in schimb legionarismul e la 180 de grade in acest sens, considera religia ca fiind un element central, credinta si ideologia sunt imbinate. In cazul in care voiai sa sugerezi ca nazistii au facut pact cu comunistii tin sa te anunt ca AIA N-A FOST ALIANTA MESTERE !! Ala a fost un PACT DE NEAGRESIUNE !! e diferenta, intr-o alianta te ajuti militar, economic, logistic s.a.m.d., intr-un pact de neagresiune iti iei angajamentul ca nu te ataci sau nu te sabotezi sau nu te bagi in treburile celuilalt in sfera sa de interes care-i stabilita, negociata si definita clar dinainte, in timpul negocierilor.

De acord cu tine pana la un punct, ca nu au fost fascisti. Dar nici nu am zis asta. Legionarii au mers dupa cum bate vantul, au inceput ca anticomunisti, au mers cu nazisti,pana au intors armele iar apoi au fost aliati cu comunisti, in primii ani de comunism, nu ma lua de sus. De fapt, din baza legionara s-a facut recrutarea pentru securitate, ei au fost cei care au comis cele mai mult crime si au permis comunistilor sa puna definitiv mana pe putere. https://en.wikipedia.org/wiki/Iron_Guard

Jeptar
Jeptar  •  06 Decembrie 2024, 18:37
Postat de iri_ pe 06 Decembrie 2024, 02:17

Pai dusmanul de moarte al leginoarului a fost comunistul! De asta mi se pare foarte ciudat ca Georgescu asta sa fie facut in acelasi timp si legionar, si comunist-putinist, cam aberatie. De altfel tot atacul asta agresiv si fara nici un fel de jena asupra lui Georgescu inceput de luni dupa primul tur si care probabil o sa tina pana in ziua alegerilor, e foarte dubios, creca s-au unit pana la ultimul dusman sa dea in Georgescu, e panica mare in sistem... Daca pana si nea Burlica a simtit nevoia sa tina discurs despre democratie, e clara treaba! Citeam titlu pe un asa zis site de stiri romanesc "candidatul lui putin la alegerile din romania", am ramas fara cuvinte, deci nici macar n-au mai scris "pro-putin", direct e candidatul lui personal :)

Pai Putin nu mai imbratiseaza doctrina comunista, el a preluat din ea doar doctrina ultranationalista, apropiata de cea legionara. Deci afirmatia corecta este: Georgescu este un legionar putinist

talpaiadului
talpaiadului  •  06 Decembrie 2024, 15:31
Postat de dorelus pe 06 Decembrie 2024, 08:39

Independenta ți-o manifești de multe ori având un spate solid, noi am stat, în fața Europei, precum mulți dintre semenii noștri prin Europa :cu mana întinsă... să primim nu să dăm. Pe de altă parte suntem azi, din punct de vedere economic datorită întrării în Europa domnilor. Eu nu stau în țară dară nu pot să nu fiu mândru de tot ce văd că se realizează la noi, vizitez țara de patru ori pe an și numărul de magazine cu materiale de construcții, numărul de camionete de mici independenți pe drumuri arată că suntem o țară prospera. Orașe printre care Oradea, Cluj, Timișoara, Sibiu, Brașov, Alba Iulia și București sunt locuri frumoase, cu oameni frumoși din punct de vedere moral, curate. Sunt plecat din 93 dară cele mai mari transformări le-am observat din 2007. Sigur Europa nu are numai părți bune, dara nimic în asta lume nu are doar avantaje, partenerul de viață când îl alegem nu are doar lucruri bune(iubirea ne face să le vedem doar pe cele bune) și totuși ne unim destinele pentru a fi împreună și la bine și la rău... Azi Europa este, poate, la mai rău ce facem ii dam un picior în fund? Nu mai avem nevoie? Continuați dragi romani modernizarea țării pentru că sunteți pe drumul cel bun, nu unul perfect dară cel mai bun. În occident nu mă simt asa de în siguranță precum în Oradea sau alt mare oraș de la noi dara nu pot să uit că democrația s-a născut în occident prin sacrificii de-a lungul secolelor, democrație de care unele minți bolnave profita pentru a face rău. Sănăta

Asta-i buna, pai ce, camionetele alea ni le-au facut cadou occidentalii sau le-am cumparat noi, romanii? La fel si magazinele cu materiale de constructii, ofera cumva ceva gratis sau trebuie sa platesti pentru produsele respective? Vezi ca e plina Romania si de McDonald's, multumeste-le americanilor pentru "ajutorul" acordat in aceasta privinta. Cum poti sa gandesti asa, mai frate, ca Romania ar trebui sa le fie recunoastatoare tarilor occidentale pentru faptul ca a devenit o piata de desfacere pentru produsele lor? Romania a fost pacalita si jecmanita de catre tarile occidentale de-a lungul intregii istorii, romanii intotdeauna dand mai mult decat au primit, desi au fost obligati si au acceptat pozitia de "a sta cu mana intinsa" la masa negocierilor, cu o umilinta nejustificata, rar intalnita la alte popoare.

talpaiadului
talpaiadului  •  06 Decembrie 2024, 15:05
Postat de FcFcsb_e_SteauaBucuresti pe 06 Decembrie 2024, 01:32

Tot nu vezi dezastrul care vine la pachet cu unul dintre ei? Nu zic ca nu ne indreptam spre alegeri cu Tanca Uraganu candidat pe viitor! La noi absolut orice este posibil,chiar si o Sosoaca,sau un POT in parlament!

Ai dreptate ca o eventuala presedintie a lui Georgescu va inclina balanta in defavoarea partidelor "pro" (nici ele nu mai stiu exact la ce sunt "pro" in ziua de azi, dar cert e ca sunt "pro" la tot ce spun occidentalii ca ar fi mai bine pentru noi) si in favoarea demagogilor din tabara cealalta. Si inteleg defectele lui Georgescu. Dar romanii au de ales intre Georgescu si Lasconi, iar presedintele tarii se alege in primul rand pe baza de calitati, defectele lui Georgescu fiind doar un argument de a nu-l vota pe acesta, dar in niciun caz un argument pentru a o vota pe Lasconi, care trebuie sa demonstreze niste calitati proprii pentru a se califica pentru votul romanilor, iar atat timp cat Lasconi este o marioneta lipsita de idei, prestanta si originalitate, nu vad cum romanii ar putea pune stampila pe numele dumneaei considerand ca ar face un lucru bun pentu tara, votand-o pe Lasconi doar pentru ca e o persoana diferita de Georgescu.

SI1234
SI1234  •  06 Decembrie 2024, 10:49
Postat de SI1234 pe 05 Decembrie 2024, 19:21

Mai clar IQ = 86 arata ca majoritatea romanilor sunt sub nivelul mediu de inteligenta.

Am uitat sa precizez ca asta sunt date oficiale putand fi verificate pe net la o simpla cautare.

SI1234
SI1234  •  06 Decembrie 2024, 10:40
Postat de dorelus pe 06 Decembrie 2024, 08:39

Independenta ți-o manifești de multe ori având un spate solid, noi am stat, în fața Europei, precum mulți dintre semenii noștri prin Europa :cu mana întinsă... să primim nu să dăm. Pe de altă parte suntem azi, din punct de vedere economic datorită întrării în Europa domnilor. Eu nu stau în țară dară nu pot să nu fiu mândru de tot ce văd că se realizează la noi, vizitez țara de patru ori pe an și numărul de magazine cu materiale de construcții, numărul de camionete de mici independenți pe drumuri arată că suntem o țară prospera. Orașe printre care Oradea, Cluj, Timișoara, Sibiu, Brașov, Alba Iulia și București sunt locuri frumoase, cu oameni frumoși din punct de vedere moral, curate. Sunt plecat din 93 dară cele mai mari transformări le-am observat din 2007. Sigur Europa nu are numai părți bune, dara nimic în asta lume nu are doar avantaje, partenerul de viață când îl alegem nu are doar lucruri bune(iubirea ne face să le vedem doar pe cele bune) și totuși ne unim destinele pentru a fi împreună și la bine și la rău... Azi Europa este, poate, la mai rău ce facem ii dam un picior în fund? Nu mai avem nevoie? Continuați dragi romani modernizarea țării pentru că sunteți pe drumul cel bun, nu unul perfect dară cel mai bun. În occident nu mă simt asa de în siguranță precum în Oradea sau alt mare oraș de la noi dara nu pot să uit că democrația s-a născut în occident prin sacrificii de-a lungul secolelor, democrație de care unele minți bolnave profita pentru a face rău. Sănăta

Asta simtim si noi in tara astia care nu dormim la umbra cu mana intinsa l stat sa ne dea. Libertate de circulatie in toata UE, magazine pline ca in vest, peste 100 de canale TV la cablu, putere de cumparare mai mare de la an la an, libertate sa-ti exprimi opiniile politice (asta e cauza ascensiunii neo-legionare0, strazi pline de masini cu parcari inca insuficiente pentru numarul de masini, capitalk strain care plateste cel putin 30% din slariatii romani, pib in crestere de la an la an depasind Ungaria si Grecia si ajungand la 80% din pib-ul mediu pe locuitor din UE, ... pensie medie de 600 euro/luna in crestere, salariul mediu net 1100 euro/luna in crestere, ... Nu e raiul pe pamant dar este urias mai bine decat in 1989.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 10
Comentează