Comentarii (83)
ftwraku
ftwraku  •  30 Aprilie 2014, 18:47
Postat de ftwraku pe 30 Aprilie 2014, 18:44

De fapt,diverenta este ca acel sistem avea la baza o ratiune,chiar daca metodele erau gresite,intentia era mai buna. E de preferat o fapta rea facuta dintr-o intentie buna,decat o fapta buna facut-o dintr-o intentie rea. Acum am ajuns capsunarii Europei si tiganii Europei:) Ca de era 'mare revolutie" pe bune,sistemu trebuia sa cada in anii 70 cand restrictiile si viata era MULT,MULT MAI DURA DECAT cea din 89. Si intrebati orice batran sau parinte si va poate confirma:) Daca Romania mai ramanea inca 6-7 cu regimul ala,era mai bine acum.Comunismul oricum nu avea cum sa mai tina mult odata cu dezvoltarea tehnologiei si a mijlocelor astea de comunicare.

De ce dracu a cazut tot sistemu comunist deodata? :)) De ce nu a cazut sistemu comunist si in China:) Poi acolo au fost cele mai mari prosteste anti comunism. Oamenii se puneau in fata tancurilor in China,si totusi nu a cazut. China acum poate sa treaca de la comunism la capitalism fara probleme,fara sa fie afectata,insa daca ar fi facut si ea trecerea la fel ca Romania,Rusia,samd,acum era vai de capu ei. Oricat vor incerca americanii,China va ajunge prima putere mondiala in urmatorii 20 de ani. Momentan e a doua:) Dar a venit din urma si a recuperat chiar si in plina criza financiara;) Ma rog,cititi si voi altceva infara de propaganda si capitalism prost inteles:P

ftwraku
ftwraku  •  30 Aprilie 2014, 18:44
Postat de ftwraku pe 30 Aprilie 2014, 18:37

Ba,baiatule,germanii au trecut de la nazism la un alt nivel...noi tot am batut apa-n piua:P Lasati-ma cu demagogeala asta,eu sunt de acord cu tot ce ati spune voi despre comunism,cu tot ce ati spune voi legat de liderii de atunci,doar ca as spune ca astia din ziua de azi,politicienii,ori societatea este mai comunista decat cei de atunci:) Poi care e diferenta dintre Maior si Anghelache? Care e diferenta dintre Macovei si un lider comunist?Care e diferenta dintre capitalismul de azi cand ai tot pe rafturi dar nu poti sa cumperi si coada din comunism. Repet,sunt de acord si ma bucur din suflet ca pot sa ma exprim cat de cat liber,insa discutile astea sunt intelese gresit.

De fapt,diverenta este ca acel sistem avea la baza o ratiune,chiar daca metodele erau gresite,intentia era mai buna. E de preferat o fapta rea facuta dintr-o intentie buna,decat o fapta buna facut-o dintr-o intentie rea. Acum am ajuns capsunarii Europei si tiganii Europei:) Ca de era 'mare revolutie" pe bune,sistemu trebuia sa cada in anii 70 cand restrictiile si viata era MULT,MULT MAI DURA DECAT cea din 89. Si intrebati orice batran sau parinte si va poate confirma:) Daca Romania mai ramanea inca 6-7 cu regimul ala,era mai bine acum.Comunismul oricum nu avea cum sa mai tina mult odata cu dezvoltarea tehnologiei si a mijlocelor astea de comunicare.

ftwraku
ftwraku  •  30 Aprilie 2014, 18:37
Postat de demolarii pe 30 Aprilie 2014, 04:59

Tot articolul se rezuma la sintagma "l-a preluat". Nu este: retinut, declarat, atacat, ridicat; ci este preluat, asa cum orice conducator de delegatie sportiva din acele vremuri avea obligatia. Dar nu inteleg de ce se tot bate moneda pe calificarile profesionale ale D-l Anghelache, cand seful CCA este decorat pentru ca a castigat un meci in locul Stelei, si care a recunoscut ca arbitra cu sortul acestei formatii pe el. ACUM este, nu a fost.....

Ba,baiatule,germanii au trecut de la nazism la un alt nivel...noi tot am batut apa-n piua:P Lasati-ma cu demagogeala asta,eu sunt de acord cu tot ce ati spune voi despre comunism,cu tot ce ati spune voi legat de liderii de atunci,doar ca as spune ca astia din ziua de azi,politicienii,ori societatea este mai comunista decat cei de atunci:) Poi care e diferenta dintre Maior si Anghelache? Care e diferenta dintre Macovei si un lider comunist?Care e diferenta dintre capitalismul de azi cand ai tot pe rafturi dar nu poti sa cumperi si coada din comunism. Repet,sunt de acord si ma bucur din suflet ca pot sa ma exprim cat de cat liber,insa discutile astea sunt intelese gresit.

ftwraku
ftwraku  •  30 Aprilie 2014, 18:31

Ba,problema noastra e ca din comunism noi am luat doar lucrurile rele,cum ar fi...mentalitatea. Eu as avea o intrebare pentru toti "liberalii" de azi...Ce traim noi acum,in Romania dar si la nivel global e democratie? Iar strict legat de Romania,sistemu ala asa cum a fost sau nu,a dat generatia de aur,Steaua 86,Dinamo 84,Craiova Maxima,Portile de Fier 1,Portile de Fier 2,un generator nuclear terminat in proportie de 90%,Transfagaranu,Romania vindea masini en gros la arboi,cum ar fi...Aro:) Productia de cereale era de 100x mare,datoriile externe au fost platite,deci nu eram datori la nimeni:) Asa ca lasati-ma cu povestile astea;) De va pasa de democratie si liberate vb.de altele:P

demolarii
demolarii  •  30 Aprilie 2014, 04:59

Tot articolul se rezuma la sintagma "l-a preluat". Nu este: retinut, declarat, atacat, ridicat; ci este preluat, asa cum orice conducator de delegatie sportiva din acele vremuri avea obligatia. Dar nu inteleg de ce se tot bate moneda pe calificarile profesionale ale D-l Anghelache, cand seful CCA este decorat pentru ca a castigat un meci in locul Stelei, si care a recunoscut ca arbitra cu sortul acestei formatii pe el. ACUM este, nu a fost.....

sibelius
sibelius  •  29 Aprilie 2014, 17:25
Postat de ghete.aur.furate pe 29 Aprilie 2014, 17:15

Iti pierzi timpul cu copiii securistilor care au fost colegi cu comunistul Anghelache. Sunt invatati de mici de catre monstri de parinti sa minta si sa dezinformeze.

De aia si-a retras plangerea impotriva lui Reghe...pentru ca a fost intr-adevar securist :))

ghete.aur.furate
ghete.aur.furate  •  29 Aprilie 2014, 17:15
Postat de enjoy.the.silence. pe 29 Aprilie 2014, 17:14

tuvangura de securisti sinistri. ati sarit toti in apararea acestui securist notoriu, sunteti de trista amintire miitienilor. nici in 2014 nu puteti trai fara ei. ptiuuuu

Iti pierzi timpul cu copiii securistilor care au fost colegi cu comunistul Anghelache. Sunt invatati de mici de catre monstri de parinti sa minta si sa dezinformeze.

enjoy.the.silence.
enjoy.the.silence.  •  29 Aprilie 2014, 17:14
Postat de zizu pe 29 Aprilie 2014, 16:56

eeeeee...asta nu conteaza!inteligenta e ceva ce la steaua e ceva sublim dar lipseste cu desavarsire! ineptii becaliote,tupeu de mm,aroganta si reality uri desuete marca reghe basca niste manele cu piti.....ASTA E STEAUA

tuvangura de securisti sinistri. ati sarit toti in apararea acestui securist notoriu, sunteti de trista amintire miitienilor. nici in 2014 nu puteti trai fara ei. ptiuuuu

4patraulea
4patraulea  •  29 Aprilie 2014, 17:08

a mai reusit sa plece viscreanu pana la urma, barem bupa revolutie?!!!

ghete.aur.furate
ghete.aur.furate  •  29 Aprilie 2014, 17:04
Postat de mizzzerya pe 29 Aprilie 2014, 16:22

Si pentru cei care inca se mai intreaba : Anghelache a fost adus la Dinamo la recomandarea lui Lucescu si girat de Lucescu de catre Negoita . Va veni si ziua cand veti afla ce fel de om a fost Lucescu . Am spus om... nu antrenor ...e o diferenta . Ca si om , Lucescu nu e departe delic de Anghelache , ba poate chiar mai talentat decat el. Dar vine si ziua aia .....

Tatal lui Razvan Burleanu il acuza de blat pe marele Mircea Lucescu! "-In 1990, iarăşi, scandal cu Dinamo…Inaintea partidei cu pricina venise la noi în vestiar, Mircea Lucescu, antrenorul dinamovist. Ne-a propus un meci egal, cu condiţia ca ei să marcheze primii, iar noi sa egalăm după aceea. Antrenorul nostru era Mircea Nedelcu şi el s-a opus. a vrut invers, să marcăm noi primii. Cu două etape în urmă, Dinamo procedase la fel la Cluj, a marcat, dar după aceea nu le-a mai lăsat pe gazde să egaleze". Spectatorii şi-au dat seama că e blat şi au urmat incidentele de după meci, când au incendiat autocarul dinamovist." ASTA ESTE DINAMO SECURISTUL EFTIMIE SI LUCESCU -HOTII GHETEL

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 9
Comentează