Comentarii (26)
10153836040333310
Blonder DC  •  15 Octombrie 2020, 00:42

Bai baieti, trecand peste toate disputele, apoi daca nici aia de la France Football nu se pricep,nu stiu care chibit se mai pricepe! Ca fotbalist Hagi a fost imens si cu asta basta!

chris
chris  •  13 Octombrie 2020, 09:31

Am o intrebare, posibil retorica. Oare de ce este atâta răutate printre noi? Lăsând deoparte ce fel ar putea fi Gheorghe Hagi ca om, ca antrenor sau ca anteprenor, el a fost unul dintre cei mai buni si recunoscuti jucatori de fotbal ai Romaniei, altfel nu cred ca intra in calculele unor publicatii internationale. Un simplu vanzator la taraba din Polonia, cand a auzit ca sunt roman mi-a spus doua cuvinte: “Ceaucescu” si “Hagi”. Cu anumite exceptii, pentru francezi si alte nații, noi romanii suntem TOȚI: ***, hoți, violatori, pești și *** si acel popor care face munca de jos in țările bogate. Oare ar trebui sa ne bucuram ca unii straini mai știu si de Comaneci, Hagi, Halep, Nastase, Lucescu si alții ca ei care fac cinste acestei țări si sa-i multumim lui Dzeu ca s-au nascut in Romania? Așa cum sunt ei, cu toate pacatele lor...

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

belane
belane  •  13 Octombrie 2020, 08:51
Postat de robby73 pe 13 Octombrie 2020, 04:00

Germania are în fiecare generație, cel puțin 5 jucători (poate nu neapărat pe poziția lui) mai valoroși decât Hagi. Noi îl ridicăm în slavi și adevărul e că pentru fotbalul românesc a fost și este un zeu, dar în nici o altă țară (Franța, Germania, Spania, Italia, Olanda ) nu ar fi strălucit așa cum a strălucit la noi. Nu a făcut față nici la Real și nici la Barca. A fost ca Ianis ori a intrat în minutul 60, ori a fost scos de pe teren în minutul 60. Nu a reușit să fie un jucător de baza la echipele mari.

Au fost jucatori fenomenali care n-au impresionat la cluburi mari pentru ca aveau alta tipologie sau pur si simplu nu s-au acomodat : crezi ca Maradona a rupt gura targului in cele doua sezoane petrecute la Barca ? Barca nu stia cum sa scape de el mai ales dupa accidentare ! A cucerit o cupa a Spaniei iar in Europa au dezamagit crunt - au fost eliminati chiar din primul tur al Cupei Cupelor si in La Liga mai sus de 3 n-au reusit sa termine si vorba aia campionatul spaniol e un campionat mult mai lejer in ceea ce priveste spatiile si stilul de joc decat cel italian. Apoi s-a transferat la Napoli, un club ce nu avea nume in fotbalul european la acea vreme, era o echipa mediocra (aveau doar 2 cupe ale Italiei in palmares pana sa vina El Pibe). De Gascoigne ce sa mai zici - a dezamagit in Italia la Lazio in Serie A ce reprezenta in anii '90 cel mai puternic campionat din lume. Riquelme alt caz : a dezamagit la Barca pentru ca apoi cu Villarreal (o echipa fara nume) sa ajunga in semifinalele CL el fiind motorul acelei formatii. Socrates la Fiorentina nici el n-a reusit sa se impuna in Serie A. Toti acesti jucatori de nr. 10 sunt de alta tipologie, sunt jucatori pe care nu poti sa-i incadrezi intr-un sistem, trebuie sa le lasi libertate in teren, de aceea ei au avut mai mult succes la echipe mai mici pentru ca acolo reprezentau painea si sarea, erau zeii in functie de care se construia echipa si tactica.

the.fixer
the.fixer  •  13 Octombrie 2020, 07:59
Postat de dragos_chiva pe 12 Octombrie 2020, 23:39

Vehementule, Hagi este un nume pe care marile nume din fotbalul mondial îl cunosc și îl respectă cum ar fi Maradona de exemplu -ai auzit de Maradona nu-i așa?- dar să știi că dacă mergeai cu Dobrin sau Balaci ai tăi de mână și te întâlneai cu Maradona și îi cereați un autograf v-ar fi chemat la sesiunea de autografe de după meci. Poate că nu ești informat dar Hagi este câștigâtor al Supercupei Europei de două ori (o dată cu Steaua și o dată cu Galatasaray și câștigător al Cupei UEFA cu formația din urmă). Apoi înainte să arunci cu noroi în Hagi mai stai și tu și uită-te primprejur și dacă mai știi vreun român care să fi jucat câteva sezoane atât și la Real Madrid cât și la Barcelona atunci sunt dispus să te ascult, dar dacă știi că nu există astfel de jucători de ce vrei tu să negi ceea ce știe toată lumea?: Hagi este printre puținii sportivi români care a scris o poveste de succes pe termen lung la nivel internațional și asta tu nu ai cum să negi, fiindcă tu nu ai niciun argument real la îndemână, trebuie să ți-l confecționezi singur. Ar trebui să-ți fie rușine pentru că minimalizezi Academia Viitorului și rezultatele sale dar cel mai mult ar trebui să-ți fie rușine că îl acuzi pe Hagi de "blaturi" și "vânzări dubioase".Probabil ești ceea ce se cheamă "un om recent". Pentru omul recent lumea a început odată cu el și pentru toți cei care au trăit înaintea lui el are o singură întrebare: "...ce mare jmecherie ați făcut?...".

*** de vede! Tot la gandirea “ ce smecherie” ai ramas! Degeaba iti explic nu ai intelege!

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

robby73
robby73  •  13 Octombrie 2020, 04:00
Postat de doardinamo1948 pe 13 Octombrie 2020, 01:14

Ai dreptate, însă dacă te uiți la cariera lui Hagi o sa vezi ca nu a făcut fata la echipe mari. Insa, când același lucru e făcut de Islanda, specialiștii și ziaristii din România îi considera niște pescari amărâți pe care trebuie să-i batem pentru ca noi știm sa dam pase cu călcâiul. Germania e cea mai de succes echipa naționala (a jucat cele mai multe finale și semifinale de la mondiale!) și niciodată nu s-a bazat pe jucatori gen Hagi pentru ca nu au avut și pentru ca ei au echipa, nu jucatori geniali. In ultimii 15 ani, Germania a jucat de 3 ori împotriva Argentinei cu Messi in teren și de 3 ori au câștigat, pentru ca au jucat ca o echipa și nu s-au bazat pe sclipirile de geniu ale unui singur jucător/rege. Nu ma înțelege greșit, am avut ochii plini de lacrimi la Gala Hagi dar nu putem sa așteptăm încă 20 de ani ca sa apăra încă un jucător ca Dobrin, Balaci sau Hagi ca sa ne calificam la un turneu final. Dacă nu ne schimbam mentalitatea asta de jucatori care dau bine cu călcâiul ne bate și Andorra și Gibraltar.

Germania are în fiecare generație, cel puțin 5 jucători (poate nu neapărat pe poziția lui) mai valoroși decât Hagi. Noi îl ridicăm în slavi și adevărul e că pentru fotbalul românesc a fost și este un zeu, dar în nici o altă țară (Franța, Germania, Spania, Italia, Olanda ) nu ar fi strălucit așa cum a strălucit la noi. Nu a făcut față nici la Real și nici la Barca. A fost ca Ianis ori a intrat în minutul 60, ori a fost scos de pe teren în minutul 60. Nu a reușit să fie un jucător de baza la echipele mari.

1788161314734333
Dzeco Marco  •  13 Octombrie 2020, 01:36

Pe cat de mare a fost ca jucator, pe atat de BLATIST ORDINAR e ca antrenor !!! Sa amintim doar acel fcsb-viitura 2-5 din 18 mai 2013 prin care viitura ovidiu NU A MAI RETROGRADAT ? ? ? Sau acea infrangere, 6 luni mai tarziu, in fata aceleiasi fcsb in care " maretul " PUTANU marca 2 AUTOGOLURI ? ? ? ? Sau BLATURILE care au facut viitura ovidiu, campiona in 2016-2017 ? ? ? Sau INFRANGERILE CATASTROFALE, 4 sezoane la rand, din PRELIMINARIILE cupelor europene, prin care viitura ovidiu a PRABUSIT efectiv COEFICIENTUL tara al Romaniei ? ? ?

doardinamo1948
doardinamo1948  •  13 Octombrie 2020, 01:14
Postat de tandd pe 13 Octombrie 2020, 00:17

e discutabil ce spui in multe privinte,jocul romaniei in aproximativ ultimii 10 ani a lui hagi la nationala era simplu,ne aparam cu 9 oameni si cand intereceptam mingea o dadeam lui hagi care stia ce sa faca cu ea.Un joc simplu si direct bazat exclusiv pe geniul lui hagi.El alerga cu mingea la picior ceea ce e infinit mai greu decat dupa minge.Te-ai uitat la romania din ziua de azi?spune-mi ce vezi?11 jucatori pe teren si niciunul nu stie sa tina mingea ptr 2-3-4 sec sa dea timp echipei sa se aseze pe pozitii ofensive,de aia pasa noastra si combinatiile sunt 90% in terenul nostru nu al adversarului unde poti deveni periculos

Ai dreptate, însă dacă te uiți la cariera lui Hagi o sa vezi ca nu a făcut fata la echipe mari. Insa, când același lucru e făcut de Islanda, specialiștii și ziaristii din România îi considera niște pescari amărâți pe care trebuie să-i batem pentru ca noi știm sa dam pase cu călcâiul. Germania e cea mai de succes echipa naționala (a jucat cele mai multe finale și semifinale de la mondiale!) și niciodată nu s-a bazat pe jucatori gen Hagi pentru ca nu au avut și pentru ca ei au echipa, nu jucatori geniali. In ultimii 15 ani, Germania a jucat de 3 ori împotriva Argentinei cu Messi in teren și de 3 ori au câștigat, pentru ca au jucat ca o echipa și nu s-au bazat pe sclipirile de geniu ale unui singur jucător/rege. Nu ma înțelege greșit, am avut ochii plini de lacrimi la Gala Hagi dar nu putem sa așteptăm încă 20 de ani ca sa apăra încă un jucător ca Dobrin, Balaci sau Hagi ca sa ne calificam la un turneu final. Dacă nu ne schimbam mentalitatea asta de jucatori care dau bine cu călcâiul ne bate și Andorra și Gibraltar.

dragos_chiva
dragos_chiva  •  13 Octombrie 2020, 00:30
Postat de observator_ipohondru pe 12 Octombrie 2020, 23:36

France Football facea acest clasament cam cu vreo 22 de ani in urma. De atunci, ce sa vezi, au aparut zeci si zeci de meseriasi. Daca s-ar reactualiza clasamentul, Gicuta al nostru ar fi dincolo de locul 50-60. Si sa facem socoteala ca la mijlocasi, sunt de mai multe feluri: ofensivi (unde se incadreaza hagi), defensivi, de banda stanga-dreapta. Asa ca mai incet cu osanalele, a fost, dar nu asa pe cat se crede el. Dobrin, Balaci, .... Hagi. Or mai fi fost si altii, dar eu pe acestia i-am vazut, despre ei pot sa vorbesc.

Tu ai obserrvat din imaginea ce însoțește articolul că știrea este recentă (e de azi)? Nu ai reușit să înțelegi că ancheta se realizează acum, nu cu 22 de ani în urmă cum crezi tu?Ai intrat și tu să verifici știrea pe site-ul France Footbal să o vezi cum stă acolo în toată splendoarea ei? Tu citești pe diagonală nu-i așa? Și-ți mai spun o noutate: clasamentul făcut de FF conține NUMAI mijlocași ofensivi (nu compară nimeni mere cu prune cum ai face-o tu dacă te-ar pune pe tine să întocmești acest clasament). Deci nu ai de ce să te temi că Hagi va cădea sub locul 20 într-un clasament care conține...numai 20 de locuri. De unde veniți frate?

belane
belane  •  13 Octombrie 2020, 00:18
Postat de robby73 pe 12 Octombrie 2020, 23:46

Un clasament sau o nominalizare, în care apare Hagi și nu apare nume mari ca Ronaldinho sau Rivaldo, nu poate fi luata în serios. Mai sunt unii ca tine, care mai cred în basme de genul ăsta.

Gresit! Rivaldo n-a fost un pur mijlocas ofensiv, a fost mai mult inaintas - un support striker (asa a jucat si pentru Palmeiras, Deportivo, Barcelona si Brazilia, poate spre finalul carierei cand a evoluat la Olympiakos a indeplinit mai mult un rol de coordonator) cat despre Ronaldinho (eu personal il consider peste Hagi) desi a fost un nr. 10 clasic exceptional stii care-i diferenta dintre el si restul celor nominalizati - durabilitate si calitatea de lider - Ronaldinho a fost excelent vreme de doar 6 ani 2002-2008, dupa CM din 2008 unde a dezamagit crunt s-a aflat intr-o panta descendenta, la CM din 2002 a avut acel meci excelent contra Angliei si restul OK (a jucat bine nu ma intelege gresit dar n-a stralucit asa cum a facut-o de pilda Rivaldo la acel CM) la PSG impresiona prin fentele lui dar n-a reusit sa cucereasca nici un trofeu atat cu echipa cat si individual, la Barcelona a fost absolut fenomenal mai putin in finala CL contra lui Arsenal din 2006. In termen de originalitate, creativitate si dribbling Ronaldinho sigur e in top 3 dar nu e nici acel tip de jucator care sa-ti care o echipa de unul singur.

tandd
tandd  •  13 Octombrie 2020, 00:17
Postat de doardinamo1948 pe 13 Octombrie 2020, 00:09

Hagi a fost un jucător foarte talentat dar la fel de mofturos și răsfățat pe care l-au dus alții in cârca. La Real și la Barca nu prea a avut succes pentru ca acolo trebuie sa pui osul serios la munca nu sa aștepți ca ceilalți sa recupereze mingea și sa ți-o dea tie pentru ca ești Hagi și ești tehnicul lui peste. La fel era și la Naționala unde a beneficiat din plin de o generație de fotbaliști fenomenali care duceau greul meci de meci pentru ca Hagi sa își menajeze forțele și sa fie in stare sa-și pună in valoare atuurile. La naționala nu a avut concurenta pentru ca Lupu și alți jucatori ca el nu au avut ambitie nici cât jumătate din talentul pe care îl posedau. Așa cum aleargă Messi pe teren așa alerga și se implica și Hagi in jocul echipei. Fotbalul s-a schimbat și azi dacă cei 11 jucatori din teren nu transpira, echipa lor pierde.

e discutabil ce spui in multe privinte,jocul romaniei in aproximativ ultimii 10 ani a lui hagi la nationala era simplu,ne aparam cu 9 oameni si cand intereceptam mingea o dadeam lui hagi care stia ce sa faca cu ea.Un joc simplu si direct bazat exclusiv pe geniul lui hagi.El alerga cu mingea la picior ceea ce e infinit mai greu decat dupa minge.Te-ai uitat la romania din ziua de azi?spune-mi ce vezi?11 jucatori pe teren si niciunul nu stie sa tina mingea ptr 2-3-4 sec sa dea timp echipei sa se aseze pe pozitii ofensive,de aia pasa noastra si combinatiile sunt 90% in terenul nostru nu al adversarului unde poti deveni periculos

  • 1
  • 2
  • 3
Comentează