Comentarii (34)
catalin_cj
catalin_cj  •  23 Septembrie 2024, 14:11
Postat de camcam pe 23 Septembrie 2024, 11:38

mai asta care vorbesti de inteligenta,vad ca esti mare fan cfr ,idolul tau fiind paskany,ai uitat cum ai luat titlurile aici in campionatul descultilor ? cand scri ca arsenal o domina pe city in ultimii ani la ce te referi ?la ZERO campionate luate in ultimii 20 de ani ? se pare ca ar trebui sa mai treci pe la oftalmolog sau schimba tv ul cine stie la ce campionat te uiti ...e ca si cum fugi de unul singur si iei locul 2 ...si vor mai trece inca 20 de ani ! acrii sunt strugurii ! stai linistit ca nu mor caii cand vor cainii....

Nu ai inteles nimic. Am scris strict de meciurile directe. De ce te iei de CFR si de altceva ? Lipsa de argumente nu e decat lipsa a inteligentei tale. Acum 2 ani s-a intamplat la fel cu Liverpool. Ani de zile City si-a facut manariile incalcand fair playul financiar, alaturi de PSG. Toata lumea stie ca banii seicilor au facut ca aceste doua lipitori care arunca cu banii sa fie acceptate. Doua echipe artificiale, orice amarastean putea reusii in acest mod sa castige titluri. Daca PSG mai avea ceva urma de istorie prin Franta City e doar o masinarie ordinara, o echipa fara identitate si fara pic de atractie.

grandetorito
grandetorito  •  23 Septembrie 2024, 14:08
Postat de c0ncret pe 23 Septembrie 2024, 10:24

Tu esti fan City, cica? Unde erai pana in 2009, cand au preluat arabii clubul? Mai erai fan City si atunci? Ce performante a facut "marea" ta echipa pana atunci? Pauza, nu? Mai era Guardiola la City, fara contractul sau baban? I-au adus aia ce titulari si rezerve a vrut. Nu contest, e un antrenor bun, dar nu despre el e vorba aici.

Sunt fan fotbal. City îmi place de la momentul "Agueroooo" cand am fost foarte impresionat de Mancini si ai lui in acel sezon. Îmi place Pep pentru stilul ofensiv si inventiv pe care il practică echipele lui. E adevărat ca au un avantaj financiar, dar asta nu garantează niciodată succesul (vezi cazurile Chelsea , Man Utd, PSG...).

donnie
donnie  •  23 Septembrie 2024, 13:57
Postat de c0ncret pe 23 Septembrie 2024, 13:24

Da, sigur, este absolut ideal sa avem campionate in vest cu echipe ca City si PSG care isi castiga an de an competitiile interne pentru ca si-au distrus concurenta, fiind patronate de statele Qatar respectiv Emiratele Arabe Unite. Argumente cu "daca maine vine x la Arges si y la Sheffield" nu au nicio valoare, in realitate nu vine nimeni. Eu nu sunt impotriva investitiilor sau a salvarii unor cluburi, dar nici sa vina qatarezii si tot seicii din zona sa isi ia cate un club de genul City si sa toarne bani cu nemiluita acolo pana castiga tot. Pana la urma, unde e distractia, cand stii ca an de an campionatul in Franta e castigat de PSG? Si daca joaca cu echipa a doua, tot ei il castiga. Aici s-a ajuns, si in ultimii 4 ani la fel e si in Anglia.

Si inca o completare la comentariul tau pt ca ma intrebai ( sau te intrebai retoric) unde se va ajunge. La superliga Europei, acolo se va ajunge. Sau la comasarea campionatelor nationale, franta cu italia, spania cu portugalia ( cum ar fi sa ai real, barca, atletico, porto, benfica si sporting intr-o singura liga ? ), romania cu bulgaria si serbia ( ar fi mai interesant sa joci cu steaua rosie si partizan sau cu voluntari si botosani ? ). Fotbalul de azi si cel din viitor nu se va mai intoarce niciodata asa cum era in anii 80 , 90 sau anii cand eram noi copii si ne-am indragostit de sportul asta. Vrei fotbalul din trecut ? Urmareste ligile inferioare

c0ncret
c0ncret  •  23 Septembrie 2024, 13:35
Postat de camcam pe 23 Septembrie 2024, 12:36

ce te astepti de la concret ? de unde nu E nici dzeu nu cere ! lasa l sa se bucure de de comentarile lui gigi becali la tv

Bai carnat cu de toate si trecut de termen, vezi ca echivalentul la ce face City in Anglia, daca ar fi sa fie un echivalent din mamaliga 1, pastrand proportiile, e chiar ciobanul cu fcfcsb-ul sau. Ca si asta cumpara tot ce vrea din Ro, diferenta fiind ca aia de la City sunt suficient de inteligenti sa isi puna antrenori adevarati, nu imitatii, in timp ce ciobanul antreneaza din canapea, crezand ca fotbalul e o joaca pentru el.

c0ncret
c0ncret  •  23 Septembrie 2024, 13:24
Postat de donnie pe 23 Septembrie 2024, 12:12

Ai perfecta dreptate. In aceeasi situatie, la o scara mai mica evident, este si CFR Cluj. Ar trebui ca doar dinamo sau steaua sa castige campionatul ? Nici cfr nu a avut traditie in liga 1 sau mari performante. Peste 20 sau 30 de ani sau 50 de ani cineva va cumpara o echipa gen Brighton, iar oamenii vor considera ca este o echipa artificiala si nu o echipa de traditie ca City , care va avea la vremea respectiva, probabil, campionate castigate, cupe europene si f multi fani. Copiii din Manchester de 7-8 ani catre ce echipa se indreapta acum ? City sau United ? Isi vor face o baza de fani. Au fost echipe mari care au disparut, apar altele noi. Unele dintre ele au ramas mari. Daca maine vine un investitor la fc arges sau sheffield united, nu ar trebui sa isi seteze ca obiectiv castigarea campionatului an de an ? Ar trebui ca doar echipele mari sa castige ? Da, poate fi frustrant sa apara o astfel de echipa peste noapte, dar si celelalte tot cu bani multi au ajuns la acest nivel. Doar ca le-a luat mai mult timp

Da, sigur, este absolut ideal sa avem campionate in vest cu echipe ca City si PSG care isi castiga an de an competitiile interne pentru ca si-au distrus concurenta, fiind patronate de statele Qatar respectiv Emiratele Arabe Unite. Argumente cu "daca maine vine x la Arges si y la Sheffield" nu au nicio valoare, in realitate nu vine nimeni. Eu nu sunt impotriva investitiilor sau a salvarii unor cluburi, dar nici sa vina qatarezii si tot seicii din zona sa isi ia cate un club de genul City si sa toarne bani cu nemiluita acolo pana castiga tot. Pana la urma, unde e distractia, cand stii ca an de an campionatul in Franta e castigat de PSG? Si daca joaca cu echipa a doua, tot ei il castiga. Aici s-a ajuns, si in ultimii 4 ani la fel e si in Anglia.

camcam
camcam  •  23 Septembrie 2024, 12:36
Postat de donnie pe 23 Septembrie 2024, 12:12

Ai perfecta dreptate. In aceeasi situatie, la o scara mai mica evident, este si CFR Cluj. Ar trebui ca doar dinamo sau steaua sa castige campionatul ? Nici cfr nu a avut traditie in liga 1 sau mari performante. Peste 20 sau 30 de ani sau 50 de ani cineva va cumpara o echipa gen Brighton, iar oamenii vor considera ca este o echipa artificiala si nu o echipa de traditie ca City , care va avea la vremea respectiva, probabil, campionate castigate, cupe europene si f multi fani. Copiii din Manchester de 7-8 ani catre ce echipa se indreapta acum ? City sau United ? Isi vor face o baza de fani. Au fost echipe mari care au disparut, apar altele noi. Unele dintre ele au ramas mari. Daca maine vine un investitor la fc arges sau sheffield united, nu ar trebui sa isi seteze ca obiectiv castigarea campionatului an de an ? Ar trebui ca doar echipele mari sa castige ? Da, poate fi frustrant sa apara o astfel de echipa peste noapte, dar si celelalte tot cu bani multi au ajuns la acest nivel. Doar ca le-a luat mai mult timp

ce te astepti de la concret ? de unde nu E nici dzeu nu cere ! lasa l sa se bucure de de comentarile lui gigi becali la tv

donnie
donnie  •  23 Septembrie 2024, 12:12
Postat de c0ncret pe 23 Septembrie 2024, 11:35

Inca o data, hai sa nu amestecam apa cu otetul. Acele echipe si-au creat o istorie, baze de fani, membri cotizanti, au crescut in timp prin performante si vanzari de abonamente, prin traditie. City in schimb a fost o ehipa anonima care deodata a prins potul cel mare si a transformat pana si Premier League in farmers league (pentru ca asta e adevarul, fac in fiecare an peste 90 de puncte, indiferent ca Arsenal sau Liverpool se bat cu ei, le e imposibil sa ii depaseasca in final).

Ai perfecta dreptate. In aceeasi situatie, la o scara mai mica evident, este si CFR Cluj. Ar trebui ca doar dinamo sau steaua sa castige campionatul ? Nici cfr nu a avut traditie in liga 1 sau mari performante. Peste 20 sau 30 de ani sau 50 de ani cineva va cumpara o echipa gen Brighton, iar oamenii vor considera ca este o echipa artificiala si nu o echipa de traditie ca City , care va avea la vremea respectiva, probabil, campionate castigate, cupe europene si f multi fani. Copiii din Manchester de 7-8 ani catre ce echipa se indreapta acum ? City sau United ? Isi vor face o baza de fani. Au fost echipe mari care au disparut, apar altele noi. Unele dintre ele au ramas mari. Daca maine vine un investitor la fc arges sau sheffield united, nu ar trebui sa isi seteze ca obiectiv castigarea campionatului an de an ? Ar trebui ca doar echipele mari sa castige ? Da, poate fi frustrant sa apara o astfel de echipa peste noapte, dar si celelalte tot cu bani multi au ajuns la acest nivel. Doar ca le-a luat mai mult timp

anonim....
anonim....  •  23 Septembrie 2024, 11:56
Postat de c0ncret pe 23 Septembrie 2024, 10:24

Tu esti fan City, cica? Unde erai pana in 2009, cand au preluat arabii clubul? Mai erai fan City si atunci? Ce performante a facut "marea" ta echipa pana atunci? Pauza, nu? Mai era Guardiola la City, fara contractul sau baban? I-au adus aia ce titulari si rezerve a vrut. Nu contest, e un antrenor bun, dar nu despre el e vorba aici.

Nu este niciodata prea tarziu sa ti cu o noua echipa sau echipe, de ce sa nu tina cu City?, este o echipa care joaca fotbal bun si face si performanta, ca a fost City unde a fost inainte, asta este, acum este o echipa foarte buna, faca o luam asa si Steaua unde a fost si unde a ajuns, inseamna ca trebuie sa ti cu aceea echipa la nesfarsit daca nu mai face performanta?, pentru mine Steaua nu mai exista sub nici o forma, nu ma asociez cu nici una dintre cele doua echipe formate din Steaua.

camcam
camcam  •  23 Septembrie 2024, 11:41
Postat de c0ncret pe 23 Septembrie 2024, 11:29

De ce vorbesti la plural, ai multiple personalitati? Stai linistit ca nu sunt gigist, nu exista echipa pe planeta sa o detest mai mult decat circoteca din Berceni. Deci esti pe langa complet. Te-ai facut de ras, aplauze. Inca ceva, fa bine si ignora-ma, nu am timp pentru carnati expirati.

te uiti in oglinda cand vorbrsti de carnati expirati ?

camcam
camcam  •  23 Septembrie 2024, 11:38
Postat de catalin_cj pe 23 Septembrie 2024, 09:38

Cand ai 2-1 si om in minus la City acasa ce ai putea sa faci? Sa ataci in valuri? Te scoate inteligenta din cas,a bag seama. Arsenal e clar o echipa de posesie si de atac, careia City nu ii face fata in ultimii ani. Anul trecut doua infrangeri, anul asta un egal in extremis. Jocul lui Arsenal imi pare mult mai frumos decat al lui City, Arteta pare ca si-a depasit profesorul. Problema e ca Arsenal nu are jucatorii pe care ii are City, valoric lotul e mult mai slab. Cand iei absolult orice vrei de pe piata cu sume fabuloase e inadmisibil sa tremuri in fata unei echipe in 10 oameni. Valabil si pentru PSG si Real. Sa nu uitam cum a luat City anul trecut titlul, pe o greseala acasa a lui Arsenal cu Vila. Fara acel meci City nu era campioana. Ce mai e curios e ca City intotdeauna are 1-2 meciuri amanate pe final de sezon. Alea se joaca cam cu 2-3 etape inainte de final. Tot timpul au avut avantajul asta in ultimii ani.

mai asta care vorbesti de inteligenta,vad ca esti mare fan cfr ,idolul tau fiind paskany,ai uitat cum ai luat titlurile aici in campionatul descultilor ? cand scri ca arsenal o domina pe city in ultimii ani la ce te referi ?la ZERO campionate luate in ultimii 20 de ani ? se pare ca ar trebui sa mai treci pe la oftalmolog sau schimba tv ul cine stie la ce campionat te uiti ...e ca si cum fugi de unul singur si iei locul 2 ...si vor mai trece inca 20 de ani ! acrii sunt strugurii ! stai linistit ca nu mor caii cand vor cainii....

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Comentează