Comentarii (19)
steaua1986.
steaua1986.  •  24 Februarie 2021, 18:50
Postat de ssilvio. pe 24 Februarie 2021, 15:42

Nu, dar Uli Hoeness a facut inchisoare si a revenit la Bayern Munchen pe pozitia de presedinte al clubului, pana in 2019. Uite, nemtii, in ciuda aparentelor, sunt oameni deschisi la minte si nu se lasa cuprinsi de ura si doctrine preistorice. In tot acest timp, dinspre cazarma urla ipocritii fara oprire 'puscariasii, puscariasii'. De unde nu ii, nici Dumnezeu nu cere..

Nu-l mai apara mai nesimtitule.

valeri__gazzaev
valeri__gazzaev  •  24 Februarie 2021, 14:17

Da...dar macar Krause nu e puscarias. Nu uitati: fc fcsb nu e Steaua! :))

calinescu_
calinescu_  •  24 Februarie 2021, 14:07

TZEAPA URIASA...!!! STELISTII NU POT JUCA DECAT CU PUNGULITZE. DACA AU PUNGULITE NU LE MAI TREBUIE NICI ANTRENOR ...!!!!

ssilvio.
ssilvio.  •  24 Februarie 2021, 15:42
Postat de valeri__gazzaev pe 24 Februarie 2021, 14:17

Da...dar macar Krause nu e puscarias. Nu uitati: fc fcsb nu e Steaua! :))

Nu, dar Uli Hoeness a facut inchisoare si a revenit la Bayern Munchen pe pozitia de presedinte al clubului, pana in 2019. Uite, nemtii, in ciuda aparentelor, sunt oameni deschisi la minte si nu se lasa cuprinsi de ura si doctrine preistorice. In tot acest timp, dinspre cazarma urla ipocritii fara oprire 'puscariasii, puscariasii'. De unde nu ii, nici Dumnezeu nu cere..

parpalache
parpalache  •  24 Februarie 2021, 19:14
Postat de emil_ingura pe 24 Februarie 2021, 16:57

Bai, lautare, iar vii cu aceleasi aberatii cu pungulite? E ca si cum ai spune ca Hamilton conduce masini mai bine decat o faci doar pentru ca masina lui e mai buna decat a ta, tu taximetrist pe Logan fiind. Pai a facut spondiloza Anton care toarna beton armat in ruc de la cat l-a umilit Morutan in meciul direct. Au facut galben pe voi niste copii de 17 ani la meciul din cupa de anul trecut. Ati luat 3 zero si plangeati ca a jucat Vlad si ca ar trebui sa castigati voi cu 3-0 la masa verde. Pai v-au calcat copiii aia in picioare, bai, lautare. V-au dat cu stropi. Si veniti cu penibilitati din astea. Stati in paula mea acolo la retrogradare unde va este locul si comentati despre derby-urile voastre cu Poli Iasi, Voluntari, Hermanstat, ca iar se termina sezonul si va salveaza Burlescul. Aveti tupeul sa veniti cu aceleasi cretinisme pungulite, cu puscariasul, cu ficisibi nu e steaua si lautareli cu doar mimao bucuresti. Voi in istoria voastra de lautari penibili celebrati ca ati dat foc peluzei din Ghencea, coregrafia cu city, si infrangerea Stelei cu Middlesborough si ca ati castigat play-out-ul acu' 2 sau 3 ani. Ba, lautarilor, dar o performanta sportiva celebrati si voi? Ceva ce ati realizat voi pe plan sportiv celebrati? ***

***!Dinamo a intrecut pe Real Madrid in meci oficial-in CCE( cu Real Madrid Steaua a facut...1-4 pe teren propriu)!Tot Dinamo a eliminat pe Inter Milano din CCE,cand Inter era o superechipa!Si doar Dinamo Bucuresti, a eliminat-o pe Hamburgher S.V.detinatoarea trofeului din CCE!Aa,ca voi ati castigat CCE la loteria loviturilor de departajare,intr-o editie in care ati elimina campioanele... Danemarcei,Ungariei,Finlandei si Belgiei!!!Iar in acea perioada echipele din Anglia(care confiscasera CCE in precedentii 7 ani),erau excluse din cupele europene!Noroc porcesc!Intr-adevar Dinamo -cu doi ani INAINTE),nu a ajuns decat in semifinalele CCE-dar dupa ce eliminase campioanele Cehoslovaciei si ale URSS(cea care o batuse pe Arsenal la Londra cu 5-2) si a fost eliminata doar de Liverpool,cea care avea sa castige si trofeul!

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

145745747342188
Vladimir Mihailescu  •  24 Februarie 2021, 16:50

V-ati gandit voi sa comparati doi oameni total diferiti... singurul lucru in comun e ca ambii patroneaza cluburi de fotbal...pai americanul ala n-are nici o treaba cu alegerea echipei de start, cu schimbarile sau cu indicatiile tactice... gigi are o jucarie numita steaua sau fcsb (nici nu conteaza), si face ce vrea... deci hai sa nu exageram, unde mai pui ca americanul ala are educatie , ati vazut cum vorbeste prin interviuri, pai gigi nu-i ajunge nici pana la glezne, e un agramat si un necioplit pana la Dumnezeu

valentindragobete
valentindragobete  •  24 Februarie 2021, 16:40
Postat de valeri__gazzaev pe 24 Februarie 2021, 14:17

Da...dar macar Krause nu e puscarias. Nu uitati: fc fcsb nu e Steaua! :))

N-o fi, băi gaz, dar in niciun caz nici CSA moș Teaca nu este ! Dureros știi care-i treaba: Steaua nu mai este decat o aamintire si nu uita, CSA moș Teaca are interzis in liga 1, hai pa !

22cea
22cea  •  24 Februarie 2021, 15:32

De unde si pana unde il comparati pe om cu Cici ,plus ca Parma are si stadion :)))

dragos_chiva
dragos_chiva  •  25 Februarie 2021, 12:53
Postat de parpalache pe 25 Februarie 2021, 09:50

1.-Ca Peruzovici a jucat titular, cu toate ca „demobilizarea” lui era previzibila?Vina aparine ori antrenorului,ori mai curand conducerii clubului- care nu i-a comunicat antrenorului!Cum s-a intamplat si la Dinamo in aceasta toamna!2.-Care fundasi centrali de „marca” au jucat pe stadionul„Steaua”- in primavara lui 1986(impotriva Stelei), ca sa iasa sifonati?Cei de la Kuusisi Lahti?Peruzovic care avea o „polita” de platit conducerii lui Anderlecht?3.-Iar Shuster-pe final de cariera-(nici nu stiu daca juca in 1986 la Barcelona),a fost un jucator important la...Real Madrid!

La punctul unu te las să aberezi pe tema Peruzovici, la punctul doi am folosit condiționalul nu timpul trecut. La punctul trei ce să mai spun, tu nu știi lucruri elementare din fotbal dar vrei să vorbești despre ele. Schuster juca la Barcelona în '86, a jucat și în finala împotriva lui Steaua aproape tot meciul. Este adevărat că a jucat și la Real Madrid dar după (după, înțelegi?) ce a plecat de la Barcelona. Dacă la Madrid a fost un jucător important îți dai seama ce important a fost la...Barcelona?

parpalache
parpalache  •  25 Februarie 2021, 10:09
Postat de emil_ingura pe 24 Februarie 2021, 22:00

Absolut. Barcelona era rusinea Europei. Au avut noroc stelistii atunci cand au castigat CCE, dar si Supercupa Europei si au fost la un pas sa castige si Supercupa Intercontinentala. Asa este. Tot noroc au avut stelistii cand au mai ajuns in finala o data dupa asta si au mai jucat o alta semifinala. Asa este. Mimao era mai buna atunci pentru ca trecea de Real Madrid, care in capul tau, atunci era cea mai buna versiune a lui Real Madrid din istorie. Iar faptul ca ati trecut de un tur inseamna ca este o performanta. La mintea ta, este o performanta mai mare ca ati batut pe Liberec decat semifinala de Cupa Uefa facuta de Steaua. Ca Liberec atunci era Barcelona Europei, iar Valencia si restul din UEFA pe care le-a insirat Steaua erau niste echipa de duzina. S-a stabilit, Mimao este cea mai buna din istorie. Gata, mergi la somn ca la matineu trebuie sa va treziti devreme sa grohaiti despre FiCiSiBi, puscariasul si pungute.

Bai nene,nu intelegi ca Steaua a ajuns in fazele superioare ale CCE avand numai adversari nesemnificativi?Cum au dat de adversari cat de cat buni...cum au capotat?In toamna lui 1986 (in turul 2 al editiei 1986-1987), au fost eliminati de...Anderlecht(0-3 in tur si 1-0 in retur)!In editia urmatoare au ajuns in semifinale-trecand de adversari anonimi-si au fost eliminati de...Benfica (o-o acasa si 1-2 in retur)!Benfica,care nu mai era ce a fost!Apoi in editia 1987-1988 au fost eliminati in turul 2, de Eindhoven(1-0 in tur si 1-5 in retur)!In sfarsit in 1989 au ajuns din nou in finala,dupa ce trecusera de Goteborg(de care nu mai ramasese decat numele) si de Galatasaray pe atunci...o mare surpriza!Iar in finala cu Milan se stie:Milan a oprit motoarele la 4-0,nevrand sa-si bagatelizeze succesul,ca fiind obtinut in fata unei echipe de duzina!Si de ce crezi tu ca au fost„la un pas„sa castige Cupa Intercontinentala?Ca in finala s-au aparat disperat in fata unei River Plate pe atunci fara jucatori cunoscuti! cvasianonime!

  • 1
  • 2
Comentează