Articol de Aurelian Botezatu - Publicat vineri, 05 iunie 2009 00:00
Campioana Angliei a semnat cu gigantul financiar Aon Corp pe 4 ani şi va încasa cîte 23,25 milioane euro pe sezon
Manchester United rămîne cel mai profitabil brand din fotbalul mondial. Atrage banul ca magnetul chiar şi în plină criză financiară mondială. Ieri, campioana Angliei a confirmat semnarea unui contract de sponsorizare în valoare de 93 de milioane de euro cu firma americană Aon Corp. Cel mai mare din istoria fotbalului, depăşindu-l pe cel încheiat în 2002 de Bayern cu Telekom Germania (80 de milioane de euro).
Yankeii îi vor plăti lui United cîte 23,25 milioane de euro pe sezon timp de patru ani, iar logoul lor va apărea pe tricourile "diavolilor roşii" începînd cu stagiunea 2010-2011. Şefii clubului s-au înţeles cu actualul sponsor, AIG, să continue colaborarea şi sezonul viitor, deşi compania de asigurări s-a confruntat cu mari probleme în Statele Unite, unde a avut nevoie de intervenţia guvernului pentru a evita falimentul.
Campioana Angliei a semnat cu gigantul financiar Aon Corp pe 4 ani şi va încasa cîte 23,25 milioane euro pe sezon
Manchester United rămîne cel mai profitabil brand din fotbalul mondial. Atrage banul ca magnetul chiar şi în plină criză financiară mondială. Ieri, campioana Angliei a confirmat semnarea unui contract de sponsorizare în valoare de 93 de milioane de euro cu firma americană Aon Corp. Cel mai mare din istoria fotbalului, depăşindu-l pe cel încheiat în 2002 de Bayern cu Telekom Germania (80 de milioane de euro).
Yankeii îi vor plăti lui United cîte 23,25 milioane de euro pe sezon timp de patru ani, iar logoul lor va apărea pe tricourile "diavolilor roşii" începînd cu stagiunea 2010-2011. Şefii clubului s-au înţeles cu actualul sponsor, AIG, să continue colaborarea şi sezonul viitor, deşi compania de asigurări s-a confruntat cu mari probleme în Statele Unite, unde a avut nevoie de intervenţia guvernului pentru a evita falimentul.