Comentarii (128)
cosmin_1
cosmin_1  •  22 Aprilie 2012, 12:40
Postat de fulk_nerra pe 22 Aprilie 2012, 12:35

a avut ocazii pe contra-atac. E o diferenta intre a avea ocazii cind ai spatii si a avea ocazii cind ai in fata 10 jucatori de cimp inghesuiti in careau ca vitele. Si raportul de ocazii nu poate fi foarte favorabil Realului, doar prostul de Tello a ratat de vreo 2 ori aiurea. Si ca sa incheiem, nu am chef de insulte: Barca lui Pep in forma maxima poate baga prin autobaza (adica aparare aglomerata, nu conteaza numarul ocaziilor) 5-0 sau 6-2 pe cind autobaza lui Mourinho poate ciupi maximum 1-0 sau 2-1 prin apararea avansata si rara a Barcei in scadere de forma. E o diferenta foarte mare pt cei care au ochi sa o vada.

Precizezi de la inceput ca apreciez jocul Barcelonei,dar iti aduc aminte ca la acel 6 2 nu era Jose si nu erau din marea majoritate a echipei actuale,la acel 5 0 a fost un accident,dovada ca Barcelona n-a mai castigat la o asemenea diferenta.Si sa pui in dubiu ca nu am fost mai buni aseara dovedeste ca nu ai treaba cu sportul asta,punct

fulk_nerra
fulk_nerra  •  22 Aprilie 2012, 12:35
Postat de just.samba pe 22 Aprilie 2012, 12:27

Esti penibil. Ce autobaza bre? :))))) Real a avut mai multe ocazii de gol.

a avut ocazii pe contra-atac. E o diferenta intre a avea ocazii cind ai spatii si a avea ocazii cind ai in fata 10 jucatori de cimp inghesuiti in careau ca vitele. Si raportul de ocazii nu poate fi foarte favorabil Realului, doar prostul de Tello a ratat de vreo 2 ori aiurea. Si ca sa incheiem, nu am chef de insulte: Barca lui Pep in forma maxima poate baga prin autobaza (adica aparare aglomerata, nu conteaza numarul ocaziilor) 5-0 sau 6-2 pe cind autobaza lui Mourinho poate ciupi maximum 1-0 sau 2-1 prin apararea avansata si rara a Barcei in scadere de forma. E o diferenta foarte mare pt cei care au ochi sa o vada.

just.samba
just.samba  •  22 Aprilie 2012, 12:27
Postat de fulk_nerra pe 22 Aprilie 2012, 12:16

foarte bine, nu vad care e problema. Sa-l joace si altii daca pot. Cu asemenea joc poti bate realul cu 5-0 si 6-2. Cu joc ca al Realului nu poti ciupi contra Barcei decit victorii la limita, pt ca jocul autobaza e limitat ca posibilitati.

Esti penibil. Ce autobaza bre? :))))) Real a avut mai multe ocazii de gol.

cosmin_1
cosmin_1  •  22 Aprilie 2012, 12:22
Postat de 27_david pe 22 Aprilie 2012, 10:45

aseara nu am vazut un real fabulos care sa domine meciul care sa spulbere pe barca,in schimb am vazut o barca slaba fara putere in joc,cred ca au obosit !!! real a meritat sa castige si ii felicit si pentru campionat !!!

Multumim,uite ca mai exista si fani Barca cu respect si bun simt!

fulk_nerra
fulk_nerra  •  22 Aprilie 2012, 12:16
Postat de detoatepttoti pe 22 Aprilie 2012, 12:07

jocul barcei il practica nationala barcei si spania din anii 60 numai asa a jucat, doar ca la barca un jucatoru superb cum e xavi i-a dat mai multa clasa..acuma ca se stinge lucrurile se schimba...mai trai si mai vedem

foarte bine, nu vad care e problema. Sa-l joace si altii daca pot. Cu asemenea joc poti bate realul cu 5-0 si 6-2. Cu joc ca al Realului nu poti ciupi contra Barcei decit victorii la limita, pt ca jocul autobaza e limitat ca posibilitati.

fulk_nerra
fulk_nerra  •  22 Aprilie 2012, 12:12
Postat de detoatepttoti pe 22 Aprilie 2012, 12:06

eu nu stiu ce meci ai vazut tu...fara nici un sut pe poarta pana in minutul 70...in prima repriza a ratat xavi o ocazie mare..si ronaldo a avut in prima repriza ocazie periculoasa..din cele 4 suturi pe poarta nu cred ca poti spune ca au fost ''pase'' la valdez....dar barcelona a jucat slab...posesia mingii nu a aratat o barca superioara ieri, a aratat o barca fara ideii in fata unei tactici perfecte create de mourinho...poti sa zici ce vrei dar madridul a fost superior ieri barcelonei si nu o spun eu..o spune toata presa internationala.. victorie de campion pe camp nou...cam asa suna totul..autoritate reala

te contrazici singur, ocazia lui Xavi e sut pe spatiul portii, deviat de piciorul lui Casillas. A fost o ocazie mai periculoasa decit orice au avut madrilenii pina atunci. NU ma intereseaza ce zice presa internationala, ma bazez pe ce vad eu la televizor. Repet, ca sa bata Barca, atit Chelsea cit si Real trebuie sa adopte o tactica penibila de echipa mica si sa spere la ciupeala. Nu e nimic extraordinar in asta. aglomerarea propriei jumatati de teren nu are nimic deosbit, si Piturca o poate face. Problema a Barca e oboseala. Si oricum, cind echipa joaca autobaza cu jucatori de zeci de milioane e greu sa ai idei. Ce idei ar avea Real intr-o asemenea situatie, aste e intrebarea?

detoatepttoti
detoatepttoti  •  22 Aprilie 2012, 12:08
Postat de detoatepttoti pe 22 Aprilie 2012, 12:07

jocul barcei il practica nationala barcei si spania din anii 60 numai asa a jucat, doar ca la barca un jucatoru superb cum e xavi i-a dat mai multa clasa..acuma ca se stinge lucrurile se schimba...mai trai si mai vedem

nationala spaniei * o greseala :)

detoatepttoti
detoatepttoti  •  22 Aprilie 2012, 12:07
Postat de fulk_nerra pe 22 Aprilie 2012, 12:02

se poate sa ai dreptate, desi nu se poate verifica. Spun doar ca jocul de aparare e mult mai simplu decit cel de atac. Pina si Piturca il poate practica :))) Jocul Barcei nu este practicat de nimeni pt ca e foarte greu, sa ai posesie peste 70%, sa stai tot timpul in jumatatea adversa e imposibil pt orice echipa in afara de Barca. Nici Chelsea nici Real nu au aceasta capacitate ... daca ar juca asa ar pierde la scor fluviu.

jocul barcei il practica nationala barcei si spania din anii 60 numai asa a jucat, doar ca la barca un jucatoru superb cum e xavi i-a dat mai multa clasa..acuma ca se stinge lucrurile se schimba...mai trai si mai vedem

detoatepttoti
detoatepttoti  •  22 Aprilie 2012, 12:06
Postat de fulk_nerra pe 22 Aprilie 2012, 11:57

meciul nu se poate controla stind in aparare cu 10 oameni; in acest caz doar poti scapa de la infringere, dar de controlul meciului nu se poate vorbi. Cit despre ocaziile ratate, si Xavi a ratat singur cu portarul la 0-0; daca era gol Realul ar fi trebuit sa iasa din autobaza. Intr-adevar Barca a jucat slab si asta e cheia meciului ... este oarecum normal, dupa vreo 3-4 sezoane de superfotbal, se poate sa obosesti fizic si mental. Posesia Barcelonei nu e asa un element de decor, care provinde din stilul ei, este un element tactic foarte important. Inseamna sa nu-i dai adversarului obiectul muncii si sa-i deschizi apararea. Oricum, cind va bate Real pe Barca cu 6-2 si 5-0 mai povestim.

eu nu stiu ce meci ai vazut tu...fara nici un sut pe poarta pana in minutul 70...in prima repriza a ratat xavi o ocazie mare..si ronaldo a avut in prima repriza ocazie periculoasa..din cele 4 suturi pe poarta nu cred ca poti spune ca au fost ''pase'' la valdez....dar barcelona a jucat slab...posesia mingii nu a aratat o barca superioara ieri, a aratat o barca fara ideii in fata unei tactici perfecte create de mourinho...poti sa zici ce vrei dar madridul a fost superior ieri barcelonei si nu o spun eu..o spune toata presa internationala.. victorie de campion pe camp nou...cam asa suna totul..autoritate reala

fulk_nerra
fulk_nerra  •  22 Aprilie 2012, 12:02
Postat de just.samba pe 22 Aprilie 2012, 11:55

Gresesti, daca Barcelona ar incerca sa se apere, ar lua batai pe banda rulanta. Au apararea slaba....tocmai de aia joaca posesie (temporizare ca tot a fost inventata de romani...) ca sa nu dai ocazii adversarului. E simpla matematica. Tii mingea 70% din meci, adversarul are cu 70% mai putine sanse sa dea gol. Simplu,

se poate sa ai dreptate, desi nu se poate verifica. Spun doar ca jocul de aparare e mult mai simplu decit cel de atac. Pina si Piturca il poate practica :))) Jocul Barcei nu este practicat de nimeni pt ca e foarte greu, sa ai posesie peste 70%, sa stai tot timpul in jumatatea adversa e imposibil pt orice echipa in afara de Barca. Nici Chelsea nici Real nu au aceasta capacitate ... daca ar juca asa ar pierde la scor fluviu.

  • 1
  • •••
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • •••
  • 13
Comentează