Comentarii (16)
andyandrei2015
andyandrei2015  •  23 Iunie 2018, 00:23
Postat de thomassystem pe 22 Iunie 2018, 15:25

Messi, cel mai grande? Păi cu Cristiano ce facem? Leșinatul argentinian are 4 mondiale, zero absolut, în cele două meciuri din actuala ediție o catastrofă de jucător. Ar trebui France Football să-i ceară baloanele înapoi. Maradona a jucat două finale una câștigată. Cristiano, campion european. Messi, un blazat inutil.

ca nu a castigat un mondial,nu inseamna ca nu e cel mai mare,si m am bucurat pt ronaldo cand a luat euro,frustratilor,aici nu e o competitie,in sensul ca messi si ronaldo sunt uriasi amandoi,insa talentul este la messi,ronaldo e cu munca,o spun si mari specialisti @! baloanele de aur le a luat pe merit,de aia e cel mai bun,si o sa iasa si din pasa proasta

andyandrei2015
andyandrei2015  •  23 Iunie 2018, 00:20
Postat de larisa_i pe 22 Iunie 2018, 15:09

Daca ala cel mai grande e jucatorul care in 4 campionate mondiale n-a facut nimic si in multe dintre meciuri nici nu stiai ca joaca, inseamna ca tu esti cunoscator de handbal

vezi de treaba ta,hatera obosita,esti fan ronaldo si de aia,toti care il plac pe ronaldo sunt contra lui messi,surpriza ce sa vezi ,sunt mare pt tine la fotbal,cand vine vorba despre messi,ronaldo,ibra,neymar si altii ,sunt mandru ca am apucat sa vad in zilele noastre asemenea jucatori @ messi e cel mai mare din multe motive,ca nu a reusit foarte multe la nationala ,e adevarat,insa au fost multe circumstante ,nu poti compara fotbalul de acum cu cel de pe vreemea lui pele si maradona,e mult mai in viteza,tehnicitate ,etc,de aceea messi este cel mai mare si ronaldo este poate aproape la fel de bun,insa la el este munca mult mai multa,nu talentul lui messi

thomassystem
thomassystem  •  22 Iunie 2018, 15:25
Postat de andyandrei2015 pe 22 Iunie 2018, 13:00

corect,messi este cel mai grande din lume si asa va ramane,nu poti da vina pe el pentru un antrenor zero si unii jucatori pe care ii doare in basca

Messi, cel mai grande? Păi cu Cristiano ce facem? Leșinatul argentinian are 4 mondiale, zero absolut, în cele două meciuri din actuala ediție o catastrofă de jucător. Ar trebui France Football să-i ceară baloanele înapoi. Maradona a jucat două finale una câștigată. Cristiano, campion european. Messi, un blazat inutil.

thomassystem
thomassystem  •  22 Iunie 2018, 15:20
Postat de maxp pe 22 Iunie 2018, 11:01

Totul se invarte in jurul lui Messi, Messi in sus, Messi in jos... Adevarul e ca atat Messi cat si Ronaldo nu au la dispozitie o echipa in spate, care sa-i ajute sa obtina gloria de la echipele de club. Nu e Messi vinovat ca nu poate Argentina mai mult, efectiv nivelul echipei este limitat, ba mai au si un selectioner slab. Fotbalul e un sport de echipa, si nu e nici baschet, poate singurul sport de echipa unde mai vedem un jucator facand diferenta. Pana si acolo, pana la un punct, am vazut ca in finala NBA, LeBron James n-a mai avut ce face de unul singur impotriva unei echipe mult mai complexe. Performanta Argentinei de acum 4 ani e mult peste orice asteptari, eu consider ca aceasta generatie a scos maximum ce putea scoate. Sunt alte echipe mult mai bune, sa ne mai luam dupa prostii, Portugalia il are pe Ronaldo, Argentina pe Messi, Brazilia pe Neymar... Spania poate n-are niciunul considerat la nivelul lor, Croatia la fel, Anglia nici ea, dar parca arata a echipe. Si sa nu trecem cu vederea nici exagerarile mediatice, Ronaldo si Messi au fost niste jucatori exponentiali ai generatiei lor, dar nicidecum atat de superiori altora pe cat au avut publicitatea peste altii. La ultimele 3 titluri in UCL ale Realului, parca Ronaldo nici macar n-a fost jucatorul exponential, de Messi fara Iniesta sau Xavi la Barcelona nici n-are rost sa vorbim si cred ca lucrurile astea le stie cam orice pasionat de fotbal.

Ronaldo n- fost jucător exponențial pentru Real la câștigarea celor 3 Campioană League? Dar căruța de goluri care au adus puncte și calificări ce-au fost? În ultima ediție a marcat 15 boabe, a fost golgheterul ediției. Fără golurile lui Realul nu lua cupa.

larisa_i
larisa_i  •  22 Iunie 2018, 15:09
Postat de andyandrei2015 pe 22 Iunie 2018, 13:00

corect,messi este cel mai grande din lume si asa va ramane,nu poti da vina pe el pentru un antrenor zero si unii jucatori pe care ii doare in basca

Daca ala cel mai grande e jucatorul care in 4 campionate mondiale n-a facut nimic si in multe dintre meciuri nici nu stiai ca joaca, inseamna ca tu esti cunoscator de handbal

andyandrei2015
andyandrei2015  •  22 Iunie 2018, 13:00
Postat de dinamo_fan pe 22 Iunie 2018, 11:51

cand Argentina joaca prost, e de vina Messi. Cand a ratat ala cu poarta goala tot Messi a fost de vina ?

corect,messi este cel mai grande din lume si asa va ramane,nu poti da vina pe el pentru un antrenor zero si unii jucatori pe care ii doare in basca

magic4ever
magic4ever  •  22 Iunie 2018, 12:24

NICIODATA nu o sa se poata compara Messi cu MARADONA! Maradona a castigat cupa Mondiala cu Argentina, a fost un adevarat lider si a tras echipa dupa el...a facut istorie cu Napoli si a castigat campionatul (fara sa aiba o echipa dream team cum a avut Messi la Barcelona)intr-o perioada in care fotbalul italian era la cel mai inalt nivel si era dominat de granzii AC Milan, Inter Milano, Juventus...

dinamo_fan
dinamo_fan  •  22 Iunie 2018, 11:51

cand Argentina joaca prost, e de vina Messi. Cand a ratat ala cu poarta goala tot Messi a fost de vina ?

cpt.ahab
cpt.ahab  •  22 Iunie 2018, 11:33

Actualele turnee finale sunt altceva. Vedetele sunt mult mai uzate, pentru că evoluează în campionate cu valori concentrate, iar numărul de partide e mult mai mare. Să nu mai vorbim de UCL, care-i o competiție net superioară CCE-ului de pe vremuri. În al doilea rând, din cauza globalizării, a scăzut și implicarea factorului... patriotic. Acum 30 de ani, echipele de club aveau maximum trei străini în lot, acum sunt cu număr nelimitat. Adversarii de la națională sunt colegi și prieteni la echipele de club, încleștările inter-țări nu mai sunt o chestiune de orgoliu național. Banii vin gârlă de la echipele de club, ceea ce sporește atașamentul și prioritatea pentru acelea, nu pentru națională.

cneius
cneius  •  22 Iunie 2018, 11:04

Golul lui Maradona a existat fiindca fundasii acelor timpuri faceau marcaj foarte lejer, doar fundasii italieni, dintre europeni, jucind ceva mai serios. Asta ca sa nu mai spun ca fundasii englezi erau inca siderati de mina lui D-zeu si NICIUNUL nu a pus piciorul cum trebuie la minge ! Daca marele Maradona ar avea in fata apararile din ziua de azi nu ar mai fi la fel de "atomic".

  • 1
  • 2
Comentează