Articol de GSP - Publicat miercuri, 22 iunie 2016 13:50
Cele trei meciuri al României de la EURO 2016 au fost transmise pe ProTV și DolceSport.
ProTV a dat lovitura după difuzarea celor 3 partide și a strâns aproximativ 1,3 milioane de euro din publicitate, potrivit paginademedia.ro.
Din meciul România - Franța, partida de deschidere a turneului final, disputată la ora 22:00, postul a încasat aproape 500.000 de euro.
Meciul România - Elveția, disputat la ora 19:00, a adus cei mai puțini bani din publicitate. ProTV a încasat 300-350.000 de euro pentru această partidă.
Partida decisivă dintre România și Albania, disputată duminică la ora 22:00, le-a adus celor de la ProTV între 350.000 și 400.000 de euro.
La aceste sume, se adaugă și banii din publicitate pe care ProTV i-a încasat în timpul programelor speciale, difuzate înainte și după meci.
ProTV a cumpărat opțiunea free-to-air, care îi permite să transmită 23 de meciuri de la EURO, pentru aproximativ 2 milioane de euro.
Rezultate România:
Franţa - România 2-1
România - Elveţia 1-1
România - Albania 0-1
Clasamentul grupei A:
1. Franța 7p
2. Elveția 5p
3. Albania 3p
4. România 1p