Articol de George Chiriac - Publicat miercuri, 28 septembrie 2011 00:00 / Actualizat miercuri, 28 septembrie 2011 00:09
Steliştii nu mai pot călători cu curse de linie. Ei pleacă azi în Cipru cu o aeronavă de cinci stele, închiriată doar pentru ei cu mai mult de un miliard de lei vechi
Steaua nu călătoreşte cu curse de linie, cum fac restul echipelor româneşti care joacă în Europa. Sau cum au procedat chiar şi roş-albaştrii recent. Cu cît rezultatele lor sînt mai proaste, Costea, Tănase şi restul beneficiază de condiţii din ce în ce mai bune! Călătoria în Cipru, de azi, se va face cu un charter, un avion închiriat doar pentru roş-albaştri. Aeronava include cele mai bune facilităţi.
A fost transformată să aibă doar 35 de locuri, faţă de 100, cîte avea iniţial, pentru a mări spaţiul din interior. Jucătorii pot să stea la masă în timpul zborului, nu doar pe fotoliile din piele. Costurile se ridică la peste un miliard de lei vechi, cît face închirierea avionului care aparţine companiei Alfa Air, cu al cărei patron Becali are o relaţie de prietenie. Steaua a inaugurat acest aparat acum aproape un an, o dată cu revenirea lui Mihai Stoica în club. Atunci s-a făcut deplasarea cu avionul-minune la Tîrgu-Mureş, unde trupa pregătită la acea vreme de Lăcătuş a cîştigat cu 1-0. Avionul a mai fost folosit de atunci foarte rar. Inclusiv pentru rutele interne au fost preferate cursele de linie, care implică nişte costuri mai mici.
Cîştigă timp de odihnă
Steaua a apelat la o soluţie mai scumpă ca să salveze din timpul alocat pregătirii meciului cu Oţelul, de duminică. Dacă ar fi zburat cu o cursă de linie, echipa ar fi revenit în România abia vineri, cu două zile înaintea disputei cu campioana. Aşa, Levy are posibilitatea să programeze un antrenament vineri, fiindcă întoarcerea din Cipru se face imediat după meciul cu AEK Larnaca. Jocul de joi e programat la ora 20:00 şi va fi transmis în direct de ProTV.