Comentarii (15)
mega2005
mega2005  •  11 Aprilie 2018, 13:35

Gata cu mesi...schimbati subiectul. Dependenta asta de unul sau de altul...vezi CR7, naste pareri dintre cele mai nastrusnice cu iz de specialisti in fotbal.

169060557063831
Stefan Anghel  •  11 Aprilie 2018, 13:24

eu cred ca insuccesele lui city si barca nu au nimic de a face cu faptul ca CR7 a intrat in fratia sortzuletzelor,ca orice academician ce se respecta...!

cpt.ahab
cpt.ahab  •  11 Aprilie 2018, 12:12
Postat de ungurul_vesel pe 11 Aprilie 2018, 11:57

Au venit la Roma nu cu un gol ci cu trei avans, trei e mult mult decat unu, apararea a reusit sa le faca praf. Motivul, Barca a vut in Puyol si mai apoi in Mascherano un soi de libero care acoperea bine spatiile prin plasament si mobilitate. Acuma nu mai are, sta in doi fundasi si un inchizator mai putin mobili si care nu stiu sa citeasca jocul cum o faceau cei numiti mai sus.

Umtiti e rudimentar și greoi. Eu îl văd pe Vermaelen mai bun, dar nu vreau să emit judecăți după război. Jordi Alba e un soi de aripă, un Aleix Vidal, în apărare e depășit deseori. Semedo e nou venit și a fost multă vreme accidentat, ca atare e oscilant în evoluții, insuficient integrat. E clar că Barca a venit la Roma ca pentru o formalitate, iar de vina asta nu poate fi scutit antrenorul. Plus că l-a ales pe Sergi Roberto în dauna lui Dembele, lăsându-l izolat pe Suarez. Care Suarez a marcat la Roma primul lui gol În UCL după o grămadă de timp. Cei care spun că Messi e dependent de Barca și nu invers, habar n-au ce vorbesc. Valverde e un antrenor de mize mici și asta se vede. L-a dus capul doar să-l introducă pe Gomes, fotbalist demn de liga I, pentru a stăvili avalanșa Romei. Gomes!

ungurul_vesel
ungurul_vesel  •  11 Aprilie 2018, 11:57
Postat de cneius pe 11 Aprilie 2018, 11:15

Nu. Un atacant e vinovat fiindca nu a marcat macar un gol !

Au venit la Roma nu cu un gol ci cu trei avans, trei e mult mult decat unu, apararea a reusit sa le faca praf. Motivul, Barca a vut in Puyol si mai apoi in Mascherano un soi de libero care acoperea bine spatiile prin plasament si mobilitate. Acuma nu mai are, sta in doi fundasi si un inchizator mai putin mobili si care nu stiu sa citeasca jocul cum o faceau cei numiti mai sus.

ungurul_vesel
ungurul_vesel  •  11 Aprilie 2018, 11:47
Postat de mandela pe 11 Aprilie 2018, 11:20

Eu cred ca diferenta o face atitudinea. Messi s-a obisnuit sa fie copilul rasfatat: de colegi, de suporteri, de presa, de adversari. Si a ajuns la autosuficienta. Ronaldo a fost mereu personajul negativ. Mereu ironizat, huiduit. Asta l-a ambitionat. Messi este neurochirurgul. Vine, scoate tumoarea si pleaca. Ronaldo vrea sa fie tot: anestezist, asistent, chirurg. De aici si rezultatele din ultimii ani. Messi s-a vazut cel mai bun din lume si a incetat sa se mai zbata pentru ceva. Ronaldo nu a acceptat niciodata locul 2, si iata ca, cel putin in ultimii 3 ani, este cel mai bu din lume.

E drept ca Messi nu mai joaca fotbal (fotbalul cu care ne-a obisnuit) De vreo trei, patru ani, probabil aduce incasari uriase din marketing. Am mai observat ca in acest an apararea e varza. Imi ziceam si eu prin gand in urma cu vreo doua saptamani ca Barca nu are sanse la UCL cu asemenea aparare. Apropos de comparatia cu Ronaldo, regula nescrisa a sportului spune ca jucatorii mai firavi isi termina mai repede benzina decat cei atletici. Pentru spotrul de performanta probabil ca Messi e mai batran decat Ronaldo chiar daca buletinul spune altceva.

sange_alb.rosu
sange_alb.rosu  •  11 Aprilie 2018, 11:32

Eu nu cred ca Barcelona e dependenta de Messi, ci invers: Messi e dependent de Barcelona! Adica Messi joaca foarte bine atunci cand intreaga echipa si toata strategia sunt facute pentru el. In momentul in care sistemul nu mai functioneaza, Messi nu e capabil sa duca un meci de unul singur, decat daca in fata lui e o echipa slaba sau prost organizata. De-aia Messi joaca bine la echipa de club, dar la nationala nu face nici o branza.

mandela
mandela  •  11 Aprilie 2018, 11:20
Postat de ungurul_vesel pe 11 Aprilie 2018, 11:05

Un atacant e vinovat ca echipa a primit trei goluri...

Eu cred ca diferenta o face atitudinea. Messi s-a obisnuit sa fie copilul rasfatat: de colegi, de suporteri, de presa, de adversari. Si a ajuns la autosuficienta. Ronaldo a fost mereu personajul negativ. Mereu ironizat, huiduit. Asta l-a ambitionat. Messi este neurochirurgul. Vine, scoate tumoarea si pleaca. Ronaldo vrea sa fie tot: anestezist, asistent, chirurg. De aici si rezultatele din ultimii ani. Messi s-a vazut cel mai bun din lume si a incetat sa se mai zbata pentru ceva. Ronaldo nu a acceptat niciodata locul 2, si iata ca, cel putin in ultimii 3 ani, este cel mai bu din lume.

cneius
cneius  •  11 Aprilie 2018, 11:15
Postat de ungurul_vesel pe 11 Aprilie 2018, 11:05

Un atacant e vinovat ca echipa a primit trei goluri...

Nu. Un atacant e vinovat fiindca nu a marcat macar un gol !

cpt.ahab
cpt.ahab  •  11 Aprilie 2018, 11:05
Postat de lobbyone pe 11 Aprilie 2018, 10:22

Nu am fost niciodata fanul razboiului mediatic dintre cei doi , dar in momentul de fata nu mai exista nicio comparatie . Messi este un fotbalist urias , absolut fenomenal , dar Ronaldo este 2 pasi in fata lui . Messi este total dependent de forma Barcelonei ca echipa in timp ce Ronaldo a facut ce a vrut pe la orice echipa a trecut . Munca si antrenamentul or sa bata mereu talentul . Oricat de criticat ar fi pentru atitudine , Ronaldo este un jucator mult mult mai complet (adevarul este ca il ajuta si fizicul mai mult) . Messi e un rege al balonului , dar Ronaldo e imparatul terenului .

Când vă aud că Ronaldo e mult mai complet, nu știu ce-mi vine să fac! Ronaldo nu a făcut ce a vrut pe unde a trecut. Cu Ronaldo în echipă, MU a pierdut UCL în fața Barcei lui Messi, de pildă. Cristiano e un marcator pur-sânge. Nu conduce jocul, nu dă pase filtrante, nu vămuiește toate baloanele. Da, are un talent fantastic de se poziționa în gura porții, de unde a dat majoritatea golurilor, are fizic de atlet, ceea ce-i permite să aibă detentă și fuleu, șutează bine cu ambele picioare, dar nu vede jocul așa cum îl vede Messi, care joacă altceva și de la care se așteaptă altceva. Messi evoluează de ani buni la mijlocul terenului, uitați-vă la meciuri, dacă nu pricepeți. El nu stă în careu la centrări, ci intră de undeva din spate. Nu poate marca în permanență, pentru că nici nu-și dorește asta. Iar când jocul nu-i merge, nu-l ajută nici echipa, tot mai sărăcită de jucători exponențiali. Iniesta e o umbră, de câteva sezoane. Suarez în UCL e șters. N-are nici măcar un Ramos care să marcheze goluri providențiale la fazele fixe. Pasele care ajung la Messi sunt pase banale, pentru că se așteaptă ca el să le prelucreze în pase de geniu. Nu i se dă mură-n gură. Da, aseară a fost extrem de slab. A mai fost. Dar el a rezolvat calificarea cu Chelsea. E omul numărul unu la Barca de mai bine de zece ani. Unde-i echipa din jurul lui? Unde-i antrenorul? Unul care îl introduce pe A. Gomes, pt că atât îl duce capul!

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

ungurul_vesel
ungurul_vesel  •  11 Aprilie 2018, 11:05

Un atacant e vinovat ca echipa a primit trei goluri...

  • 1
  • 2
Comentează